Jump to content

prozatos

Membru
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About prozatos

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/31/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://WWW.PROZATOS.HOME.RO
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    prozatos

Profile Information

  • Interests
    IASI
  • Din
    IASI
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    CIELO
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    IS-15-WAD

Recent Profile Visitors

2552 profile views
  1. pe baza schemei urmatoare, se poate scoate benzina din rezervorul de matiz astfel?????? sa scoti turul de la rezervor, sub bancheta din spate, si sa pui un furtun in locul lui iar ca si alimentare a pompei de benzina sa faci o punte intre borna 30-87 din locul releului de benzina??? pompa benzila matiz.pdf
  2. la mine s-a dovedit a fi pana la urma pompa de benzina. am masurat cu aparatul de masura firele cele mai groase de la mufa de la pompa si venea tensiune, asa ca am dat fuga si am luat pompa de benzina(doar pompa, nu toata nebunia din rezervor), am vazut ca merge f bine si una de logan care are si o mufa cu 2 fire, asa vine si la matiz. pompa de logan 90 de lei, eu am dat pe cea de matiz 125 de lei. te cam chinui un pic sa o montezi dar scutesti niste bani dati la service
  3. buna ziua. am un matiz euro 2. ieri am avut surpriza sa pun contactul inainte de a porni motorul si pompa de benzina nu se auzea, si asa a si fost, nu mergea adica nu alimenta cu benzina motorul. am umblat pe la mufa de la pompa, pe la releu, l-am scos, l-am pus inapoi am mai batut prin sigurante si a mers. dimineata aceeasi faza, insa dupa procedeul de ieri tot nu porneste, am curatat fiecare siguranta in parte, relee, stie cineva o cauza mai exacta decat una probabila? are cineva schema cu mufa pompei. sa masor sa vad daca trimite alimentare la pompa? si de ce bazaitul de la pompa se aude de obicei doar cand pui contactul? nu ar trebui sa se auda mereu? ma refer, unde ar trebui sa masor in mufa pompei ca sa vad daca are sau nu alimentare? CA SA NU O MAI CAUT PE GHICITE. VA MULTUMESC
  4. pe traseul pana la bord, acest termistor inchide circuitul printr-un releu ceva, sau e doar inseriat cu becul?
  5. da, am sa incerc montajul in ideea ca ce am in rezervor e bun, daca imi ieise va zic eventual am sa pun poza. eu sigur am o pb in bord deoarece nici cel de la centura nu se aprinde in cond in care e bun becul si contactul de sub scaun lucreaza
  6. si daca e f cald afara si benzina e calda, se aprinde? eu inca cred ca ar trebui sa faca continuitate, deodata ce atunci cand faci strap intre 4-5 ti se aprinde becul , inseamna ca rezistenta termistorului tinde spre zero si ai fir intins
  7. ma poate lamuri cineva? cand nu am benzina, ar trebui ca prin pinii 4-5 din mufa de la pompa sa am continuitate? adica daca pun aparatul de masura pe sonor de continuitate ar trebui sa tiuie???
  8. AM SA FAC ALTFEL, CA E MAI GREU SA DESFAC BORDUL TINAND CONT CA E PREA VECHE MASINA, E PE FIRMA SI NU MERITA SA MA COMPLIC AM LUAT UN BECULET PE 12 VOLTI SI AM SA IAU DOAR CONTACTUL PRIN SONDA SI AM SA IL MONTEZ INTR-UN BUTON FALS SI CAND NU MAI AM BENZINA SA MI SE APRINDA ACEL BEC, SA NU MA MAI CHINUI CU PLANSA DE BORD. MULTUMESC PT SCHEMA
  9. e un matiz 2004 e2, am dat masa si la 4 si la 5 si nimic nu se intampla, nici nu ma mai chinui, am sa merg la nr de km, o fi plansa de bord, o mufa...
  10. THX, AM SA INCERC SA II DAU MASA LA MUFA SA VAD CE SE INTAMPLA \
  11. stie cineva acolo la mufa de la pompa de benzina pe bornele 4 si 5 se inchide prin minus sau prin plus cu becul de la berd adica ma derefr poate daca e intrerupt unul din fire, sa ii dau alimentare direct acolo in mufa pompei sa vad care din fire (negru sau galben) e intrerupt pana la bord
  12. salutare am ramas si eu cu matizul fara benzina in ideea ca stiam ca se aprinde becul si nu s-a mai aprins, am ramas direct fara benzina am scos mufa de la pompa de benzina asa cum am citit pe forum am facut punte intre pinii 4-5 si nu s-a aprins becul in bord apoi am scos becul din bord si l-am pus direct pe bateria masinii si se apinde. deci unde sa mai scotocesc? eu facant punte intre pinii pompei e ca si cum am eliminat tot ce inseamna pompa, flotor etc multumesc anticipat
  13. nu am gasit topicul unde s-a mai discutat poate imi dati un link si cu topicul la care arata cum se scoate bordul, adica ceasurile din bord cami-am cam belit degetele nereusind sa scot mufele cablajului si stiu ca mai ramane [rins si in cablu de acc
  14. salutare am ramas si eu cu matizul fara benzina in ideea ca stiam ca se aprinde becul si nu s-a mai aprins, am ramas direct fara benzina am scos mufa de la pompa de benzina asa cum am citit pe forum am facut punte intre pinii 4-5 si nu s-a aprins becul in bord apoi am scos becul din bord si l-am pus direct pe bateria masinii si se apinde. deci unde sa mai scotocesc? eu facant punte intre pinii pompei e ca si cum am eliminat tot ce inseamna pompa, flotor etc multumesc anticipat
  15. da, am realizat ca nu e bine, am ramas cu ideea de cand aveam dacie 1300 cu carburatie...credeam ca e ceva anormal, mai ales ca cel ce a avut masina inainte a zis ca are o pb cu partea electrica multumesc mult da, am ajuns la concluzia ca nu e bine sa scoti bateria cand e mototur pornit, am avut dacie 1300 si la aia asa verificai daca incarca multumesc mult de raspunsuri am fost manat de ideea transmisa de cel care a avut masina inainte care a zis ca e ceva pb cu partea electrica
 

×
×
  • Create New...