Jump to content

codrync

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About codrync

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1997
  1. ... Mersi mult de sfaturi Kinetix. carburator curatat acum 1000 km la autodaewoo iasi schimbate tot atunci personal: bujii(bosch), fise bujii coreene, capac delco, filtru benzina, filtru aer e ciudat ca inainte de curatare carburator am mers cu ea pana la bucuresti si mi a consumat in jur de 4.5 inafara e drept ca dupa curatare mi a mai facut si niste reglaje si atunci am observat eu ca a modificat si avansul si m-a intrebat daca pana acum masina a fost puturoasa... totusi parca consuma mai mult am sa incerc sa mai schimb din avans si suruburi... mentionez masina fabricatie 1997 cu 76000 km kinetix lucrezi in domeniu ??? fara un stroboscop cum vad la cate grade e avansul ??? multumesc. orice parere e binevenita.
  2. Incerc si eu sa reglez avansul deoarece cred ca el este vinovatul consumului exagerat. Intradevar fac drumuri scurte dar de cand mi a reglat totul un meserias si din cate am observat a modificat avansul consumul sare de 11 in oras. Deci intrebarea mea este urmatoarea? Care este dependenta avans consum ? Daca invart delcoul(avansul) spre habitaclu creste relantiul, invers scade. consumul ce dependenta are fata de acest avans ?
  3. Salutare. Am facut carburatorul la tico, curatat + reglat. Merge excelent. La inceput era foarte turat la pornire si l am dus sa dea turatia mai mica. Acum e prea mica si nu vreau sa il mai chinui pe bietul om de la service care a facut o treaba excelenta la reglat si curatat. Ideea este ca daca il duc tot greu ii va fi pentru ca dureaza sa se raceasca motorul si nu e timp etc. Ce va rog eu... care e surubul asta de reglat turatia la soc ??? cel de langa reglajul turatie la relanti cu motor cald, adica cel din capul termoelementului ??? Va rog un raspuns cat se poate de repede. Si daca e ala cum boala invart de el ? ce ustensila imi trebuie ??? Multumesc anticipat.
  4. kinetix am vazut ca esti din iasi ... poate ma ajuti si pe mine cand ai timp sa reglez carburatorul ca imi cam prind urechile. Odata ce mi ai aratat nu mai uit, vad ca te pricepi. Multumesc
  5. Sa vedem daca am inteles bine treaba cu consumul... Cu cat desfietezi surubul de amestec cu atat consumul este mai mare ??? Din ce spuneti voi eu asta inteleg. Daca e careva din voi din Iasi spuneti va rog ce consum aveti si daca se pricepe vreounul la reglat carburatorul (mersul rotund consumul), exclusiv socul pt ca la mine merge super ok. Va multumesc.
  6. ... Nu am apucat sa fac aceasta proba dar am observat ca masina porneste dimineata la "sfert". Nu a fost o dimineata in care sa nu porneasca asa de la schimbarea capacului delco. M am gandit sa nu fie de la carburator si am luat o solutie care se pune in benzina pentru curatat intreg sistemul. Bateria este in stare excelenta, are vreo 9-10 luni si am verificat inclusiv sistemul de incarcare. In concluzie pornirea la cald este mai greoaie. Sa vedem ce se intampla dupa ce am pus solutia asta in benzina... poate lucrurile se rezolva.
  7. Am schimbat acum si filtrul de benzina si capacul la Delcou. La pompa de benzina nu se observa nici o scurgere. Totusi azi dimineata a pornit repede la rima cheie, am mers vreo 20 km prin oras, motorul s-a incalzit socul s-a retras complet. Opresc motorul si ma intorc in 15 minute la masina -> pornire grea... nush ce sa- i mai fac pt ca inrest merge super bine. Insa parca imi consuma un pic cam mult pt un tico. Ceva idei mai are careva ??? Nu mi se pare corect totusi cu motorul cald sa dau la cheie 3-4 secunde pentru a porni.
  8. Salut. Am achizitionat de curand un Tico fabricatie koreana din 1997 cu 72.000 km. Problema pe care o am este urmatoarea. Indiferent de pornire o ia foarte greu. Dimineata la rece 2-3 secunde. Sa zicem ca incalzesc motorul, il opresc, il las 30 minute, si cand dau sa il pornesc din nou iarasi porneste greu. Daca fac porniri consecutive porneste insa la sfert. Tin sa precizez ca i-am schimbat filtrul de aer, bujiile si fisele, iar acum am cumparat filtru de benzina si capac delco sa le schimb si pe astea. Tind sa cred ca nivelul de benzina din carburator sau pompa de benzina este de vina. Multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...