Jump to content

aveogm

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About aveogm

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2 8v 53kw
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    Is01avo

Recent Profile Visitors

526 profile views
  1. aveogm

    Beepaitoare Aveo

    Am reusit sa anulez si eu acel biip biip enervant dupa multe cautari pe forum,net,manuale etc. Nicaieri nu am gasit ceva concret,asa ca am desfacut plasticele care inconjoara butucul cheii,am gasit contactul cu pricina si l-am desfacut din mufa. Acum Mare liniste. Si cateva poze... Mare grija la despartit cele doua bucati de plastic,au cate o ureche de plastic de o parte si de alta,eu am reusit sa rup una. Am pus o poza pt.a vedea unde sunt. In ultima poza se vede cat de lung este cablul pana la mufa.
  2. Azi am mai descoperit şi eu ceva.
  3. Trebuia...nefiind etanş a intrat apă/umezeală şi fiind în partea de jos acea parte de cablaj,a oxidat şi s-a întrerupt.
  4. Rezolvat problema.Cablaj electronic intrerupt (in senzor).
  5. Azi am patit-o si eu. Ai aflat ce era? Am cautat senzorul dar nu l-am gasit.(motor de 1.2 53kw, 2008).
  6. Schimbat antigel dexcool 2litri+apa distilata 3litri (a intrat tot). Operatia e foarte simpla,se desurubeaza surubul de plastic (cheie de 13) de la baza radiatorului,se pune o galeata sub masina sa curga antigelul,se pune surubul la loc (atentie! e din platic,nu strangeti tare),se pune antigelul gata diluat pana se umple vasul. Cand vasul este plin,se strange de 15-20 ori de furtunul gros (sa iasa aerul de pe conducte),,,usor,usor nivelul de antigel coborand pana la semnul max. Pornim motorul (cu capacul de la antigel scos) ,lasam sa mearga 1-2minute,oprim motorul,strangem bine busonul si asta e.
  7. Problema rezolvata. Butonul de la sofer nu facea contact. L-am desfacut bucati,l-am curatat bine (in special contactele,erau innegrite si nu faceau contact).
  8. Gata,am gasit schema si cred ca stiu unde-i problema,in butonul de la sofer,nu da +spre celalalt buton.
  9. Am gasit releul,l-am inlocuit cu altul dar nimic,daca era releul nu functiona deloc. Mi-ar prinde bine o schema cu cablajul,sa pot urmari firele unde duc,pentru ca nu inteleg cum e gandita instalatia. Eu am facut o schema,dar mai trebuie 2 fire. La butonul de la sofer am doar 6,dupa schema mea ar fi trebuit 8. Fiind doar un releu,acesta este comandat din butoane sau cum? Butonul inchide circuitul de comanda si trimite el 12v la motoras?sau cum? Ma poate ajuta cineva cu o schema?
  10. Am o problema la actionarea geamului pasager fata si anume: Geamul coboara/urca doar din butonul din portiera dreapta. Am desfacut portierele,am scos butoanele (si la sofer si la pasager) le-am masurat si par ok(comuta). Tensiune imi ajunge in ambele butoane,sigurante arse nu sunt. Exista cumva un releu de actionare geamuri?daca da unde este? La cele doua butoane din portiera sofer am o mufa cu 6 fire, iar la butonul din portiera dreapta este mufa cu 5 fire. Imi poate da cineva vreun indiciu sau o schema electrica, sa inteleg si eu ceva?
  11. Dexcool ESTE G12,pe toate sit-urile de piese scrie ca dexcool GM este G12. Uite un exemplu
  12. Si care a fost cauza cu ruperea curelei,ai aflat?
  13. Rog un moderator sa stearga acest mesaj pentru a nu duce si pe altii in eroare. Am scos o mostra de lichid din motor si este rosu. Deci mecanicu lu peste ,m-a dus in eroare.
  14. N-ai cum sa ridici masina,busonul este in spatele motorului,si chiar de o ridici ar trebui ridicata de fata 1metru. Deci cea mai buna solutie este aspirarea. Eu dupa ce am scos uleiul,am pus 3 sticle de 1 litru,stiind ca intra 3.2l am zis sa ma opresc si sa verific. Surpriza!era deja cu juma de cm peste maxim. Avand bidoanele goale,am pus uleiul vechi in ele. Surpriza!s-au umplut doar 2. Dupa ce am facut cativa km am verificat si deja era negru uleiul. Nu mai zic cat m-am chinuit sa scot cantitatea aia de peste maxim (cu un furtunas pe la joja cam 3 ore am asteptat sa se scurga 0.5 litri).
  15. Un mic secret pt.cei care isi schimba singuri uleiul, nu se da afara pe la surubul de golire,el se aspira pe la joja. Eu l-am dat afara pe la surub,am pus 3 litri si deja am 5mm deasupra semnului max.pe joja. Dupa 2-3km uleiul deja era negru. De aici am tras concluzia ca in baia de ulei (ea avand surubul de golire pe lateral aprox.la 2cm de fund),nu a curs tot, a mai ramas ulei (cam 500ml cred). Motorul este de 1.2 8v cod b12s1.
×