Jump to content

srmn

Membru în rodaj
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About srmn

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

934 profile views
  1. Pun și eu o întrebare aici căci se pare că mecanicii la care am fost nu au idee ce se întâmplă. De când am schimbat radiatorul AC (poate fi coincidență sau nu), uneori (nu întotdeauna), când motorul e rece (de cele mai multe ori, dar câteodată se întâmplă și când motorul e cald), dacă pornesc aerul condiționat, motorul pierde din turație până se oprește, la decelerări sau la ralanti. Trebuie menținut din accelerație pentru a nu se opri. Am făcut o scanare și aveam eroare P0340. Deci am schimbat senzorul de poziție ax cu came. Am observat că aveam furtunul de la filtrul de aer la clapeta de accelerație un pic pișcat. L-am schimbat și pe acesta. Problema persistă. Voi încerca și un reset ECM și idle learn. Poate are vreun efect. Aveți idee ce ar putea fi? (mașina e un Chevrolet Aveo 2008 1.4 16V)
  2. Salutare, Azi mi-a apărut o problemă ciudată la comportamentul turometrului. Acesta nu mai coboară sub 2000 rot/min. În rest, pare a funcționa ok. Adică, la relanti, indică 2800. Înainte, stătea la 800. N-am observat să fie probleme cu accelerația sau lipsă de putere. Doar că dacă opresc motorul, acul turometrului rămâne fix la 2000. Și apoi urcă normal, numai că indică cu 2000 de ture mai mult. Motorul nu pare să aibă un comportament ciudat, doar acul turometrului. Menționez că e vorba despre Aveo 2008 1.4 94CP. Oare să fie o altă cauză sau doar turometrul defect. Sau poate vreun senzor pe undeva?
  3. mulțumesc pentru răspunsuri. am revenit săptămâna aceasta din vacanță și voi încerca să văd care este problema. dacă știți vreun service/mecanic bun prin Ploiești, aș aprecia un PM.
  4. Voi încerca și alt bușon. Ar fi grozav să fie doar asta problema. Am verificat uleiul și nu are urme de antigel sau de apă în el. Și nici în vasul de expansiune nu sunt urme de ulei. Mersi pentru sugestii.
  5. Salutare, am și eu o problemă cu al meu Cielo / 1997 / SOHC / GPL. Am fost la doi mecanici și spun că nu știu dacă problema este de la termostat sau de la garnitura de chiulasă. Inițial, pierdeam antigel undeva prin partea dreaptă cum te uiți la mașină din față. Am verificat cu un mecanic și am descoperit o fisură în radiator. Am schimbat radiatorul cu unul nou. Am mers vreo 10 km și am observat că fierbe apa în vasul de expansiune și iese pe la capacul vasului. Am verificat ce spune ovi_jer aici (http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/1093-schimbare-termostat-cielo-15/page-3?do=findComment&comment=18250) și nu prezintă niciuna dintre cele trei simptome. Menționez că nu are nicio problemă cu pornirea. Am înțeles că dacă schimb termostatul trebuie schimbată și distribuția. Și dacă se observă că nu e de vină termostatul, ci garnitura, n-aș vrea să plătesc manoperă de două ori pentru dat jos distribuția. Voi ce spuneți? Să schimb din start garnitura de chiulasă? Mulțumesc.
  6. Salutare, vin și eu cu o problemă. După ce am căutat pe forum, pare să fie ceva similar cu cea de aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/2928-nu-mai-porneste/page-34?do=findComment&comment=581470 Ieri seară, Cielo-ul meu a refuzat să mai pornească, deși nu prezentase niciun simptom de dimineață că ceva ar fi în neregulă. Bateria nu pare să aibă probleme. Farurile se aprind, radioul funcționează, geamurile electrice funcționează fără probleme. Numai că atunci când învârt cheia la maximum să o pornesc, se aude un click și motorul nu pornește. Martorii în bord rămân aprinși. Am mai avut o problemă recent cu pornirea, dar atunci a fost contactul electric de vină. O voi duce săptămâna viitoare la service, dar m-ar ajuta o părere dacă poate fi altceva decât bobina de la electromotor. Eventual, credeți că e ok să schimb doar bobina și nu electromotorul cu totul? Mersi.
  7. asta era. am schimbat aseară contactul electric, după ce-am mai citit pe aici pe forum, și s-a rezolvat. surprinzător, nu mi-a luat mai mult de 10 minute schimbarea lui. credeam că-i mai complicat.
  8. Salutare tuturor. Am spus să nu mai fac un alt topic și să-mi expun problema aici. Azi-dimineață, s-a aprins martorul de la baterie în mers și motorul rămăsese fără putere. Am apăsat pe accelerație și martorul s-a stins, dar s-a auzit o pocnitură. Am oprit. Am deschis capota. Am verificat să nu se fi ars/rupt ceva. Crezusem că s-o fi rupt cureaua alternatorului. Dar n-am observat nimic în neregulă. Am plecat mai departe și am mai mers vreo 5km, dar n-am mai avut probleme. Am ajuns la lucru, zicând să merg la un service pentru verificare după ce termin urgențele de la serviciu. După ce-am terminat treaba. Am plecat cu mașina. Prima dată, n-a pornit. La rotirea cheii în contact, când toți martorii ar fi trebuit să se aprindă, nu s-a mai aprins niciun beculeț. A doua oară, s-au aprins și s-au stins repede, dar cel puțin a pornit motorul. Numai că în drum spre service, s-a aprins din nou martorul bateriei și mașina s-a oprit. Acum, am chemat un prieten să mă tracteze mai pe seară până la service, dar până atunci sunt curios ce-ar putea fi. Farurile funcționează. Lumina din habitaclu funcționează. Semnalizatoarele funcționează. Acționarea electrică a geamurilor nu funcționează. Menționez că mașina e un Cielo. Mersi.
 

×
×
  • Create New...