Jump to content

danielson

Membru
  • Content Count

    377
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About danielson

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/01/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    Raliu, Tuning
  • Din
    London
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. danielson

    Bugatti Veyron

    Am vazut emisiunea Top Gear in care Jeremy Clarkson era in Bugatti Veyron iar James May si Richard Hammond erau intr-un avion, pilotat de James. Au facut concurs, din Italia-UK, care ajunge primul. Jeremy a numit competitzia: "racheta versus masina de spalat zburatoare". La sfarsitul competitiei, cand Bugatti a invins, Jeremy era trist ca nu va putea avea masina aia niciodata. E prea scumpa (800.000 lire). Oricum a admis ca e singura masina din viatza lui care l-a dat pe spate, si care are "wow factor". Am vazut si eu unul, pe-acilea prin Londra. Impresionant, arata ca un tanc. http://www.funny-videos.co.uk/downloads/bugatti.wmv Indiferent de cate super-car-uri o intrec la viteza maxima pe hartie, Bugatti Veyron este singura masina din lume care ajunge la viteza de 250 mile la ora (400 km pe ora). Restul nu ajung, indiferent de ce pretind pe hartie. http://auto.howstuffworks.com/bugatti.htm
  2. E foarte simplu, discutiile politice nu-si au rostul, fiindca nu ne pricepem la politica: * Cui ii merge bine acum, voteaza cu Nastase * Cui ii merge prost, voteaza cu Basescu - NU voi intelege niciodata de ce tinerii nu se duc la vot, dar apoi ei sunt cu gura mare. Nu votezi, nu ai ce comenta ! - NU voi intelege niciodata de ce tzaranii si agricultorii, cu pensii de 500 de mii de lei il voteaza pe Nastase, precum si pensionarii debransati de la reteaua de termoficare. Voteaza continuitatea ? - NU voi intelege niciodata mentalitatea asta tipic comunista ca "trebuie sa ne fie rau, pentru a ne fi pe urma bine" si nici NU inteleg mentalitatea asta comunista ca "ne merge bine, toate sunt pe calea cea buna" desi nu e deloc asa, absolut vizibil, pe fatza. Saracia este evidenta, guvernul spune ca o ducem super bine. A mai fost unu intr-un turn de fildes, care zicea la fel ... si a murit impuscat. - NU voi intelege niciodata de ce oamenii sunt atat de influentzati de TV si radio, si nu-si pot forma o opinie proprie. Mereu vedem "stenograme", "dosare de securitate", etc, si imediat ne schimbam punctul de vedere, in functie de cum bate vantul, si cum decide presa ca e mai bine. SOARTA MEA MI-O DECID SINGUR, PRIN VOT. Nu sunt fericit in Romania, deci nu voi vota continuitatea. A inceput sa-mi fie din ce in ce mai scarba de tzara asta, in care o ducem super bine.
  3. Nu stiu cat costa, sorry ... E o piesa destul de sanatoasa, in lungime de juma de metru.
  4. Am rezolvat jocul in volan, pe garantzie. Au schimbat coloana/axul volanului. Ei zic ca nu era cazul, dar daca asa am vrut eu ... E fara probleme acum, sper s-o tzina. Referitor la operatia de schimbare ax, dureaza cam o jumatate de ora, si nu se da bordul jos, se scoate doar tot ce tzine de volan afara, si se inlocuieste axul. Se mai fac niste reglaje fine, si gata. M-a costat 100 de mii, bonus la mester, 2 ore de asteptat sa-mi vina randul. Era full de Daewoo-uri cu probleme, in general, toate problemele erau pe spate.
  5. Daca esti cu inima impacata, da un telefon la Daewoo si intreaba-i pe ei: 1. e bine ca am scos restrictorul? 2. mai am garantie la masina? 3. e sigurantza de exploatare a masinii afectata? Sunt curios de raspuns. P.S. Daca nu ai "tupeu" sa intrebi, voi intreba eu la service-ul Daewoo unde fac reviziile, in curand, si voi posta raspunsul lor. Daca va fi cazul, voi posta si scuzele mele de rigoare.
  6. Cand o sa faci chestia asta (pe banii tai) sa le inlocuiesti pe toate, asa se procedeaza. Si celelalte si-au iesit din parametri, fi sigur, chiar daca acum par in regula.
  7. Exista scris, este mentionat, s-au strofocat altii sa faca teste ... http://www.streetandstripmotorsports.com/p...wDetails&ID=236 "... a new K&N flows at least 50% more than a comparable paper element" procentul de 50% poate creste in timp, The dirt particles collected on the surface of a K&N element have very little effect on air flow because there are no small holes to clog. Particles are stopped by layers of crisscrossed cotton fibers and held in suspension by the oil. As the filter begins to collect debris, an additional form of filter action begins to take place because air must first pass through the dirt particles trapped on the surface. That means the filtration efficiency of a K&N element actually increase as the filter collects dirt. ... The greater the restriction created by the stock paper element, the greater the performance gain when you switch to a K&N filter. " I rest my case.
  8. Banuiesc ca restrictorul cei de la Daewoo l-au pus acolo doar de-ai dracu, ca sa: - tremure scaunul din dreapta si sa trepideze masina - sa fie zgomotos motorul - sa nu porneasca si sa mearga smooth Matizul. Deci evident e o bucata de plastic care trebe scoasa. Parerea mea, referitor la "tuningul asta" este ca: 1. ai pierdut garantia 2. ai pacalit ECU-ul, de-aia iti merge masina "mai bine", cine stie ce crapa mai incolo 3. nu e Dacie ca sa mearga cu carpeli de genul asta. 4. da-o dracu de treaba ! iti risti viatza pentru niste mofturi ...
  9. danielson

    Bancuri

    Hai sa scoatem masina din apa: http://zattevrienden.realroot.be/depanneren.htm Se intampla si la case mai mari.
  10. Banuiesc ca e filtru original: http://www.deutscheperformance.co.uk/pages...l?id=KN-33-2827 Codul e identic.
  11. Stai linistit, sa vezi ce-o fredoneaza aia de la Volksvagen. Sunt si mai si ... Insa, pana nu o patesti, nu crezi ... In Brasov deja a inceput un curent de opinie conform caruia majoritatea masinilor aduse din import de catre VW sunt cu probleme ...
  12. Exista anumite grade de credibilitate la anumite persoane. Daca vine maica-mia sa-mi zica ca-mi arde casa, tind s-o cred. Chestia cu "pamantul in motor" vine de la un tip in care eu am incredere, si care vine de sub masini ca sa zic asa, adica a pornit de jos de la surubareala, si a ajuns director national pe o gama de uleiuri auto la care nu vreau sa-i fac reclama (oricum, n-apare in topul prezentat acilea). De DuraLube cred in continuare ca e basm. Inca ma mai codesc cu valva Ecotek, dar si aia cred ca e un placebo. Per final, fiecare cu masina lui si cu parerile lui.
  13. Referitor la filtre de aer, mai e si discutia asta, foarte interesanta. Vedeti posturile lui gusti care deja si-a montat asa ceva pe matiz. Ca sa citez: "Am intrat in posesia filtrului k&n. Acum sa vad daca face cele 1.7mil Distribuitorul filtrelor k&n in Romania este premium brands srl din bucuresti si puteti suna la 4442448. Si ca sa nu mai pierdeti timpul cu cautatul codului va spun ca pentru matiz este 33-2827" http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=432
  14. O chestie similara am patit si eu, la o trecere de pietoni. Trecusera pietonii, si bajetzii se puneau un miscare. Unul cu un Cielo roshu, fara sa se asigure (mergeam in paralel cu el, insa se pare ca nici macar vedere laterala nu avea ...) incepe sa semnalizeze si se baga sa intre in mine ... Am tras puternic de volan stanga si am accelerat, ala saracu abia in momentul ala m-a vazut, a facut ochii cat cepele (cu ocazia asta a vazut si autocolantul), si probabil ca a intrat pe banda mea, insa io deja eram inainte cu vreo catziva metri ... Daca nu eram pe faza, si daca masinutza asta criticata de multzi nu raspundea pronto la manevra brusca pe care am executat-o, probabil ca aveam partea dreapta facuta varza ... N-am injurat, n-am claxonat, n-am dat din faruri (era tardiv) ... Am facut doar reclama la club, ca la semnaforul urmator, niste gigei dintr-un volksvaghen se tot uitau la mine ... Matiz e o mashina fajneatza ... N-ar fi primul accident in care evit berbeci ... dar asta e cel mai recent.
 

×
×
  • Create New...