Jump to content
 

Horica00

Membru
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo,Citroen,Peugeot
  • Model
    Cielo,C3,301
  • An
    1997,2007,2013
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS,DE PRAHOVA

Recent Profile Visitors

1126 profile views
  1. Subscriu la ce a spus @Dj_Dark, deobicei este mai rau decat se vede dar nu cu mult. Al meu nu a avut ,,coapte'' decat pragurile si pasajele spate. In rest era recuperabila, adica nu e SuperNova sau Solenza sa se faca mai ceva ca epava din Costinesti, mai ales ca e de provenienta 100% coreeana. O sa-i trebuiasca cel mult o schimbare de prag dar sper si eu sa nu fie cazul.
  2. Banuiesc si ca e Verde inchis (era pe OLX intr-un timp, arata binisor). Am strambat totusi din nas (intr-un sens pozitiv, dar si putin uimit) cand mi-a zis ca nu are gram de rugina, ceea ce nu-mi vine sa cred nici macar acum. Chiar asa e ??? Adevarat ca, fiind coreeana 100%, e construita mult mai bine decat ce s-a facut la Craiova dar are totusi 25 de ani si o masina la care nu s-au facut prea multe in anii astia (inafara de consumabile).........
  3. Cu multa placere !!! Deci, Cielo, hatchback, 1995, nu cumva e luat de la seful tinichigiilor de la Automar ??? Imi zicea acum o saptamana ca a dat recent un Cielo Hatchback din '95 . Vreau si eu sa vad poze cu el, ca l-a laudat de numa, numa .
  4. Pe dedesupt in general e rugina superficiala. Am bagat eu peria de sarma la Cielo acu vreo 4 ani, s-a curatat instantaneu. Nu e cazul sa te demoralizezi, stiu masini din 2010+ cu rugina in zonele alea. Vezi daca gasesti prin magazine gen Dedeman o perie mai finuta, care sa nu gaureasca tabla.
  5. Ce frumos au vopsit-o !!! Fostul Automar ca au fost cumparati de Proleasing dar angajatii sunt, in mare parte, aceiasi. O echipa de nota 20. Eu, cel putin, promptitudine, amabilitate si professionalism mai mari ca la ei n-am mai vazut in niciun service. Au solutii la toate problemele, niciodata n-am plecat nerezolvat de la ei.
  6. Bine ai venit !!!! Frumoasa Dacie (mi-a atras atentia suportul de la numar, service-ul de casa al Cieloului meu ). In alta ordine de idei, pentru brat stergator si pentru bandouri incearca aici http://autodaewoo.ro/ (de la ei am luat eu bandouri acum 2 ani, posibil sa mai aiba si acum, vreo 60 de lei setul daca tin bine minte) sau aici https://www.unipart.ro/. Nu sunt originale dar sunt ok, cel putin ale mele inca nu s-au cojit (bine, am si pastrat protectia aia cu care vin din fabrica). Pentru placa din portbagaj care vine deasupra rotii de rezerva (banuiesc ca e vorba de suportul acela de polistiren in care se depoziteaza sculele) incearca aici https://k-auto.ro/ (anul trecut aveau, am luat eu un exemplar cu 35 de lei, a costat mai mult transportul pana la Ploiesti), iar pentru chestia care acopera portbagajul si pentru mocheta incearca la dezmembrari, sanse mari sa gasesti in stare buna ( cele de pe masina ce au ??). In rest da-i bice, eu cu al meu am depasit de 3 ori valoarea lui la cati bani am bagat si inca nu e gata complet .
  7. Daca nu gresesc, compresorul nou are deja in el cantitatea de ulei indicata. Vaporizatorul nu l-am verificat si sper sa nu fie cazul sa umblu la el. Tinand cont ca masina n-a suferit accidente si nici n-a mirosit inauntru la ultima incarcare, nici nu cred ca va fi cazul. Si oricum n-am prea auzit de pierderi la vaporizator in conditii de utilizare normala.
  8. Sa mai reinvii putin topicul. Am facut recent o achizitie, mai exact o tavita dedicata pentru portbagaj, dupa ce luni de zile am cautat asa ceva la un pret cat de cat decent, negasind nicaieri sub 180 de lei, dar de data asta am gasit la doar 110 lei, acelasi producator ca la celelalte magazine. Extrem de practica si estetica in acelasi timp. In rest, a murit lampa din portbagaj, nu stiu daca e becul sau altceva, cert e ca am tot stat cu el deschis in ultimul timp cam jumate de ora in continuu pe zi ( multe cumparaturi, inclusiv curatenie prin el de vreo cateva ori, nu intrebati ), cert e ca pana sa-si dea duhul s-a mai aprins odata lampa in timp ce era deschis ca dupa ..... Totodata, am hotarat ca AC-ul va fi reparat cu simt de raspundere, baznadu-ma pe principiul ,,odata si bine''. Chiar mi-am si gasit loc de munca in vara asta pentru a-mi duce damblaua la capat dar ce nu fac eu pentru ,, My love''. Operatiunea va consta in inlocuirea compresorului cu unul nou, inlocuirea filtrului uscator, inlocuirea valvei de expansiune, inlocuirea tuturor o-ring-urilor + spalarea la sange a instalatiei, conditie esentiala de altfel pentru acordarea garantiei la compresor si a bunei lui functionari. Am socotit toata treaba undeva pe la 2000 de lei. Stiu, alti bani, alta distractie, dar pana acum n-am regretat absolut nimic, iar fara AC nu mai suport sa merg, te sufoci efectiv pe caldurile astea (ce vreti daca epoca DACIA a apus la mine in familie pana sa vad lumina zilei ).
  9. Am ajuns si noi la 142.000 si vreo 2 km.Tinerei, ce sa mai :))).
  10. @Dj_Dark asa e, dar din fericire eu nu fac parte din categoria asta.Am condus ocazional vreo 3 masini mai moderne, dintre care una a familiei si care va deveni a mea atunci cand ai mei isi vor lua una noua, adica in maxim un an.Chiar si asa, la Cielo nu renunt nici mort !!! Fie ce-o fi, imi interzic astia sa umblu cu el, il face unu dauna totala (Doamne fereste !!!), i se gripeaza motorul (din nou Doamne fereste) il iau si il bag in garaj si-l tin acolo pana am bani sa-l fac dar cu siguranta nu va fi cazul.Senzatia cand cobor din masinile moderne si am urc in Cielo este una nepretuita si greu de explicat in cuvinte.Si daca voiam sa renunt la el cu siguranta nu mai spargeam atatia bani , bani pe care nu-i regret !!! Nu stiu daca am mai spus dar daca gasesc un Cielo in stare decenta si am bani il cumpar pe loc, de preferat unul din '95 dar ar merge si unul mai tinerel .Imi amintesc cu nostalgie cum imi doream pe la 5-6 ani un Executive nou, albastru inchis.Nu am renuntat la vis, cu prima ocazie cu care prind unul cat de cat in apele lui il ,,arestez'' direct.Nu lipsa banilor m-a facut sa aleg Cielo (au tot vrut ai mei sa-mi cumpere inclusiv masina noua, ma rog, nimic mai mult decat un Logan) ci pasiunea !!! Sper ca s-a vazut asta, oricate probleme au aparut le-am rezolvat imediat ce am avut posibilitatea si cu piese de calitate (fie ele si SH).Curand o sa dau jos si putinele chinezarii de pe ea (stopurile si semnalele).
  11. Intr-adevar Viktor, senzatia e nepretuita, mai ales pentru mine care am copilarit langa 2 Cielo si care intorceam capul de fiecare data cand trecea cate unul pe strada.Imi amintesc mereu cum mi se spunea ,,Las', c-o sa vrei tu alta masina'' sau ,,O sa dispara toate pana iei tu permisul''.Numa bine ca n-am vrut alta masina (ba chiar e una din cele 2 ale familiei) si nici n-au disparut, din contra, inca sunt in numar mare, cel putin raportat la data fabricatiei si a opiniilor, in mare parte gresite, despre ele.Nu e zi sa nu vad macar 10 intr-un oras nu foarte mare. (din pacate putine in stare cat de cat buna).Daca reusesc sa o scot la capat cu nenorocitul ala de AC sunt baiat !!!!
  12. Brother langa brother :)) Chiar si in 2020 se mai pot surprinde 2 Cielo in aceeasi poza !!!
  13. Azi batranul implineste venerabila varsta de 21 de ani !!! Mama cum suna ,,batran'' la 21 de ani ... Intrucat cea de-a doua masina a mea a decis ca vrea si ea sa se mai strice, crapand la propriu pompa de benzina, care este exagerat de scumpa si trebuie cautata alta in dezmembrari, Cielo este singura masina pe care o pot folosi si l-am tot folosit in ultima vreme.Inafara de geamul de la sofer care s-a blocat de tot, de faptul ca balteste in portbagaj la fiecare ploaie, trebuind sa scot de fiecare data tot ce am prin portbagaj, inclusiv mocheta si trusa de scule, ca dupa sa sterg toata udeala cu carpa, si de lipsa AC-ului evident, nu intampin (momentan) alte probleme.Dupa indelungi cercetari am descoperit ca motivul pentru care intra apa in portbagaj sunt chinezariile alea nenorocite de stopuri, in special cel din dreapta care se si inegreste.Nu au niciun an dar asta e...O sa caut o pereche buna in dezmembrari (originale), urmand sa le etansez cu niste silicon pentru a scapa si de problema asta. In rest ne apropiem cu pasi repezi de 142.000 si asteptam sa treaca virusul vietii ca sa mergem la doctor cu instalatia de AC !!! @Viktor zau de mai stiu, probabil vreo boacana, ca atunci ca si acum, nu prea am astampar .
  14. Mai au promotii cu diverse ocazii.Problema e ca incep sa dispara si de la ei unele repere pe original, pentru Cielo cel putin sunt multe chestii pe care nu le gasesti neam.
  15. Azi am facut un ,, road trip'' fainut la volanul vechiului meu prieten pana la Bucale si inapoi la Ploiesti.Masina s-a comportat exemplar, extrem de placuta la condus.Cu ocazia asta demontez si mitul consumului exagerat, mit care circula printre posesorii de Cielo si numai.Atata timp cat stii sa mergi cu ea si ii stii si limitele poti sa scoti si consum de 6-7%.Azi pe DN1 i-am dat de la 90 pana la 120 si am ajuns acasa cu acul la jumatatea primei linii (inainte sa plec ii facusem plinul), nu mai spun ca am mers jumate de Bucuresti din cauza ca ma incadrasem prost .Nu, nu e decalibrat acul :))).In rest destul de stabila pe la 120 desi cam asta e limita ei, dupa parca nu mai ai asa siguranta pe ea.Oricum, nu m-a facut de ras nici in Bucuresti si nici pe DN .
 

×
×
  • Create New...