Jump to content
 

Horica00

Membru
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS

Recent Profile Visitors

1252 profile views
  1. Azi sper sa fi rezolvat si cu infiltratul apei in portbagaj. Intrucat timpul (si nici vremea) nu prea imi permit sa meșteresc, nu neaparat ca ar fi fost mult de facut, dar nu aveam la mine nici ciocan si nici silicon, m-am dus la baietii mei de la Automar, care m-au rezolvat in 5 minute . Intr-adevar, ochelarul este nitel deformat, dar cum a ajuns asa nu stiu.... Lovita n-a fost nuciodata. Cel mai probabil berbecii de la Mihoc sunt de vina, ca nu intra asa multa apa pana sa o duc la ei. Ma rog, au mai ciocanit putin marginea de la ochelar pana s-a mai indreptat, iar la final au pus niste mastic pe garnitura, exact cum a zis @Viktor, doar in jurul garniturii. Singurul dezavantaj e ca, atunci cand voi da jos stopul, garnitura va ramane lipita de ochelar, dar asta e, macar nu o sa mai fie lacaraie in portbagaj . Au zis sa ma intorc daca problema persista, dar ca mai mult ca sigur nu va fi cazul. Voi verifica in Weekend cand ii voi face o baita. Deh, sambata m-a dus (si adus) de la Buc, si a plouat aproape tot timpul. @Dj_Dark nu stiu sigur. Am zis asta vara ca vin, dar din pacate, cu tot online-ul asta, am fost nevoit sa renunt la cazarea in Buc. Nu mai pun ca se aude ca, cel putin pana la anul in toamna, sanse nule de revenire si la cum arata situatia, tind a crede ca se va adeveri. Nici timpul nu prea e de partea mea, ca am programul full toata saptamana. Poate reusesc in vacanta de sarbatori, insa nu vreau sa mai promit nimic. De ajuns voi ajunge negresit, dar nu stiu cand . De laudat nu prea am cu ce sa ma laud. E un Cielo ca oricare altul, cu minusurile si plusurile lui. Ma mandresc doar ca arata mai bine decat majoritatea si ca e o masina din care nu exista riscul sa iesi cu scaunul prin podea, care nu se dezmembreaza in mers, careia nu-i pica franele/directia cand te astepti mai putin, careia ii dai cheie si poti sa pleci fara sa-ti fie teama ca ramai cu ea in drum, o masina care arata decent, ori Cielo aratand decent destul de rar vezi. Eu cand vad cate unul de asta ma uit la el ca la masini straine . Nu e nici pe deparate impecabila, ca noua sau mai stiu eu cum. Nu, pentru ca nu mai are cum si nici nu vreau asta de la ea. Masina nu e un bibelou pe care-l tin in vitrina.
  2. Si, in urma ploilor din ultimele zile, constat cu consternare ca au revenit belele cu lacaraia din portbagaj, exact in acelasi loc,in partea dreapta, juma' de mocheta imbibata in apa... In partea stanga perfect uscat. Speram sa fi rezolvat problema atunci cand am indreptat una din urechile de la ochelarul stopului, care era stramba si nu mai intra surubul in locasul lui. Se pare ca bucuria a fost de scurta durata, dar totusi n-am mai vazut umezeala din August pana acum, in ciuda faptului ca a mai plouat. Am desfacut imediat finitiile de la ambele stopuri. Sub garnituri am gasit umezeala, doar ca in stanga mocheta era uscata. Urmatorul pas a fost sa o ,,imbaiez'' cu cate 3 sticle de apa aruncate pe stopul din dreapta, dar n-a curs nicaieri... Intrucat am pastrat triplele vechi, voi incerca sa transplantez garnitura si voi reveni cu detalii la urmatoarea ploaie zdravana. Update: Garniturile de la stopurile vechi sunt coapte rau, singurul lucru pe care il pot face cu ele e sa le azvarl la gunoi, cu tot cu stopurile. Singura varianta pe care am gasit-o ar fi sa dau cu niste silicon primprejurul ochelarului si eventual sa inspectez conturul lui, sa ma asigur ca nu exista denivelari din cauza carora garnitura nu sta lipita de caroserie. Practic, apa se strange sub garnitura si, daca e in cantitate mai mare, se ,,boraste'' toata afara. Oricum triplele actuale sunt vai de zilele lor, dar nu-mi explic de ce se intampla doar pe dreapta si nu si pe stanga...
  3. @Viktor multumesc de sfat !!! Momentan, nu ma incurca cu nimic. La un suspend ma gandeam si eu, dar pentru depozitat alte acareturi, gen cabluri baterie, cabluri tractare si alte din astea. Si, trecut-am si de ITP + de o suprainspectie RAR. Vreo ora cred ca am stat cu morcovul in c*r asteptandu-l pe inginerul respectiv ca deh, RAR + masina veche.... Insa totul a fost trecut cu bine. Ba chiar mi-a zis cel de la RAR ca e primul Cielo in mintile lui pe care il vede dupa mult timp . Singura remarca a fost sa pun mana pe o perie de sarma si sa curat inceputurile de rugina superficiala de pe lonjeroanele spate. Au mai spus (si cel de la RAR si inspectorul) sa scot masina mai des inafara orasului si sa o mai ,,forjez''. In rest toate bune. Pregatim excursia la BC .
  4. Astazi o ,,dezmorteala'' adevarata pe A3 pana in Bucale si inapoi. Inca putem, viteza medie 120 km/h + niste reprize intre 130-140. Se simte excelent masina, nici macar cauciucuri foarte ok nu are, ca ar fi mers si mai bine . Am ajuns si la 143.000 cu ocazia asta .
  5. De aia e bine sa le ai din sticla, in ciuda a ce se zice despre periculozitatea lor la eventual impact cu vreun pieton. La ale mele de la Cielo n-am observat probleme importante, sunt aproape ca noi desi au 23 de ani. Chiar n-am simtit nevoia sa umblu la ele si nici nu cred s-o fac in viitorul apropiat.
  6. Ar fi cazul sa iau o carpa si sa mai sterg nitel praful de pe topic... Nimic nou sub soare, dezmortesc masina odata pe saptamana (am una mica pentru oras si prefer sa merg cu aceea), iar la sfarsitul lunii planuiesc un drum pana la BC. Deh, ma astept sa se mai racoreasca ca sa nu mai fie indispensabila folosirea AC-ului, pe care sper sa-l rezolv pana la anul in aprilie-mai . Totusi, nu am stat degeaba. Avand in vedere ca ITP-ul bate la usa, iar anul trecut mi s-a atras atentia asupra trusei, extinctorului, etc. , pe care ,,multumita" hotilor din service nu le mai aveam, si cum in benzinarii ma duceau peste un milion doar trusa si extinctorul, am decis sa arunc un ochi pe site-ul prietenilor nostrii comuni de la Radacini. Bineinteles ca aveau ce-mi trebuie (trusa + extinctor valabile 5 ani, 2 tringhiuri, vesta), toate la un pret mai mic decat daca le-as fi luat din alta parte. Bineinteles, in pret a intrat si o gentuta (voiam si o din asta, ca nu-mi suradea sa-mi ,,danseze" foloasele prin portbagaj), ceea ce nu gaseam daca le luam separat, plus ca e foarte utila la depozitat si alte acareturi pe care le am prin portbagaj. Cu ocazia asta, nu m-am putut abtine si am mai luat cate ceva, doar erau practic de pomana si limitate la numar: - filtru de ulei GM, ca tot vine in curand si schimbul, oscilez intre a ramane pe ce am acum, adica Texaco, a trece pe Motul, care cred ca a fost cel mai bun pe care l-a putut primi masina asta, sau pe GM, pe care l-am mai avut si, in ciuda parerilor, si-a facut bine treaba. Ma rog, il si schimbam la timp... - ceva garnituri pentru AC, ca tot vorbeam de el - furtunul ala dublu pentru AC, care intra in radiator, care in trecut ajungea la aproape 200 de lei, iar acum la 20 de lei. Cand am vazut ,,ia-l tata si pe asta" - inel baie de ulei - bucsa pentru bara stabilizatoare Mai sunt niste rahaturi, dar nu mi le amintesc chiar pe toate...
  7. Un mic UPDATE: S-a rezolvat si problema cu intratul apei in portbagaj. Am verificat zilele trecute dupa ce plouase destul de tare in timpul noptii si era perfect uscat. Problema era intr-adevar locasul unuia dintre suruburi, care era stramb.
  8. Asa voi face, multumesc de sfat !!!! Are si mastic in zona respectiva, pe interior ceara. Am in plan ca pana in iarna sa mai pun o mana, ca nu e scumpa si ajuta destul de mult. Voi pune si vaselina sa ajute si mai mult, la asa ceva nu ma zgarcesc . Pe langa toate astea, o ,,inspectez'' dupa fiecare drum si o curat de mizerie. Daca as dispune si de garaj ar fi si mai bine.... P.S: Din Octombrie, joia s-ar putea sa mai apar pe la intalniri, ca o sa stau mai mult in Buc si iau si masina cu mine. Sper ca ma (ne) primiti .
  9. S-a depus ceva praf....... Nimic nou, nici bun si nici rau. Masina sta mai mult pe dreapta, o scot saptamanal inafara orasului (cate 15-20 km) ca sa nu zaca si sa-si mai incarce bateria. Pe caldurile astea abia supravietuiesc in celelalte masini, carora le merge AC-ul.... Azi am zis sa fac o exceptie si am scos-o la o plimbare ceva mai lunga: dus-intors Ploiesti-Campina si prin imprejurimi. In total vreo 70 de km. Am simtit din nou ce faina e baba la condus si ce misto e sa te afisezi cu ea pe DN1 printre ,,carutele'' moderne.
  10. Aripile spate n-au fost facute atunci la inceput ???
  11. Da, au fost dintotdeauna rosii. Ma gandeam sa le montez niste carenaje pentru protectie suplimentara dar n-am mai gasit pe nicaieri. Stiu ca se gasesc in comert, o sa iau la un moment dat. Momentan le las, merita si baietii aia sa le fac reclama la ce au reusit sa scoata din masina asta !!
  12. UPDATE: Am rezolvat si cu antena, am luat motorasul de la cea veche, l-am curatat cat am putut de rugina, l-am montat pe antena din dezmembrari si asta a fost. Acum urca si coboara complet .
  13. Azi am scos masina din service dupa ce luni am mai stat cu unul dintre tinichigii sa punem la punct micile detalii, cum ar fi etansarea stopului de pe dreapta, de care ma tot plangeam ca imi face lacaraie la fiecare ploaie (puteam sa iau 1000 de stopuri, noi, sh, originale, aftermarket, ca problema nu era de la el ci de la ochelar, acesta avand una din prinderile pentru surub stramba, surubul neintrand complet in locasul sau. Am indrepat prinderea, am facut o proba si nu a mai intrat, astept o ploaie mai zdravana sa vad daca s-a rezolvat problema), lipirea ornamentelor de praguri (niste tiganii, care totusi mi se pare ca dau destul de bine), strangerea oglinzii interioare, nemaiavand joc de loc, suporturi noi pentru numere pentru cel de pe fata imi cam pierdea numarul si riscam ca la o groapa mai zdravana sa raman fara el (cu Hyundai, cu Daewoo n-a ramas niciunul ,,uitat'' prin service de pe vremea cand era reprezentanta dar nu-i nimic, isi fac treaba si asa ), ,,infipt'' inca o cantitate zdravana de ceara si alte cateva chestii pe care nu mi le amintesc. Foarte multumit de cum a iesit lucrarea, recomand cu caldura service-ul pentru cei din Ploiesti, Bucuresti si imprejurimi. Au lucrat curat si nici nu se cunoaste ca s-a sudat sau ca a fost revopsita, decat in bataia luminii foarte putin, asta daca ai ochiul format. Plus de asta, 90% dintre angajati (trecuti de 45-50 de ani) sunt de la infiintare, facandu-si experienta pe WOO-uri. Nu fac rabat, nu schimba piese pe ,,ghicite'', poti sa stai langa ei cand lucreaza, te lasa cu piesele tale (ceea ce nu prea vezi in alte parti, maI ales sa stai langa ei), te cheama si iti arata (explica) ce problema ai si iti dau cea mai buna solutie, atat dpdv financiar cat si calitativ. De cand stam in Ploiesti (2008-2009) am facut toate interventiile la ei (Cielo, Matizul maica-mii si Focusul de firma al lui taica-miu) si n-am avut probleme. Din pacate, se vede destul de clar diferenta intre modul in care au vopsit-o baietii astia si carpacii aia de la Mihoc Onesti, vopseaua de pe praguri/aripi fiind perfecta si curata, iar restul pe alocuri scursa, cu mici porisori dar aia e, nu le pot avea pe toate. Pun pozele facute luni inainte de iesirea din service pentru ca astazi n-am apucat sa-i fac (mi-au si spalat-o, apropo ). In alta ordine de idei, in seara asta am zis sa profit de faptul ca am tot portbagajul bagat in casa (deh, am ramas cu ,,sechele'' si am zis totusi sa nu ma trezesc ca ciordesc meseriasii cate ceva) asa m-am apucat sa ,,operez'' antena electrica dupa tentativa esuata anul trecut, care insa mi-a fost de folos pentru ca stiam la ce sa ma astept...SAU NU . Datele problemei erau urmatoarele, antena electrica a masinii nefunctionala (nu primea curent asa ca am dedus din start ca motorasul e mort, montat antena din dezmembrari, se auzea motorasul dar nu urca antena. Bun, desfacut ambele antene pentru a vedea daca exista diferente intre a mea si cealalta (a mea nu fusese desfacuta vreodata, deci nu avea cum sa-i lipseasca vreo piesa) si mi se parea mie ca cea luata din dezmembrari nu are pol sau mecanismul era blocat. Atunci am lasat-o moarta si am montat-o pe aia veche la loc pana astazi, cand am hotarat ca e mai bine sa mearga decat sa nu mearga. Asadar, eram sigur ca treaba e una simpla, luat polul de la cea veche a mea, pus pe cealalta cu motorasul bun si aia era, dar m-am inselat amarnic. Problema era ca cea din dezmembrari avea totul functional (inclusiv polul la locul lui si se extindea si complet, spre deosebire de al meu care era blocat undeva la mijloc), dar avea melcul de pe rotor crapat in partea din spate, rezultand faptul ca mecanismul se invartea in gol. Belea, motorasul meu are melcul bun dar este prin presare = slabe sanse de a-l scoate sau de-al scoate intreg. Ce sa fac, ce sa fac, sa incerc sa-l incalzesc, sa trag de el cu un patent, poate, poate l-oi scoate, pana imi vine inspiratia sa testez totusi motorasul vechi, poate e functional si am omis ceva. Bineinteles ca traieste !!! Cred ca dintr-o oarecare cauza nu ajungea curent la el sau era pur si simplu blocat (ce-i drept, antena arata in ultimul hal). Maine iau motorasul vechi si-l pun pe antena din dezmembrari, poate totusi ii dau de cap. Pana atunci, operatia e reusita, pacientul decedat .
  14. Nu numai ca e tratata, dar e si indepartata. Tot ce a fost ruginit s-a decupat si s-a sudat cu MIG-MAG tabla noua si s-a tratat cu Zn. La final, ceara anual. De tinut va tine cat de mult, desi repet, stiu masini cu praguri schimbate care n-au ruginit nici pana acum .
  15. Din pacate foarte multi merg pe principiul asta, alarmant de multi chiar, si nu ma refer doar la rugina, sunt unii care merg cu uleiul si 50.000 km sau unii care merg cu frana pe o singura roata. Bine ca fac ITP-ul cu 200 de lei . Sunt de apreciat cei ce le repara si nu le lasa asa.
 

×
×
  • Create New...