Jump to content
 

Horica00

Membru
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS

Recent Profile Visitors

1304 profile views
  1. @pompiliu92 le voi cumpara de acolo, multam fain informatie !!! @Geo_ZGA Nu mai stiu daca mi-ai zis de ele sau daca nu le-am luat pentru ca trebuia sa ma car in tren cu ele, neavand atunci masina in Buc , ca le-as fi luat. Ma rog, cand mai ajung in Buc te caut . Am fost si duminica, dar a fost din scurt si n-as fi avut timp. Dupa cum spuneam, duminica am facut cu Cielo un drum pana in Bucale, al doilea pe anul asta. Am ajuns si la 145.000 cu aceasta ocazie. Bineinteles, mai am planificate niste sesiuni: in weekend voi merge pana la Campina si saptamana viitoare (sper, in functie de timp) sa ajung si pana in BV. Astazi am reparat si nenorocitul ala de proiector, dupa tentativa de la ultima revizie (deh, electrician extrem de tanar si ageamiu) . Problema era la cablajul care vine din bara, fiind intrerupt si un papuc ruginit. S-a inlocuit papucul si s-a reparat cablajul. Daca problema reapare, mi s-a recomandat inlocuirea proiectorului.
  2. Mama, cate reply-uri..... @vrazvanc Nu stiu daca a vrut cineva sa carcoteasca, poate doar sa-mi atraga atentia asupra unor aspecte mai putin placute ale masinii, pe care le cunosc si eu, dar care nu afecteaza functionarea masinii si de aceea nici nu le bag prea mult in seama. Am mai spus-o si o mai spun, nu este bibelou. Nu sta in garaj si (inca) vede tot felul de drumuri. Ma multumesc sa o mentin in parametri optimi si sa ma duca din A in B fara emotii. N-am vrut si nici nu vreau sa fac din ea masina noua. As ajunge la Obregia daca m-as uita la toate detaliile astea neimportante, mai ales ca vorbim de o masina veche, pentru care gasirea anumitor repere este o mare provocare. Stergatoarele sterg, semnalizarile iarasi functioneaza, toba nu face zgomot, asa ca nu vad de ce mi-as face probleme. Sauna in masina ar vrea sa o aiba multi, e superb sa stii ca poti conduce in chiloti la -20 de grade . Celelalte carute pe care le am (mult mai noi ca Cielo) nu incalzesc asa de bine. Daca mi se pare prea cald, orientez aeroterma spre parbriz. Sa creada cine ce-o vrea, tot eu stiu ce masina conduc . @Viktor da, nu stiu cum, dar i-a prins, pe ceas cel putin. Si acum si cand am fost o tura pe A3 Ploiesti-Buc. Nici pe autostrada nu mi-e rusine cu ea . @Geo_ZGA tine-le daca nu te incurca, te caut cu proxima ocazie cu care ajung in Buc . @pompiliu92 semnalizatoarele sunt PARTS MALL, tot de provenienta dubioasa, ceea ce inseamna ca in cateva luni, maxim un an, vor avea aceeasi soarta ca cele de pe masina. N-are sens sa cumpar chinezarii si sa le schimb de fiecarte data cand se ingalbenesc. Prefer sa cumpar direct unele ok si sa stiu una si buna. Proiectorul in schimb m-ar tenta, mai ales ca e galben si ca cel din dreapta a murit, dar nu-l gasesc si pe dreptul tot galben....
  3. Nu, n-am depasit 140. 140 doar cand depaseam. In rest, 100-120 inafara si 60-70 in localitate. Nu sufar de mania vitezei si nici nu prea ai cum sa mergi tare pe drumul ala, e suprapopulat de idioti si plin de pericole. Bineinteles, se gasesc multi bizoni sa te ,,flashuiasca'', dar, cand ii vezi, te dai pe acostament, ii lasi sa treaca si aia e.
  4. Bratul ala are un usor joc. L-am mai strans astfel incat sa pot merge cu el. O sa-l execut si pe ala cat de repede. Stiu de faza cu unsul chederelor doar ca, delasator fiind si nemaisteptandu-ma sa mai prind friguri din astea, nu le-am mai uns. Si broastele trebuie unse, nu doar chederele, dimineata ele erau problema. Imi amintesc cum stricase bunica-miu usa intr-o iarna, incercand sa o deschida cu o surubelnita . Din pacate nu, desi caut de ceva vreme. Nici semnalizari, nici stopuri, nici proiectoare, nici nimic. Noi doar stifturi, iar SH am gasit doar in stare proasta. O sa mai ma uit, dar nu-mi fac sperante.
  5. Sa revenim..... Aproximativ 800 km saptamana aceasta, Ploiesti-Onesti (BC), pe la tara, prin imprejurimi si Onesti-Ploiesti. Am prins cam toate tipurile de drum, de la uscat, umed pana la niscaiva polei aseara . M-a dus si m-a adus fara probleme deosebite, cu exceptia portierelor inghetate bocna in urma gerului de azi-noapte, din cauza carora era sa-mi aman plecarea. Nu-i nimic, le-am rezolvat relativ usor cu niste spray degripant si o sticla de apa clocotita. In rest, depasiri pe clasicul E85 (azi, cel putin, era plin de tiruri), mers (in medie) cu 120, caldurica ca la gura sobei, ce sa mai, ca-n vremurile ei bune. Banuiesc ca se mirau participantii la trafic cand vedeau un Cielo mergand printre tiruri sau depasind alte masini, care mai de care mai actuale . Ne apropiem vertiginos de 145.000.
  6. Una peste alta traieste, ca restul ... In praguri sa bage proprietarul ceara, asta daca le vrea in continuare .
  7. N-are cum, as fi vazut atat eu cat si tinichigiul. Masina NU a fost lovita nicioadata ca sa necesite reparatii in zona respectiva. Doar tripla din dreapta avea locasul unui surub usor stramb, insa n-am idee cum si de ce ajunsese asa, probabil cand s-a demontat pentru prima data tripla in service la BC. S-a indreptat din ciocan si nu mai da apa pe acolo.
  8. @Viktor si @cris06 da, pe la stop intra. Antena am verificat-o de prima data si am exclus-o din start. Problema e de la etansarea stopului. Las si o poza, nu stiu cat de bine se vede, dar masticul si zona unde se lipeste garnitura de ochelar sunt scufundate efectiv. Nu reusesc de niciun fel sa-mi explic cum de inca se infiltreaza apa si mai ales, in asemenea hal. @Banderas_232003 salut si multumesc de sfat !!! Am pastrat stopul original (doar pe cel stang) si am sa-l scot din debara sa-l inspectez. Tinand ca stopurile pe care le am montate sunt niste chinezarii, nu cred sa aibe pasla aia. Chiar si asa, de ce nu intra si pe la ala din dreapta....
  9. De izvorul din portbagaj tot n-am scapat, 'mi-as in el...... Boraste in continuare pe la stopul din stg, desi este cel etanasat cel mai zdravan, cu mastic pe ambele parti ale garniturii, si fara probleme la ochelar. Urmeaza o cale intoarsa la service. Chiar nu-mi explic cum p*#a mea se strecoara apa printre masticul ala....
  10. De iarna. As fi luat si all-season, dar s-ar putea sa mai prinda niscaiva drumuri cu zapada, stiu eu, cand oi mai merge pe la BC (DN2 avea mai mereu probleme din pricina zapezii) sau pe la munte, rareori ce-i drept. Totusi, n-as vrea sa ma stiu cu all-season in situatii de genul.
  11. @Viktor banuiesc ca da, spun banuiesc pentru ca la ultimele ploi alta udeala, inafara de cea ramasa de la ultimele ploi si de la mocheta umeda, n-am gasit. Am pus la uscat mocheta, am sters podeaua si astept urmatoarea ploaie pentru a-mi face o idee. Ceva, ceva parca mai curge in zona unde se imbina bara spate cu portbagajul. Am vazut acolo 2 gaurele de scurgere, dar cum am zis, o idee concreta o sa-mi fac la urmatoarea ploaie . @florinellll sunt luate de luni, de montat le-am montat azi. Le-am luat de la service-ul meu de casa, erau singurii care aveau ce voiam eu + montajul gratuit . Dupa cum spuneam, azi am montat noile cauciucuri. Am studiat cateva oferte si peste tot unde am intrebat erau cam aceleasi, adica GoodYear, Debica, Sava si unele obscure de care n-am auzit. Balanta era intre Sava Eskimo, pe care le am si pe C3-ul maica-mii si care mi se par foarte ok, si ce voiam eu foarte mult, mai exact Hankook Winter Icept. Diferenta de pret intre ele (vreo 10 lei) si faptul ca le are tata pe noul Tucson, putand astfel sa vedem cum se comporta, au facut ca batalia sa fie castigata de cele din urma. Deci Hankook Winter Icept RS, DOT 2220, fabricate la fratii unguri . O sa faca servici ca si celelalte, iarna si vara. O sa-mi ziceti ca nu e ok, insa, la cati KM face masina pe an, nu este o tragedie. 5-6 ani nu le mai schimb. Cat despre celelalte, niste Vikinge Snowtech pe fata si niste Nokiane pe spate. Primele erau extrem de vechi, DOT 2007 (au fost si pe Cielo-ul lui taica-miu), cu carne la limita si cu inceputuri de crapaturi, iar Nokianele aveau DOT 2012. Inlocuisera taica-miu celelalte 2 Vikinge cu ele. Aveau carne cacalau, nefiind folosite mai mult de 10k km, dar erau totusi vechi. Vikingele insa erau mai mult opinci decat cauciucuri, nu stiu cum am mai mers cu ele...
  12. N-am avut nici din aia. Si n-as zice ca sunt chiar harmless, cine naiba imi tracta mie masina cu un cuib de viespi in ea ?? Revenind, azi am fost la service si am pus mastic si la stopul din stanga. Sper sa fi pus astfel capat intratului apei in portbagaj. Am dat acum ceva vreme si peste factura originala, cea de cand a fost cumparata masina, uitasem de ea, dar mi-am amintit cand scos cartea de service. Nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar am zis sa o postez macar asa, de dragul nostalgicilor . Maine ma duc sa-mi caut gume noi si sper sa ma hotarasc repede pe ce voi merge, ca nu vreau sa ma prinda sfarsitul de an cu antichitatile pe care le am.
  13. Slava cerului ca n-am avut viesparaie in masina cat a stat in curte la tara :)). Partea cu 2027 ma intereseaza si pe mine, desi nu mai stiu daca se tine cont de anul de fabricatie sau de cel al sistarii productiei. Daca e a doua varianta, mai am de mancat malai pana in 2037....
  14. Salutari si de la mine !!! P.S: Esperachele ce mai face, sanatos voinic ??
  15. Au inceput sa nu se mai gaseasca piese importante, m-as mira sa se mai gaseasca acareturi din astea. De aia strang eu acum tot ce pot de pe unde pot . Era cineva in Oradea care mi-a adus anul trecut chestii pe care nu le mai gasesti pe nicaieri, poti sa-mi lasi un PM si-ti dau eu datele de contact. Mai poti incerca si la dezmembrari, se gasesc o groaza de raritati acolo, se lasa cautate ce-i drept, dar se gasesc .
 

×
×
  • Create New...