Jump to content

afrodeloo nt 03 zcd

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About afrodeloo nt 03 zcd

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/11/1989

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    neamt
  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    matizoid
  • An
    2000
  1. Salutare tuturor! Am si eu o problema..detin un autoturism Daewoo Matiz si de ceva vreme mi s-a stricat macaraua la geamul manual stanga fata (sofer), nu se inchide perfect, ramanand aprox 0.5-1 cm geam deschis.Saptamana aceasta am spalat masina si observat o defectiune la sistemul audio, radiocasetofonul original de pe masina functiona perfect, insa nu se mai auzea nimic in boxe,absolut nimic.Aproximativ 4 zile nu sa m-ai auzit nimic in boxe,doar intr-o singura zi s-a auzit aproximativ 5 min, dupa care s-a oprit iarasi.Mi-am cumparat un cd-player Clarion cu usb, am fost la cineva, mi l-a montat, totul era in regula si functional,apoi stupoare dupa 20 d min de cand am ajuns acasa, aceiasi problema, casetonul functioneaza perfect insa in boxe absolut nimic.I-am apasat mufele mai bine nimic, dupa 30 de min iarasi a functionat aprox 4 ore si apoi iarasi nimic, la fel am umblat la mufe si a pornit intr-un final.Astazi casetofonul a functionat perfect, am spalat masina si am patit acelasi lucru ca si cu casetofonul cel vechi, casetofonul merge in sa nu se aude nimic in boxe!!!Am observat ca atunci cand am spalat masina s-a prelins apa pe fetele de la portiere..Se poate sa fie de la apa infiltrata pe sub fetele de portiere si sa ajunga la firele de la difuzor din portiera si sa faca un scurt ceva ??Ce ar putea fi??Va rog din suflet ajutati-ma!
  2. eu lam schimbat undeva in jur de 65000 km...mi sa rupt cablul..nu mai retin c problema am avut dar am schimbat si rulmentul, ramanea blocat..placa nu am schimbato desi am am un ambreiaj foarte moale...ar trebui sa imi fac probleme? La mine mi sa rupt un surub la suport, in locasul unde intra in interior sub bord..in spatele motorului exact unde se fixeaza..am dat o gaura noua, am bagat al surub si sper sa fi rezolvat problema..
  3. Salutare! Am si eu o problema foarte grava...Va rog din suflet sa ma ajutati! Am fost uituc si nu am verificat de 2 ani(cand am cumparat masina) o fosta baterie...Am ramas fara apa in ea...Am chinuito inca vreo 2-3 sapt.. In acest timp,acum cam 2luni, mi sa intamplat cv c nu am mai auzit sa se intample la un alt matiz..In timpul mersului, luminile din bord si luminile farurilor se intensifica, gen plasma (bord), gen xenon(faruri) apoi apare acel zgomot asurzitor al curelei de la altelnator, mentionez ca se simte un pic la pedala de acceleratie ca pierde un pic din putere...toata treaba asta tinea in jur de 2 sec...si aparea la interval de 30 min..Intre timp am schimbat baterie noua, d acelasi amperaj(35 Ah)..problema persista! Parte rea e ca acum toata treaba aceasta tine in jur de 5-10 sec si se intampla cateodata si la fiecare schimbare de viteza..Am 2 becuri din bord care parca sau ars..Merg cu ele arse iar cand se intampla toata chestia asta se aprind si revin la normal! Mecanicul meu mia spus ca ar putea fi releul de incarcare de pe altelnator..Acesta costa in jur de 130 Ron..Problema e ca nu gasesc pe stoc, trebuie comandat..mai grav e ca acest releu destinat matizului vine intr-o bogata diversitate de 3 tipuri..Nu stiu exact cum ar fi, dar ar fi unul care vine in spatele altelnatorului, unul care vine in lateral si mi se pare ca sunt si cu 3 bobine si cu 2...Trebuie sa dezmembrez toata masina, sa scot altelnatorul, sa iau seria de pe releu, sa dau comanda, sa ast, sa il iau si dupa sa il montez..cam multa bataie si nu sunt chiar sigur ca acel releu ar fi de vina..Am un matiz se din dec 99 cu aer conditionat, cu fetele portiere din plastic..stiti cumva c tip de alternator am?mando sau nush cum mai e... Am mare nevoie de ajutor va rog ajutatima toti care aveti cea mai mica informatie sau cea mai mica idee sa ies din aceasta problema! Mentionez ca acea curea de la altelnator are sub 15k si e f.f.f bn intinsa... Multumesc anticipat!
  4. E foarte probabil sa fie senzorul..insa verifica fisele intai!Ar mai fi cv..am patito si eu(intrun fel)..S nu ai cumva vreun gunoi..La mine tot asa 2 zile nu am putut sa merg 1 km..nuj c sa intamplat si dupa 2 zile a pornit la sfert de cheie si d at nu am mai avut treaba..stiu sigur ca era gunoi fiindca inainte de a pati chestia asta, ramasesem aprope in pana de benzina, abia am ajuns la peco..nuj eu am impresia ca matizurile au probleme la electrica..in primul rand tot c tine de electrica(scump) se compenseaza la pret cu toate celelalte(ieftin)..oriqm o sa te coste cv.. Se poate scrie putin mai romaneste ?
  5. haideti sa va zic o faza super mega funny ... v-am spus ca am probleme cu casetofonul(original de pe matiz)..Pana la urma, aveam ars la el finalele si alimentarea .Ma costat 17 ron finalul si 40 ron manopera..o caruta de bani ...Acum vine partea funny..nici in 1mil d ani nu ghiciti de ce ars..Mesterul Manole ala care mi la reparat , la desfacut si a descoperit cu stupoare o agrafa de foi facand contact exact pe pinisorii de la alimentare si cei de la finale..fiind din metal, agrafa automat conducea curent .. nu imi dau seama cum o fi putut sa ajunga chestia aia, p sub carcasa la casetofon .Oriqm am rezolvat-o si p asta ! hai noroace!!! Renunta la limbajul IRC si impaca-te cu cratima !
  6. cureaua nu are nici 15k km si e foarte bine intinsa..dak o intind mai tare risc sa se rupa..d parca ar fi prima oara... Daca senzorul e pe suportul pompei de benzina cum explici ca daca mie mi se aprinde becul la benzina si la o curba sau un pic de deal dispare..iar dupa vreo 200m se aprinde iar..eu de asta ziceam ca are treaba cu plutitorul..pt ca la curbe sau in deal, benzina se misca in rezervor indicand un pic peste nivelul minim(rosu)..daca u cunosti mai bine .eu nu am avut probleme..
  7. ) sa ramai fara benzina la matiz )!e buna asta..verifica senzorul de la plutitorul..eu cand am cumparat masina aveam aceiasi problema dar dupa vreo jumatate de an a inceput sa isi revina..cateodata se aprinde cand ajunge la rosu, altadata la jumatatea lui rosu.. Am o mare rugaminte la voi..am probleme la partea electrica..merg cu masina si deodata se intensifica lumina din bord si intensitatea farurilor(aprox xenon) dupa care scartie cureaua la alternator...cateodata tine 2 sec alta data 20..nuj c sa ma mai fac...mentionez ca bateria e noua, cureaua intinsa..banuiesc sa fie releul de incarcare de pe altelnator..Acest e releu e cv d speriat..costa in jur de 130 ron, s aduce doar prin comana..asta ar fi problema cea mai mica..problema mare e ca sunt de 3 feluri..habar nu am de care e al meu..matiz se din dec 99..cu aer conditionat...ce fel de altelnator ar fi?nu vreau sa apuc 2 zile de desfacut tot de pe masina..sa dau altelnatorul jos si dupa sa iau seria, sa ma duc sa dau comanda, sa mai stau vreo sapt sa il ast, apoi sa mai stau vreo 2 zile la montat si dupa sa vad ca tot la fel face...A mai patit cineva asa??banuiti c ar putea fi?va rog din suflet...nu mai suport scartaitul curelei alea..e infernal plus ca mi sa ars deja becul de la temp. la apa... ajutatima pls ... .
  8. Desfa toate suruburile de la far sau dal jos pana la urma..Demonteaza tot c inseamna cabluri, sigurante tot..Scoate cauciucul ala si dupa poti sa schimbi becul.. Dupa le montezi inapoi..ai grija cum pui cauciul inapoi sa nu t trezesti cu apa in bec sau in far..am vazut de amandoua. Cratima ? Limbaj IRC ?
  9. Ma bate gandul sa imi iau si eu philips blue vision si w5w tot blue vision..Se merita ? parerea voastra?Cum se comporta la capitolul luminozitate?au efectul ala de xenon?lumina e mai albastra sau mai alba? ..multumesc mult pt raspunsuri.
  10. Unde se pot gasi tampoanele alea cu surub de 6 la filtru de aer la matiz se 00??Batea ingrozitor filtrul in capota...Ca remedi am folosit 2 suruburi cu piulite filtru-sasiu...acum nu mai bate dar mie frica sa nu se intample cv..Ca inlocuitoare erau tampoanele de cutie de viteze de 1310 dar cica sau modificat in urma cu vreo 4 ani si nu se mai gasesc in vanzare.. Stie cnva de unde as putea procura aceste tampoane?
  11. curea distributie= 54ron rola=60-70ron curea altenator= 14-16 ron Total..undeva pe la 130-150 ron max!!! Manopera nu stiu pentru ca eu orice reparatie a fost necesara la buburuza a fost efectuata de un domn profesor in mecanica, vecin cu mine! Parerea mea ar fi ca nu ar trebui sa coste mai mult de 250ron efectuarea acestor operatiuni..
  12. mai am doua defecte la masina..Am stergator luneta functional..problema e ca nu ajunge lichid prin furtunas..Ati putea sa imi spuneti si mie in mare traseul parcurs de furtunas?banuiesc sa fie vreun cablu spart sau cel mai grav pompita.. Inca o problema..geamul fata stanga(actionat manual prin manivela) nu se ridica pana sus in cheder unde ar trebui..Ajunge undeva foarte putin in locas si apoi cade inapoi jumatate cm..manivela o invart dar in zadar cand ajunge la un anume nivel se aude o pocnitura si geamul vine iar putin inapoi..nu inainteaza deloc..Ma gandesc ca de acum vin ploile, iarna..cel mai rau e sa ai un geam care nu se inchide complet..Aveti vreo idee in legatura cu ce ar putea fi? Am incercat si chestia cu codul acum la 12 noaptea..nu merge ..Sa se fi dus vreun canal de pe casetofon?
  13. Cand lam cumparat avea o baterie de 32 Ah..am fost foarte multumit de ea...app 2 ani la mine..doar la sfert de cheie..la -15 gr la fel..acum iam luat de 35 Ah cum am spus.. La cas am doar un singur cod..scris pe discheta aia a lui originala..
 

×
×
  • Create New...