Jump to content
 

pedros

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About pedros

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/02/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    papurisca@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Calarasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    CL 79 YAN
  1. Un pret pentru capetele de bara si pentru pivoti , te rog.
  2. Rog colegii care au postat la acest capitol sa imi dea si mie mai multe date despre acel termostat de Opel parca , care dechide la 92 de grade ( marca , model , motorizare ) pentru ca ce se gaseste acum exclusiv pentru Daewoo sunt niste balarii (20 de lei dai 20 de lei face )am schimbat 2 si amandoua deschid foarte devreme sau raman deschise , nu imi dau seama exact . Sau orice altceva compatibil cu Cielo Executiv 16 v dar care sa deschida peste 90 de grade .
  3. Spune-mi si mie despre caseta de directie , curge ulei pe la semering sau in ce stare este ? Sunt interesat .
  4. A incercat cineva sa scoata ,,ciuperca ,, aceea din far , ma gandesc sa incerc si treaba asta in speranta ca o sa imbunatatesc putin ,,performata ,,lor
  5. Deci o solutie a problemei cu rateurile sa inteleg ca ar fi niste fise noi si de calitate . Interesant si ieftin tot o data .
  6. Baieti ma bag si eu in discutie , am un Executiv din 2004 (16 v ) , si am fost sa montez si eu GPL si iata ce mi-a spus un nene care monteaza GPL de o viata - motoarele in 16 valve , vor da mereu rateuri la mersul pe GPL daca instalatia de gaz nu este secventiala . Concluzie ( 16 valve = gpl secvential = fara rateuri ) Exceptand non euro ( pentru ca de euro 1 eu nu am auzit la R.A.R.) . Cine ma poate contrazice este liber sa o faca .
  7. o usa dreapta fata Cielo ( preferabil alba ) dar nu neaparat ...un pret te rog .
  8. O usa dreapta fata Cielo Exacutiv neechipata ( de preferat alba , sau...alta culoare ) . Un pret te rog .
  9. Salut baieti , am si eu o intrebare pentru posesorii de cielo : de ce cand schimb viteza relantiul nu revine la turatie de relanti (ramane undeva peste 2000rot/min) , el revenind totusi la turatia de relanti dupa ce-i dau un sprit scurt? Eu ma gandesc ca ar putea fi cablul de acceleratie. Voi ce parere aveti?
 

×
×
  • Create New...