Jump to content

ytip

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About ytip

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/04/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    din MH

Recent Profile Visitors

1436 profile views
  1. Salut, Intrucat ieri am schimbat distributia la masina din semnatura, vreau sa va zic de bine despre un service: Service Capital il gasiti la linkul http://www.capitalserviceauto.ro/ , este in Sector 4, str. Turnu Magurele, imediat dupa Carrefour se face o intrare la stanga pe o alee fara asfalt, pe langa un alt service si se merge in spate. Contactul pentru cerere oferta pret piese+manopera l-am efectuat pe mail la adresa lor din link, dupa ce am solicitat oferte la mai multe unitati. Aici am gasit cele mai mici preturi. La ora programata am intrat la elevator si au inceput lucrarea. Poti sa stai linistit pe langa masina si sa pui intrebari. Pretul pentru kit distributie Contitech+pompa de apa a fost 260 lei iar manopera 200 lei. Se poate negocia manopera. Antigelul 30 lei, era G12 roz la o canistra mare.Eu am schimbat si garnitura la tacheti pt ca se prelingea un pic de ulei + cureaua de accesorii ca mi-a aratat-o si era plina de crapaturi Pret 25 lei. Per total, pretul la tot a fost 600 lei Partea buna, in afara de pretul ok este faptul ca dupa efectuarea lucrarii motorul torcea ca nou, fara zgomote de curea care fluiera sau altele asemenea. La o discutie, am inteles de la mecanic ca, nu exista ca distributia "sa se mai lase in timp si de aia face asa", ea trebuie tensionata corect. Spun asat ca s-a mai intamplat la schimb distributie sa aud un mic suierat si explicatia a fost..lasa dom'le ca se lasa, asa face ca e noua' Per total am fost multumit si il recomand la schimbul de distributie, cu optiunea de negociere a manoperei. Patronul de service este un baiat super daca apuci sa vorbesti cu el, la fel si mecanicii tineri si priceputi, fara aere de superioritate. Mentionez ca au desfacut si pompa de servo si au facut aerisirea ca la carte dupa ce au montat tot. Deasemenea, cu toate ca pompa de apa a fost schimbata la ultima distributie (60.000 km), mecanicul mi-a aratat ca ea deja curgea un pic si avea un mic zgomot, care dadea senzatia in masina de rontait diesel, asa ca am facut bine ca am schimbat-o.
  2. Salutare. Masina: Cielo Exe 2004, 1,5SOHC, Euro 3, motor A15SMS, cu AC. As dori te rog o estimare(PM) pret pentru: schimb distributie(curea+rola+pompa apa), pompa nu as schimba-o ca am schimbat-o la 60k km, acuma are 120k, dar tu hotaresti; schimb ulei+filtru(ulei sintetic), verificat ulei cutie viteze+completat eventual, schimb lichid ambreiaj, schimb fise bujii(cred ca sunt duse cel putin doua, dar le verificam), daca mai e timp curatare throttle body si EGR .Ar mai fi de schimbat becurile sau butoanele de la dezaburire si ceata spate ca nu se aprind. Pentru programare as prefera undeva dupa 15 noiembrie. Multumesc si bafta in continuare.
  3. Sa reinviem un pic topicul. Salutare. O intrebare: imi trebuie toba intermediara pentru Cielo Euro 3 8v din 2004; are o gaura unde se infileteaza sonda lambda; problema este ca nu mai gasesc nicaieri toba originala. Varianta care mi s-a propus este o toba normala de Cielo la care se adauga conul ala de infiletareprin sudare. Este ok? Ca dimensiuni tobele de cielo fara sonda lambda si cu sonda sunt identice? Ce neajunsuri pot avea cu privire la pozitia exacta a sondei? Imi afecteaza motorul? Multumesc anticipat pentru parari.
  4. Toba intermediara (centrala) pentru Cielo Exe. 2004 1,5SOHC, Euro3. La capatul tevii dinspre catalizator (in fata) trebuie sa fie un loc, o gaura cu filet in teava pentru introducerea sondei lambda. Poate sa fie noua sau second, atata timp cat nu este mancata de rugina. Detalii contact: Mihai 0754.638.221 Ne putem vedea in Bucuresti sau Ploiesti.
  5. De o saptamana mi-am schimbat bujiile Bosch FLR8LDCU , gap 1mm, 2 electrozi cu Bosch WR7DC+, gap 0,8mm 1 electrod. Impresii: cu vechile bujii avea insesizabile rateuri la relanti(probabil s-a marit distanta electrozi in timp), in schimb la turatii peste 2000 avea un raspuns al acceleratiei mai rapid si urca mai usor in ture. Cu actualele bujii merge perfect rotund motorul, are raspuns bun pe plaja de turatii sub 2500, insa urca un pic mai lenes peste 2500-3000 ture, adica trebuie sa apas pedala mai mult si timpul e mai lung pana ajunge la o anumita turatie. Inca nu i-am facut reset+Idle learn. Insa am inteles de pe site-ul Bosch parca, ca gapul bujiilor e bine sa fie un pic mai mare fata de cel impus de producator(cu 0.1-0.2mm pentru o scânteie mai puternica, reducand consumul si sporind puterea; s-ar putea sa fie un mit. Vechile bujii le-am tinut 40.000km.
  6. Salutare, as avea nevoie pentru un Cielo Exe. 2004, 1,5SOHC, A15SMS, Euro 3 de urmatoarele operatiuni: -schimb ulei (sintetic) +filtru, -schimb lichid frana+ambreiaj+servo -verificat sistem franare, curatat si schimbat ce este necesar, -verificat elemente tren rulare si schimbat ce este necesar (se aude un zgomot ca de rulment pe duca) , -curatat clapeta+IAC+EGR -schimbat bujii+verificat fise si eventual inlocuit, -schimbat contact electric sau mecanic-casetofonul se aprinde si stinge singur, asa ca trebuie apasat pe cheie. Daca ar fi posibil o programare dupa ora 17.00. Cu stima.
  7. Salutare, As dori, in limita timpului disponibil, o programare urgenta pentru o verificare (am o bataie la rece, primele 3 min. la o roata fata si un huruit viraj stanga). Apoi, o verificare pe indelete la frane, bucse, rulmenti, elemente directie pentru a schimba ce trebuie. Ca operatii, obligatoriu schimbare lichid de frana, filtru benzina, eventual ulei si filtru, curatare clapeta acceleratie si EGR. Masina din semnatura, multumesc mult.
  8. Salutare, Am si eu o intrebare de novice; am schimbat ansamblu stergatoare, le-am montat, insa am o nedumerire: bratele stergatoarelor au dimensiuni si forme diferite? Adica ele sterg o.k insa nu mai stiu care era in dreapta si care in stanga ; e vreo problema daca le-am pus invers?
  9. Salutare din nou; a curatat cineva intre timp valva EGR?
  10. Buna ziua. Aripa dreapta fata Cielo exe 2004, albastra?
  11. Cumpar 4 anvelope vara 185/60/14. Pot fi noi cu pret maxim 150lei/bucata sau second in stare buna. Daca aveti si o aripa dreapta fata Cielo exe. 2004, culoarea originala albastra(bleu ciel), o cumpar
  12. Salut. M-ar interesa aripa dreapta fata pentru Cielo Exe 2004, pe albastru(bleu ciel), chiar daca nu e noua
  13. NU va duceti la AUTOMAR Ploiesti(service Daewoo); am schimbat kit distributie+curea accesorii+curea AC+rola AC. Am cerut deviz estimativ, au confirmat preturile si la telefon si acolo cand am ajuns, insa: la sfarsit mi-au cerut cu 150 lei mai mult pe motiv ca: Da domle'', dar asta e estimativ insa nu mai aveam pompa de apa cu 85 lei si v-am pus alta marca cu 145 lei; sau rola cu 85 lei si v-am pus cu 135 lei". Neseriosi. Mai mult, una dintre curele sau role suiera acuma(inainte nu facea asa) si raspunsul: e noua, e normal sa faca asa, se mai lasa. In 3 zile daca nu se "lasa" ma duc peste ei.
  14. Salutare; o sa stau cam 6 luni in Ploiesti si trebuie sa schimb distributia(are 67.000 km deja). Am sunat la Automar si mi-au dat un deviz estimativ de calcul, aprox. 4 mil curea+rola+manopera. Mi s-a parut ok, mai ales ca au zis ca pompa de apa si rola de la curea AC, nu le schimba obligatoriu ci doar daca au joc. A fost cineva cu masina la ei? Sunt seriosi? Stiu meserie? Ceva pareri recente?
  15. Salut. Am citit in forum dar nu am vazut o discutie detaliata sau cu finalitate despre cum se curata valva EGR. Asa acum se observa in semnatura, motorul meu este Euro 3 si am inteles ca are EGR. Deasemenea, stiu ca la Opel de ex. se curata EGR-ul(am avut 2 Opel din 2002), iar asta se poate face si preventiv pentru ca te scapa de o groaza de simptome ca: mers neregulat al motorului , plafonarea turatiilor motorului, lipsa de putere(sau nu mai trage ) , etc. Puteti sa-mi spuneti cum se realizeaza operatiunea de curatare? Si unde il gasesc? 2. Ce implicatii are faptul ca, am schimbat bujiile Champion RN9YC care erau din fabrica, cu bujii recomandate la magazin specializat daewoo, respectiv GM cu 2 electrozi? Care dupa cod(am cautat) sunt de fapt Bosch FLR8LDCU(1 mm)...ma refer la distanta dintre electrozi-GAP. ??
 

×
×
  • Create New...