Jump to content

AdiD

Membru
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About AdiD

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/04/1965

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ramoon37

Profile Information

  • Din
    BACAU
  • Auto
    GWM
  • Model
    HOVER by Mitsubishi
  • An
    2009

Recent Profile Visitors

2435 profile views
  1. AdiD

    Despre Hover

    In ce priveste garantia, intr-adevar sunt foarte corecti. Am ajuns la 36.500 Km si intre timp am mai rezolvat ceva din probleme pe garantie: - s-a inlocuit Kit-ul de ambreiaj. S-a montat Kit Valeo, Made in Koreea. Sper sa fie mult mai bun decat cel vechi care avea placa de presiune dusa, iar discul cred ca mai ducea maxim 10.000 - 15.000 km. Dupa inlocuire, am constatat ca s-a schimbat mult "mersul" masinii - pedala mai lejera (moale), plecare de pe loc mult mai buna, in mers motorul are un comportament mult mai "elastic" si parca shimbul vitezelor sa face mai usor, mai cursiv... - s-au polishat farurile fata si pus folie de protectie, inclusiv pe proiectoarele din bara si bullbar. - s-au masurat amortizoarele si rezultatul a fost 60% - pentru schimb pe gatantie, trebuia sa fie sub 50% - nici o problema, inca lucreaza destul de bine si mai am un an de garantie... au timp sa scada In plus am tras circuit separat de alimentare a proiectoarelor din bullbar (initial se aprindeau cu cele din bara) si pentru statia CB. Cu ocazia asta am facut si I.T.P.-ul (mai aveam 2 saptamani) - 12.01.2014
  2. AdiD

    Despre Hover

    Si GPS-ul are cativa cm... Da... imi place "atmosfera" de aici... Fiecare lauda ce are - cioara sau nu... daca are. Nu cred ca am mintit cu ceva - de senzor efectiv am uitat, problema la el a aparut dupa schimbul de placute de frana fata. Kit-ul de ambreiaj nu il schimb inca, nu este suparator si nu patineaza. Ma voi putea pronunta asupra problemei acestuia dupa demontare si inlocuire. La alt model avut anterior, tot cu ambreiaj hidraulic, se puteau face anumite reglaje pentru acel tremurat - eu sunt multumit ca voi putea pune un kit nou pe garantie. Kit-ul este acelasi de pe Mitsubishi L200. In ceea ce priveste "rontait-ul" de la diferentialul spate, voi sti despre ce este vorba dupa demontare. Initial mecanicii au spus ca nu este nimic, dar ca sa fiu eu linistit, vor verifica. Oricum, ma apropii de revizia de 40.000 si este posibil sa fie nevoie de completat / inlocuit uleiul. Sa fiti iubiti! Imi pare rau ca v-am deranjat.
  3. AdiD

    Despre Hover

    Intrucat nu am fost de mult timp pe aici si se apropie anul nou, va urez tuturor "La muti ani!" si multe bucurii. Hover-ul a depasit 2 ani si 36.000km si sunt f. multumit de ce ofera. Ma bucur si mai mult acum, ca am ales Hover, in locul unui sh de aceeiasi valoare. Motorul si-a dat drumu bine, consumul il scot in general intre 12 - 14% pe GPL in exterior. Am reusit si un 9%, dar condus batraneste pe E85, max. 120km/h, dar am si depasit 15% la peste 150km/h. Maxim atins a fost putin peste 180 pe GPL - o cunostiinta a ajuns la fel pe GPL si 200 pe benzina. Probleme avute - 2 daune - intrat un bus in usa soferului (inlocuit) si unul proptit in bara spate (vopsit, Inlocuit senzori parcare si lampa ceata). Pe garantie - inlocuit incuietorile usilor din partea stanga - trebuiau trantite mai bine sa se inchida si caseta de directie luna trecuta - avea un usor joc. In rest nu am ce sa reprosez masinii - se comporta f. bine, atat pe sosea, cat si in offroad, unde i-am testat putin capacitatile. Desi suntem putini posesori, un coleg a reusit sa ne stranga intr-un club, http://www.gwm-club.ro , unde va invitam cu drag. Acum, ca a demarat productia GWM in Bulgaria si de anul viitor vor incepe importul noilor modele si la noi, sper sa crestem cat mai mult ca si comunitate. Va urez sa va bucurati de masini si multi km fara probleme.
  4. La inceputul lunii am facut revizia de 20.000 si am trecut de la Mobil 10w 40 (semisintetic) la Liqui Moly Synthoil High Tech 5 W-40. Liqui Moly 5 w40 Ca prima impresie, se comporta f. bine - zgomot putin, pornire usoara... A ales acest ulei deoarece este printre putinele originale, ambalate afara - germania. Cu ocazia asta mi-am mai imbogatit cunostiintele - si anume, ca sunt uleiuri Synthetic Technology si Fully Synthetic, intre care exista ceva diferente! Cred ca tot chestii de marketing - cu denumirile astea facute sa te incurce. Sper ca am facut o alegere buna - voi vedea pana la urmatorul schimb.
  5. Nu am mai intrat de mult pe aici. Imi pare rau ca au aparut probleme la motor... Probabil si-a "dat drumu" la consum dupa ce ai pus ulei 5w 40 - la mine a mers doar cu 10w 40. Cand ti-am dat masina, am spus ca trebuiue schimbat uleiul si toate interventiile au fost trecute in carte. Cat despre motorul schimbat este cum reiese si din acte - ai spus ca il cunosti pe patronul de la service - poti sa-l intrebi. In acel motor mi-a spus ca nu s-a umblat. Cand la-am luat avea in el o mazga neagra (Aral), i-am pus un flush de curatat si Mobil 10w 40 (la recomandarea celui care mi l-a vandut). In rest masina a vazut service-ul pentru toate interventiile, din pacate la meseriasii "care este"... Sper sa nu te mai supere ceva - cat mai multi km fara probleme!
  6. S-a schimbat azi distributia (Bosh) - rola + curele (distributie, alternator si a.c.), cost total cu manopera - 240 ron. Era pacat sa se rupa si sa se repare motorul. Cu servo nu am gasit - mai "studiem" problema.
  7. Va rog sa ma lamuriti cu 2 "probleme" la Matiz-ul condus de "jumatatea" mea: 1. masina merge f. bine, e din 2001, are 25.000km, s-au facut toate reviziile la timp (la 1 an, nu la km), dar nu s-au schimbat curelele. Este un pericol real sa se rupa cea de distributie datorita imbatranirii? Ce daune poate produce motorului in cazul ca se rupe? 2. masina nu are servodirectie. Se poate adapta (eventual din dezmembrari) o servo, daca nu are din fabrica? Daca da, stiti unde s-ar putea face si cu ce costuri?
  8. AdiD

    Despre Hover

    Am schimbat statia /"furnizorul" de gpl si facut consumul pentru exterior pe E85, la 100km parcursi cu viteza intre 120-140 inafara localitatilor si ~ 80-90 in localitati a iesit un consum de 11 litri / 100 Km. Din ce in ce mai bine - sa vad cat iese si dupa ce pun gumele de vara.
  9. AdiD

    Despre Hover

    Sasiu - foto. Consumul e real. De curiozitate - cat costa modelul cu acel motor? Am vorbit la o firma de specialitate pentru optimizare de soft si fara sa afecteze parametri de lucru (incat sa genereze uzura prematura) m-au asigurat ca pot scoate un plus de cel putin 25CP, inclusiv o mai buna functionare si scadere de consum. Traxtiunea este integrala - 4x4, cu posibilitate de selectie. Normal trage spatele, se poate cupla 4x4 si circula in conditii normale fara limitare de viteza si modul 4x4 low cand intra si reductorul si nu se recomanda depasirea vitezei de 60km/h.
  10. AdiD

    Despre Hover

    In primul rand este vorba de impresii si constatari personale + informatii pertinente de pe siturile de afara. Nu fac aici versus - am condus/incercat mai multe modele de care am fost dezamagit (diferite motive). Fiecare sa se convinga singur de ce i se potriveste si ceea ce il sadisface - performanta/dotari/confort/pret. Dealerii sunt deschisi pt. drive-test si chiar in conditii mai "dure" (acum cu criza, cand le-au scazut vanzarile).
  11. AdiD

    Despre Hover

    Ca si pe multe alte topicuri si aici constat cu regret ca sunt "experti' care isi dau cu pesupusul fara sa fi vazut/circulat/condus/testat aceasta masina! Am prezentat aici: http://mitsu.ro/foru...?showtopic=3665 Vezi un blog si aici (sa te uiti si in arhiva): http://machinahover.blogspot.com/ Informatii mai multe se gasesc pe siturile/forumurile din china si rusia. Masina este una foarte reusita pentru banii care sunt dati pe ea - chiar peste multe altele cu "pretentii"! Va rog sa NU faceti confuzii cu alte "produse" de' china! Dupa cum a spus si @fry, GWM este o Uzina, complet automatizat (mult peste unele europene), listat la bursa, cu o mai veche experienta in domeniu auto - se pot gasi informatii - anterior au produs camioane si masini de teren pentru armata. Tot ce este pe masina e original sau cu licenta! De ex. caroseria a fost preluata (licenta) de la Isuzu Axiom care s-a comercializat in SUA intre 2001-2005, dupa care s-a produs de GWM din 2006. - injectie, abs, ebd - Bosh - baterie Varta - anvelope Goodyear - electronica Siemens - electric Phillips - motor (produs de) Mitsubishi + transmisie etc. Motorul este euro 4 (!), performant, care si-a dovedit fiabilitatea in timp! Ca sa va faceti o idee, am sa prezint ceva date/informatii: Hover Tractiune 4x4 Finisare Luxury 10.900 EUR Super Luxury Pret 12.900 EUR (fara TVA) GENERAL Motorizare Mitsubishi 4 cilindrii in linie, SOHC, 16supape Combustibil Benzina fara plumb minCO93 Capacitate cilindrica [cmc] 2351 Putere maxima / turatie CP / rot/min 134 / 5250 Cuplu maxim / turatie [Nm / rot/min] 190 / 2500 Consum urban ( l / 100 km ) 14.6 Consum extraurban ( l / 100 km ) 9.1 Consum mixt ( l / 100 km ) 11.1 Cutie de viteze manuala 5+1 trepte Norma de poluare / Emisia de dioxid de carbon - grame CO2/km Euro IV - E4 / 234g CO2 (g/km) Dimensiuni: L - 4620 , l - 1800 , H - 1710 ECHIPAMENTE DE SIGURANTA Sistem ABS + EBD Bosch 8.0 Dublu air-bag (sofer si pasager) Coloana de directie deformabila la impact Inchidere centralizata cu actionare din telecomanda si sistem de identifi care in parcare Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime Siguranta manuala pentru copii la usile din spate Sistem ISO FIX de fi xare a scaunului pentru copil Imobilizator electronic pornire Proiectoare ceata Aparatoare noroi fata / spate Reglaj electric faruri Turometru ECHIPAMENTE FUNCTIONALE Senzor parcare Actionare electrica a geamurilor, fata - spate (automat fata) Coloana directie reglabila pe verticala Servodirectie Oglinzi retrovizoare cu reglaj electric si incalzire Oglinzi retrovizoare rabatabile Degivrare luneta Temporizator stergator parbriz, reglabil Stergator / spalator luneta, temporizat Husa acoperire compartiment bagaje Sistem de franare cu discuri fata / spate Anvelope 235 / 65 R17 Roata rezerva normala Jante aliaj aluminiu ECHIPAMENTE CONFORT Radio CD -Magazie 6 CD-uri in cotiera centrala Radio, DVD Player, SD Card - x Scaune fata incalzite electric - x Sistem aer conditionat automat Senzor temperatura exterioara Senzor de ploaie - x Senzor de lumini - x Parasolare cu oglinda de curtoazie, iluminate Reglaj iluminare tablou bord Oglinda interioara antirefl exie Cotiera fata Suport de pahare pentru locurile din spate Suport pahare Pachet fumatori Display VFD integrat Grila cromata Finisare interioara velur (panouri interioare usi, scaune) Finisare interioara piele (panouri interioare usi, scaune) - x Volan imbracat in piele Trapa pavilion cu actionare electrica (Webasto) - x Geamuri spate cu tenta fumurie Reglaj electric scaun sofer - x Reglaj manual scaun sofer Bancheta rabatabila 1/3 - 2/3 Fixare ISO FIX pentru scaun copil Eleron spate Priza 12V pentru accesorii, in consola fata si in portbagaj Plafoniera centrala cu iluminare separata pentru sofer si pasager, cu suport pentru ochelari Plafoniera spate Lampa portbagaj Lampi usi fata / spate Bare suport portbagaj exterior Lumini interioare cu temporizare Trusa de prim ajutor, stingator, triunghi reflectorizant (+24 Euro) Garanţie 3 ani sau 100.000 km / 5 ani la coroziune din interior spre exterior. Preturile nu includ TVA, includ taxele vamale si sunt valabile incepind cu 15 Octombrie 2009. Rata de schimb este BNR + 1% din ziua platii. Taxa de poluare: 0 (zero) * * Pentru a benefi cia de acest lucru, este necesara omologarea ca autovehicul comercial. Costul omologarii este de 530 EUR (TVA inclus). Datele sun pentru modelul care il am eu - mai este varianta SuperLuxury cu sacune de piele incalzite/reglaj electric, trapa electrica si afisaj LCD/DVD. Consumul se incadreaza in cel dat de producator, eu am montat si GPL Tomasetto STAG 300+ cu rezervor totoidal de 47l, aproape 38l incarcata la max., in locul rotii de rezerva, iar consumul pe GPL mi-a iesit 15l/100km - mixt in conditiile in care masina este condusa intr-un stil mai dinamic. Singurul lucru care ar fi de reprosat, (dar m-am obisnuit) sunt plasticele aerisitoarelor de la bord, care dupa parerea mea, puteau fi ceva mai bine realizate. Cat despre siguranta - multi isi dau cu parerea. Oricum e mai sigura decat multe "marci" care circula acum pe sosele. Masina este pe sasiu independent (intarit) ceea ce ii confera un plus ca robustete. De pe siturile chineze (se poate vedea si pe youtube), la crush test, initial a luat 3 stele C-NCAP, in final fiind acordate 4 stele, echivalent E-NCAP, fiind invitati si oficialii de la E-NCAP. Probabil daca aveau mai multe airbag-uri, luau mai mult. Restul e gargara. Caroseria ranforsata cu bare metalice - foarte rezistenta la impact. (foto) http://www.youtube.com/watch?v=7KY4Yi_NPHo...feature=related Despre off-road: La raliul din Argentina si Chile 2010 (succesor al lui Paris-Dakar), dupa finalizarea etapei nr.9 ehipa Hover s-a clasat pe locul 29 din 68 de participanti ramasi in cursa. Urmeaza detalii pentru restul etapelor ramase. URSUS FREE TRACK URBAN OFF- ROAD LOCATIA: Bucuresti, Parcul Tineretului (platoul din spatele Palatului Copiilor) DATA: 5 - 7 decembrie 2008 URSUS FREE TRACK este prima competitie de off-road urban din EUROPA. Organizatorul tehnic al acestui traseu este ASOCIATIA SPORTIVA SKYWALKER SPORT EXTREM La clasa HOBBY(standard) la care participa masini nepregatite sau putin pregatite care ruleaza obligatoriu pe cauciucuri AT. Traseul este de dificultate medie - CASTIGATORUL DE LA HOBBY A FOST GEREB DOMOKOS (DEMI) DIN ODORHEI PE O MASINA HOVER CUV STOCK!!!! Mai sunt si alte competitii interne de off-road, la care Hover a castigat cupe. Intretinerea - este o retea nationala de dealeri/service, iar ca si costuri, o revizie normala este intre 100-150E, cea de la 100.000km ~ 300E cu manopera, consumabile si piese de schimb incluse. Tinand cont de raportul pret - calitate/dotari/preformante si dupa ce am condus masina 3 luni in diferite conditii de drum, consider ca isi merita pe deplin toti banii.
  12. AdiD

    Statii Gpl Din Ro

    Da, am intrebat de o lista actualizata... asta e din mai 2008! Rezolvat! Am gasit intre timp! www.pdiromania.ro
  13. AdiD

    Statii Gpl Din Ro

    salut Maine imi montez instalatia de gpl - Tomasetto. Are cineva coordonatele actualizate pentru romania? Eventual in format .KML pentru adaugat in POI?
  14. Felicitari pentru ce ai reusit! Ba bucur pentru tine si pentru masina Despre suspensie - si eu sa fi vrut sa fie mai tare - mai ales la abordarea virajelor mai sportiv, dar am optat in final pentru comfort si chiar nu m-a deranjat faptul ca era inalta - in concedii a mers si pe munte si i-a prins tare bine inaltimea. Nici mie nu mi s-a parut zgomotoasa masina... isi de "drumu" dupa 150Km/h - e o placere pe la 160... O singura data am urcat la 190 - si cred ca mai putea (aveam si cauciucuri de iarna), dar ma apropiam de oras... Mie mi-a placut foarte mult masina si am fost tare multumit de ea. Din nou : Sa o stapanesti sanatos! Si sa ne tii la curent cu noutatile...
  15. Poate te intereseaza modelul acesta: http://gwm.com.ro/produse/hover/ L-am luat de curand - 2 luni - si deja am facut 3.000km. Pot spune ca sunt foarte multumit de ce ofera pe banii care i-am dat.
 

×
×
  • Create New...