Jump to content
 

Stefan984

Membru
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Stefan984

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/17/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    stefan_21_00

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX , GPL
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    IS 07 GTC

Recent Profile Visitors

784 profile views
  1. Masoara intai cu voltmetrul direct pe iesirea alternatorului, si compara cu valoarea de pe baterie in mers. Daca e diferenta, trage un fir direct, de pe alternator, pe + ul de la baterie. Asa am pus si eu acum vreo 3 ani, ca aveam o diferenta de peste 1V intre alternator si baterie, cadere de tensiune.
  2. Se invarte "mai usor" sau "mai greu" functie de compresia care o are, in mod normal nu trebuie sa se invarta prea usor daca are compresie buna. Daca a stat asa 2 ani cred ca ar fi bine de schimbat uleiul,filtrul, si distributia (curea,rola, si simeringurile de la vibrochen si axul cu came)...cel putin eu asa am procedat cand am pus pe masina un motor de pe o "lumuzina" care statuse vreo 2-3 ani.
  3. Vand ceasuri bord Tico, cu bec de benzina, model rar, poze reale, pret 100 lei. Telefon: 0746740746
  4. Sa inteleg ca la Matiz iti scoti banii dupa 60.000 km de mers pe GPL ? ....
  5. Da, am schimbat eu ambreiajul. Eu personal am dat jos doar motorul... Am auzit altii ca dau jos doar cutia sau tot ansamblul....la tot ansamblul e mai greu de ridicat.
  6. Salut, Nu mai indica nimic indicatorul de temperatura? Ai incercat sa pui firul si pe cealalta sonda?
  7. se trece itp-ul.....e la ordinea zilei sa nu iasa noxele
  8. Am patit si eu anul trecut cu discurile... Mi-am luat noi, 50 lei/buc. Dupa 1 luna cel din dreapta era ovalizat, si anul asta prin martie si cel din stanga l-am gasit ovalizat...
  9. Mai bine incearca varianta cu prelungirea la cheie...macar sa stii ca ai incercat...
  10. Salutare. E posibil sau sa se fi blocat pistoanele de la cilindru, sau s-a dezlipit vreun ferodou de pe vreun sabot si merge roata infranata. Piulita aia mare se desface cu cheie de 22. E posibil daca e ceva blocat pe acolo sa iasa tamburul destul de greu...
  11. Ce fel de baterie ai pus la bestiuta?, de asta de Tico, sau de aia "mai sanatoasa",de 45-55 Ah ?
  12. Salut. Daca scoti filtrul de aer, clapeta de soc la rece cum sta?...inchisa sau deschisa?
  13. Salut. Nu am intalnit probleme asa pe la cutie, dar am auzit la unele care mai aveau probleme cu ambreiajul si nu debraia complet, caraiala puternica in momentul cand baga in marsarier...acum ma gandesc ca daca merge asa vreme indelungata, pana la urma tot se intampla ceva pe acolo. Ce am mai auzit asa,pe la unul altul, ca sarea dintr-a 4 a, nu intra intr-a 5 a, nu mergea a 2 a si a 3 a... Daca ar fi de la capatul din partea cutiei si ai incerca sa inversezi capetele intre ele, ar trebui sa se mute trancaneala dintr-o parte in alta...
  14. Eu am avut bucsa aia rotunda de la cutie care e sub suportul de la baterie, era praf, nu mai avea nici urma de cauciuc. Se auzea cate o pocnitura de fiecare data cand luam piciorul de pe acceleratie,cand plecam de pe loc, si cand era subturata trancanea in partea aia... @narcis: N-ai incercat sa o urci pe o rampa, sa pui pe cineva sa dea usor in marsarier si sa o asculti pe sub masina, poate iti dai seama de unde vine?
  15. Ca sa o turezi mai mult la rece trebuie sa insurubezi surubul 4. Ca sa inchizi clapeta trebuie sa scoti cele 2 suruburi ale tablitei de care e fixata, si o invarti astfel incat sa stea inchisa.
 

×
×
  • Create New...