Jump to content

Horica00

Membru
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About Horica00

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Onesti,Ploiesti
  • Auto
    Daewoo,Citroen,Peugeot
  • Model
    Cielo,C3,301
  • An
    1997,2007,2013
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS,DE PRAHOVA

Recent Profile Visitors

874 profile views
  1. Pai depinde si de mana meseriasului, daca nu da cu tona de chit nu crapa.Am tot vazut masini (inclusiv Cielo) lucrate cu pop-nit-uri si nu au avut probleme ulterioare.Oricum, sunt mandru ca in partea din fata (lonjeroane, trager, contraripi) nu am gram de rugina si asta ma surprinde avand in vedere ca am vazut Cielo mult mai noi care efectiv se dezintegreaza.Pana prin februarie administratorul blocului unde stau sa mai bine zis stateam pana sa ma mut in Bucale venea cu un Cielo Executive din 2005.Bai frate, era praf pe dedesupt, in fata lonjeroane coapte, trager la fel, de celelate elemente nu mai zic.Ca idee, ii picase juma' din portiera fata dreapta (da, chiar s-a desprins jumatatea de la bandou in jos de ruginita ce era).Masina cu 8 ani mai tanara ca a mea, dar ma rog, in general am vazut ca cele facute dupa 2000 au imbatranit foarte urat si mult mai repede decat celelate.Eu cel putin primele urme de rugina le-am observat dupa iarna lui 2009 si asta in zonele pe unde mai fusese atinsa iar celalat Cielo (cel al ,,batranului'' meu), care a fost pe toate conditiile de drumuri posibile si imposibile, ca si rosioara de altfel, si a facut si multi km, la vanzarea din 2010 nu avea rugina decat la un prag (unde fusese atins) si ceva pe la aripi, masina din '96, iar astea mai noi, cel putin unele, la 10 ani vechime deja sunt coapte bine de tot.Pacat ca sunt masini bune si ieftine la intretinere………...
  2. Da, e mecanic.Cu SH parca nu m-as complica din simplul motiv ca nu cred ca gasesc unul bun (am vazut ca e problema destul de intalnita la Cielo).Si inca n-am idee de unde provine faza, ca am inteles pe deoparte ca voi avea probleme chiar daca schimb cablul (va mai juca nitel acul la viteze mici) si pe de alta parte ca daca schimb cablul problemele vor disparea.Noi si originale am vazut undeva pe la 150-300 de lei.Nu prea inteleg diferentele astea de pret intre magazine...……...Deocamdata nu e o urgenta, desi vad ca se tot agraveaza fara a face insa vreun zgomot (am auzit si de situatii in care joaca si produc si un zgomot, ca un fel de ticait).
  3. Sunt si sudate din ce pare.Popniturile sunt doar pe la buza pragului.Vedem in timp ce si cum, momentan sa gasesc amaraciunea aia de conucta tur din cauza careia tin masina in service, ca cica pentru GLE se gaseste foarte greu si doar in afara tarii…………...
  4. Stie cineva ce conducta (tur) imi trebuie la GLE ??? Cea cu clipsare rapida sau cea cu filet ???
  5. Doamne ajuta sa fie asa altfel o sa imi fie cam greu sa merg cu Cielo prin Bucuresti.Totusi, sunt oarecum socat ca toti par revolatati dar stau si injura pe Facebook.La placinte inainte la razboi inapoi... Ce nu mai inteleg ca multi sunt entuziasmati de chestia asta, crezand ca va aduce intr-adevar beneficii.Adevarul ca cu banii stransi s-ar putea face ceva in privinta poluarii si a fluidizarii traficului si bineinteles, pentru imbunatatirea transportului in comun si a infrastrucurii dar cine sunt eu sa dau sugestii Firei...
  6. Rosioara mai sta pe dreapta si saptana viitoare inclusiv...………….Una dintre conductele de combustibil (turul) nu se potrivea din cauza prinderii.Nu-i nimic, suna-l pe om, care dealtfel ma intrebase ce fel de prindere au dar nu am stiut ce sa-i zic, si spune-i sa iti trimita conducta potrivita.Uemeaza maine sa o duc la curier pentru a o primi pe cea buna in schimb.Imi trebuie una cu piulita la filtru si cu clipsare la capatul catre motor.Sincer sunt in ceata total, mama lor de coreeni ca au facut o mie si una de chestii , care mai de care mai inutile....……... S-a descoperit ca si arcurile pe spate sunt duse.Nu-i nimic, le schimbam si pe alea.Cand am dus masina vinerea trecuta pareau in regula iar azi am vazut ca sta inclinata de spate catre dreapta.Arcuri schimbate acum 5 ani dar nu mai conteaza.Tot azi s-a facut si schimbul distributiei si curelei de la alternator, dar mai aveam nevoie de cureaua de la compressor, pe care subsemnatul nu a luat-o in calcul.Cea de la distributie era cat de cat OK dar celelalte doua erau pline de crapaturi. Tot astazi s-au verificat discurile si placutele pe fata.Mai duc mult si bine, discurile fiind aproape noi. Incet incet constat ca cei de la Bacau au facut o treaba ok.Conductele de frana inlocuite de ei sunt din cupru iar tinichigeria arata ok.Au inlocuit partile ruginite si le-au prins in popnituri, bagand mai apoi ulei in praguri si portiere.Ceva rugina a ramas pe dedesupt in zona lonjeroanelor, dar e doar de suprafata, si ceva la oala din spate.Acolo ar mai trebui pusa o bucata de tabla.Nimic grav, masina pentru anii ei se tine mai mult decat foarte bine si tinand cont ca nu a fost nici ,,gadilata'' chiar e ok zic eu. Luni dau comanda de conducta tur, arcuri pe spate, cleme conducte, curea compressor, macarale si motorase geamuri fata, fise si bujii si eventual suruburi si prinderi de la rezervorul de benzina, mecanicul zicand ca s-ar putea sa cedeze din ele.Sper sa nu fi uitat sa imi monteze vasul de expansiune si simeringul de la axul cu came...…. Mai ma bate gandul sa schimb si panarama de vitezometru, sa nu mai joace ca e groaznic de enervant.Nou e cam scump iar SH iese din calcul deoarece nu corespunde cu km reali ai masinii.
  7. Stiu ca asa e.Din pacate nu am timpul si baza materiala necesara.Dar cred ca macar chestiile marunte o sa le fac eu, eventual ajutat de manualul de reparatii. Un alt motiv pentru care sa ii injur pe ghiolbanii din primul service este ca mi-au favut disparute presurile originale, pe care le-am cautat din greu si mi le-am dorit enorm, trezindu-ma cu unele universale care mi-au mancat zilele, pe langa ca parca nu-s de aici, sunt urate ca naiba si intra si pe sub scaune....
  8. Azi am comandat un nou ,,pachet'', probabil ca si ultimul pentru moment: -conductele de combustibil (am reusit in final sa le gasesc pe toate, noi si originale) -conductele de frana, cea lunga de pe dreapta si cea scurta de pe spate dreapta, restul fiind noi si din cupru (am primit oferta de conducte de cupru si pe dreapta dar asta insemna ori sa platesc transportul de doua ori ori ca restul pieselor sa fie niste no name-uri, multe nefiind nici pe stoc, asa ca am renuntat) -furtun frana dreapta spate TRW -capat de bara dreapta Lemforder -kit distributie (corea Contitech, role INA, pompa apa HEPU) -curea alternator conti Urmeaza zilele astea sa cumapr si vasul de exapsniune, gasind la Radacini original.In rest, urmeaza sa vad care este problema geamurilor (motorasele sau macaralele) si sa le command si pe alea.Ramane AC, il verifica baietii cu UV desi au trecut 2 luni de la incarcare si de cand a pierdut.Daca nu descopera acum la primavara desi ii duc lipsa si iarna cu aburelile astea……………...Si baia de ulei ar trebui mesterita (picura din cand in cand ulei dar nu-l pierde) dar asta la urmatoarea revizie cand urmeaza si fisele si bujiile. Mi se reconfirma parearea despre service-uri, m-au cam rupt la manopera dar totusi par seriosi.il injur sia cum pe Dorel cu ITP-ul lui.Am pierdut cu distractia aia 300 si ceva de lei (ITP la el 100 de lei, dupa transport platforma pana la alta statie ca nu ma riscam sa-mi f**a talonul 150 de lei si noul ITP, la care am trecut pe bune si domnul de acolo mi-a spus ca noxele ies foarte bine, 80 de lei...……...Ca idee, cei unde am facut ITP prima data si unde am picat sunt o reprezentanta Peugeot unde imi fac interventiile la celelalte masini , ITP-istul lui peste facandu-se ca nu ma cunoaste si explicandu-mi cat de mult a incercat sa ma ,,ajute'' sa imi scoata noxele iar in partea cealalta nu I-a facut absolut nimic.Tipic, abia astept sa imi scot masina si sa nu mai am treaba cu service-urile, pe viitor imi repar singur masinile.
  9. II fac si distributia in cele din urma si tot ce mai trebuie.Au zis ai mei ca asta e cadoul meu de Craciun.Frumos cadou !!!!
  10. Astazi am dus masina la revizie.Toate bune si frumoase pana cand ajunge la filtrul de benzina:nu poate sa il scoata deoarece conductele sunt extrem de ruginite, asa ca se va purcede la inlocuirea lor.La fel si in cazul conductelor de frana de pe dreapta (nu sunt exagerat de ruginite dar tot e mai bine sa le schimb), cele de pe stanga fiind aparent noi.Furtunasele nu sunt crapate si nici nu au alte probleme.Pana acum am inlocuit uleiul (am pus Texaco 10w40, nu stiu daca am facut o alegere buna, dar oricum il schimb la anul), filtrul de ulei si filtrul de aer, furtunul de la admisie si furtunul de ventilatie, pompa si cilindrul de ambreiaj.Totodata au fost curtatate IAC-ul si clapeta de acceleratie.Urmeaza conductele de benzina si filtrul, cele doua conducte de frana si furtunasul, nu pentru ca are probleme ci pentru ca nu il mai poate scoate, capul de bara de pe dreapta pentru ca are un joc, mic deocamdata dar se poate accentua, vasul de expansiune si toate fluidele.In urma testului de incarcare a reiesit ca alternatorul este ok, incarcand foarte bine.Inginerul banuieste ca aprinderea martorului se datoreaza vreunui carbune.Masina este trasa pe dreapta deoarece nu au pe stoc piesele necesare si trebuiesc comandate, urmand sa o ridic vinerea viitoare.
  11. Multumesc mult !!!! Sunt din Onesti, trec destul de rar pe acolo, dar cand ajung nu ar stirca sa stiu si eu la cine sa ma duc.Mihoc are si in Onesti reprezentanta (acum nu stiu daca mai vand masini acolo, din ce am vazut eu e mai mult service multimarca.De fapt mi se pare ca nici nu au vandut, atunci cand le-am luat noi fiind aduse pe trailer de la depozitul zonal care era undeva prin Iasi.Cel putin Matizul maica-mii stiu sigur ca a fost comandat si adus de la Iasi.Am vazut ca ai masina luata de la ei, suportul de la numar din primele poze de pe topic facandu-le reclama.Frumoasa masina si de asemenea respectele mele pentru pasiune, stiu cum e, te prinde si nu te mai lasa.Poti sa-mi lasi PM cu numele service-ului.Cat despre MIhoc, 3 masini luate de la ei, reparate la ei, cel putin pana ne-am mutat definitiv din Onesti.Au fost mereu ok, mai ales ca ne stiam si cu patronul dar nu mai conteaza, nu cred sa mai calc pe la ei………….Parerea mea despre service-urile de la noi este proasta in general, atat din experientele mele (vezi si faza cu ITP-ul, picat pe nedrept la noxe, ceea ce a dus la cheltuieli, timp pierdut si nervi nu mai zic, iar ala chiar credeam ca e un service ok) cat si din experientele altora, multi fiind prostiti pe fata fara sa-si dea seama.Ce e mai nasol ca serviciile sunt extrem de proaste, de multe ori plecand cu problema nerezolvata sau chiar cu altele noi, dar extrem de scumpe…………………..La Poliserv Ploiesti ( sa le fac si astora reclama) mi-au cerut 500 de lei sa imi bage Freon si sa imi verifice vizual conductele de frana, ea tastand intentionat ,,verificare system de franare'', desi eu nu am cerut asa ceva.Sa nu mai zic ca aveau si o atitudune de jemanfis pe langa faptul ca erau nepriceputi (despre Cielo nu stiau mai nimic in ciuda faptului ca in trecut au fost dealer Daewoo). Am luat ieri materialul de revizie:filtru de aer, filtru benzina si filtru ulei, furtun galleria de admisie, furtunul de ventilatie, pompa si cilindrul de ambreiaj (le-am carat in troler ca tot studentul roman ).Am incercat sa iau piese cat mai scumpe si unde s-a putut, de origine.La Radacini, daca stii pe cine sa intrebi, au pe stoc majoritatea pieselor, multe fiind chiar originale la niste preturi mai mult decat ok si doamnele de acolo foarte amabile.Din pacate duc o lipsa groaznica de buget si nu ma pot ocupa de masina asa cum as vrea, cel putin deocamdata………..prea multe nu mai sunt de facut oricum, doar distributia, AC-ul, macaralale de la geamuri, curatat urmele de rugina ramase, pus boxe noi (cele din spate mi se pare ca nu mai merg iar cele din fata cam caraie, nu stiu daca sunt stricate sau doar le-a intrat mizerie ceva pe la membrana, dar se aud inca ok), conductele de frana si in cel mai rau caz, alternatorul, desi am mari indoieli ca el este de vina pentru aparitia martorilor alora, care vad ca nu au mai aparut deloc, iar masina incarca foarte bine.Cu un minim de investitii o pun cum trebuie pe picioare si o sa am o masina pe care stiu ca ma pot baza.
  12. Salut !!!! In primul rand, nu cred ca ai postat unde trebuie.In al doilea rand, Cielo dupa 2000 si pana in 2004 (cand s-a introdus normativul Euro 3 pe acest model) este euro 2.Vezi ca ar trebui sa gasesti in CIV detaliul asta dar nu mai stiu exact simbolul (ar trebui sa fie ceva cu 2 la numarul de identificare).Oricum, masina ta este euro 2.
  13. Ma gandesc ca ar trebui sa se vada la demontare daca are probleme (rupt sau sarit de la locul lui).In fine, sa fie cea mai mica problema, ca nu face chiar asa de rau cum am vazut la altele, urmand sa o rezolv cand voi avea timp si ,,cascaval".Vineri avem programare la nea' doctoru' unde vom face o mica revizie:ulei (m-am hotarat in final pe Motul, nu numai pentru ca pe asta l-am folosit in majoritatea timpului ci si pentru ca am auzit ca ar fi cel mai bun spre deosebire de GM), filtre (toate GM), furtun Carter si furtun filtru aer pentru ca sunt vai de ele, lichid servo si frana (as umbla si la cel de la cutie, pentru ca nu s-a umblat vreodata la el si dupa 20 ani nu stiu in ce stare poate fi.Mai e si faptul ca rapoartele vor functiona mai fin si mai usor), curatat IAC si clapeta acceleratie, inlocuit pompa ambreiaj (VALEO) si cilindru (TRW).Asta pentru ca desi kitul este relativ nou (sub 30k km) si exploatat corespunzator, smuceste ca naiba in treptele inferioare si daca tin piciorul pe ambreiaj mai mult timp sunt nevoit sa il bag si sa il scot din viteza pana se hotaraste sa plecam de pe loc.Tot acum as vrea sa schimb si bujiile si fisele, dar nu stiu daca sa trec pe NGK sau sa raman pe Bosch...In rest, Mai am de verificat incarcarea la alternator pentru ca inca sunt nelamurit de ce mi se aprindeau martorii aia nenoriciti (nu s-au mai aprins in ultimul timp, desi am facut destui KM prin oras, dar nu vreau sa imi asum vreun risc) si starea conductelor de frana, urmand sa vad daca le schimb sau le mai las si anul asta..Sa nu uitam de instalatia de AC, care imi scoate peri albi si in prag de iarna (mi se aburesc geamurile in draci si e o placere sa nu ai nimic la indemana... ).O sa iau la schimbat fiecare garnitura si conducta in speranta ca scap de belele once and for all !!!!
  14. Vad ca se tin bine aripile pe spate in ceea ce priveste rugina.Sa inteleg ca tratamentele applicate intercut au dat roade ??
  15. @Viktor are dreptate.Fireste ca atunci cand voi umbla acolo voi schimba cablul direct pentru ca, asa cum probabil m-ati cunoscut, nu sunt adeptul ,,carpelilor" sau al ,,solutiilor de moment".Am intrebat pentru ca am citit undeva ca unii au schimbat cablul dar problema nu a disparut pana nu au schimbat si vitezometrul cu totul.Nu m-ar deranja sa-l schimb dar original nu am mai vazut pe nicaieri.
×
×
  • Create New...