Jump to content

M3K

Membru
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

About M3K

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/22/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo/Ford
  • Model
    Espero 1.5 DOHC/Mondeo 2.0 TDCi
  • An
    1996/2004
  1. Si daca nu are inseaman ca e delcoul problema? Bujiile sunt recent schimbate.
  2. Mersi! Si cum se procedeaza? Se poate schimba modulul respectiv, sau tot delcoul? Cam cat costa operatiunea? Mai am o intrebare: delcoul are vreun rol si in functionarea motorului sau doar la pornire? (vreau sa imi dau seama daca schimbul delcoului ar rezolva si problema pierderii puterii la relantiv si muritul motorului).
  3. O problema care apare uneori la prietenul caruia i-am vandut Espero: la rece porneste OK, daca merge juma de ora si motorul isi intra in temperatura, incepe sa nu mai stea la relantiv, moare motorul. Dupa ce moare motorul, nu mai porneste la automat, demarorul invarte, dar nu o ia, trebuie lasata 20 de minute sa se raceasca. Toate astea numai pe benzina, a renuntat sa mai mearga pe GPL de cand cu problema asta.
  4. Poti sa explici putin pliz cum se verifica chestiile astea doua?
  5. In primul rand scuze daca s-a mai discutat dar eu nu am gasit. Mi-am vandut mai demult Espero dar omul caruia i l-am vandut are urmatoarea problema: i se opreste aiurea in intersectie la semafor si nu mai porneste la cheie. Electromotorul invarte de o zapaceste, chiar o ia, insa se pare ca nu primeste benzina, moare imediat dupa o secunda. Daca o impinge si o trage pe dreapta, o lasa 1-2 ore iar dupa aia porneste normal la prima cheie. Se exclude varianta defectiunii la pompa de benzina pentru ca tocmai a cumparat una noua. De asemenea si carbunii electromotorului sunt relativi noi (1 an). Idem bujii si fise. Mentionez ca asta se intampla pe benzina (zice ca pe GPL nu mai merge de o vreme, pana isi rezolva problema asta).
  6. Mersi mult! I-am vandut unui prieten Espero si din ce observ eu nu prea se pricepe. Are diverse probleme cu el cu toate ca eu i l-am dat in stare OK.
  7. poate cineva sa imi spuna cam cat ar costa o pompa de benzina pentru Espero 1,5? am cautat pe site dar nu am gasit.
  8. 75 000 Km. S-ar putea sa fie data inapoi, dar am vreo 2-3 prieteni care se pricep si care mi-au zis ca la cum arata interiorul e foarte posibil sa fie reali. Asta din pacate o sa ramana o necunoscuta pt ca si cei de la reprezentanta Ford mi-au spus ca nu se poate afla. In cartea de service ultma revizie e la 42.500 in ianuarie 2006. Despre consum nu stiu ce sa spun pentru ca abia am facut vreo 500 Km (doar cat am adus-o din Satu Mare la TM si ce am mai umblat pe aici). In weekend o sa merg pana la Bistrita si inapoi, asa ca o sa fie un drum de aprox 1100 Km si o sa incerc sa calculez un consum. Computerul de bord imi indica o medie de 6.7% dar nu stiu cand a fost resetat ultima data.
  9. Multzam de urari! Pretul cu care am cumparat-o te referi? Am zis mai sus: 10.700 EUR.
  10. Este E3, E4 sunt abia cele fabricate pe finalul lui 2004. A mea e din martie. Daca era E4 taxa ar fi fost doar vreo 1.050 EUR.
  11. Franta. As vrea io Germania.
  12. Mi-am luat si eu Mondeo. E drept, mai vechi, 2004, TDCI 116 CP, si deocamdata sunt mai mult decat entuziasmat. Nu-mi vine sa cred cum ma baga in scaun la demaraje si cum accelereaza la viteze mari (de exemplu se poate vorbi de sprint de la 120 la 160 km/h, ceea ce la fostul meu Espero nu prea exista). (scuze daca nu trebuia sa ma bag pe topicul tau si trebuia sa fac separat, dar nu aveam de gand sa dezvolt un topic)
  13. Sa traiesti! Am mai umblat si in dimineata asta, fara clima, si intr-adevar nu mai picura.
 

×
×
  • Create New...