Jump to content

Horica00

Membru
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo,Citroen,Peugeot
  • Model
    Cielo,C3,301
  • An
    1997,2007,2013
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS,DE PRAHOVA

Recent Profile Visitors

815 profile views
  1. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    ITP-ul de luat o sa il ia, nici nu imi fac belele in acest sens.Problema sa nu aiba ceva vreo defectiune ceva, desi ma indoiesc.Oricum o sa ii verific toate cele, macar pentru linistea mea.Nici eu nu fac parte din categoria celor care se duc cu masina pana la coltul blocului si in plus pe asta o alternez cu una euro 4 si alta euro 5, deci…...
  2. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    E prima data cand aud ca nu ies noxele la masina asta in cei 20 de ani de cand o am...……….La ITP chiar m-am dus linistit ca stiam ca nu au de ce se lega, pana a cazut ,,bomba'' peste mine...………...Intr-adevar uleiul, bujiile, fisele, filtrele sunt vechi ca din pacate berbecii de la service nu mi le-au schimbat, desi am insisitat de nu stiu cate ori, trimitandu-mi masina asa, de aici si atatea probleme.Oricum, nu vreau sa las masina asa, pur si simplu nu pot sa accept, de cand cu situatia asta nu prea mai dorm bine noaptea.Nu mai spun ca si orgoliul meu a fost grav afectat, deoarece stiam ca detin o masina conforma din toate punctele de vedere, avand in vedere varsta inaintata a acesteia.Una peste alta, am mers astazi cu ea si cand o conduc imi trece orice suparare, atat de mult imi place sa merg cu ea.Se comporta impecabil, sper sa ii rezolv toate hibele si sa ii dau bice !!!
  3. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Stai linistit, nu m-am simtit vizat, am vrut doar sa clarific situatia, si anume ca nici eu nu sunt adeptul ITP-ului luat ,,cum se is".De asemenea, ai respectele mele si admir grija fata de MOS, de aceeasi varsta cu ,,Furia". Din punctul meu de vedere, orice cetatean este mai presus de stat, de Statul Roman mai precis, care nu face si nu ofera nimic, stiind doar sa jecmaneasca si sa asupreasca cetateanul de rand, platitor de taxe, pentru satisfacerea propriilor interese.Nu poate nimeni sa ma contrazica, oricine care traieste in lumea reala stie ca asa stau lucrurile din pacate... Referitor la masinile din trafic, care pacalesc inspectia, una este sa ai noxele putin peste limita si in rest masina sa fie ok, si una e sa ai probleme grave, gen la frane, directie, sa iti iasa fum ca dintr-un furnal samd, tu dand spaga si avand pretentia sa treci ITP-ul.Sunt foarte multe masini in situatia asta, iar masina mea nu se poate compara in veci cu troacele de genul, de aceea sustin cu tarie ca merita sa treaca de inspectie si sa ma pot folosi de ea.Ca nu-i mai ies noxele chiar cum vor autoritatile astea de rahat, fara simtul realitatii si fara vreo responsabilitate fata de ceatatean, este altceva.Oricum ma voi asigura ca nu sunt probleme, iar daca sunt vor fi rezolvate numaidecat !!! Si nici nu dauneaza mediului cat o fac defrisarile, deseurile lasate la voia intamplarii, lipsa spatiilor verzi, etc, etc. Masina va ramane si ma voi asigura mereu ca este ok din toate punctele de vedere, valabil in cazul tuturor masinilor care imi vor trece pe mana !!!! Sunt un maniac in ceea ce priveste ingrijirea masinilor si a propriilor lucruri, lucruri care poate fi confirmat de oricine ma cunoaste).Repet, atata vreme cat masina este in regula, nu vad de ce nu ar trece de ITP, atat acum cat si pe viitor.Orice inspector (fie el de ITP sau chiar de la RAR) care are putin creier in tartacuta va intelege ca masina nu Mai este noua si este poate normal sa mai aiba mici vicii, mai ales ca se intampla si la masinile noi (care sa fim seriosi, se vor uza mult mai repede decat astea, sunt mai mult plastic si electronica, si de mai merge si pe ideea de consumerism in socieatatea moderna, ceea face ca acest lucru sa se subintelega).Restul, sunt doar niste zelosi ordinari, platiti din banii publici si care vor sa para ,,supermeni" cand ei de fapt sunt niste lepre ordinare si incapabile pe deasupra.Fii convins ca nu de mediul inconjurator sau de aerul poluat ii doare pe ei, sunt ori doar zelosi, si cauta nod in papura masinilor vechi, ca nu se asteapta sa gaseasca nereguli la cele noi, desi se cam inseala, ori asculta ordinile ,,mai marilor", care iau bani grei de la asociatiile producatorilor sa ne bage pe gat masini noi sau vor sa para preocupati de problema poluarii (care este reala si trebuie tratata ca atare) pentru a mai face niste ,,cascaval" (aviz amatorilor de taxe). Despre asta e mult de vorbit, chiar foarte mult, si nu-mi ajung 10 romane... Cat despre durata medie, cum ai spus, este o viata MEDIE si nimic mai mult !!!! Asta inseamna ca nu prea are relevanta, probleme apar la orice masina, din varii motive, inclusiv la cele noi.Cielo, Logan (Loganul unui prieten, la venerabila varsta de 15 ani, tinut din scurt si cu revizia la zi, merge fara probleme si mai si tine cu casa, asa ca fara comentarii rautacioase la adresa ,,golanului"), Matiz, Nubira, Solenza si alte masini trecute de prima tinerete sunt Inca niste masini decente, pe care cu un minim de cheltuieli le pui la punct si ai siguranta ca te poti baza pe ele.Plus de asta, mai sunt si foarte ieftine la intretinere. Din pacate lipsa pieselor originale incepe sa se simta, cel putin la Daewoo si ma tem ca asta le grabeste usor usor disparitia...
  4. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Nu a confirmat niciunul ca ar putea fi intr-adevar vorba de un defect, cu atat mai mult cu cat merge normal si nu scoate fum absolut deloc.Eu am mai zis care poate fi problema:filtrele si uleiul vechi, toba fisurata, vreun reglaj ceva, carter imbacsit si cam astea.....Dar in caz ca nu se rezolva nici daca repar astea si se dovedeste ca masina nu are probleme, atunci ce fac ?? Stau cu ea pe dreapta ??? Sunt masini care chiar au probleme, punand in pericol siguranta tuturor, si tot circula....Alea da, trebuie trase pe dreapta si proprietarii obligati sa le repare daca mai vor sa le foloseasca.Eu asta am si zis, nu ma intereseaza sa iau ITP-ul, ma intereseaza sa fie masina in regula, CA atunci degeaba il iau !!!!
  5. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    De luat o sa-l iau, clar, iar restul oricum trebuie facute, pentru binele meu, al celorlalti si al masinii, indifferent daca o SA iasa sau nu la noxe.Ma intereseaza doar sa fie masina in stare cat mai buna si cu cat mai putine probleme.ITP-ul cam stiu cum se ia si de aia nu prea imi pasa de el, nu consider ca masina mea reprezinta un pericol, ba din contra.Numai ca autoritatile astea zeloase sunt puse pe asuprirea noastra si o sa ne caute si nu zic eu pe unde, ceea ce inseamna ca as putea avrea probleme pe termen lung si nu-mi doresc....
  6. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Da, este non-euro.Probabilitatea ca inspectorul sa fi gresit pica din start si asta deoarece am fost la al doilea care a zis ca noxele ies putin peste limita, dar pot fi trecute cu vederea totusi.Dar nu ma incalzeste deloc ca trec inspectia, atata timp cat masina ar putea avea probleme, daca ma intrebi pe mine prefer sa o las undeva sa zaca dar macar sa stiu ca nu are probleme decat sa merg cu ea si sa stiu ca le are .Inafara de filtre, bujii, ulei si chiar toba, primele fiind neschimbate de nu stiu cand, nu prea vad ce ar putea fi.Fum iarasi nu scoate de niciun fel...Nu prea vad ce poate avea un motor cu 140.000 la bord si tinut din scurt.Cam asa arata furtunul de la filtrul de aer (e si mai rau de atat, numai ca nu am stat sa ii fac poze), motivul pentru care nu mai vreau sa folosesc masina pana la clarificarea situatiei:
  7. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    De tras in piept nu m-a tras in piept, si am verificat asta.Omul si-a facut doar treaba, ca putea sa treaca cu vederea si nu mai aveam atatea belele la ora asta, este altceva......Si apreciez ca a facut totul pe bune si mi-a zis ca in rest masina este mai mult decat ok, ca poti duce masina la ITP, il iei fara probleme si a doua zi intri cu ea in gard sau mai rau, ca tu de fapt aveai probleme la frane.Totusi, nu consider ca masina mea reprezinta un pericol, nu depaseste limita decat foarte putin, nu scoate fum, etc.Posibil sa fie doar de la niste filtre sau de la evacuare, naiba stie, am de gand sa investighez.Cu aerul poluat, sa fim sinceri, sunt atatia factori la mijloc, factori care sunt pur si simplu neglijati de catre autoritati, concentrate pe eliminarea masinilor vechi (din ratiuni evidente, se face lobby intens pentru vanzarea masinilor noi) precum taierile masive de paduri (nu poate nimeni sa imi spuna ca sunt necesare pentru hartie, ce se intampla la noi e la cote alarmante si stiu foarte bine ce vorbesc, la mine la tara fiind zona de munte, grav afectata de defrisari), poluarea apelor, poluarea industriala si lista poate continua, toate acestea avand un impact de mii de ori mai mare decat noxele emise de masina mea sau oricare alta aflata cat de cat in parametrii (nu vorbesc de alea in spatele carora nu poti sta la semafor).Oricum, rosioara nu va mai circula o vreme, gandindu-ma ca nu voi rezolva cu ITP-ul pana saptamana viitoare, si o voi trimite inapoi la service pentru toate cele necesare (inclusiv corectarea micilor ,,gafe" ramase de la tinichigerie).Va deveni masina de garaj si voi merge cu ea doar cand ajung in zona, asa ca nu voi mai posta prea des.
  8. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Pai bine ca masina mea nu are catalizator din fabrica :)))) Iar eu alora le-am zis sa faca si mecanica (bineinteles ca-I plateam) dar nu mai comentez ca nu are rost………………...ITP trebuie sa il trec pana la urma, sunt atatea troace care il trec, la cre mai mult ca sigur nu ies noxele, si nu-l trece a mea care e in stare buna……….
  9. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Chiar daca trec de ITP, nu vreau sa las masina asa, are ea ceva si nu ma las pana nu o pun la punct.Macar un ulei, niste filtre si niste bujii merita si ea.Chiar nu recomand service-ul care mi-a facut tinichigeria, mi-au trimis masina fara sa faca toate chestiiile astea de bun simt si care trebuie facute la orice masina la un anumit interval de timp, mai ales la una care a stat degeaba atata timp.…………..
  10. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La mine a fost ca a facut carnatul ala exces de zel, atata tot.Masina mea nu e vreo rabla de pe care curg tablele, care sa scoata fum samd, a recunoscut si el asta, cat de zelos era.Pe mine sincer ma intereseaza doar ca am franele si directia super ok, ca nu ies noxele chiar cum ar vrea ei, asta e, mai mult de un schimb de ulei, filtre, bujii nu pot sa ii fac iar in atatia ani nu am avut vreodata probleme.RAR mai bine s-ar lega de masinile institutiilor publice, ale transportatorilor de persoane, care majoritatea sunt vai de mama lor si mai si cara miide oameni zilnic (alea fac ITP la 6 luni apropo, sunt curios cum le ies lor noxele cand scot ditai fumul).Sunt multe de zis despre cum se face ITP la noi, dar nu mi-ar ajunge un roman sa scriu………. Si nu cred ca are rost sa comparam Romania cu alte tari mai de Doamne ajuta.
  11. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Mare dreptate !!! In alta ordine de idei, ma duc maine sa o programez la o revizie (schimb ulei, filtre, bujii) si sper sa iasa cum vrea nemernicul ala de inspector.Din pacate nu mai exista tester pt. Daewoo aici in oras, am sunat inclusiv la fostele reprezentante Daewoo, care m-au pasat de la una la alta...Culmea, noxele nu ies nici la Fordul lui taica-miu de la firma, din 2016 si cu 60.000 la bord, dar lui ii dau ITP ca deh, e masina noua si nu se asteapta Nea' Caisa de inspector de la RAR (ieri erau niste carnati la statie, banuiesc CA si asta a contat) sa nu ii iasa noxele, dar a mea ca e veche abia asteapta sa-i caute nod in papura.Sa mor de nu m-am saturat de legile si ,,autoritatile" astea infecte, care stiu doar sa faca exces de zel, cand in realitate sunt proaste de bubuie !!! Tot abominatiile astea legislative au amplificat si mai tare PCR-urile si belele din ultimii ani (vezi timbrul de mediu, masinile inmatriculate in BG si cate si mai Cate).Tind sa ii felicit pe ,,bossii" acestei institutii murdare, care au propus acum doi ani de zile chestia asta cu ITP anual la masinile mai vechi de 12 ani, motivand ca ,,drumurile noastre e pline de rable".Pai bine ba inteligenta pamantului, ,,rablele" alea nu tot voi le controlati ???
  12. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Din pacate traim in Romania si nu mai ma mira basolut nimic.Bine ca toate rablele fumigene si ruginite sunt ,,conforme'' iar a mea, care nu are nimic din toate astea, nu...…..Acum trebuie sa ma duc iar la ala de m-a respins, ca 30 zile nu poate sa imi reface nicio alta statie inspectia……….
  13. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Am fost azi la alt inspector si ce sa vezi………….Masina iese fara prea mari probleme, eroarea fiind foarte mica.Poate sa fie inclusiv de la benzina din rezervor sau de la faptul ca ieri am mers cu motorul rece la ITP si nici nu l-am turat.Asadar, masina poate lua ITP fara probleme, doar ca, asa cum a spus inspectorul de azi: ,,ori a facut exces de zel, ori nu s-a priceput, ori a vrut sa ii dai cash cash....'' :))).Cata bataie de cap din cauza unui zelos.
  14. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Si...……………….la ITP masina iesit foarte bine la toate capitolele, inclusive frane, mai putin la noxe……………….Am 30 de zile la dospozitie sa remediez situatia.In conditiile astea, o bag la servisare generala.
  15. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Prea multe nu ar fi de facut la ea, masina merge si se comporta extrem de bine.Ce ar trebui facut sa ma bazez pe ea ar fi:distributia (nu are km, dar e neschimbata de 7-8 ani), conductele de frana ( nu sunt foarte scumpe si le-as putea face extrem de curand), uleiul, alternatorul sau cureaua de la el (daca sta motorul pornit mai multa vreme se aprinde martorul ,,baterie" iar cel de la frana de mana ramane aprins), filtre, consumabile si evident, AC-ul, problema care ma enerveaza extrem de tare.Ce as mai schimba eu, discurile si etrierii, cu unii de Lanos, pentru a imbunatati eficacitatea franei.In rest detalii: geamurile stanga spate si dreapta fata merg cand vor ele, boxele spate am constatat ca nu merg, antena iarasi e moarta, incercarile de a schimba cu una din dezmembrari dovedindu-se a fi in zadar, reglajul pe inaltime al scaunului soferului nu functioneaza (chestia asta ma cam deranjeza sincer, dar nu cred ca e greu de rezolvat).Si cam atat, pana acum……..Nici suspensiile pe fata nu ar trebui uitate, din motive de vechime.La mine tocmai banii sunt problema, mai ales ca nimeni din familie nu mai este dispus sa bage bani in masina asta, dar cand ajung in Bucuresti cu faculatatea as vrea sa ma angajez, pentru a avea un ban al meu, cu care bineinteles voi mai umbla pe la rosioara
×