Jump to content

Sharkye

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Sharkye

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Gaesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    DB 08 ZMO
  1. am scos mufele din toti senzorii de sub capota , am curatat mufele cu spray de contacte si le-am reconectat , desi nu parea sa fie nevoie de o curatare a mufelor. Problema a disparut insa tot nu imi merge perfect rotund , ma gandesc ca e posibil sa fie delco-ul putin dereglat , gen trebuie putin invartit de el . Imi da suturi cand accelerez usor in a 3-a . Aveti idee daca bujiile astea bosch e posibil sa imi mareasca consumul de combustibil ? Parca ma cam rupe la buzunar )
  2. Am cautat prin oras dar au zis ca nu au mufa , am scos astazi siguranta principala de la motor si am lasat-o cateva minute scoasa , pe urma am pus-o inapoi , am pornit motorul si am lasat-o pe ea sa isi regleze relanti-ul . A mers bine vreo 20-25 km si acum iar mi-o pune in nas si mi se aprinde check-ul si se stinge.
  3. Salutare , nu stiu de ce dar nu pot creea un topic nou asa ca voi scrie aici. Am urmatoarea problema : masina (matiz euro2) imi da in nas in timpul mersului si mi se aprinde check engine , problema a aparut dupa ce am fost la service pentru ca mi se parea mie ca mi-o pune in nas dupa schimbarea treptei .Mi s-a spus sa cumpar un capac de delcou pentru a-l inlocui . Am ajuns la service unde dupa ce mi-a desfacut vechiul capac de delcou s-a constatat faptul ca si ruptorul era crapat . Cand a tras de fise pentru a le scoate din vechiul capac, unul din capetele fisei a ramas in capac. Mecanicul a vazut si mi-a pus iar fisa in chestia aia de fier care intra in capacul de delcou , si a strans-o acolo bine. Mi-a inlocuit capacul si am mers in continuu cu ruptorul vechi din cauza faptului ca nu aveam de unde sa il cumpar la ora aceea . Aici a aparut problema cu ingatuiala si check-ul care se stinge si se aprinde in mers. Am cumparat a 2-a zi ruptor nou , atat capacul cat si ruptorul marca FACET . Dupa inlocuire masina a inceput sa mearga mai prost decat mergea inainte sa merg la service , asa ca am vorbit cu mecanicul si mi-a zis ca piesele cumparate de mine nu arata prea bine si crede ca de aici ar putea fi problema,M-am gandit ca problema ar putea fi din fisa aceea care s-a desprins asa ca am fost si am cumparat fise si bujii noi (bosch amandoua) Mi-a fost montat inapoi capacul vechi de delcou si masina mergea mai bine decat cu cel nou ( in interiorul caruia am constatat ca au aparut fisuri) dar problema tot nu s-a rezolvat. Am cumparat alt ruptor si alt capac de delcou ( MANDO ) de la un magazin din Pitesti unde se vand numai piese daewoo ,tind sa cred ca am cumparat piese originale . Am ajuns cu ele acasa si le-am schimbat singur pentru ca deja vazusem cum sta treaba. Intre aceste operatiuni eu am scos filtrul de aer cu tot cu rezonator si toate furtunele care duc la clapeta de acceleratie si le-am spalat ( mi se parea mie ca sunt prea murdare) uitand sa scot debitmetrul din cutia filtrului de aer . Am uscat totul foarte bine si am curatat debitmetrul cu un spray de contacte , constient ca am facut o prostie spalandu-l . Acum am bujii noi , fise noi , capac de delcou nou si ruptor nou si totusi problema persista. Am fost la un fost mecanic al daewoo din pitesti si mi-a spus ca ar putea fi delcoul dereglat sau stricat si ca trebuie pus tester pe ea pentru a calibra delco-ul sau pentru a vedea daca e defect. Asta dupa ce a verificat injectoarele , canistra de carbon si motorasul pas cu pas. Care credeti ca poate fi cauza problemei ?
  4. Salutare , sunt nou pe-aici si nu stiu nici macar daca postez unde trebuie dar nu pot face topic nou . Am avut o problema cu matizache al meu , nu ii mai mergeau stergatoarele . Am tot cautat siguranta ( le-am scos pe toate si le-am luat la rand sa vad care e arsa ) Am inlocuit-o . Pornesc motorul si vad ca nu sta la relanti , imi oscileaza continuu relanti-ul ( sta normal , dupa aia se tureaza , dupa aia iar sta normal , dupa aia iar se tureaza...si tot asa ) Mai avea momente inainte sa umblu eu pe la sigurante , cand facea asa , dar acum cand pornesc motorul sta foarte turata , dupa aia scade treptat si deodata scade aproape sa se opreasca motorul, si incepe sa oscileze. Care sa fie problema ?
  5. Colegul Daewoo2000 ,ai rezolvat problema pe care o aveai ? daca da atunci cum ? Si eu am cielo pe benzina dar si pe GPL , imi da suturi in mers atat pe benzina cat si pe GPL ..
 

×
×
  • Create New...