Jump to content

Andrey1

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About Andrey1

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wintershadows.blogspot.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    andreybc

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. Am fost la revizie acum putin timp, mi-a verificat si puntea spate, am schimbat si niste bucse pe acolo...Mi-a spus ca amortizoarele sunt cam moi dar mai merg un timp. Oricum problema a aparut reletiv brusc, dupa ce am mers un drum nemodernizat. Problema e ca exact acum ma pregateam sa vand masina, si n-as mai dori sa bag multi bani in cauciucuri, amortizoare.
  2. Am simtit acum cateva zile, masina se balangane ca sa zic asa, ca si cum as merge pe un drum cu valuri, la inceput n-am fost sigur, dar acum sunt, si pe asfalt perfect plat spatele masinii are o miscare sus-jos, ca si cum rotile din spate ar fi ovale. Ar mai fi de agaugat ca "frecventa" miscarilor e direct proportionala cu viteza masinii, adica se simte cel mai nasol pe la 30-40km/h, apoi cu cresterea vitezei devine insesizabila, de unde trag concluzia ca o fi ceva la o roata... Ceva idei, ce-i de facut?
  3. aduc stelele...:)

  4. O sa incerc varianta cu otet, sa vedem daca mai apare. N-am precizat exact, dar NU este acumulator cu intretinere, e capsulat, fara intretinere. Nu stiam ce inseamna exact sulfatare, am crezut ca orice depunere de sulf inseamna sulfatare.
  5. Am o baterie Bosch, e de vreo 3-4 ani, nu mai stiu exact, funtioneaza OK dar pe suprafata ei apar un fel de depozite de praf alb-galbui, si se vad parca si urme de scurgeri. O scot, o sterg, dar in cateva luni apar la loc. Praful asta apare in partea superioara, mai ales pe langa manerul bateriei si pe chestia aia de metal care se fixeaza in 2 suruburi si tine bateria fixa in locul ei. Cum sa scap de problema asta?
  6. Salut, vreau si eu sa-mi schimb bolturile la toate usile si cred ca o sa o fac singur. Se ung cu vaselina normala sau cu ce e mai bine? Chestia aia care e prinsa de boltul mic si care intra in interiorul usii se unge si ea? Apoi as vrea sa curat un pic si sistemul de inchidere/incuiere al usilor, e plin de praf. Cu ce ma sfatuiti sa-l curat, alcool izopropilic, benzina? Cu ce sa ung apoi?
  7. Daca poti te rog sa explici mai exact cum se face, as vrea sa verific si eu. Cu masina pe cric se poate? Din ce am inteles: scot roata fata stanga, apoi scutul de plastic si apoi?
  8. Venisem de mai mult de 1 ora in service...nu cred ca mai era cald motorul. De miscat s-a miscat un pic, iar ca si cheie au folosit una ordinara cred (nu ma prea pricep de ai spun cred). Era o tubulara sau ceva asemanator.
  9. Salut, ieri am fost la o revizie si am vrut sa-mi schimb si bujiile, dar una n-a vrut sa iasa deloc, i-a dat cu tone de spray degripant. M-a intrebat mecanicul de acolo ce decizie iau, dar mi-a zis ca daca forteaza exista riscul sa se rupa bujia si va trebui schimbata chiulasa. Cum celelalte 3 bujii mai erau inca OK, am zis sa nu incerce. Dar va veni momentul cand chiar vor trebui inlocuite, ce e de facut?
  10. Am fost si eu ieri la revizie si i-am zis mecanicului sa se uite si la uleiul din cutia de viteze dar nu s-a uitat...nu stiu de ce. Ma gandesc sa ma uit eu, da nu stiu cum si unde. In carte scrie ca nivelul trebuie sa fie pana la nivelul capacului, dar nu stiu care e capacul, unde e.
  11. Am fost si eu ieri la service-ul asta Romseki, mi-a dat un coleg de serviciu numarul de tel al unui mecanic de acolo (Marian) cu care a rezolvat cu bine multe probleme la Cielo al lui. Si il sun eu, ma cheama acolo, suie masina pe rampa, imi spune cam ce sa cumpar si ce are si ieri m-am dus pentru reparatii. Mi-a schimbat bucse la ambele punti, placute frana, axe glisare, capete bara de directie, filtru aer, filtru benzina, ulei+filtru, curea distributie, curea alternator. Am stat langa el tot timpul cat a durat treaba si au lucrat ok pot sa zic (a lucrat cu unul mai tanar). Ma cam pun pe ganduri insa pataniile voastre acolo...deja ma gandesc daca sa mai apelez la ei...
  12. capete bara 78 bucshi bascula 33 bucshi punte spate 26 axe glisare 89 filtru aer 21 intinzator curea distributie (nush de ce se numeste exact asa, da asta face) 120 ulei Aral 4 litri 100 Urmatoarele le aveam eu in stoc: filtru ulei, filtru benzina, placute frana, curea distributie, curea alternator Toate astea schimbate, manopera 200 ron
  13. Sper ca postez unde trebuie, vad ca motor SOHC au cei cu Cielo mai vechi, si cum al meu e din 1996, cred ca aici e locul . In cartea tehnica scrie ca am motor MFPI sau asa ceva, dar nu gasesc nici un post cu asa ceva. Am facut prin tara vreo 1900 km, si am calculat consumul prin umplerea rezervorului pana la gura, apoi reumplerea la urmatoarea alimentare. Am umplut de 3 ori la Petrom cu Eco Premium 95 si 1 data la OMV tot cu Premium 95 cu aditivi sau asa ceva. rezultatul: benzina Petrom ~ 6,5 l/100km benzina OMV ~ 7,5 l/100km am recalculat de cateva ori ca sa fiu sigur ca nu am gresit...de ce diferenta asta? Drumurile au fost asemanatoare, n-am mers pe drum de tara sau prin oras cu OMV
  14. Andrey1

    Apuseni 2005

    M-am intors din excursia care a inclus si Apusenii...ce sa zic, am urcat din Pietroasa si drumul e cam dezastru foarte abrupt si cu lungi portiuni de pamant/noroi, in care torentele au sapat santuri adanci. Totusi cu ff mare grija, doar in viteza 1-a si cu ceva noroc se poate urca. Eu am reusit fara sa stric ceva aparent...doar la franare imi scartaie ceva la rotile din fata, dar cred ca sunt placutele de frana, fara legatura directa cu drumul respectiv Am intalnit in drum un Opel Astra, un Renault Megane si un Wartburg care coborau, deci drumul e accesibil, doar ca ff greu. Pe partea cealalta, inspre Huedin, e o portiune mai dificila cam vreo 2 km de la Padis, unde sunt numai pietroaie mari si ascutite pe drum, dar apoi e ok, doar distanta e ceva mai lunga ca pe partea cealalta.
 

×
×
  • Create New...