Jump to content
 

Horica00

Membru
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS

Recent Profile Visitors

1199 profile views
  1. Un mic UPDATE: S-a rezolvat si problema cu intratul apei in portbagaj. Am verificat zilele trecute dupa ce plouase destul de tare in timpul noptii si era perfect uscat. Problema era intr-adevar locasul unuia dintre suruburi, care era stramb.
  2. Asa voi face, multumesc de sfat !!!! Are si mastic in zona respectiva, pe interior ceara. Am in plan ca pana in iarna sa mai pun o mana, ca nu e scumpa si ajuta destul de mult. Voi pune si vaselina sa ajute si mai mult, la asa ceva nu ma zgarcesc . Pe langa toate astea, o ,,inspectez'' dupa fiecare drum si o curat de mizerie. Daca as dispune si de garaj ar fi si mai bine.... P.S: Din Octombrie, joia s-ar putea sa mai apar pe la intalniri, ca o sa stau mai mult in Buc si iau si masina cu mine. Sper ca ma (ne) primiti .
  3. S-a depus ceva praf....... Nimic nou, nici bun si nici rau. Masina sta mai mult pe dreapta, o scot saptamanal inafara orasului (cate 15-20 km) ca sa nu zaca si sa-si mai incarce bateria. Pe caldurile astea abia supravietuiesc in celelalte masini, carora le merge AC-ul.... Azi am zis sa fac o exceptie si am scos-o la o plimbare ceva mai lunga: dus-intors Ploiesti-Campina si prin imprejurimi. In total vreo 70 de km. Am simtit din nou ce faina e baba la condus si ce misto e sa te afisezi cu ea pe DN1 printre ,,carutele'' moderne.
  4. Aripile spate n-au fost facute atunci la inceput ???
  5. Da, au fost dintotdeauna rosii. Ma gandeam sa le montez niste carenaje pentru protectie suplimentara dar n-am mai gasit pe nicaieri. Stiu ca se gasesc in comert, o sa iau la un moment dat. Momentan le las, merita si baietii aia sa le fac reclama la ce au reusit sa scoata din masina asta !!
  6. UPDATE: Am rezolvat si cu antena, am luat motorasul de la cea veche, l-am curatat cat am putut de rugina, l-am montat pe antena din dezmembrari si asta a fost. Acum urca si coboara complet .
  7. Azi am scos masina din service dupa ce luni am mai stat cu unul dintre tinichigii sa punem la punct micile detalii, cum ar fi etansarea stopului de pe dreapta, de care ma tot plangeam ca imi face lacaraie la fiecare ploaie (puteam sa iau 1000 de stopuri, noi, sh, originale, aftermarket, ca problema nu era de la el ci de la ochelar, acesta avand una din prinderile pentru surub stramba, surubul neintrand complet in locasul sau. Am indrepat prinderea, am facut o proba si nu a mai intrat, astept o ploaie mai zdravana sa vad daca s-a rezolvat problema), lipirea ornamentelor de praguri (niste tiganii, care totusi mi se pare ca dau destul de bine), strangerea oglinzii interioare, nemaiavand joc de loc, suporturi noi pentru numere pentru cel de pe fata imi cam pierdea numarul si riscam ca la o groapa mai zdravana sa raman fara el (cu Hyundai, cu Daewoo n-a ramas niciunul ,,uitat'' prin service de pe vremea cand era reprezentanta dar nu-i nimic, isi fac treaba si asa ), ,,infipt'' inca o cantitate zdravana de ceara si alte cateva chestii pe care nu mi le amintesc. Foarte multumit de cum a iesit lucrarea, recomand cu caldura service-ul pentru cei din Ploiesti, Bucuresti si imprejurimi. Au lucrat curat si nici nu se cunoaste ca s-a sudat sau ca a fost revopsita, decat in bataia luminii foarte putin, asta daca ai ochiul format. Plus de asta, 90% dintre angajati (trecuti de 45-50 de ani) sunt de la infiintare, facandu-si experienta pe WOO-uri. Nu fac rabat, nu schimba piese pe ,,ghicite'', poti sa stai langa ei cand lucreaza, te lasa cu piesele tale (ceea ce nu prea vezi in alte parti, maI ales sa stai langa ei), te cheama si iti arata (explica) ce problema ai si iti dau cea mai buna solutie, atat dpdv financiar cat si calitativ. De cand stam in Ploiesti (2008-2009) am facut toate interventiile la ei (Cielo, Matizul maica-mii si Focusul de firma al lui taica-miu) si n-am avut probleme. Din pacate, se vede destul de clar diferenta intre modul in care au vopsit-o baietii astia si carpacii aia de la Mihoc Onesti, vopseaua de pe praguri/aripi fiind perfecta si curata, iar restul pe alocuri scursa, cu mici porisori dar aia e, nu le pot avea pe toate. Pun pozele facute luni inainte de iesirea din service pentru ca astazi n-am apucat sa-i fac (mi-au si spalat-o, apropo ). In alta ordine de idei, in seara asta am zis sa profit de faptul ca am tot portbagajul bagat in casa (deh, am ramas cu ,,sechele'' si am zis totusi sa nu ma trezesc ca ciordesc meseriasii cate ceva) asa m-am apucat sa ,,operez'' antena electrica dupa tentativa esuata anul trecut, care insa mi-a fost de folos pentru ca stiam la ce sa ma astept...SAU NU . Datele problemei erau urmatoarele, antena electrica a masinii nefunctionala (nu primea curent asa ca am dedus din start ca motorasul e mort, montat antena din dezmembrari, se auzea motorasul dar nu urca antena. Bun, desfacut ambele antene pentru a vedea daca exista diferente intre a mea si cealalta (a mea nu fusese desfacuta vreodata, deci nu avea cum sa-i lipseasca vreo piesa) si mi se parea mie ca cea luata din dezmembrari nu are pol sau mecanismul era blocat. Atunci am lasat-o moarta si am montat-o pe aia veche la loc pana astazi, cand am hotarat ca e mai bine sa mearga decat sa nu mearga. Asadar, eram sigur ca treaba e una simpla, luat polul de la cea veche a mea, pus pe cealalta cu motorasul bun si aia era, dar m-am inselat amarnic. Problema era ca cea din dezmembrari avea totul functional (inclusiv polul la locul lui si se extindea si complet, spre deosebire de al meu care era blocat undeva la mijloc), dar avea melcul de pe rotor crapat in partea din spate, rezultand faptul ca mecanismul se invartea in gol. Belea, motorasul meu are melcul bun dar este prin presare = slabe sanse de a-l scoate sau de-al scoate intreg. Ce sa fac, ce sa fac, sa incerc sa-l incalzesc, sa trag de el cu un patent, poate, poate l-oi scoate, pana imi vine inspiratia sa testez totusi motorasul vechi, poate e functional si am omis ceva. Bineinteles ca traieste !!! Cred ca dintr-o oarecare cauza nu ajungea curent la el sau era pur si simplu blocat (ce-i drept, antena arata in ultimul hal). Maine iau motorasul vechi si-l pun pe antena din dezmembrari, poate totusi ii dau de cap. Pana atunci, operatia e reusita, pacientul decedat .
  8. Nu numai ca e tratata, dar e si indepartata. Tot ce a fost ruginit s-a decupat si s-a sudat cu MIG-MAG tabla noua si s-a tratat cu Zn. La final, ceara anual. De tinut va tine cat de mult, desi repet, stiu masini cu praguri schimbate care n-au ruginit nici pana acum .
  9. Din pacate foarte multi merg pe principiul asta, alarmant de multi chiar, si nu ma refer doar la rugina, sunt unii care merg cu uleiul si 50.000 km sau unii care merg cu frana pe o singura roata. Bine ca fac ITP-ul cu 200 de lei . Sunt de apreciat cei ce le repara si nu le lasa asa.
  10. Ceva ce am uitat sa mentionez, zilele astea mi-am luat de la Radacini ceva dupa care salivam de multa vreme si anume ceasuri de bord noi noute . Le vazusem de mult pe site, dar costau 500 de lei. Acum, de cand cu lichidarile de stoc, le-au redus la 47 de lei. Bineinteles ca am mai luat cate ceva, doar nu eram fraier sa nu cumpar piese la 20 de bani, piese dupa care s-ar putea sa umblu la un momentdat .
  11. @florinellll speram !!! @Geo_ZGA s-a inlocuit tot, cu exceptia contrapragului, care era intact. Ce se vede ruginit acolo e pragul. ,,Reteta'' e urmatoarea, sudura MIG-MAG, tratarea pieselor si a sudurilor cu Zn si la final ceara (au zis la service sa repet treaba odata la 2-3 ani, dar eu o sa o fac anual). De data asta s-a facut tot posibilul si rezultatele se vor vedea cu siguranta . Din pacate nu dispun de garaj, ca daca ar sta in garaj ar fi si mai protejata. Poate totusi fac rost, o dezmortesc in fiecare duminica si vara cu cate un drum la mare sau pe la tara.
  12. Ultimele poze de la service: partea dreapta e gata, urmeaza stanga
  13. Parbriz care oricum trebuia dat jos deoarece era fisurat. L-au schimbat, dar abia dupa ce iesise masina de la vopsit . Cat despre profesionalsimul lor, intind a crede ca e vorba de ce au spus mai sus Geo si Dj, adica de lipsa chefului de munca. Din pacate nu stiu exact cine a lucrat la masina, ca daca e vorba de unul din aia mai noi se poate vorbi si de nepricepere, care corelata cu lenea, duce unde duce. Faza e ca au vopsit peste emblemele de pe aripi GLE, care era la mintea cocosului ca trebuiau date jos si nu trebuia decat sa traga de ele, sau peste manerele de la usi (fara sa demonteze garniturile alea de cauciuc din jurul lor). De aici cred ca se intelege destul de clar cat de mult ii duce bibilica. .
  14. Multam de raspuns !!! La mine tabla moarta a fost taiata si inlocuita. S-a pus zinc peste ea si la final urmeaza ceara, pe care o sa o aplic anual sau chiar de 2 ori pe an. In rest, tablaraia interioara, cu exceptia buzei de la contraaripile pe spate, era intacta. Pe dedesupt se prezinta foarte bine, lonjeroanele pe spate prezinta urme de rugina, dar superficiala. Cand ajung la tara ma bag pe sub ea, le curat cu peria de sarma si le dau cu ceva antifon. Nu le mai fac acum deoarece deja m-au rupt cu manopera, exagerat de mare pentru 2 praguri si 2 pasaje, si trebuie sa imi revin putin dpdv financiar, iar spatiul nu ma ajuta nici el mai deloc. Portierele, cele de pe stanga sunt intacte, cele de pe dreapta asa si asa. Cea din fata era ruginita destul de urat (cei de la Bacau ziecau ca au peticit acolo niste tabla, dar ma indoiesc, totusi rezista. rugina ramanand ascunsa), iar cea din spate avea o pata de rugina undeva pe la mijloc. De asemenea rezista. Alea sunt usor de schimbat asa ca nu-mi bat capul cu ele, eventual oi lua unele la culoare de pe o Nexia si game over. Oricum, va trebui sa revin la vopsitor intr-una an, maxim 2, pentru ca se intampla urmatorul fenoemen, consecinta a nedemontarii elementelor inainte de vopsire= pregatirea superficiala sau chair inexistenta a respectivelor zone. Voi incerca, pe cat posibil, sa nu dau cu jetul puternic pe ea, dar tot acolo voi ajunge din pacate... Mai sunt astfel de zone, inclsuiv pe la stropitoarele de parbriz.
  15. Cand am zis structural m-am referit inclusiv la lonjeroane, atat la cele din fata cat si la cele din spate. Doar cele din spate au rugina superficiala si spun asta dupa ce am incercat sa le curat cu peria de sarma, rugina curatandu-se aproape instantaneu. Stiu ce masina conduc si pot sa garantez ca nu este un cosciuc, nici pe departe. Daca era nu-mi permiteam sa o mai folosesc.
 

×
×
  • Create New...