Jump to content

ZDN

Membru
  • Content Count

    384
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

1 Follower

About ZDN

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Mamaia Sat
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero CD 1.8
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    Seh+Let+Xev=Get

Recent Profile Visitors

2401 profile views
  1. Bun,am pus baterie incarcata pe masina,schimbat contact electric dar tot nu porneste.Am incercat si pe direct din fire sa o pornesc si tot nu vrea,face clanc odata si raman becurile in bord aprinse la intensitate slaba. I-am dat si curent cu bestia de 5 litri in speranta ca e bateria de vina,cred ca trebuie un alt electromotor.
  2. Bateria are 12.64v pe masina rece, poate ai dreptate si scade cand vreau sa pornesc. Dar am becuri cu xenon de 55w plus faza lunga concomitent si claxon strong,in mod normal trebuie sa se vada o reducere in intensitate. Am luat bateria acasa si e la incarcat pana ajunge contactul electric.Acum pot sa incerc sa o pornesc pe direct sunt doar 3 fire din contact pentru asta, si verific si electromotorul totodata. Am vazut la Rusi pentru a evita in vitor probleme cu contactul electric sa pun un releu pe circuitul 30 si 15.Tot asa pe langa releu pot pune si un kill switch ascuns bine.
  3. ZDN

    Espero 1.8 SOHC Bej

    Ai dreptate asa tigan cu bun simt mai rar,daca iti spun ca era parcata regulamentar si in viteza cu frana de mana trasa la 2 dinti wtf! Au facut si mizerie in ea,tapiteria super curata acum e patata de praf(jeg) si cred ca erau raciti ca mi-au consumat/lasat servetele cu ADN in masina.Trusa de scule ravasita si lipsa doar un triunghi reflectorizant michelin,bine mi-au lasat carcasa de la el.torpedou rupt din suruburi era inchis pentru ca aveam fata de la radio si toate actele masini acolo Trebuie sa cablej din nou radio,la boxe e simplu dar trebuie sa vad cum vin firele pentru plus permanent si masa,bine ca sunt doar 4 fire pe alimentare. Nu au fortat nimic la usi,ori au avut cilindru pentru butuc ce reproduce forma cheie ori tija pe la geam sau pe la cheder,cum am reglat usa sa se inchida se poate cred trage de ea si pe langa cheder bagat o tija si apasat pe butonul de deschis. Chestia e ca la contact nu au umblat la el,ori au folosit cilindru si au cautat combinatia corecta, ori cum am mai auzi pornit cu surubernita. Chestia e ca au stricat contactul electric si nu a mai pornit,altfel cred ca era piese sau ascunsa pe undeva. Dj o poti deschide cu numarul? lol Maine sau luni cand ajunge contactul electric voi pun cateva fotografii.Incarc si bateria preventiv.
  4. Merci Geo! Greseala mea ,din neatentie nu mi-am dat seama dar becurile din bord se sting cand dau sa porneasca.Doar face clanc si becurile se sting. Din ce am citit aici pe forum de vina e contactul electric.
  5. ZDN

    Espero 1.8 SOHC Bej

    Espero a fost furat ieri dimineata,si cu noroc chior l-am gasit singur inaintea politiei.Era parcat chiar langa o sectie de politie,am fost chemat la sectie pentru ca l-au prins pe unul pe strada cu radioul de pe espero,si cand mergem pe strada vad un espero deschis la culoare, cand ma apropii vad numarul meu.In 4 ore de cand am reclamat furtul aveam masina si 2 arestati de politie.
  6. Dupa ce a fost furat espero din fata curtii timp de cateva ore pana l-am gasit(m-a mancat pe mine sa il scot din hala de la caldura.Intr-un oras civilizat se fura masini! Am o problema nu mai porneste,pun contactul si dau sa porneasca dar face doar clanc si becurile in bord isi pierd din Intensitate,farurile cu xenon si faza lunga peste,si claxonul functioneaza bine,am 12.6v la baterie.Sa fie contactul sau electromotorul de vina?
  7. ZDN

    Espero 1.8 SOHC Bej

    Devenea tare dupa 15-20 min de condus.Kitul de ambreiaj daca are 8 sau 10k km, nici nu m-am gandit la ambreiaj. E in stare buna fara probleme. Ori pompa ori cilindru era de vina.Acum functioneaza perfect, moale cum e specific woo.
  8. Geo da,dar cele din Coreea parca sunt mai ok la tabla si tratement anticoroziv,trebuie tinuta din scurt si din cauza la zonele proaste ce aduna pamant si implicit apa. Viktor dar cele OEM tot au un strat de vopsea pe ele.Conducta buna e cea cu aliaj din CuNi10Fe20.
  9. ZDN

    Espero 1.8 SOHC Bej

    Bun suntem pe sfarsit de 2018 si espero inca traieste! Cazanul inca merge bine doar cateva probleme a avut. Problema cu pedala de ambreiaj,era foarte tare dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru.Am schimbat tot pentru a evita probleme in viitor, si in plus nu am stiut daca era pompa sau cilindru de ambreiaj,si asa nici lichidul de frana nu se contamineaza cu impuritati de cauciuc. Pompa si cilindru de ambreiaj schimbate impreuna cu conducta flexibila,si cum masina are 22 de ani conducta de otel s-a sudat de pompa de ambreiaj.Bun, nou nu se gaseste iar sh tot asa sudata,atunci am trecut la confectionat din cupru.Trusa aveam asa ca doar cupru mai trebuia. Termostat schimbat in 2017,am ales mahle facut in cehia cu temperatura de deschidere 92-107 grade,Vad ca rezista bine inca nu are probleme.Bine daca o folosesc iarna trebuie un carton datorita la force air ram ,Termostatul e inchis dar motorul se raceste in mers. Itp pe bune facut doar noxele cam mari,de vina era potentiometrul de CO avea valoare de 2.81v fata de standard din fabrica 2.60v,trecut la masurat si reglat,asa sa redus un trepidat usor la ralanti, si problema cand plecam cu motorul rece smucea/inecat. Schimbat bujii,am renuntat la ngk si trecut pe bosch ,nu pentru ca ngk sunt proaste dar au functionat 25k km.am cautat bujii cu distanta la electrod de 1.1mm.Acum si ngk se puteau regla la 1.1mm dar mi-a fost teama sa nu stric varful la bujie, am gasit bosch cu distanta de 1.1mm cod 0 242 229 687. Schimbat garnitura galerie evacuare,scapa gaze rau de tot,pe aer rece de afara la ralanti mirosea a gaze in masina de parca era trabant,veche garnitura era din metal doar si toata era rupta plus ca un prezon e si el rupt, cineva in trecut a dublat cu inca o garnitura de metal pentru a incerca sa etanseze scapare de gaze pe la cilindru nr 1. Acum am folosit o garnitura de la fai precum cele oem si aplicat pe ambele parti silicon auto rezistent la temperatura mare,acum motorul e mult mai silentios. Schimb de ulei la 10k km sau 1 an,tot mobil 5w40 synt,si am schimbat si surubul cu saiba de la baie.Ulei nu consuma,adica intre schimburi nu am completat.Sunt multumit de motorul GM produs de Holden. Filtru de aer am trecut pe champion. Am montat si releurile pentru faza scurta/lunga.Era vorba sa pun 2 releuri dar in final am pus 4,am facut 2 releuri dar ambele erau pentru faza scurta si cum aveam materiale si chef de mesterit la woo am mai facut inca 2 seturi,Am 4 releuri si 4 sigurante pe cablu plus multe fire ce trebuiesc asezate mai bine.Am tras cablu prin spate la motor pentru farul din dreapta,e cam lung traseul dar nu am vrut sa trec pe langa radiator din cauza de caldura si pozitie foarte proasta de tras cablu.Am folosit copex negru si nici nu se vede ca nu e oem. Adaptat sistemul de iluminat cu dioda la blocul de lumini pentru faza lunga/scurta concomitent si becuri philips night breaker 130 pe lunga,iar pe scurta un kit xenon cu o culoare de 4300k.Acum cu espero se poate circula si noaptea in siguranta,bine ca nu folosesc espero mai deloc dar e bine sa fie pregatit de drum. Curatat si uns motorasele de la oglinzi,erau intepenite si nu se mai puteau regla oglinzile. Curatat clapeta de admisie si iac,destul de curata dupa 3 ani, dar doar 15k km.Pierdeam antigel pe la intrare in clapeta,aveam un colier prost si tot am vrut sa il schimb de 5 ani )) Nu pot pune mai mult de 10mb de fotografi.
  10. E facut in Coreea?
  11. Bun viktor esti pe drumul cel bun,stii lungimea acum modelat pe caroserie(e frig?) Sa nu se formeze condens pe interior la termocontractibil ? Cupru de calitate si aplicat un strat de grund, iar dupa o protectie bituminoasa la spray? Geo era cielo din 2006, Adica cu tabla de Romania?
  12. Viktor sfoara si masurat ce lungime au.Te intreb nu era mai simplu pentru tine sa le faci tu? Niplu filet exterior m10x1, si buza conducta e iso bula la 45 grade, si conducta/pompa frana mama la 96 grade. Pompa de frana are iesire spre cabina sus m10x1,sus spre radiator m12x1 si jos ambele m15x1 Mai ai varianta cu furtun Goodridge de moto/curse dar e scump. 90222252 cod conducta stanga lunga mijloc masina. 90217980 cod conducta dreapta lunga mijloc masina. La kadett sunt stanga 3190 cm si dreapta 4050 cm. Masurat cu sfoara de la niplu la niplu. Uite site in ro cu conducta http://autodaewoo.ro/piese-cielo/1923-conducta-frana-spate-cielo.html http://www.rotstar.ro/piese_auto/piese-auto-daewoo-cielo/7698-ci-conducta-frana-spate-stg-90222252.html http://autodaewoo.ro/piese-cielo/1921-conducta-frana-dr-lunga.html
  13. Bun,la regulator daca ai o problema iti arunca benzina pe stut unde intra furtunul,acum poate sa fie cu intarziere ,Atunci cu motorul la relanti astepti cateva minute si vezi daca iese ceva sau nu.El tine presiunea pe rampa. La injectoare decuplat borna baterie si scos buson rezervor pentru a reduce presiune pe circuit. Ai varianta scos releu pompa benzina si pornit motorul pana moare,asa nu mai ai benzina cu presiune in rampa.Sau varianta nr 2 merge si asa cu benzina in rampa ce va curge pe motor/electromotor,in plus trebuie sa astepti pana pornesti motorul cateva ore sa se evapore benzina. Scos mufe injectoare prin apasare clema si tragere in sus,in dreapta langa injector nr 3-4 o teava cu 2 cleme de plasti ce trebuie stranse si iese rampa cu regulatorul de presiune,si in stanga ai o alta conducta de 2 cleme de plastic.Si 2 suruburi pe tin rampa fixa de galeria de admisie.Exista pe forum DIY ,sau pe masina mea.Cauta cuvantul curat injectoare si vezi ce apare pe forum. WD40 pe oringuri inainte sa le scoti/bagat la loc nu strica.in rest injectoarele sunt prinse cu cleme pe rampa si se scos usor. youtube pentru curatat injectoare diy/acasa .decarbusolv si seringa ce intra fix pe injector.si o baterie de 12v si simulat pulsuri de energie.
  14. Verifica valoare potentimetru CO ,Valoare in voltaj e de 2.60 cu motor cald si ulei(20 de min functionat).In rest bujii si fise noi de calitate.Delcou si bobina in stare buna sa fie. Senzor de aer curat si in parametri.Senzor de temperatura antigel din motor sa prezinte rezistenta in ohm la temperatura din mediu/antigel conform cu cea din manual,adica e usor de verificat. Modul aprindere daca e ok sau nu,aparent din cauza la caldura se fisureaza legaturile in interior. Cablaj injectoare/senzori verificat. Avans corect reglat.Injectoare sa functioneze corect,curatate si sa nu picure benzina dupa ce sunt oprite.plus rezistenta lor verificata sa vezi daca sunt ok sau nu.Senzor map verificat. Find automata ai si senzor vss ce poate sa fie de vina. Verificat IAC daca e parametri si curat.Reglat/reset ecm si idle learn. Pompa de benzina in parametri.Filtru benzina curat,si filtru pompa benzina sa fie tot asa curat. Regulator benzina cu membrana fisurata,verificat cu motorul cald si scos furtunul de vacuum,urmarit daca arunca benzina sau nu (5-10 min asteptat) Curatat injectoare,clapeta acceleratie.Verificat daca trage aer fals. Automata cu 3 trepte consuma mai mult.Consum de 8-10 in afara nu cred ca e anormal.Find o masina din 96 Non euro. Cred ca are sonda co2 sau doar potentiometru imi scapa acum. PS: Verificat daca ai pierderi de gaze de esapament.Pe la cele 4 garnituri de pe tot sistemul de evacuare.ECM ul primind valori gresite iti dai seama de rezultat. Verificat si ecm ul daca functioneaza corect,sunt cazuri de ecm cu probleme si cauti multi si bine pana ajungi la el.
  15. Nu uita de force ram la aeroterma.Iti intra mai mult aer rece de afara la viteza mai mare. O alta problema se trage si de la antigel ieftin,ce lasa depuneri in tot sistemul. PS:Nu folositi pompe de apa ieftine,wtf un hepu sau skf nu e foarte scump.
×