Jump to content

AdrianHH

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About AdrianHH

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Voluntari
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Matiz
  • An
    2006

Recent Profile Visitors

527 profile views
  1. Sunetul la rece e cel mai puternic dar si la cald e doar putin la slab ,dar tot tare. La relanti se aude ca in filmuletul de mai jos. De exemplu,daca plec de la 10-15km/h cu a doua se aude in toata splendoarea,parca e un tractor in toata regula. Idem daca merg cu 50 in oras si o calc (depasire,accelerare,etc). Pe decelerare nimic. Daca merg constant (40-50) nu se aude. https://vimeo.com/user104654278/review/370027135/95de4bb9c8 Scartzaitul ala de pe partea distributiei il face la rece,cred ca e fulia de la pompa de servo,de obicei dispare dupa 2-3 minute.
  2. Multumesc pt raspunsuri. Cam asa arata. Pierderile de ulei sunt de la garnitura de la capacul de tacheti.
  3. Cam asa arata aseara vasul de expansiune. Antigelul parea tot inchis dar ceva mai putin uleios.
  4. Salutare din nou. Am dat jos scutul de la galerie,arata ok as zice galeria,nu era intepata sau innegrita. Nu pot vedea sub ea insa nu am vazut nimic afumat pe acolo,nici la intrare in galerie,nici pe ea. Nu vad zona "sub ea" si spre catalizator,nici pe dedesubt nu se vede tot.Am infundat pt 2 sec esapamentul si nu fasaia pe nicaieri. Zgomotul pare sa provina de la motor dinspre partea soferului,undeva centru-spre partea superioara. Tot citesc de reglat culbutorii dar nu sunt lamurit. Ar putea fi ei de vina? De cand am pus gpl(99000km nu am umblat la nimic).
  5. Salutare colegi ! Tot cu Sparkuletzul meu..alte belele. 2006/1.0 in 4 cilindrii 49kw./ 148000 km Ieri i-am schimbat uleiul,am mai verificat una-alta pe la masina cand...hai si la antigel. Cand desurubez busonul ..pac ! spuma pe interiorul lui si in vas,antigelul destul de inchis si tulbure. Cu o carpa am curatat busonul cat si gatul interior al vasului de expansiune,am gasit depusa o pasta pamantoasa ca sa zic asa. Am luat o seringa si am golit cca 1l din vasul de expansiune. Era un mix de antigel muradar cu ulei in opinia mea. Am fost in graba pana la un mecanic din zona(e mai batran,calit pe dacii,etc) si mi-a zis ca nu ar fi ulei ceea ce am vazut ci doar un antigel prost. Am 28000 km si 15 luni de cand l-am schimbat,am pus antigel ieftin(din ala de 11 ron litrul)cand am schimbat distributia. Totusi am mai pus din asta si dupa 40k km era murdar ,dar fara spuma si fara sa arate ca si cand ar fi contaminat cu ulei. Mecanicul a zis ca nu are cum sa fie de la garnitura de chiuloasa si ca ar fi trebuit sa imi fiarba motorul de mult. Ultima data cand verificasem era acum cca 1luna/1500km. Mi-a dat o solutie de la Liqui Moly pt instalatii de racire sa o pun in vas(sa scot 3-400ml de antigel inainte) sa merg 30 min(asa scrie pe tub),apoi golim instalatia, facem 2 reumpleri cu apa distilata ,rulam masina si apoi la final golim iar instalatia si punem un antigel bun(Hepu,Swag,etc). Incerc sa pun si o poza cum arata in acest moment. Ati mai incercat asa ceva? Oare oi trata doar efectul?
  6. Multumesc ches ! Exact asta era zgomotul, il pot asemui cu unul de tractoras(ca un diesel batran). Pe decelerare de la orice turatie nimic,doar la accelerare in sarcina se aude biine de tot. Tot simt in habitaclu miros de gaze de esapament,la vreo 2 mecanici am primit raspuns ca e de la uleiul scurs pe blocul motor insa eu tot cred ca undeva e intepata evacuarea sub capota. O sa incerc sa ma uit mai atent atat cat pot. Multumesc mult pt sfaturi !
  7. Salutare colegi ! https://youtu.be/vE5Fh6InLn0 La Sparkul meu M250 2006/1.0i 4 cilindrii cod motor b10s1 - 147k km am o problema de aproape 1 an/25k km care parca se acutizeaza. La rece dar si la cald,la orice fel de accelerare motorul rontaie (daca imi permiteti exprimarea). Zgomotul se aude puternic,am reusit si o filmare unde se distinge(am mers cu spatele,dar e acelasi zgomot), mai ales la plecare de la turatii joase sau accelerare mai serioasa. Consum bun,merge pe GPL de la 98k km. Nu imi dau seama de une provine,daca turez in gol motorul se aude doar 1-2000 rpm,dupa aia dispare. Pe decelerare in viteza sau nu nu am constatat zgomotul. Distributia schimbata la 120k cu pompa apa Hepu. Uleiul schimbat la 6k regulat. Ambreiajul la plecari cateodata mai uruie putin. Problema era si inainte de schimbarea distributiei la 120k ,nu asa de tare se auzea,dar se auzea si atunci. Masina merge per total bine(exceptand pierderi de ulei pe garnitura de la capac tacheti). 2. Problema cu pierderi ulei la garnitura capac tacheti. Am folosit doar GM 5w30 de la 60k de cand am luat masina. Pe la 100-110k a inceput sa supureze garnitura originala. In iarna trecuta am cerut la service garnitura Victor Reinz dar am primit Nipparts,am aflat ulterior,deci o mizerie care a tinut pana vara asta cand s-a faccut iar mazga de ulei de jur-imprejur. Ce imi recomandati ca sa mai o mai schimb iar degeaba? Victori reinz e ok? Se pune si o pasta de etansare ? Imi spunea cineva ca Victor Reinz are o pasta pentru etansare garnituri. Orice recomandare e binevenita!
  8. Asta e scris pe cartea de service. Am vazut si eu uleiul,arata binisor. Nu e exclus sa mai fi facut vreo revizie intre timp,nu avem istoric complet. Deci,nu ar fi indicat vara un 10w40 sau 15w40?
  9. In carte sunt mentionate doar cele 3 variante de ulei, 5w40 nu e mentionat deloc. De ce ar fi 15w40 gresit?
  10. Salutare ! Topicul e vechi,dar poate mai activeaza cineva Tata e posesor de curand al unul Matiz 2008 cu 55k km ! Reali. Euro 4. Ultima oara a aflat ca a avut ulei 20w40(nu se stie brandul) pus la o reprezentanta undeva pe la 42k km. Singurul sfat de la un mecanic a fost sa puna un Liqui Molly 15w40. Sfaturi,idei,pareri? Multumesc,
  11. Salutare, Pt Sparkul meu M200 /2007 1.0SE 49kw am folosit de la achizitie(61k km) pana la ultima revizie(135k km) numai ulei GM 5w30. Tot am citit ca pt temperaturi inalte(peste 30grade) cat si turatii multe(urmeaza sa fac 2000km cu el ,deci turat) nu e indicat 5w30. In manualul lui sunt recomandate 5w30/10w30(pt temperaturi pana in 30grade) dar si 15w40 (asta e pt pana in 40grade)-deci as zice ca ar fi mai bun. De mancat nu mananca ,doar pierde putin pe la garnitura de la tacheti(alta poveste). Am si instalatie GPL pe masina de aproximativ 42k km. In ultimii 20k km motorul e cam zgomotos pe accelerari(un zgomot de rontzaiala-cu tot cu distributie noua/ulei nou-nu stiu daca are legatura). Sa incerc GM 15w40(singura parere pana acum de la un mecanic a fost 15w40 liqui molly)? La reprezentanta la 65 k km pusesera 5w30. Sunt in dubii si trebuie sa il schimb cat mai repede. Ceva sfaturi va rog?
  12. Salutare! Update: Am schimbat tampon antibalans-se rupsese.Mult mai bine acum. Am schimbat intr-un final si jantele fata,am pus 2 x originale.Initial ,imi venise una stramba din fabrica care a fost schimbata ulterior cu alta pe garantie.Rezultat final-mai tremura volanul dar ceva mai sus(o data la 130,o data la 140)-pot atinge mai mereu 120 fara tremurat-ce ma interesa. Puntea spate-ramane mister pana ajung la reprezentanta.O anvelopa a ros-o pana la sarma pe stg spate,alta e cam la fel.Incerc sa iau un set de all-season pt spate insa nu prea gasesc multe variante(poate am noroc de un hankook).Insa mi le va toci si pe alea in max 10k km la cum se vede treaba. Mi se pare greu de crezut ca s-a strambat toata puntea,suspectez portfuzetele,dar e cheltuiala mare cu ele(sunt vreo 150 daca retin bucata pe OE-dar manopera e crima).La geometrie au iesit 1.ceva si 2,ceva grade inclinare,deci enorm. Urmeaza in curand sa fac distributia si sper sa ma lamureasca cei de la reprezentanta daca se mai poate face ceva sau ma abonez la cumparat anvelope. Urmeaza sa cumpar si arcuri spate,deja vad unul pe stg spate ca i-a sarit vopseaua si e corodat jos,semn clar ca urmeaza ruperea(sunt patit cu alta masina-la fel).
  13. Salut Ches! E si asta cu o punte o idee,dar tocmai am bagat 700 ron in amortizoare spate,bucse punte spate si urmau arcurile.Ar insemna paguba direct alta punte. Am mers incarcat in cateva concedii destul de mult.Posibil sa fie cum zici tu,adica portfuzete strambe
  14. Am revenit.Din pacate tot nu i-am dat de cap. Am luat hankook-urile pe fata+echilibrare la aceeasi vulcanizare(de la ei am luat anvelopele),masina face la fel. Am facut geometria fata,masina face la fel. Pe spate,la geometrie rotile au unghiul de cadere gresit.Adica masina privita din spate are rotile in forma de triunghi(exagerez,dar intelegeti ideea cred-adica nu sunt perfect perpendiculare ci partea superioara e indreptata spre interior). Am mers vreo 4000km de atunci,anvelopele de pe spate continua sa se toceasca pe interior. Geometrie pe spate-nu prea au ce sa faca,e punte fixa.Oricum,cred ca nu are cum sa fie de la asta. Am mers un drum pana in Italia,cateodata imi apareau vibratiile in volan(stg-dr) de la 100,cateodata de la 110 sau 120 (au fost si momente la 120 cand nu vibra)pe aceeasi linie dreapta(ca exemplu).Asta m-a derutat complet,deci nu intra in vibratia aia doar la o anumita viteza,in fct de drum apare ba la 100,ba 110,ba 120,cateodata la 125 samd. Cum ziceam si cu jantele de pe spate pe fata facea treaba asta.La vulcanizare au zic ca sunt bune,dar nu m-am uitat atent,eventual cu ,chestia aia care se pune pe marginea jantei sa arate daca e descentrata cand o rotesc. Am auzit de la un mecanic de o poveste similara(de fapt 2 clienti cu logan) carora li s-a tras de la o planetara.Dar poate fi planetara de vina chiar daca o scot din viteza(ca si atunci vibreaza la viteza aia)? Deci in linii mari, jante planetara geometrie spate(oricum vreau sa schimb si arcurile intai-am mai gasit doar lesjofors,kayaba sau altceva-nimic nicaieri). Alti bani,alta distractie. Sfaturi?
  15. Am fost azi la vulcanizarea unde facusem echilibrarea.Dupa ce s-au uitat 3 persoane la roti(puse pe aparat),au observat ca (aveau 5 respectiv 10g nevoie de plumb,deci insignifiant) ar fi de vina anvelopele (Debica Navigator dot4815) pentru ca s-au deformat.Jantele au zis ca par ok,nu se vede nimic in neregula la ele. Mi s-a recomandat 2 anvelope noi. Am primit oferta de HankookKinery Eco 2 155/65r13 vara(trec la vara-155/65 de la 145/55allseason,ambele sunt ok in talon).Cred ca incerc asa,sa vedem ce iese.
×
×
  • Create New...