Jump to content

cv-03-btf

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About cv-03-btf

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    covasna
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    cv-03-btf

Recent Profile Visitors

668 profile views
  1. ... In ce ma priveste... eu ma opresc aici..!!! raspunsul o sa-l primesti in privat. Eu cred ca acest forum este pentru a discuta probleme tehnice legate .." de check.." si nu pentru " intepaturi " sau "aprecieri" privind capacitatea de a intelege.Cu atat mai grav cu cat ele vin de la un ..moderator. Pe unele pagini , oameni cu bun simt, au avut amabilitatea de a posta pagini intregi pentru a explica un proces sau a clarifica un detaliu Am o varsta si o profesie respectabila iar ca hobby am sute de ore petrecute pe o masina si sute de ore cu pistolul de lipit in mana ..asta ca sa simplific!!
  2. ... Si... cu asta te-ai revansat fata de Tolin... Ca sa te citez..." A dracu conspiratie... " !!! Ciudata atitudine la unul care pune pe forum destule intrebari..." banale " Ca sa nu fiu complet of topic. .. Nu am nici o suspiciune legata de chiulasa, supape sau tacheti. Toate operatiile au fost efectuate la Ozun iar problemele de la acel moment ( mersul sacadat, in special la turatii mici si o bujie tot timpul neagra de fum ..) au disparut...cu exceptia check...care ramane aprins.Motorul este considerabil mai lenes..!!!
  3. ... Mda.. un raspuns arogant... si deplasat...NU ne cunoastem (.. .)..Nu ai de unde sa sti cat de clar era specificat acolo (..) faptul ca nu exista interfata de diagnoza pentru euro 2, pentru ca sa faci astfel de " aprecieri". Daca imi aduc bine aminte ..era tot cu semnul intrebarii... Apoi de cate ori nu ai intalnit afirmatii contradictorii pe net..??!! Acest forum este accesat si de unii " novici "( in ale matizului evident ) care spera/asteapta sa obtina un raspuns pertinent la o problema a lor..chiar daca pentru " avansati " e clar ca buna ziua.. Daca pe viitor cineva intreaba tot o chestie banala..( pentru tine ) tot un raspuns de acest gen va primi...???
  4. Salut... am cumaprat un matiz fabricat in 1999 cu martorul check aprins..Ulterior am schimbat caracsa de la filtrul de aer ( cu tot cu filtru ) fisele , delc-ul si pipa...Martorul de aprinde la cateva zeci de secunde dupa ce am pornit.. uneori minute si ramane aprins tot timpul.. Banuiesc in continuare mai multe probleme.. de unde as putea cumpara o interfata de giagnoza pentru acest model.>?? ( euro 2 ) Din ce am citit pe net ( si sper sa nu fie asa) la matizul cu mototr euro 2 diagnoza se face doar cu scanerul de fabrica..??!!! ps... am rectificat chiulasa si au fost schimbate toate supapele..( un cilindru nu functiona din cauza supapei ) dar surpriza.. motorul merge mai prost... cu greu sare de 100 km la ora..( cu un cilindru nefunctional .. lua si 120 fara probleme.) Banuiesc ca nu este la punct distributia.. unde gasesc o explicatie despre cum se verifica distributia..??
  5. vand far ( second ) dreapta matiz 70 LEI...
  6. SALUT... Cumpar caracasa filtru aer Matiz 0744222246
  7. salut.. cam pe unde este amplasat termostatul la matiz..???
  8. multumesc frumos Tomis.. deci nici o sansa sa adaptez un delcou pe un motor euro 3.. da.. as putea sa iau si calcuculatorul.. numai ca instalatia electri e compromisa la euro 3..
  9. Nu-mi functioneaza spritiera de la parbriz.. imi poate spune cineva cum as putea sa ajung mai usor la motorasul de la spritiera ? Stie cineva daca pot adapta delcoul de la un euro 2 pe un motor de euro 3..?? Ideea este ca motorul meu imi pare destul de obosit si as avea posibiliatea sa achizitionez un motor euro 3 ( 2005 ) Acum eu cred ca am 2 variante. 1 sa folosesc calculatorul si instalatia originala ( senzorii ) pe motorul euro 2 dar nu stiu daca pot monta delc-ul de pe euro 2 pe cel de euro 3 ( acela nu are delc si foloseste o bobina din care pleaca direct fisele la buzii ) 2 daca instalez motorul euro 3 si calculatorul tot de la euro 3 este posibil sa am surpiza sa nu se potriveasca cablajul..?? evident facand exceptie pe partea de aprindere.( delc bobina )!!!
  10. 75.000 scrie pe ceas... dar pare destul de obosita masina.. adice se vede ca s-a umblat peste tot... an de fabricatie 99 sau 2000. Cat ar trebui sa fie compresia la matiz..??
  11. Salut.. era sa scriu ca am o problema cu motorul de la matiz... Masina a fost cumparata cu capacul de delc si pipa crapate... mergea destul de prost dar am crezut ca isi va reveni dupa ce voi le voi schimba .Mai ales ca in urma cu o luna motorul mergea chiar bine. Chiar si dupa aceasta operatie .. motorul trepideaza ca si cum ar merge in 2 pistoane si e fara vlaga... Am verificat bujiile si una din ele prima din stanga era plina de ulei... Am cumparat un set de bujii si dupa ce le-am s-a schimbata situatia...Masina alerga destul de bine .. iar efectul de 2 pistoaneera abia sesizabil.. Dupa cateva drumuri prin oras vechia situatie a revenit. Prima bujie era la loc murdara si imbibata cu ulei. Am banuit injectorul de pe cilindrul respectiv. L-am dat jos si era si acesta imbacsit.. L-am curatat dar pentru ca sa fiu sigur ca asta era problema am inversat ordinea montarii injectoarele. Degeaba problema pe cilindrul 1 persista. Ba mai mult si celalate buji aratau ca inmuiate in melasa..!!! iar pe filetul de la toate bujiile se observa ulei in exces..Nu mai spun ca miroase de la o posta a benzina nearsa.Am banuit ca drumurile ( in regim de iarna ) erau prea scurte.. uneori si sub un kilometru .Am recuratat tot setul .. motorul si-a revenit dar cu fiecare pornire mergea tot mai rau. Am facut un drum de 25 de km x2.( o pauze de o ora intre ele) si parca era cu " panze..". Martorul galben s-a aprins dupa primi km..Am verificat compresia si cilindrul 1 surpriza nu trecea de 8 in timp ce la celalate era in jur de 10..poate 11. Am dat iar jos rampa de injectoare si am pus contactul.. INJECTORUL DE LA CILINDRUL 1 ARE UN DEBIT MAI MARE. L-am schimbat cu altul tot second.. aceleasi simptome. Am inversat mufele de alimentare si acum cel din mijloc avea debitul mai mare.Am repus totul la loc si am facut o tura...Desi motorul trepida la relanti in mers se comporta destul de bine..Dupa cativa km s-a aprins martorul galben si a scazut din puterea motorului. CE PARERE AVETI..???sa fie arse supapele de la cilindrul 1.>?? un1i spun ca eventual din cauza pipei defecte s-a depus calamina .. si isi va reveni dupa un drum lung..Motiveaza ca nu ar trebui sa fie diferenta asa de mare si ca se uzeaza simultan.!! De ce injectorul primeste comanda pentru mai multa benzina... e cumva socul numai pe " un injector..??!!!"
  12. adevarat... era intuneric afara cand exploram.. in cele din urma a pornit.. Pompa de benzina.. primea curent dar nu baga.. si aici destul de ciudat o scoteam afara mergea.. o puneam la loc nu mai mergea.. si chestia asta de 4 ori.Apoi si-a dat drumul..!!!
  13. edit edit...am insistat un pic cu google si am intalnit acesta problema la mai multe masini la care se instalase un alt casetofon. Am mers la masina si am observat ca nici al meu nu functiona.. Am reverificat tabloul de sigurante si am observat ca una din sigurantele albastre de 15 amperi " avea o fisura " greu de observat chiar si in conditii de lumina naturala.Am schimbat-o dar masina tot nu a vrut sa porneasca... probabil am inecat-o. Ce e drept toata dupa amiaza am dat la cheie. In schimb casetofonul a prins viata... Referitor la imobilizator.. cred ca la asta se refererea cris06.. se poate dezactiva..?? Desi masina este din 1999 .. uitandu-ma sub bord amobservat un manunchi de 3 fire pornind din laterala contactului de cheie.. cine stie cate modificari i-au fost aduse in acesti ani..??? eventual detalii pentru a-l dezactiva in privat ..?? Inteleg ca acest lucru trebuie sa fie protejat fata de persoanele rau intentionate..!!!
  14. In bord se aprind becurile ( centura.. etc..) demarorul functioneaza... dar nu porneste.. Am sesizat ca unul din releele mici are soclul compromis ( cel din mijloc din sirul de 3 ) si unul din papuci" alunecati in jos " . Am impins la loc papucul.. dar fara nici un rezultat...Acum cateva zile a avut aceiasi problema dar motorul a pornit dupa ce s-au miscat sigurantele ( nu avea scanteie..).O alta problema.. pe care am constatat-o in mers este ca luminile de la ceasuri functioneaza cu intermitente. Seara am mers cu masina fara probleme iar dimineata nu a mai vrut sa porneasca..!!
 

×
×
  • Create New...