Jump to content
 

Montoya

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Montoya

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/02/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    moisefmarian

Profile Information

  • Location
    Buzau
  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    BZ-05-BKL
  1. Si eu am avut aceeiasi problema, nu puteam baga butucul din cauza ciocului de siguranta care lovea in imobilizator volan. Am incercat sa pilesc ciocul respectiv la un unghi care sa faciliteze impingerea blocajului volan spre in jos. N-am reusit cu roate ca am ciocanit in el cu un dorn de lemn, dar spre norocul meu de sub tot ansamblu contact mi-a cazut o placuță metalică (nu din antimoniu) care a eliberat un arc care ținea sus blocajul. Apoi totul a mers perfect. Apropo am pus butucul contact de Espero, se potrivește și părea un pic mai solid. A doua variantă ar fi să scoate-ți volanul și să apăsați blocajul, ceea ce nu recomand pentru că vă trebuie o presă specială intru-cât este volanul este bine fixat pe niște caneluri. Asta este soluția mea. Contactul m-a costat 40 lei.
  2. O sa verific in weekend dar cred ca daca sare si un dintese intampla lucruri mai grave. Multumesc de idee.
  3. Va salut dragi forumisti. Nu sunt amator sa incep noi topicuri dar am cautat pe forum discutii despre problema mea si n-am gasuit nimic. Deaceea am postat un nou topic, care zic eu va fi interesant. Ei bine am un matiz euro 2 din 06.2004. Are 120 k. Eu sunt primul proprietar, si am incercat sa nu-mi bat joc de ea. Am zis de avans ca il am dat la maxim adica spre in fata sau mai bine zis spre stanga. Abia atunci trage mai bine, altfel simt ca da in nas cand o accelerez brusc. Bujiile sunt Champion, reglate la 0.6 altfel merge prost. Problema a aprut de cand, zic eu, am schimbat distributia. Astfel a devenit foarte zgomotoasa. La consum n-am observat nici o modificare majora.
  4. http://www.spritmonitor.de/en/detail/314639.html
  5. Va salut. 145/70 cele mai tari. Nankang. De la Autosoft 350 lei cu tot cu transport.Ezic ca-s de vara, altii ca-s all-seson. Nu-s zgomotoase, Putin mai instabila masina la curbe, dar vorba aia e mai sus. Directie mult, mult mai usoara si mai placuta. Acum nu stiu care e diferenta de viteza pe care mi-o indica vitezometrul, intre cele doua tipuri, pe 65 si pe 70. Sa-mi pot face consumul real.
  6. Eu am 105.000 si merge foarte bine tinand cont ca am schimbat sincron treapta a doua si am bulit semering arbore intrare. L-am schimbat la ceva timp dupa aia cand am vazut ca pierdeam ulei. Sigur ma mai tine 100 k. Problema ar fi cu rulmentu de presiune. Se aude un zornait dimineat cand masina e pe liber. Daca o bag in viteza sau apa ambreiaj zgomotu dispare. L-am reglat si sus si jos nu stiu ce are.
  7. Vineri ma pun si o desfac sa-i slefuiesc scaunele supapelor. Am luat pasta de slefuit si vreau sa cred ca nu-i nevoie de freza. Micile impuscaturi sunt superficiale asa ca sper sa nu fie nevoie de frezare si ulterior lepuire. O sa folosesc o surulbelnita electrica cu care o sa prind supapa si la turatie mica o sa incep slefuirea. Sper sa reusesc chiar daca o sa muncesc mai mult. Ce parere aveti e bine oare? Multumesc.
  8. Va salut din nou. Am ascultat sfaturile voastre si am schimbat garnitura de chiulasa, si semeringurile supape. Am curtat bine cele doua suprafete, cu mare atentie si rabdare, mi-a luat jumatate de zi. Am avut ocazia sa observ mici impuscaturi pe scaunul fiecarei supape de admisie. Pe cele de evacuare nu se observa nimic. Initial am crezut ca e mizerie dar nu a fost asa. Sunt sigur ca sunt urmarile gazului. Si vreau sa spun ca s-a intamplat atunci cand treceam pe gaz chiar si inainte sa incalzesc bine agentul de racier al motorului. Gazul rece , motorul foarte cald si astea sunt efectele. Imi pare rau ca n-am facut poze. O alta problema grava pe care o pun in dezbatere. Pe la capacul culbutorilor exista acea teava care comunica prin intermediul valvei PCV cu galeria de admisie pe de o parte si cu tubul gofrat din cauciuc care vine de la filtrul de aer. Ei bine ce vreau sa va spun este ca am gasit aici urme de ulei, pe valva PCV, pe tubul gofrat, chiar si pe filtrul de aer dar foarte uscat. Ba chiar si pe clapeta acceleratiei. E gata motorul?
  9. Am fost la un service GPL. Trebuia sa am la 80k doua revizii. Raman la parerea ca e de la gaz. Lucrez la un atelier. Am micrometru de interior. N-am ceas comparator. Nu trec pe gaz cu motorul rece. Poate nu de la inceputul inceputurilor dar de ceva timp tin cont de acest lucru. Sunt km cand merg in regimuri de turatii mari pe benzina si cu toate astea am injectoarele obturate partial. Dom' MIRCEA eu nu contest ca uleiul Aral si mersul subturat sunt principala cauza. Legat de "din ce material..." eu nu vreau sa ma contrazic cu tine, plus de asta eu am intrat aici sa aflu pareri si sa invat cate ceva. Eu sunt novice in mecanica dar invat.
  10. Mircea hai sa-ti spun ce cred eu despre ce ai zis. 1. "alinierea fantelor apare din cauza uzurii sau a montajului incorect"- nu l-am montat eu ci uzina si are doar 100k. 2."daca nu e clasa care trebuie,degeaba!"- ASTA DIN POZA E RECOMANDAT 3. "Uzura camasilor"-nu are camasi, e monobloc si plus de asta manual tehnic Matiz pagina 108 diametrul interior al camasilor se masoara cu...gasesti acolo. 4. "In concluzie, ce ai patit la motor este in proportie de 90% din vina ta" - asta n-are cum sa fie adevarat IN TOATE CELELALTE LUCRURI PE CARE LE-AI SPUS AI DREPTATE 100% SI ITI MULTUMESC LE-AM SI RETINUT!
  11. Simt ca a degenerat discutia in contraziceri. Eu vreau solutii la cele descrise de mine. Sa punem lucrurile la punct. Am masina de noua, din 2004, am mers doar eu si nevasta mea cu ea. Am cautat sa o pastrez cat mai bine. A avut initial cam 30k, 40k Aral si de atunci numai Castrol sintetic si nu-i chiar 10 lei litrul. Nu-i vorba de nici o uzura sa eliminam chestia ovalitate chiulasa, ghiduri supape si nici simeringuri supape ca doar nu le garanteaza astia doar 100k. Ca sa ma credeti ca spun adevar in poza apare un subler cu precizie de 0.02, toate valorile sunt in limite. Am gresit ca n-am schimbat garnitura chiulasa nu stiu de ce am trait cu impresia ca se inspecteaza si daca e in regula nu se schimba. Al doua greseala n-am curatat bine suprafetele de contact, au ramas reziduri metalice de la garnitura. Mizeria e sigur de la gaz. Instalatia are 80k si nici o revizie. Plus de asta in butelia de gaz am gasit mizerie. Dar o sa magandesc si la chestia cu uleiul. Pana acum va multumesc. S-a mai limpezit putin.
  12. O sa fac si ceva poze la mizeria de care vorbesc. Legat de mersul sub turat n-as crede ca e cazul si de cezic asta, nu merg cu a-4-a sub 40 si nici cu a-5a sub 70. L-as simti daca merge sub turat, dar cu toate astea o sa tin cont de sfat si o sa schimb treptele mai sus. La chiulasa nu sunt probleme cu planeitatea, nu avea cum sa se ovalizezeam desfacut-o si am strans-o in ordine din carte si care-i de cand lumea. Trebuie sa recunosc ca garnitura de chiulasa am inspectat-o de eventuale nereguli si am constatat ca nu trebuie sa o schimb. De strans la cuplurile mentionate recunosc ca nu am folosit o cheie dinamometrica ci am strans la limita bunului simt, nici sa iasa apa dar nici sa pierd compresie, dar am urmarit valorile tuturor cuplurilor si am tinut cont de ele Ce-am gresit a fost ca n-am curatat bine suprafetele de contact bloc motor-chiulasa cum zicea cineva mai inainte. Simeringurile de la supape trebuiau schimbate daca trageai de ele fara responsbilitate "service" asa ca le-am scos frumos le-am bagat frumos. imi papa ulei daca unul nu era bun.
  13. Depunerile sunt in principal de la gaz. Ei bine instalatia mea gpl am remarcat eu ca nu are nici un fel de filtru asa ca gazul indiferent cum arata are acces direct in motor. Pana la supape si bujii sa fi vazut cum arta corpul clapetei acceleratiei negru pe interior + galeria de admisie avea la fel depuneri. Depunerile se prezentau sub forma unui praf negru murdar. Precizez ca am urmarit in deaproape curatenia filtrului de aer, si l-am schimbat mai repede decat era specificat in carte. Nu mai vorbim ca injectoarele sunt partial obturate cu produsi de ardere si mizeria din gpl. Asa aratau chiulasa si supapele.
 

×
×
  • Create New...