Jump to content
 

stefanivlad

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About stefanivlad

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/06/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Renault
  • Model
    Megane II
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    tipic
  1. Caut urgent sudori din Bucuresti pentru lucrul la o firma de cazane. Se ofera autorizare iscir si salariu atractiv.
  2. Poate o problema de alimentare. Poti incerca cu un aparat de masura sa vezi daca se alimenteaza.
  3. Din cate stiu eu cel din dreapta trebuie sa lumineze mai departe. Acest lucru il stiu de la masinile mai "dichisite", cele cu xenon si reglare automata a farurilor. Logica este confortul colegilor de trafic, dar in acelasi timp confortul tau, printr-o vizibilitate sporita.
  4. Probleme la distributia aerului am si eu la nubira. ordinea lor este parbriz, parbriz+picioare si mai departe nu mai stiu. Se manifesta in felul urmator: daca dau pe parbriz fasaie continuu, daca dau pe parbriz+picioare merge numai pe parbriz si asa mai departe (este decalat fata de indicatie ). In spatele comenzii m-am uitat, dar problema este ca nu se poate pune "rotit" manunchiul acela de furtunase, pentru ca nu intra altfel. Unde sa ma mai uit? unde este capatul celalalt al furtunaselor si se poate "roti" acolo?
  5. Intr-adevar, asa cum a zis Nino, este acel blestemat de cablu de langa tubul pe unde umplu rezervorul de apa pentru parbriz. Probabil ca de-a lungul timpului am scapat ceva lichid pe acolo si si-a facut efectul. Acum intrebarea este cum pot remedia acest lucru (faptul ca mai scapa lichid pe acolo) si nu sariti cu sfaturi de genul "toarna bai nene cu grija" . Pe de alta parte nu as vrea nici sa mut in alta parte acest contact...
  6. Clipirea si tacanitul se face numai cand trag frana de mana. Initial, cand trageam frana de mana se stingea ABS, dar se aprindea la loc in momentul in care plecam de pe loc. Dupa o zi sau doua, a inceput sa clipeasca si sa tacane in mers, de capu lui, iar cand opream de tot se stingea (se comporta ca si cum as fi avut frana de mana trasa permanent). la un moment dat, chiar s-a stins de tot si la o franare puternica am constatat cu surprindere ca am abs. Asta este cauza pentru care cred ca este un contact undeva (inca nu am ajuns sa verific acele fire - astazi dupa servici). Daca nu e nici acolo buba, unde sunt acei senzori pe care trebuie sa ii verific? Se ajunge usor la ei? Multumesc pentru raspunsul prompt
  7. Nu stiu unde sa postez intrebarile mele, asa ca profit de acest topic si intreb si eu: Unde sta in mod normal acul de temperatura la nubira I? la mine nu ajunge la jumate, sta undeva intre linia de jumate si precedenta .Si termostatul de unde il iau sa il pun la fiert? Si acum problema cu ABS-ul. Intr-o seara, pornesc (circulasem cu masina toata ziua fara probleme), martorul ABS a ramas aprins. A doua zi, am trecut la verificari. Rezultatul: din capacul rezervorului de lichid de frana se rupsese un pin. La magazin "nene, asta se aduce numai la comanda si costa 85 lei" Bun, fac comanda, dupa o saptamana vine capacul. Il montez, nimic, martorul ABS in continuare aprins. Urmeaza sa verific ce a zis nino (firele de langa tubul cu apa de spalat parbrizul si firul portocaliu de la ECBM. E posibil sa se fi ars ceva ca am mers cu ea asa? Daca trag frana de mana, ceva incepe sa tzacane, exact ca releul de la semnalizare (dar aleatoriu nu cu frecventa fixa) si clipeste becul de la ABS. Era sa uit...Cand incerc sa spal luneta (de, fiind vagon - stiu, se scrie wagon, dar suna mai frumos in romana) toata apa se scurge prin aripa stanga fata. E greu de ajuns la rezervor? Banuiesc ca a iesit un furtun de acolo, pentru ca inainte de problema asta am avut un furtun smuls chiar la pedalier (imaginati-va injuraturi cand am dat sa spal luneta si mi-a spalat adidasii ) Va salut si va multumesc pentru rabdare.
  8. Pls zi-mi mie unde ca ma intereseaza asa ceva pentru nubira . Multumesc mult
  9. Salut tuturor. Am inteles ca lichidul de la directie nu trebuie schimbat, dar daca totusi vreau sa il schimb (nu stiu ce este in vasul respectiv ) cum trebuie sa procedez? Multumesc
  10. Salutare tuturor. Am inteles si am retinut cum se face schimbul de lichid de ambreaj, dar la cielo. Pentru nubira 1 e aceeasi treaba? Din cate stiu nubira are instalatie comuna cu cea de frana dar nu bag mana in foc. Pentru o astfel de eventualitate care este procedura de schimb?
  11. google intr-un moment de nervi.Si cand am vazut cat de simpla este rezolvarea la problema mea mi-am zis ca trebuie sa devin membru al acestu club, si aici sunt . Inca nu sunt f activ (inca invat) dar intentionez. La multi Km fara probleme!
  12. Sunt duse amandoua. O sa incerc astazi sa refac filetul la butuc (nu pare chiar irecuperabil) si sa pun un prezon nou sa vad ce zice.
  13. Am si eu o problema de genul prezon distrus.Povestea este urmatoarea: S-a umblat la roata de pa fata stanga de catre un mecanic oarecare, si a desurubat/insurubat prezoanele (daca am inteles eu bine asa se schema suruburile care tin roata la locul ei ) cu o cheie mare.Urmarea este ca unul din prezoane l-a insurubat stramb .Nu stiu cum a reusit, dar asta e rezultatul . Astazi la vulcanizare s-a chinuit tipul de acolo 20 min sa-l scoata. In cele din urma l-a scos fara sa il rupa, dar este complet distrus.Ce pot face? Este suficient sa refac filetul si sa pun un prezon naou sau trebuie schimbat si butucul? Nu sunt genul care sa zic "merge si asa" la situatii de genul asta. Momentan merg in trei suruburi si stiu ca nu e o solutie... Multumesc mult
  14. Dupa o experienta neplacuta prin service am constat ca una din fise este rupta.A ramas prinsa de bujie si a iesit numai cauciucul cu restu de fisa...Evident trebuie schimbate. Intrebarea mea este ce fel de fise sa cumpar? Daca tot le schimb as vrea sa iau unele mai bune.Astea care la am acum sunt cele originale Packard. Masina este un cielo executive 1,5dohc 16v bujii ngk. Multumesc pentru sfaturi
 

×
×
  • Create New...