Jump to content

onlyone

Membru
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About onlyone

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    ct80one

Recent Profile Visitors

2208 profile views
  1. In primul rand verifica daca mai ai ulei in cutie. De cand au aparut simtomele?
  2. onlyone

    Cielo Gle 96

    daca ofera un membru forum din Constanta sau imprejurimi 7500 lei pana maine seara, a lui e. daca nu, se da.
  3. onlyone

    Cielo Gle 96

    pret: 8300 LEI Constanta
  4. adica cat timp a stat fisa iesita? ai mers in 3 cilindri o perioada lunga? nu aveai probleme cu turatia? era stabila? daca tu nu ai schimbat distributia niciodata, bujiile le ai de 70k km si fisele la fel (mai mult ai mers cu o fisa scoasa mult timp) e cam greu de depistat a cui e vina...
  5. onlyone

    Cielo Gle 96

    DE VANZARE cielo GLE 1996 made in korea - 170.000 KM REALI - ITP valabil pana in 2012 - Geamuri Electrice fata spate - Aer Conditionat (necesita reumplere anuala cu freon, nu am facut revizie completa sa vad de ce scapa asa repede freonul) - Senzori Parcare Spate de culoare alba - Pneuri Iarna NOI - cumparate in 2010) - Inchidere Centralizata, Alarma - Instalatie GPL montata dec. 2009, OMOLOGATA RAR vara 2010, in garantie inca 1 an - Radio Casetofon MOTORUL ESTE IN STARE PERFECTA, nu mananca ulei. PRET 8900 LEI PS. Masina are ambreiaj schimbat de la A la Z, distributie si pompa apa noi - se poate vede evolutia masinii si problemele pe care le-am avut cu ea in timp, in posturile mele. Masina este cea din poza, tabla este in stare foarte buna, daca e cineva intersat revin cu mai multe poze. Masina are nevoie de un radiator nou pentru ca are o fisura si pierde antigel in stationare, dupa ce se inchide termostatul (gasiti detalii in posturile mele)
  6. Incearca sa faci o aerisire a circuitului si vezi ce se intampla. eventual o schimbare a lichidului din circuit. Cineva ar trebui sa se uite la cilindru unde apasa pe levierul de debreiere, daca se misca ciuda, gen cu intarziere fata de pedala. E destulde greu de diagnosticat, eu din cauza unui mecanic prost am schimbat discul, cilindrul, levierul, pana la urma am descoperit singur ca era pompa de ambreiaj.
  7. Multumesc. O sa vad ce radiator gasesc de luni incolo.
  8. Era mai mult o figura de stil. Nu o sa raman chiar pe butuci in sensul ca nu o sa fac foamea, o sa ma descurc si cu banii de benzina, dar sunt constient ca ce investesc in masina asta nu mai recuperez daca as vrea sa o vand. Daca macar pot sa scap de inca vreo 200 lei manopera in service, imi fac timp si schimb eu radiatorul. Sau este dificil? La distributie mi-era frica ca e cu rola, cu tensionare, trebuie potrivita cum trebuie.. dar la radiator m-as baga. La asta nici aerul conditionat nu-i mai merge, eu depind de masina B-CT, prefer sa strang cureaua dar sa stiu ca merg cu o masina noua, in garantie, m-am saturat de problemele avute in ultimii ani. Cu ambreiajul imi venea literalmente sa o bag in pom, ca nimeni din serviceuri, nici macar la arrow daewoo nu isi dadea seama de ce patineaza. Pana am rezolvat-o cu ajutorul lui SALEX, caruia ii mai aduc odata multumir, am schimbat si discul din nou, si clindru, si levier si pedala, dar deja sunt offtopic si imi cer scuze pentru asta.
  9. daca chiar as gasi un radiator la jumatate din pretul ala tot ar fi bine. sper ca pot sa il montez demontez / montez eu personal, pt ca masina noua o sa ma sece rau de tot de fonduri.
  10. radiatorul cu pricina este asta? cod: 96144847 RADIATOR RACIRE Cielo 458,61
  11. Va multumesc pentru raspunsuri. Sincer nu imi dau seama cum s-ar putea schimba si nici idee de unde as putea gasi nu am. Presupun ca nu se afla printre reperele de AICI ...
  12. Sunt o gramada de pareri contradictorii legate de spalatul motorului. Oricum faptul este consumat. Peretele ala lateral este din aluminiu? Nu cred ca a crapt din cauza antigelului aral roz...
  13. O sa o vand cuiva care nu are sa o foloseasca pe urban sau i-o dau lu taica-miu ca are o dacie veche. Nu as vrea sa mai investesc alti bani, imi trebuie alta masina si oricum dupa 14 ani e vremea pentru o masina noua. Coloana aia laterala e din aluminiu sau alt material? Teoretic se poate face vreun soi de reparatie la ea sau e compromisa?
  14. Dragi colegi tin sa va anunt ca de fapt mi-am luat teapa si imi vine sa imi dau cu ceva in cap. Apa din acele diferite locuri de fapt tasnea din radiator care avea o fisura. Pe care pana la urma am depistat-o in Constanta, in Bucuresti nu stiu cum naiba nu am vazut-o. Si a naibii nu a curs cand i-am facut proba in service. Acum este posibil sa fi scapat si pe acolo ... greu de zis. Stiu, sunt prost si prostia se plateste. Nu stiu daca asta se lasa cu un alt radiator cu totul sau nu... Oricum o sa renunt la aceasta masina, nu ma pot baza pe ea. Culmea e ca ma miram si eu cum a ajuns apa de la carcasa in zona curelelor... Sunt prost prost prost. Fisura naibii se pusese buza pe buza dupa ce a fost montat la loc furtunul ala gros care iese din carcasa termostatului. Si a pierdut f putin neajungand sub masina. Abia in CT cand am vazut ca iar am scurgere...
  15. Am rezolvat problema la service langa targul Vitan, pana la urma m-a costat 200 lei cu factura. Mi-a placut cum s-a lucrat. Garnitura termostatului demontat parea a fi okay deci problema a aparut de la carcasa termostatului.
×