Jump to content

florin-82

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About florin-82

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. Salut, am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva, am schimbat alternatoru de pe tico cu unul de matiz , dupa ce mi-a legat toate firele electriceanul , incarca bine totu e ok , cand am ajuns acasa nu am mai putut opri motorul , din ce cauza poate fi aceasta problema?
  2. Salut, va rog ajutetima si pe mine cu o problema ce ma scoate din sarite de 5 zile, am schimbat alternatorul de pe Tico , am pus unul de matiz, ( toata operatiunea a fost facuta de asa zis un electricean) a masurat mufa care intra in alternator cele doua fire mi le-a legat am pus totu al loc am pornit masina , si totul parea perfect, cand am ajuns acasa am dat sa opresc masina , dar surpriza ce-a mare a fost ca motorul nu sa oprit desi contactul era luat,intrebarea mea este este posibil ca cele doua fire care intra in alternator sa fi fost legate gresit ? sau care ar fi cauza, ? Va multumesc ,
  3. da ok, sa spunem si asta dar pana sa pun alternatorul de Matiz nu am avut nici o problema, eu ma tot gandesc sa nu fie puse firele gresite de nenea electricianu , acele doua fire care intra in alternator excitatia si becul de la bord , dar nustiu ce sa zic , ca imi este frica daca le pun invers sa nu ard ceva ... Am scos si cheia din contact motoru a ramas pornit , am scos mufa de la contact la fel , am dat jos borna de plus la fal, motoru ramane pornit .(((((
  4. Salut , am o problema care imi manca zilele de 4 zile, am montat pe Tico un alternator de matiz, la alternatorul de matiz i-am schimbat releu de incarcare ca era ars,dupa ce l-am pus sus am pornit masina totul parea perfect incarca 14.2 V , cand am ajuns acasa de la electrician si am dat sa opresc masina , problema era ca am scos cheile din contact si motorul a ramas pornit, va rog spunetimi ce naiba sa ii mai fac, cu alternatorul vechi de Tico nu aveam nici o problema in schimb cu asta de Matiz nustiu ce sa ii mai fac!!!!
  5. ok multam fain scuze mai am o intrebare am gasit acum in magazin 75W90 este ok ?
  6. si sigur e bun pt ca am cautat 75W85 GL4 si nu gasesc nici unde si trebe sa montez astazi cutia sus si nu gasesc ulei-ul iei
  7. Am si eu o intrebare ce uleiuri comopatibile cu 75W85 GL4 ar mai fi
  8. salutare lume ajutatima si pe mine va rog cu o informatie, cat ulei intra in cutia de viteze la tico
 

×
×
  • Create New...