Jump to content
 

Horica00

Membru
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS

Recent Profile Visitors

1691 profile views
  1. Ce poză frumoasă ! Două WOO-uri unul lângă altul .
  2. Nelipsita bulină. Când eram mic, o puneam pe maică-mea să le dezlipească. Nu conta că era o mașină oarecare sau una a unor cunoscuți. Trebuie să admit că acum nu știu dacă aș mai fi la fel de înțelegător dacă m-aș trezi fără ea . În fine, la mulți ani tuturor și bine v-am găsit în noul an (poate ajung și eu la întâlniri, că m-am săturat de când tot zic). Ieri s-au înlocuit pivoții și nu pot decât să mă felicit pentru că am ales să-i schimb acum. Cel din dreapta mai era cum era, dar cel din stânga era distrus și, cel mai probabil, era doar o chestiune de timp până ceda definitiv. Comportamentul mașinii s-a schimbat sesizabil: direcția e mult mai ușoară, iar senzația că se rupe mașina în două, pe care o aveam la aproape orice denivelare, a dispărut. Sunt curios dacă s-a întâmplat asta și cu scârțâitul asemănător unei canapele vechi. Se manifesta mereu pe vreme rece și doar pe partea stângă, atât la trecerea peste denivelări, cât și la unele rotiri ale volanului. Nu m-am panicat deoarece bănuiam vreo bucșă ceva. Cum pivotul avea burduful rupt, iar celelalte elemente sunt în stare bună, sunt 99,9 % sigur că el era vinovatul. A mai rămas de schimbat rulmentul din stânga față, lucru de care am să mă ocup fie la revizia din iarnă, fie mai devreme. Tot anul ăsta mai vreau să schimb macaralele geamurilor față (le am, trebuiesc doar montate) și mecanismul ștergătoarelor. Cu AC-ul cred mă las păgubaș. Aparent, nu se bagă nimeni să înlocuiască garniturile alea nenorocite din compresor. Unul SH de aceeași vârstă e o mare loterie și nici nu prea îmi vine să dau 1500 de lei pe unul nou + montaj/încărcat cu freon si astea deloc neglijabile.
  3. Nu a comentat nimic. Mă știu cu el doar pentru că sunt client fidel al stației. Altfel, n-am avut nicio interacțiune. Nu e genul care să facă exces de zel, dar nu trece nici el chiar orice gioarsă. Un prieten s-a dus cu un burduf de planetară rupt și, fără nicio discuție, a primit revenire. Nu cred să mai existe prea multe stații care să-ți dea inspecția așa oricum. De pildă, mătușă-mea nu a mai găsit pe nimeni dispus să o treacă cu niște urme de rugină pe aripa din față, respectiv portiere la un Matiz. A fost nevoită să remedieze problema, ocazie cu care a revopsit toată mașina . Revenind la oile noastre, pe 3 ianuarie avem programare la înlocuit pivoții. Având în vedere că nu costă cine știe ce, m-am hotărât să-i ,,atac" acum. Pentru cât costă, nu merită nici cel mai mic risc. La cererea mea, de operațiune se va ocupa mecanicul care mi-a făcut și revizia, angajat acolo de pe vremea reprezentanței Daewoo .
  4. N-a fost chiar ultima postare: s-au comandat pivoții, urmând ca imediat după sărbători să-i execut . Din oferta service-ului, TRW, respectiv DELPHI, am ales prima variantă. Ceva mai scumpi, dar am preferat să iau ceva calitativ.
  5. Azi, la 147.832, s-a efectuat revizia anuala. S-a inlocuit uleiul/filtrul, s-au verificat toate fluidele, completandu-se acolo unde a fost cazul. De asemenea, s-au mai tensionat cele 2 curele auxiliare, schimbate in urma cu 2 ani. Una dintre ele mai chitaia aleatoriu (doar) la rece. Uleiul,Texaco 10w40 si filtrul MAHLE. Operatiunea a fost consemnata in carnetul de service. Constatari: rulmentul rotii stanga fata incepe sa-si dea duhul, iar pivotii necesita inlocuire intr-un viitor nu foarte indepartat. Am primit deja oferta de la service si prin februarie, dupa ce termin cu sesiunea si-mi redresez putin bugetul, o sa-i execut. Cam atat si cu ultimul post pe anul asta.
  6. Ai PM cu datele de contact ale unui nene de la care am luat eu capace acum cativa ani. Tot el mi-a gasit niste repere pe care nu reusea nimeni sa mi le gaseasca. Nu stiu daca mai poate face rost, dar merita incercat.
  7. Nu scapă șoselele mioritice de ea nici anul ăsta :))
  8. Da, am. Din cauza problemei cu pierderea de freon, l-am folosit doar de doua ori. Se simte cel putin la fel de bine ca la masinile noi. De aia si vreau sa-l fac . Pot face comparatie cu celelalte masini din familie. E ceva mai eficient decat AC-ul de pe Citroen C3 sau Peugeot 301. Nu stiu sigur daca si decat cel de pe Tucson, dar ala are climatronic si mi-e mai greu sa-mi dau seama. La cat am bagat in ea pana acum, e pacat sa n-am AC. Pana si tata a zis sa mi-l fac neaparat, ca nu mai vrea sa folosesc scuza cu ,,n-am AC in Cielo'' pentru a-l convinge sa mi-o dea pe a lui .
  9. Se pune praful pe aici..... Am descoperit beleaua de la AC. Exact cum ma asteptam (si cum au patit atatia altii, inclusiv aici pe forum), compresorul pierde pe la jumatate. Zona este improscata de ulei, iar la UV s-a vazut cum iese verzeala pe acolo. Un compresor nou (pe unde o mai exista) depaseste, cu tot cu montaj, bugetul, unul SH e mai mult decat loterie, asa ca singura varianta ramane sa fac compresorul bucati si sa inlocuiesc garniturile din el. Am sa ma interesez in stanga si in dreapta daca exista firme care se ocupa de asa ceva. Service-ul din pacate nu face. De asemenea, cine a mai facut si ar putea sa ma indrume, sa nu ezite sa o faca .
  10. Sa inteleg ca e vorba de garniturile alea de la imbinarile compresorului ? Vai ce bine, imi comand si eu un set, ca tot ma duc sa-mi incarc si eu instalatia cand ajung acasa . P.S: Nu-mi dau seama daca sunt dedicate sau universale. Sunt aceleasi si pentru Cielo si pentru Espero ? Scuze off topic.
  11. Adica, conform DEX: A TERMINÁ términ tranz. (acțiuni) 1) A duce până la capăt; a sfârși; a încheia. 2) A face să se termine. /<fr. terminer, lat. terminare sau TERMINÁT2, -Ă, terminați, -te, adj. 1. (Despre acțiuni) Care a fost dus până la capăt; sfârșit. As zice sa nu poluam aiurea topicul omului......
  12. Am trecut azi pe la service si am vazut-o live. Incredibil cat de bine a fost vopsita !! S-a vazut ce inseamna sa demontezi fiecare ornament, cheder, ceea ce la mine din pacate nu s-a facut. Si acum regret ca n-am dus-o la ei de prima data... Banuiesc ca devizul final e cu multe zerouri in coada, insa merita fiecare banut. Abia astept sa o vad terminata . Poate ne strangem mai multi din Ploiesti si punem de-o intalnire !
  13. Pai nu crezi ca era cazul ? Revenind la oile noastre, vinerea trecuta am inlocuit sonda pentru lampile de marsarier, a doua de cand e masina pe mana mea. Incepuse sa mearga cand si daca voia ea. Am mers pe Facet (ceva facut in Italia, cel putin daca e sa ma iau dupa ce scrie pe cutie). Cred ca e aceeasi marca ca si cea veche, tinand cont ca pretul a fost acelasi. Cat o tine, ramane de vazut... EDIT: Ieri a facut baba 22 de ani. Bai frate, cum sa uit asa ceva... Rusinica sa-mi fie, nu i-am urat si eu un ,,La multi ani!"
  14. Pune Hankook !! Pe masina coreeana, anvelope coreene. Nu-i logic ?
  15. Pai pentru masina, nu stiu ce s-a inteles . Ceara e sfanta, mai ales in zonele unde poate fi retinuta umezeala (praguri, stalpi, lonjeroane, portiere, aripi spate). E pacat ca dupa atatea investitii sa nu se faca ,,ritualul'' asta, cu atat mai mult cu cat inteleg ca nu vor fi necesare interventii majore asupra caroseriei.
 

×
×
  • Create New...