Jump to content
 

billysdg

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About billysdg

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Turda
  • Auto
    Daewo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    MS72HAD
  1. Am si fost la Autoplus si nu aveau conducta de frana, am luat insa stifturile de prindere a a sabotilor pe taler. Se face ca mi-au dat tocmai ce nu se potrivea. Am intrat si langa ei, la Bacomar, unde era si patronul. Oameni de treaba, mi-au dat conducta de frana iar despre stifturile cumparate, mi-au spus ca sunt de Matiz si am luat de la ei ce trebuie, am si montat chiar azi. Au avut dreptate, ce am luat de la ei s-a potrivit.
  2. Multumesc frumos. Am sa incerc sa ii contactez telefonic, maine. Toate bune!
  3. Salut, Am problema la sistemul de franare la Espero. Tocmai am fost respins de la RAR pentru mai multe probleme, una dintre ele fiind sistemul de franare. Acum va povestesc: - conducta frana rigida dreapta fata sparta. (s-a spart chiar la ei) - dezechilibru forte de franare axa2 - ineficienta frana serviciu Frumuselul ala nici macar nu a stat de vorba cu mine sa imi explice cate ceva. Recunosc ca nu sunt foarte priceput si as aprecia orice comentariu si explicatie. Pe de alta parte mi-a spus verbal ca, conductele de frana sunt mancate si pot sa se sparga in orice moment. E vorba de cele lungi pe care le-am schimbat chiar acum 3 ani. Se poate sa se intample asa ceva? Ok le schimb si pe unele si pe altele. Problema mea este ca nu le gasesc. Are cineva idee? Am gasit totusi o varianta pe site-ul acesta: http://shop.berner.eu/berner/ro/category/1051984/Autovehicul++service+cauciuc+si+frana/Nipluri+pt.+conducte+ale+instalatiei+de+franare+si+tuburi/Nipluri+si+conducte+de+frana dar, care inca nu imi este confirmata din 2 motive: 1. nu vad preturi si date de contact, ca atare nu stiu daca vand la persoane fizice. 2. nu stiu daca exista niplu potrivit pentru espero pe site-ul asta pentru ca nu il cunosc. Multumesc anticipat.
  4. Salut, multumesc pentru sfat am sa il iau in considerare.
  5. Din 5 magazine vizitate in Ploiesti pe fosta str. 23 August, majoritatea aveau Kit distributie Contitech de la 315 Ron(magazin SC TINGEN COM SRL-0728 758837) cel mai bun pret pe acest kit. - Kit distributie Rulounds 260 Ron- mag Grondinis - curea distributie Contitech 37 Ron - mag Crest - curea distributie Gates 49 Ron - mag Crest - rola intinzatoare INA 165 Ron - mag Crest - Pompa apa Ruville 173 Ron - mag Crest - Pompa apa Road House 78 Ron mag Grondinis - Pompa apa Febi 140 Ron - mag Grondinis - Pompa apa Termotec 100 Ron - mag Grondinis - Garnitura Chiulasa 37 Ron nu mai stiu numele - mag Grondinis - Garnitura Chiulasa Reinz 85 Ron - mag Crest - Garnitura Chiulasa Reinz 72 Ron mag Tingen Com - Garnitura Chiulasa Elring 76 Ron - mag Crest Am rugamintea sa imi dea un sfat cineva mai priceput, ce sa aleg din cele de mai sus ma refer la marci?
  6. buna intrebare. nu isi mai da nimeni cu parerea aici? Sunt in situatia de a cumpara un kit de ditributie si am dat de o multime de oferte de preturi si marci. Din 5 magazine vizitate in Ploiesti pe fosta str. 23 August, majoritatea aveau Contitech de la 315 Ron, trec si alte cateva piese de care probabil voi avea nevoie: - Kit Rulounds 260 Ron - curea Contitech 37 Ron - curea Gates 49 Ron - rola intinzatoare INA 165 Ron - Pompa apa Ruville 173 Ron - Pompa apa Road House 78 Ron - Pompa apa Febi 140 Ron - Pompa apa Termotec 100 Ron - Garnitura Chiulasa 37 Ron - Garnitura Chiulasa 85 Ron -Garnitura Chiulasa Reinz 72 Ron Se poate sa nu fi postat unde trebuie toate astea insa am rugamintea sa imi dea un sfat cineva mai priceput, ce sa aleg din cele de mai sus?
  7. Salut DJ_Dark Pe furtunul care duce de la rezervor spre motor, dedesubtul masinii, undeva pe la jumatate este un filtru de benzina(dinala de plastic), despre acela zic eu ca s-a spart de 2 ori! Azi am dus-o la fosta reprezentanta Daewo si s-au ocupat ei de ea. Au schimbat delcoul cu totul, m-a costat 450 ron + 65 ron manopera in conditile in care am sunat la 2 firme (una din iasi si una din bucuresti) si ambele mi-au zis ca ar costa 620 ron un delcou intreg si ca de obicei se schimba doar modulul. E cred ca de la accidentul avut s-a fisurat delcoul pe undeva si poate ca, chiar a fost necesar sa fie schimbat, si mai cred ca au avut de mai multa vreme delcoul pe stoc si a ramas la un pret asa de mic. Ceea ce vreau sa zic, este ca si-a revenit la puterea ei initiala si chiar are putere in ea. Acum mai face figuri cand merge pe gaz, scade turatia, dar pe benzina merge brici. Va multumesc si astept oricand niste sfaturi! Toate cele bune!
  8. Salut Dj_Dark Cred ca am presiune la pompa de benzina pentru ca deja mi s-au spart de 2ori filtrul de benzina de pe furtunul care duce de la rezervor in fata. Multumesc de sfat oricum!
  9. Salut, Am un Espero 1.5 dohc cu gpl cumparat de 2 luni. Acum o luna am avut un accident si a trebuit sa o repar eu. Au fost de reparat aripa din dreapta si directia, nu am avut probleme la motor. Ideea este ca de cand am luat-o au inceput probleme pe rand. La inceput m-am trezit ca in intersectie se tura pana la 3000 de rotati si mai cobora doar daca apasam scurt pe acceleratie. Dupa un timp am observat ca avea putere tot mai mica si la pornire de pe loc si la deal. A urmat o perioada in care imi murea motorul cand era pe liber si consuma gpl, deci pe benzina nu se inatmpla. Acum 2 zile am pornit spre job si m-am trezit ca la al doilea bloc nu a mai avut deloc putere si a incetinit pana la opire moment in care a si murit motorul. Am mai dat o cheie sa am pornit iar dar pentru doar 15 secunde. Am lasat-o acolo si m-am intors seara cand am scos borna la baterie si am pus-o din nou dupa 2 min. Motorul a pornit la prima cheie si l-am lasat cam 30 sec sa se acomodeze, cand am vrut sa pornesc de pe loc m-am trezit ca nu mai avea putere deloc si a si murit motorul. Am combustibil, deci exclud din start aceasta problema. Poate cineva sa imi spuna ceva? Inainte cu 2 zile de la incident fusesem la un service si mi s-a spus ca "ar trebui luata la mana pentru ca foarte probabil sa fi sarit cureaua de distributie de la punct", nu mi s-au parut foarte siguri si a doua zi am mai mers la un service caruia i-am povestit ce mi-au spus ceilalti, la care mi-au confirmat si acestia si m-au chemat peste o saptamana. M-am mutat de putin timp in Ploiesti si nu cunosc pe aici, deci ramasese sa astept. Puteti sa imi dati ceva sfaturi? Pentru alte informatii va stau la dispozitie. Am mai deschis un topic: http://www.gmclub.ro...__1#entry529062 inainte ca masina sa moara de tot, si multumesc administratorilor ca macar nu l-au sters chiar daca l-au blocat. Va multumesc!
  10. Salut Revin la problemele mele si va spun ca am facut un drum de la Ploiesti la Targu Mures in weekend-ul asta si cand eram la Tg Mures mi s-a spart filtrul de benzina care se afla sub masina pe furtunul care vine de la rezervor. Noroc ca ma aflam in oras si am cumparat repede altul cu care am si ajuns acasa la Ploiesti. Astazi cand ma intorceam de la serviciu m-am trezit ca s-a oprit masina in drum si nu mai pornea. Am constatat cu stupoare ca si de data asta mi s-a spart filtrul de benzina. Am ridicat capota si m-am uitat atent la tot si am observat ca, carcasa de la filtrul de aer este sparta in partea de dinaintea filtrului. Oare sa fie de acolo prolemele cu care ma confrunt?
  11. Va multumec pentru raspunsuri! Am incercat si azi numai pe benzina si am observat ca merge bine astfel desi nici asa nu are putere dar macar nu mai fluctueaza turatia si nu mai moare motorul! Ciotic eu sunt cam pe dinafara cu ceea ce imi spui, mi-ai fi de mare ajutor daca imi dai mai multe expliatii, chiar te rog insistent! Indiferent ca am acum nevoie acum sa fac ceea ce imi zici sau nu, putina educatie nu imi strica. Va multumesc tuturor! P.S. Vaxxi, promit ca am sa citesc ce mi-ai recomandat, azi am o nunta dar de Luni am sa imi fac timp!
  12. Salut! Am un Espero din 96 cu motor de 1.5, gpl. De putina vreme a inceput sa creasca turatia la relanti pana la 3200 de turatii si scadea la 900 doar cand ambalam putin. Astazi a inceput sa faca si mai rau: creste turatia la relanti sau poate ca nu, dar imi moare motorul (am patit chiar intr-un sens giratoriu) cand schimb dintr-o viteza mai mare in una mai mica si inainte sa moara face un soc si se aude o bubuitura! La deal nu are putere decat in treapta 1 de viteza si pe loc drept demareaza foarte greu indiferent de combustibilul folosit benzina sau gpl. Imi poate spune cineva ce problema are? Va multumesc in avans!
 

×
×
  • Create New...