Jump to content

jorky1987

Membru
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

About jorky1987

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/23/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Poeni, Teleorman
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    TR-04-SWF
  1. un pret ceva sau nu-l vad eu?<br><br>1450 euro...<br>telefon; 0761087769
  2. Matiz 2003, aer conditionat-incarcare + diagnoza freon august 2011, distributie schimbata la 65k,placute frana,pivoti,bucse, rulmenti + bucse amortizor ,ulei motor, ulei cutie viteze schimabte la 85000 km, august 2011 , casetofon LG + boxe Pioneer ,cauciucuri vara noi., asigurare- aprilie 2011 , itp si rovigneta octombrie 2013 valabile, mai multe poze pe mail. Fara intermediari...se vinde doar cu acte.
  3. Salut.Te referi la bordul acela gri???? Sau doar consola neagra??? Multumesc

  4. -infinitivul wander folosit de tine in text are sensul de plimbare , miscare etc , in schimb ar fi trebuit sa folosesti wonder-cu sensul a se intreba daca... -la fel trebuie folosit phrasal verb: find out-cu sensul a descoperi ,a afla in loc de find simplu
  5. Eu am fost surprins sa aud ca vecinului i se blocheaza rotile spate, iar la mine nu!!! Nu ma pricep la mecanica...dar niste placute de frana si o aerisire pot face...iar cand vine vorba de explicatii de genul celor care le dai tu nici nu se pune problema....( poate doar sa le traduc in alta limba ). P.S Multumesc pt sfaturi lui Mircea- chiar au fost la obiect si pertinente. Spun asta pentru ca ,poate, pentru mecanici toata treaba este simpla, dar pentru neavizati lucrurile se complica...eu in asta gasesc utilitatea forumului: in a raspunde la intrebari sau a oferi ajutor rapid si eficient.
  6. M-am mai linistit...dupa ce am schimbat placutele pe fata imi zice un vecin ca nu imi tine pe spate deloc...si ca la supernova lui se blocheaza si spatele.Aceasta era problema mea...cred ca , totusi , o sa merg si la un mecanic( dupa salariu) sa vad daca trebuie schimbati sabotii sau tamburii.
  7. Nimeni ???? Nimic?????? Ce ii mai fac??? Nu vrea sa tina deloc pe spate si bani de mecanic nu prea am acum!!!!!
  8. Am schimbat placutele de frana dar a aparut urmatoarea problema: roile frate nu franeaza, frana de mana tine in mod corespunzator. Am aerisit toate rotile fata+ spate. De la ce sa fie problema???? Sa umblu la saboti???? Mentionez ca inainte de schimb nu stiu in ce stare se aflau rotile spate daca franau sau nu corespunzator, dar parca, per total, frana mai bine. Adaug faptul ca am desfacut roata, rulment, capac tambur si am apasat pe frana iar sabotii par sa functioneze( nu stiu daca sunt tociti sau nu, nu am mai desfacut niciodata ). Cu roata suspendata si invartind de tambur frana tine ...doar ca nu stiu cat de relevant este , tinand cont ca pe nisip/asfalt roata nu se blocheaza deloc. Mai adaug ca in momentul in care trag frana de mana in mers se blocheaza ambele roti brusc...sa fie neaerisita ok?????
  9. Am umplut ,ieri, instalatia cu freon dupa 2 ani ( de cand am luat masina) in care nu pornisem aerul conditionat. Pana acum totul este ok- baga aer rece foarte bine,compresorul merge ok, cu cateva mici ezitari la inceput. Cand am umblat la ventile nu mai avea freon deloc nu instalatie. Sper doar sa nu aiba scapari de freon ( a verificat tipul de la service cu o lampa stroboscopica si nu avea probleme).
  10. Am,, reparat" si eu pragurile spate. Cel de pe partea soferului era ceva mai rau asa ca ,,meseriasul" mi-a sudat o tabla adaptata de la alta masina, iar pe partea stanga doar chit fibra.A mai pus o chestie pe interiorul panourilor (unde se aduna pamant/nisip) care , a zis el, o sa etanseizeze locul si nu o sa mai intre rugina. Lucrarea are aproximativ 2 luni si , deocamdata, nu da semne de oboseala, dar nu cred ca o sa dureze prea mult. Din fericire am cam bagat la cap ce se face si data viitoare o sa ma apuc cu un prieten care mai are ceva idee sa le fac singur...macar mi le fac pe placul meu.Plus ca pretul mi s-a parut cam ridicat: 200 ron manopera + vopsea si chituri, etc cumparate din banii mei( total 350-380 ron)...........
  11. Verifica sigurantele din compartiment motor!!!! Pompa de benzina se mai aude cand pui contactul???
  12. Prea putin ce spui tu!!!!!! Eu merg preponderent rural...dar pe distante mici 10-15 km si nu am scos in veci ce spui tu acolo si fara aer pornit... sub 5 sau aprox 5 scot in afara , la drum intins... nu stiu ce sa zic...ar fi bine sa fie asa la toti!!!!!!!!
  13. Cheia de roti este cea potrivita= tubulara/inelara de 17. Poti s-o urci cu roata pe un sant sau pe o bordura cat sa ai loc sub ea( pt a evita cricul), restul e foarte simplu!!!! Iar busonul odata ce te-ai bagat sub ea, si te uiti la baia de ulei este imposibil sa nu-l vezi!
  14. Arunca un ochi si la delco: capac + rotor distribuitor
 

×
×
  • Create New...