Jump to content
 

Horica00

Membru
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo,Citroen,Peugeot
  • Model
    Cielo,C3,301
  • An
    1997,2007,2013
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS,DE PRAHOVA

Recent Profile Visitors

1028 profile views
  1. Mai au promotii cu diverse ocazii.Problema e ca incep sa dispara si de la ei unele repere pe original, pentru Cielo cel putin sunt multe chestii pe care nu le gasesti neam.
  2. Azi am facut un ,, road trip'' fainut la volanul vechiului meu prieten pana la Bucale si inapoi la Ploiesti.Masina s-a comportat exemplar, extrem de placuta la condus.Cu ocazia asta demontez si mitul consumului exagerat, mit care circula printre posesorii de Cielo si numai.Atata timp cat stii sa mergi cu ea si ii stii si limitele poti sa scoti si consum de 6-7%.Azi pe DN1 i-am dat de la 90 pana la 120 si am ajuns acasa cu acul la jumatatea primei linii (inainte sa plec ii facusem plinul), nu mai spun ca am mers jumate de Bucuresti din cauza ca ma incadrasem prost .Nu, nu e decalibrat acul :))).In rest destul de stabila pe la 120 desi cam asta e limita ei, dupa parca nu mai ai asa siguranta pe ea.Oricum, nu m-a facut de ras nici in Bucuresti si nici pe DN .
  3. Ma gandeam sa pun si un releu.Oi vedea daca chiar o voi face sau va ramane la stadiul de ,,proiect". Si acum ceva ce am spus demult ca fac, un Before&After corect .A doua poza dateaza de vreo 2 saptamani iar prima de prin iulie 2006, pe vremea cand nici nu ma gandeam ca voi apuca sa conduc Cielo, daramite chiar pe cel langa care stateam .Atunci (ca si acum) eram mare amator de Cielo.Imi amintesc ca imi doream un Executive albastru nou.Albastru ca Cieloul lui taica-miu, peste care am reusit de asemenea sa dau in arhiva personala.Fabricat in '96, prima masina a ,,batranului''.Pe ea si-a facut mana si a parcurs mult peste suta de mii.Imi aduc aminte ca era luata printr-un fel de leasing, pe care l-au platit ai mei o buna bucata de vreme.Ea m-a si adus de la maternitate, si pe mine si pe sora-mea mai mica.In 2016 era inca in circulatie.Acum nu mai stiu ca nu am mai tinut legatura cu proprietarul, care e amic cu taica-miu, dar banuiesc ca inca e ,,still alive and kicking'' :)).Poza e din 2005, cand eram la mare cu niste prieteni de familie. P.S:Tocmai i-am zis gagica-mii ca plozii ni-i vom aduce de la maternitate cu Cielo .
  4. Sa revin cu un UPDATE: In dimineata aceasta mirifica de primavara am aterizat iar in service, de data asta pentru a monta alt bloc de lumini deoarece si pentru ca cel pe care il aveam montat pe masina, o chinezarie ridicola dar totusi scumpa (mai mult de jumatate din pretul originalului) a hotorat sa-si dea demisia (s-o fi infectat si el cu virusul lu' peste, ca tot vine din China ), trecand intai pe faza lunga cand semnalizam dreapta si ulterior faza scurta a fost inlocuita complet cu faza lunga.Stiam ce rebut am asa ca nu m-am grabit sa dau vina pe releu.S-a rezolvat cu montarea unui bloc nou si original GM, cumparat asta iarna de la Radacini Gara de Nord cu ocazia reducerilor de Craciun (cred ca am mentionat la un moment dat despre asta aici pe topic).Cu prilejul acesta am inlocuit si comutatorul de stergatoare, alta panarama si ala.Nu am gasit nicaieri original asa ca l-am montat pe cel de fabrica, care se prezinta impecabil, atat ca functionalitate cat si ca aspect (inca se vede si eticheta aia galbena pe care scrie ,,HD'' sau ceva de genul).Nici nu inteleg de ce l-am schimbat.Cauza defectarii blocului este acea bucsa micuta de plastic, care dupa cum se poate vedea in poza atasata nu mai sta in pozitia ei fireasca.Motivul pentru care am decis sa-l montez in service in loc sa-mi ,,bag eu nasul'' o sa vi se para stupid:pastrarea garantiei.Desi sansele sa se strice curand sunt mici am zis ca nu vreau sa ma doara capul. In rest problemele sunt 0.Masina aduna kilometri aproape numai in oras si altceva inafara de talpa, benzina si lichid de parbriz nu prea vede.Merge excelent ce pot sa zic, nu-mi mai vine sa ma dau jos din ea.O problema totusi e si anume arhicunoscutul AC defect.Ventilatia nu mi se pare suficienta nici acum, cand sunt 15-20 de grade afara.Nu vreau sa ma gandesc cum va fi la vara.Am inceput ,,vanatoarea'' de piese.La service m-au sfatuit sa cumpar neaparat butelia (acumulatorul) si un set de o-ring-uri in eventualitatea descoperirii unor neetansitati ale instalatiei.Il rezolv si pe asta, nu-i bai !!! Acum astept sa se termine isteria asta cu Corona, sa incep sa fac si eu naveta cu ea.Promit sa vin si pe la o intalnire, ca am ramas restant din ianuarie .
  5. Subscriu la ce a spus Geo.Oricum nu cred ca mai poti da de el, numai uita-te ca ultima lui activitate aici a fost in 2012. Suna din om in om la cei care dezmembreaza Cielo, Espero sau Nubira (e plin OLX-ul).Imposibil sa nu gasesti, si eu cautam disperat dupa ce mai avusesem anterior un set, pe care mi l-au ,,valorificat" niste meseriashi in service si am gasit in stare foarte buna pe o Nubira 2.Vezi ca sunt rezistente presurile astea asa ca sanse mari sa gasesti in stare buna. Te mai sfatuiesc sa-ti faci cont pe pieseauto.ro (daca nu ai deja) si sa faci o cerere de oferta (gen spui ce cauti, eventual lasi niste poze sau un cod de piesa desi astea nu cred ca au asa ceva) si vei primi oferte in cel mai scurt timp.La mine cel putin au curs vreo 10 oferte pentru o piesa de nici nu mai stiam de unde sa aleg .
  6. Misto volanul, asa are un prieten pe Logan.Eu la Cielo vreau sa pun din piele neagra
  7. Da mai baieti, problema nefunctionarii indicatorului era de la mufa aia, am pus-o la loc si problem solved . In rest o ardem ,,old school'', ascultand muzica la batranul casetofon TANK.Imi aminteste de anii ce au trecut si de drumurile facute la bordul acestei masinute .
  8. Update:Intr-adevar un cablu cu o mufa care vine din alternator nu-si ,,gaseste" locul.Sa mor de stiu unde sa o bag.....
  9. O sa ma uit sa vad, ca am observat fix dupa ce am scos-o din service, mira-m-as sa se fi f*tut asa din prima.
  10. Nu-mi fac griji cu idiotenia aia de taxa, ,,senzorii'' imi spun ca se va alege praful de ea.Doamne ajuta sa nu ma insele.... Poza de pe trailer e de acum 3 ani, cand incepea in mod oficial nebunia de a aduce masina asta pe calea cea buna, nebunie pe care nu o regret si cu siguranta ca as repeta-o (vreau sa il urmez pe DJ, sa mai cumpar un Cielo sau doua pe acelasi principiu adica ,,nu m-am putut abtine'') .Vazusem unul Coreean get-beget, din '95, tipla si cu toata linia originala (capace, tapiterie, etc).Daca aveam 2k euro al meu era !!!! Astazi am incheiat cu succes transplantul de ,,inima'', care provine de pe raposatul ZGA (ii multumesc lui Geo din nou pe aceasta cale).Nu fara emotii insa, unul dintre papuci nepotrivindu-se.Initial nu stia nimeni ce sa faca si sfatuindu-se cu electricianul, mecanicul a schimbat prinderea la papuci, modificand putin intrarea.Totodata, am luat fulie noua intrucat cea de euro 3 nu este compatibila pe non-euro.Alternatorul incarca perfect, atat in sarcina cat si consumatorii porniti (afisez valorile mai jos, sper sa se inteleaga din poze). Bineinteles ca nu s-a putut abtine si indicatorul de la apa nu se mai ridica.Cu aceasta buna ocazie imi caut alte ceasuri, poate scap si de tremuratul vitezometrului.Nu e de la termostat deoarece baga caldura si se incalzeste imediat. Tot azi am reusit sa rezolv si buba cu diuzele, prin suflarea lor de catre mecanic cu un pistol de aer comprimat.Nici astea nu mai sunt 100% in parametrii intrucat nu se mai regleaza dar nu-i nimic, o sa urmez sfatul lui Pompiliu si o sa pun unele de tip perdea (sa ma documentez mai intai de la ce model de masina se potrivesc). S-a inlocuit si becul de la pozitie pe farul stang intrucat se arsese (daca nu ma insel era original din fabrica). Si ce nu prea am pus eu, poze de la interior (ce bine ii sade cu presurile originale ).E drept ca-i cam murdarel dar il paste un detailing in vara.Iese ca nou avand in vedere ca nu am elemente rupte.
  11. Eu nu am zis nici ca-i defect nici ca nu-i.Nu am de unde sa stiu ce e la el in motor pentru ca nu l-am desfacut si nici nu sunt mecanic.I-am zis doar variantele posibile, bazandu-ma bineinteles si pe putina mea experienta.Daca pompa de ulei e defecta automat nu va mai asigura presiunea necesara, nici ungerea nemaifiind optima. Repet, trebuie desfacut sa vada ce are ca asa ne dam cu presupusul pana maine.
  12. In cazul asta ar putea fi un injector care nu mai lucreaza cum trebuie sau vreun tachet sau mai multi murdari.Axa cu came pica din start, ca daca era aia zgomotul se auzea si in turatie, crescand concomitent cu aceasta.La mine mai face asa cand folosesc 10w40, avand vascozitatea mai mare si nu ajunge in partea de sus a motorului. Mai poate fi pompa de ulei care nu face presiunea necesara...
  13. Da, dar cine a zis ca motorul lui e defect ??? Am patit si eu si altii ca dupa ce am pus anumite uleiuri, care in final s-au dovedit proaste,motorul sa se manifeste ciudat.Eu i-am zis ce sa faca mai intai, sa nu se apuce sa desfaca motorul.Tot nu ne-a spus detalii importante (cati km are masina, ce fel de ulei a folosit, etc) ca sa ne putem da parerea...
  14. Cel mai probabil ulei prost sau cu vascozitate prea mare astfel incat nu ajunge in partea de sus a motorului.Face si in turatie sau doar la relanti ??
  15. Gata, joi la ora 8 avem programare la inlocuit de alternator !!! Daca e treaba buna si e cuminte undeva pe vineri vede si ea und drum de Bucuresti, sa-si intinda ,,tendoanele'' !!!
 

×
×
  • Create New...