Jump to content

citro

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About citro

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. Salut, Am nevoie de ajutorul vostru cu un sfat referitor la "pretul corect" de manopera. Mi s-au solicitat 4 milioane (400 lei) pentru urmatoarele: - schimbare 4 anvelope si calibrarea rotilor (plumbi, indreptat jante) - schimbat amortizoare fata - schimbat discuri de frana - schimbat placute de frana - schimbat rulmenti fata - efectuat geometria rotilor Este mult ?
  2. Am rezolvat problema. Dimineata am fost pe Crizantemelor, unde am cumparat comutatorul electric. 32 de lei. Aveam in minte ce citisem in manualul de service, asa ca m-am dus la masina, am demontat comutatorul electric, cu gandul de a-l schimba. Ghinion. Comutatorul era bun. M-am intors la magazin si am cumparat butuc pentru contact / aprindere. Butucul a costat 75 de lei. Am mers apoi la service si cu 100 de lei mi-a facut ceea ce a povestit junker aici. Am reusit sa pornesc masina in felul urmator: - am bagat cheia in contact si am rotit-o (pentru a debloca volanul si a "convinge" cipul) - am demontat comutatorul electric, am infipt in el butucul nou, si cu ajutorul acestuia am "invartit" comutatorul electric pana a pornit motorul; nu am folosit o surubelnita pentru ca, la prima incercare de contact am remarcat ca surubelnita tinde sa rupa plasticul comutatorului Observatii importante: 1. Matizul meu are cip. Butucul de pe Crizantemelor nu are. Nu aveau asa ceva pe stoc. Am vorbit la Radacini (care se spune ca sunt importatori) si o duduie mi-a spus razand ca "e criza in Coreea, si nu se mai aduc butuci cu cip". 2. acum 3 saptamani, Junker spunea ca butucul lui a costat 55 de ron; eu l-am luat cu 75 3. magazinul de pe Crizantemelor nu a dat nici o reducere pentru un membru GM Club (in ciuda la ce se spune aici). Am intrebat, dar vanzatorul a dat din umeri.
  3. Multumesc mult. O sa va tin la curent cu evolutia.
  4. In seara asta, dupa o repriza de cumparaturi, m-am intors la masina, am bagat cheia in contact si ... nimic. S-au aprins doar led-urile care se aprind temporar la rotirea cheii in contact (frana, ulei, etc) si asa au ramas. Am scos cheia din contact, ledurile au ramas aprinse. Am scos centura, s-a aprins si led-ul de centura. Scot surubelnita, desfac capacele coloanei de directie (5 suruburi) si incerc faza din filme, cu scurtcircuitarea contactelor electrice. Motorul se misca, dar nu porneste (probabil nu am nimerit contactele care dau curent la bujii). Am remarcat ca cheia nu se rotea in contact la fel ca inainte - in mod normal, dupa ce dau aprinderea, cheia are un mic recul in contact; acest recul a disparut. Am vorbit cu un mecanic (la telefon), mi-a spus ca problema este contactul electric, nu si cel mecanic. Maine trebuie sa cumpar unul (sunt in Bucuresti, probabil o sa incerc zona Muncii). Ce parere aveti ?
 

×
×
  • Create New...