Jump to content

ghYtza

Membru
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About ghYtza

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/14/1983

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    BV11KEL
  1. Unul dintre ele duce la canistra de carbon iar celalalt este de aerisire,cand alimentezi pe acolo se evacueaza aerul din rezervor
  2. Asa este normal,in timpul functionarii AC ventilatorul ramane pornit pe viteza maxima pentru racirea condensorului (radiatorului) de freon,indiferent de temperatura de afara
  3. I-am dat de cap dupa o zi de mesterit. Cablul de masa G103(masa ECM-ului) era desfacut aproape complet,este prins cu un surub undeva sub alternator.Dupa ce l-am strans a pornit fara probleme si ledul butonului ac s-a stins.
  4. Salutare Ieri, dupa cateva ture prin oras ,motorul matizului(Euro3 2006) se opreste brusc la plecarea dintr-o intersectie. De atunci ma chinui sa-l pornesc dar fara rezultat. Electromotorul invarte fara probleme. Becul ceck engine nu se mai aprinde cand pun contactul Becul verde de pe butonul AC ramane aprins cand pun contactul(ciudat) Pompa de benzina nu se aude mergand Scantei nu da deloc Am verificat toate sigurantele si releele care sunt ok,am resetat ecm,degeaba.Tind sa cred ca este o problema electrica dar nu reusesc sa-i dau de cap. Astept sfaturile dumneavoastra Multumesc
  5. Nu este corecta dar este ,probabil, absolut necesara.In 99.99% din cazuri nu se intampla nimic.Parerea mea. Cureaua se rupe mai degraba in mers normal,presupun Aceeasi poveste ca si cu restrictorul de aer de pe admisia de la Matiz. O fi degeaba ,n-o fi degeaba etc etc...
  6. Nu cred ca are vreo legatura nivelul antigelului cu faptul ca nu ai schimbat freonul,asta nici nu se schimba.Indicatorul din bord de temperatura ce zice?. Oricum cred ca n-are legatura cu Ac. De verificat termostat , supapa capacului vasului de expansiune si garnitura de chiulasa
  7. As dori tubulatura de umplere a rezervorului daca mai este valabil
  8. In timpul mersului circuitul electric este alimentat de catre alternator,bateria nu are nici o treaba Mecanicul tau o sa iti schimbe pana la urma si motorul si.. mai stiu eu ce,degeaba.Du-te neaparat la un tester.Oricum te costa mai putin decat sa-ti inlocuiasca toate piesele motorului mecanicul tau.
  9. Cred ca trebuie verificate si planetarele (jocul lor),nu cred ca nea" asta de la ITP ti-a verificat planetarele.Si daca si astea sunt OK atunci trebuie facuta o proba in mers la un service, cred eu...
  10. Pai , intai trebuie verificat daca nu ai jocuri pe la pivoti,bucsi etc.Dupa aceea mai vedem.
  11. Cu solutia aia am dat si eu pe rugina superficiala si nu a avut nici un efect.Mai scrie pe ea ca formeaza grund,ei bine nu formeaza nimic.
  12. Stroboscopul e pentru reglajul avansului din cate stiu eu,probabil a fost o lampa UV
  13. Cu siguranta ai discurile ovalizate.Atunci cand folosesti frana frecvent se incalzesc si se dilata unele componente ale sistemului de franare si incepe sa frece si sa bata. Am patit la fel si am schimbat discurile dupa care nu s-a mai auzit nimic.
  14. De obicei cand ajunge la minim se aprinde ceea ce inseamna ca mai ai 4-5 l de benzina
 

×
×
  • Create New...