Jump to content

ticolino

Membru
  • Content Count

    1201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

2 Followers

About ticolino

  • Rank
    Dnepr's Master
  • Birthday 04/22/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti/Militari
  • Interests
    Calatoriile pe 2 roti
  • Din
    Bucuresti / Militari
  • Auto
    Ford / Yamaha
  • Model
    Fiesta / XJ600
  • An
    2007
  1. La multi ani, colega!

  2. ticolino

    Consum (TCO) benzina...TICO

    Pentru saboti si frana de mana vezi aici si aici, iar pentru aerisirea/schimbarea lichidului de frana aici.
  3. ticolino

    Vacanta In Croatia, In Regie Proprie

    Uite aici. Am inteles ca Muntenegru e foarte frumos, si sper ca la anul sa-l vad cu ochii mei
  4. ticolino

    Budapesta-Venetia-Verona-Milano-Viena

    @adrian_r5: clar pe autostrada! accidentul a fost destul de aproape de destinatie, asa ca gps-ul a considerat ca e mai bine pe drumurile acelea (judetene mai corect zis, nu comunale) decat sa ma bage la loc pe autostrada pe urmatoarea intrare. Dar si la intoarcere am mers pe niste drumuri judetene pe langa Budapesta, din greseala i-am spus gps-ului sa ocoleasca o bucata din autostrada de centura si nu am mai putut sa il "repar", asa ca m-a dus pe niste drumulete mici si proaste (santuri, gropi) prin niste satulete pana la o alta intrare de autostrada. Si acum, sa va povestesc cum e plaja la italieni. Din punct de vedere fizic, e foarte foarte lata (mai lata ca la Mamaia de exemplu). Si sezlonguri cat vezi cu ochii, puse unul langa altul pe toata plaja pe lungime, iar pe latime pana la vreo 50m de mare. Sezlongurile nu apartin de niste intreprinzatori care le inchiriaza, ca la noi, ci apartin de hoteluri si alte spatii de cazare. Orice hotel din statiune are sezlongurile lui pe plaja, prin urmare orice turist care sta in statiune are gratuit umbreluta si sezlonguri. Dar reversul medaliei este ca daca nu stai in statiune, nu poti sta pe sezlong (pentru ca nu sunt de inchiriat). Din fericire, e loc destul pe nisip. Sistemul desi pare simplu, s-a dovedit mai complicat in realitate. In prima dimineata cand ne-am dus la plaja, ne-au dat de la hotel (Storione) o hartie simpla scoasa la imprimanta pe care scria ceva de genul "Storione Due". Am zis "ok - deci avem doua locuri". Mergem la plaja, gasim placuta pe care scrie "Hotel Storione", si ne asezam la o umbreluta. Observam noi ca pe umbrelute sunt scrise niste numere. Numerotarea era de la 101 la 120 si ceva, deci clar nu reprezentau numarul camerei, prin urmare am presupus ca reprezinta un numar de inventar. Gresit. Mergem noi in apa, cum stateam noi si ne balaceam observam cum vin niste altii, ne dau lucrurile la o parte de pe sezlonguri si se aseaza ei. Cand ii intrebam de sanatate, ne spun ca e umbrela lor si scot o hartie pe care scria "Storione 101, adica exact numarul umbrelei". Mai parlamentam noi putin si ne zice alt turist care statea mai incolo ca "Storione Due" reprezinta de fapt alta zona, mai la vale, aici e Storione simplu. Ne luam bagajele la spinare si ajungem intr-un tarziu (a trebuit sa intrebam un "organizator" care se ocupa de plaja) la "Storione 2". Acolo, cam toate umbrelele ocupate mai putin cateva de pe primul rand din dreapta. Ne asezam la una, si observam ca are o eticheta galbena. Ne mai uitam odata la semn, Storione Due. Ce sa fie? Ne asezam totusi, dar nu foarte confortabil, presimtind ca o sa se intample ceva. Si se intampla. Vine "organizatorul" si ne spune ca umbrelele alea sunt private si ca, desi nu e nici un semn, cele de la storione incep din randul 2. Si din pacate sunt toate ocupate. Ne ridicam noi sa ne ducem pe nisip, dar ne striga organizatorul ca ne-a gasit alta umbrela, putin mai incolo, la alt hotel. Acolo a fost ok, nu ne-a mai dat nimeni afara, dar am mai observat cateva victime care se asezau la umbrelele galbene cum erau uşuite mai incolo. Ziua urmatoare ne-am trezit de la 8 ca sa prindem umbrela si a fost ok. Au urmat 3 zile de deplasari, iar de pe 25 august s-a cam golit statiunea, si prin urmare si umbrelele, asa ca n-au fost probleme. Am uitat sa va zic costurile totale. Am terminat de contabilizat acum 2 zile, dar de-abia azi mi-am revenit din soc. Benzina: 300lei + 190E Taxe de drum: ~60E Cazare : 300lei + 900E Mancare: 500E Shopping: 800E Totalul mi-e frica sa-l calculez
  5. ticolino

    Honda Civic 2007

    Bravo! S-o conduci sanatos!
  6. ticolino

    Turismul romanesc

    Mi se pare putin ciudat, toata lumea e nemultumita de litoralul romanesc dar anul acesta a fost cel mai bun sezon hotelier, cu ocupare de peste 100%! Trag o singura concluzie: ori cei nemultumiti sunt foarte foarte putini, ori romanul este masochist. Anul acesta am mers la noi la mare in 2 weekend-uri, in mai si iunie. Am incercat sa merg o data si la celebrul "han al piratilor", cu ii promisesem lui Moshu anul trecut, dar m-am razgandit avand in vedere ca o casuta era mai scumpa decat un hotel de 3 stele in Mamaia (Perla). Cel mai mult la noi pe litoral ma deranjeaza serviciile, in special cele culinare. Chelnerii de pe litoral sunt printre cei mai nesimtiti oameni, probabil dau un test de nesimtire la angajare si selecteaza doar crema. Desi era extrasezon si terasele erau mai mult goale, am facut urmatorul test: in cat timp ne aduce meniul dupa ce ne asezam la o masa. Am incercat la 6 terase (nu muream de foame asa ca am avut timp) si la nici una nu ne-a adus meniul in 5 minute, asa ca daca nu au vrut banii nostrii am plecat. Pana la urma am mancat in parcul de distractii, unde au fost mult mai prompti. Nu detaliez serviciile in strainatate, pentru ca aici se vorbeste de turismul romanesc, dar meniul il primesti aproape imediat si in multe cazuri in 5 minute ai mancarea in fata. Asta vorbind de litoral, pentru ca in Bucuresti in multe locuri sunt servicii relativ bune, dar aproape peste tot in Romania lipseste zambetul de pe fata ospatarilor si prestatorilor de servicii in general.
  7. ticolino

    Budapesta-Venetia-Verona-Milano-Viena

    @adrian_r5: drumurile de care vorbeam sunt asa: SP61, SP57,SP42,SP52 si SP47, care fac legatura intre Santo Stino di Livenza si Lido di Jesolo. Ca sa continui cu impresiile: In "afara" se conduce mult mai bine ca in Romania. Nu e vorba doar de drumurile mai bune, ci si de "respectul conducatorilor fata de colegii lor de trafic", ca sa folosesc un limbaj de lemn. Desi nu mai fusesem niciodata plecat din tara, nu stiam "limba si obiceiul", m-am simtit mult mai bine conducand printre straini decat acasa. E lumea mai relaxata, probabil. Nu tu slalomuri haotice de pe banda 3 pe 1 si inapoi in oras, nu tu depasit coloana pe dreapta sau pe contrasens si apoi fortat revenirea, nu tu nesimtiti care dau flash-uri pe autostrada, nu tu nesimtiti care au impresia ca li se strica masina daca merg pe banda 1, etc etc. In Austria se conducea cel mai corect, apoi in clasament urmeaza la distanta mica Ungaria si de-abia apoi Italia, care ori sunt mai "latini", ori sunt multi romani. Oricum si in Italia se conducea mult mai bine ca in Romania. Drumurile cele mai bune au fost in Italia, culminand cu autostrada cu 3-4 benzi Venetia-Milano. In Austria se lucreaza foarte mult pe austrada, sunt foarte multe zone cu limitare de 60 sau 80 pe cativa kilometri si exact acolo sunt si politisti cu radare. Ca sa nu mai vorbim ca in toate tunelele din Austria este limitare de 100. Revin.
  8. ticolino

    Budapesta-Venetia-Verona-Milano-Viena

    Tot din Verona, casa "Julietei": Milano - aici am gasit un fetisim ciudat pentru balene - foarte multe statui de acest gen: PS. @dreaQ: nu folosesc "Windows picture and fax viewer" Fisierul are informatie de orientare, din pacate forumul nu o recunoaste, asa ca o sa le re-orientez manual. Venetia: Viena:
  9. Vineri m-am intors din concediu, prima data cand am iesit cu masina din tara. A fost superb, si ne-a venit foarte greu sa ne intoarcem; la Viena am mai prelungit cu o zi, si daca nu ar fi trebuit sa revenim la serviciu de azi am mai fi stat cu siguranta. Pe scurt, n-am avut nici o problema, masina a mers perfect, consum intre 5-5.5% in functie de conditiii, lungimea totala a traseului 4300km. Am folosit un PDA cu GPS, iGo, si a functionat perfect, cu exceptia centrului Budapestei (dealul castelului din Buda), unde tot crapa. Ziua 1: Bucuresti-Deva, 6.5 ore. Ne-am cazat la o pensiune cam scumpa (130 lei) si nici macar n-am avut baie in camera. Am mancat o mancare foarte proasta (supa la plic si papanasi vechi si tari) la un restaurant din oras recomandat de cineva de la pensiune. Ziua 2: Deva-Budapesta, 7.5 ore cu tot cu pierdut o ora si ceva prin Arad (asigurari de sanatate, schimbat niste bani, etc.). La granita nu mi-au cerut nici un fel de imputernicire de la firma de leasing. A mers foarte rapid, doar se uitau pe acte si gata. Dupa ce am intrat in Ungaria la cativa kilometri m-a oprit politia lor ca sa-mi atraga atentia ca nu am farurile aprinse (uitasem de ele dupa ce oprisem sa iau vigneta). La Budapesta am prins ziua nationala, cu artificii pe Dunare. Circulatia in Budapesta a fost ambivalenta, pe de o parte lejera si cu semafoare sincronizate, pe de o parte coloane din cauza oamenilor care se duceau in acelasi loc (spre Dunare). Ziua 3: Budapesta - Lido di Jesolo (Venetia), unde am stat 7 nopti. Am facut cam 8-9 ore, cu mici pauze, si cu stat vreo juma de ora pe autostrada din cauza de accident (cativa morti, printre care si un copil). Noroc cu GPS-ul, pentru ca am reconfigurat traseul cu iesirea de pe autostrada in dreptul careia eram si m-a scos foarte bine. Cu aceasta ocazie am experimentat niste drumuri comunale de la ei, care au un asfalt impecabil, doar ca sunt foarte inguste. Ziua 4: program de plaja Ziua 5: am vizitat Verona, un orasel foarte frumos, care mi-a placut mai mult decat Milano-ul. Am parcat masina intr-o parcare subterana chiar in centru, langa Arena, si am vizitat orasul vechi (printre care si casa lui Romeo si cea a Julietei). Parcarea a costat relativ multisor, pentru vreo 3.5 ore am dat 7E, dar oricum a fost ceva mai putin decat taxa de autostrada, asa ca mi s-a parut ok. Ziua 6: plaja Ziua 7: Milano. 350km, 3.5h. Aici a fost mai problematic cu parcarea. GPS-ul m-a dus pana in centru, pana la Dom. Acolo am vazut un semn de parcare subterana si am intrat, crezand ca e ca la Verona. Nu era. Costa 5euro/h. Am lasat-o o ora la ei, apoi am luat-o si am parcat-o pe marginea strazii, unde erau marcaje de parcare cu plata. Dar aveam o problema majora: nu stiam cum sa platesc parcarea (nu erau automate si nici instructiuni). Am intrebat la o circa de politie, care era in apropiere, si ne-au zis ca se cumpara tichete de parcare de la tutungerii. De-abia la al 6-lea chiosc am gasit si arata ca niste lozuri mari, care se razuiesc cu data si ora parcarii si se lasa in parbriz. 1.5E/h. Milano-ul mi s-a parut mai mult mare (ma refer la centru, la fosta cetate) decat frumos, adica densitatea de frumos pe metru patrat era destul de mica. Dar poate e din cauza caldurii (35 de grade) sau din cauza siestei care faceau ca strazile sa fie fie cam pustii (la italieni, intre 1-2 si 5 toate magazinele (si uneori si restaurantele) sunt inchise). Ziua 8: Venetia. Aici am fost cu autobuzul, care ne-a lasat in coltul nord-vestic al Venetiei, unde se opresc toate mijloacele de transport de pe uscat si incep cele pe apa. Venetia e mai frumoasa decat Milano-ul, dar foarte foarte mare inghesuiala si canalele chiar daca sunt frumoase cam put. Am luat un vaporas pana la Piata San Marco (in coltul opus) - principala atractie turistica, unde ne-au mancat porumbeii din mana si ne-am suit intr-un turn foarte inalt de unde se vedea tot orasul, apoi ne-am intors pe jos, incercand sa bifam principalele puncte de interes. Aici am mancat si cea mai scumpa masa ever, 75E/2 persoane. Ce-i drept, cu multe "specialitati". Ziua 9: plaja Ziua 10: Am plecat la Viena unde ne-am cazat la fel ca la Budapesta, tot la un Ibis, dar de data asta amplasat "strategic", chiar la Mariahilfer Strasse". Asa ca in drum spre centru, pe langa atractiile istorice, am vizitat si atractii mai moderne, precum C&A si H&M. Si in sfarsit mi-am gasit si eu haine pe masura si pe gustul meu, pentru ca in tara nu prea reusesc, asa ca i-am facut o acerba concurenta sotiei in materie de shopping. Seara am fost in Prater, unde m-am dat in chestia cred ca a doua ca "groaznicitate" dupa bila elastica, adica in liftul care te urca si te coboara cu cativa g. Ziua 11: Tot Viena, iarasi shopping (de data asta si pentru motor), putin turism, nein Prater pentru ca eram foarte obositi. Ziua 12: Viena - Caciulata. Asta dupa ce ne-am mai cumparat dimineata 2 valize ca sa adapostim "suvenirurile" achizitionate anterior. Portbagajul fiestei a fost mai incapator decat ma asteptam, au incaput 3 valize in el, a 4-a am ascuns-o intre bancheta si scaunul soferului), ca sa ramana bancheta libera sotiei pentru somn pe timpul drumului. Am plecat la 11 din Viena, la 21 eram la Deva. Am mancat la o benzinarie, pentru ca in restaurante nu mai aveam incredere, si am plecat la drum, pentru ca nici in cazare nu aveam incredere. La 23 eram in Sibiu, am incercat la un hotel de 3 stele dar costa 280 de lei pe noapte. Asa ca ne-am luat picioarele la spinare si am continuat pe Valea Oltului. La Caciulata incep sa apara hoteluri. Din alea mari, comuniste, de tratament pentru sindicate. Nici unul (am incercat la 4) nu avea camere libere. Si mai si costa 150 de lei camera. Tocmai cand ma resemnasem cu ideea ca o sa merg pana in Bucuresti, am gasit un hotel modern, nou construit, care se numea Orizont. Aveau camere (o data cu noi a venit la hotel inca un cuplu care tot asa cauta cazare) asa ca am dormit acolo. 165 de lei dar totul nou, frumos si dotari cu adevarat de 3 stele. Nu ca as fi foarte pretentios dar dupa ce ai transpirat o zi intreaga e bine sa gasesti un feon in baie ca sa te poti spala si pe cap inainte sa te culci. Ziua 13- Am ajuns inapoi in Bucuresti Mancarea a fost peste tot foarte buna (cea mai buna la italieni). Se simtea gustul ingredientelor naturale,gustul de rosie proaspta, gustul de lapte din branza, gustul de masline, etc. Si portii foarte foarte mari. Niciodata n-am putut lua 2 feluri de mancare pentru ca nu le-am fi putut manca. Oricum in Italia nu prea au supe, si sa-ti iei la felul 1 pizza si la felul 2 spaghete nu prea are sens. Ne-am mai luat deserturi, cafele, etc. O masa a costat in medie 20E (pt 2 persoane). Taxele de autostrada sunt cam mari in Italia, dar si autostrazile foarte bune. Autostrada Venezia-Milano are 3 benzi si pe alocuri 4, dar a costat cam 14E/300km). Parcarile in Italia "la strada" sunt cu plata, dar in Viena si Budapesta sunt gratuite. Nu pe trotuar, ci sunt marcaje speciale pe marginea strazilor. Si culmea, am gasit si locuri. Revin cu poze.
  10. ticolino

    Masini Noi Vs. Masini Second-hand

    Eu unul mi-am luat masina noua pentru ca nu am avut bani de sh. Am ajuns la 10000km si nu am ajuns la service decat la verificarea gratuita de la 2500. Inca se simte mirosul de nou.
  11. ticolino

    Accidente... vazute sau suferite

    Pai si de unde stii ca e tantalau? Au niste stickere speciale pe masini? Mai degraba ar fi trebuit sa se uite in oglinzi in timp ce incetinea (din ce a spus a durat cateva secunde).
  12. ticolino

    Strumfuadi & VAXXi did it....next one????

    @satori: e important sa iti formezi inca din "frageda pruncie" niste reflexe sanatoase. Incearca sa aplici constient ce scrie cu privire la counter-steering, franare si luatul curbelor, si incet-incet vor deveni reflexe.
  13. ticolino

    Dacia Logan (fosta X90)

    Blasfemie! Cum se poate ca un tractor puturos sa bata un motor cu benzina cu ~30cp in plus? La fel de incantat am fost si eu de fordul meu . Motorul 1.5dci de pe logan are aceeasi putere cu cel de 1.4 de la ford, adica 50kw. Diferenta este ca cel renault are cuplul maxim la o turatie mai mica (~1800) din cate stiu.
  14. ticolino

    Strumfuadi & VAXXi did it....next one????

    Felicitari! Trebuie sa o iei treptat, drumuri din ce in ce mai lungi, pana mai inveti. Dupa ce te simti stapan in oras, poti sa iesi si afara . Nu e bine sa-ti soliciti reflexele pe care inca nu le ai la viteze mai mari de 60/h. Citeste "proficient motorcycling" (daca nu ai citit deja) si incearca sa aplici ce scrie, mai ales la frane si curbe.
  15. ticolino

    Transalpina Pe 2 Roti

    Gata versiunea 2 . A iesit mult mai bine. Mai sunt cateva mici greseli (adica greseli pe care le vad cu ochiul meu prost, or mai fi si altele dar nu-mi dau seama) dar sunt prea obosit acum ca sa mai stau 2 ore sa rendez si sa uploadez. Am folosit Sony Vegas 7 si mi se pare excelent. Multe functii ne-kitch-oase, usor de folosit si foarte rapid. Am inteles ce ziceai si de zoom+rotate la poze . Ascultati cu sunet, am incercat sa sincronizez versurile de imagine, pe unde s-a putut. @Night Elf: multumesc inca o data de sfaturi si cred ca ar trebui facut un topic de editare video, daca tot e unul cu fotografii. Dar din pacate nu stiu daca timpul imi va permite sa fiu "activ"
×