Jump to content
 

cornel_balan

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About cornel_balan

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am invartit si de volan, l-am luat si cu binisorul si cu forta, nu intra.
  2. In doua saptamani cred ca am adunat vre-o 5 ore de incercari. Am incercat tot ce s-a scris, cheia pe poz II, piedica culiseaza in jos, etc. De unul nou nu este cazul, cel pe care vreau sa-l pun acum este nou-nout de la GM. Contactul avanseaza in doi pasi: - prima data il pun fara cheia pe poz. II si intra un pic; - apoi rasucesc cheia pe poz. II si mai intra un pic (atunci coboara zavarul); - mai departe nu vrea. Am lovit un pic mai cu forta sa vad ceva urme pe material, nu se vede nimic. Au mai incercat doi mecanici, fara sa reuseasca. Culmea ca nici cel vechi nu mai intra. Ceva nu este in regula si nu-mi dau seama ce. Totusi acel cioc ce rol are? Merci.
  3. Am mentionat: "Am citit si rascitit cam tot ce am gasit referitor la acest subiect."
  4. Va salut! Ma folosesc de acest topic pt. urmatoarea problema. Trebuie sa schimb contactul mecanic la un Cielo si nu reusesc de loc sa-l introduc pe cel nou. Au incercat si trei mecanici din care doi au abandonat operatiunea iar al treilea a rupt intentionat ciocul acela curbat (fara ca eu sa vad acest lucru - am observat abia cand l-am dat jos; linia rosie din poza). Am luat acum un contact de la GM si vreau sa-l pun pe acesta. Am citit si rascitit cam tot ce am gasit referitor la acest subiect. Concluzia mea este ca acel cioc loveste in ceva. Daca puteti sa-mi spune-ti ce il blocheaza in interior de nu poate fi introdus complet. Am vizionat un filmulet in care prin partea stanga in locul in care trebuie intordus contactul se apasa pe ceva, dar nu se vede pe ce, am pilit si rotunjit marginile ciocului, fara niciun rezultat. Totusi ce rol are ciocul acela ca se pare ca din cauza lui nu intra complet. Am atasat foto cu contactul. Multumesc mult.
  5. OK, am sa incerc sa incerc sa desfund in vre-un fel traseul lichidului de racire. Ramane sa vad care este turul si care este returul si daca canalul este continuu, sau mai are deviatii. Aveti idee daca stutul mic, din mijloc, se leaga undeva? Multumesc
  6. Va salut! Doresc sa incerc o curatare a corpului clapetei de acceleratie intrucat, din zisele mecanicului, circuitul lichidului de racire este infundat. Intrebarile mele sunt urmatoarele: - lichidul de racire circula prin ceva orificii foarte inguste de este infundat; - cum se leaga cele doua stuturi la circuitul de racire (care este turul, care este returul si unde se leaga celelalte capete ale furtunelor? - la mine sunt scoase din uz); - pot incerca curatarea prin scufundarea intr-o solutie de curatare, dupa scoaterea IAC, sau mai este ceva electronica in interior? - exista ceva garnituri ce trebuie sa le cumpar pentru remontare; - stutul mai mic daca si unde trebuie legat? Masina este un Cielo din 1999. Multumesc
  7. Multumesc de raspuns. Momentan vreau sa vad daca indicatoarele lucreaza (chiar si cu devierea pe maxim). Din nou, multumesc.
  8. Deci, daca incerc in felul urmator este OK? - IGN la plus alimentator - GND la minus alimentator - TEMP (FUEL) la minus alimentator De unde vine abrevierea IGN? Multumesc.
  9. Va salut! Am si eu cateva nelamuriri asupra modului in care se alimenteaza tabloul de bord in vederea verificarii indicatoarelor pentru apa, benzina si turometru. Am marcat in pozele atasate si conectorii tabloului de bord. Am marcat si celelalte elemente (indicator benzina, indicator turometru, mufe) poate cineva are rabdare sa marcheze modul de alimentare in speranta ca va fi util si celor care au sau vor avea probleme cu aparatele de la bord. Pe mine personal ma intereseaza cum pot alimenta de la un alimentator de 12V indicatorul de apa ca sa vad daca este functional sau nu. Multumesc.
  10. Va salut, as avea nevoie si eu de cateva lamuriri. Pe un Cielo am o instalatie Romano la care de curand s-a defectat vaporizatorul (s-a uzat peretele despartitor care separa gazul de lichidul de racire si introducea lichid de racire in cilindrii). Intrebarea mea este daca se poate monta un alt tip de vaporizator pt. ca acelasi tip nu cred ca mai gasesc. Exista anumite compatibilitati intre elementele instalatiei GPL, sau pur si simplu se poate monta un alt vaporizator. Va multumesc.
  11. Da, 8 valve non euro cu delco mecanic. Testul de compresie mi-l poate face mecanicul. As vrea sa stiu si daca injectoarele functioneaza corect. Am inteles ca pe rampa exista niste supape. Se poate face un test asupra injectoarelor?
  12. Nu am vrut sa lungesc povestea cu ce a fost inainte, insa daca este util spun asa. In vaporizatorul de gaz s-a intamplat ceva care facea ca lichidul de racire sa patrunda in cilindrii. De aici fenomenul de fum alb si foarte intens caracteristic arderii garniturii de chiloasa. Interpretarea mea a fost aceasta si din acest motiv s-a procedat la rectificare si cu aceasta ocazie supape, ax cu came etc, etc. Momentan merg doar pe benzina, circuitul de gaz este suspendat pana la rezolvarea problemei de la cilindrul 1. Nu cunosc daca mecanicul a sesizat sau nu uzura exagerata a segmentilor, sau s-a limitat strict la problema sesizata de mine. Cert este ca in momentul de fata eu vad doua cauze posibile. Functionare defectuasa injector sau patrundere ulei in camera de ardere. Revin cu intrebarile de care sunt interesat: - cu ce sa incep? verificare injector, compresie... Cineva mi-a recomandat un "Test motor". Ce inseamna efectiv acest lucru si unde as putea face acest lucru in Timisoara? Multumesc si s-auzim de bine.
  13. Va salut si incerc sa fiu cat mai concis. La cilindrul 1 bujia este neagra si umeda cu toate ca am schimbat-o de 4 ori in ultimele zile. Am verificat fisele, capac delcou, scanteie la bujie, totul OK pe partea de aprindere. Dupa umilele mele cunostinte ar mai putea exista probleme de natura injector care nu pulverizeaza ci arunca jet, sau uzura segmentilor si patrunderea de ulei in cilindru. Ar mai fi neinchiderea supapei, insa mentionez ca s-au facut operatiuni in partea superioara a motorului: planeitate chiloasa, alezat scaune, schimbat ghidaje, supape, ax cu came, etc. Intrebariel mele sunt urmatoarele: - mai pot fi alte cauze?; - cu ce sa incep? verificare injector, compresie... Cineva mi-a recomandat un "Test motor". Ce inseamna efectiv acest lucru? Multumesc.
  14. OK, am inteles. Motivul unui astfel de demers ar fi intr-adevar faptul ca schimbarea termostatului nu este deloc o operatiune la indemana oricui. Multumesc.
  15. Va salut din nou! Revin la mesajul meu din 31.01.2017 si vreau sa va spun ca in kegatura cu temerea mea privind cresterea temperaturii lichidului de racire a fost o alarma falsa. Ieri am strans mult mai bine suruburile de la ceasul de apa si dupa doua zile de circulat in aceleasi conditii de trafic, acul a ramas pe mijloc. Recomand asadar tuturor ca inainte de orice cheltuieli sa faca aceeasi operatiune. Atasez niste poze care pot ajuta la modul in care se demonteaza panoul cu ceasuri. As avea si o intrebare. Ar fi posibila montarea unui termostat pe furtun (asa cum era la Dacia). Daca a studiat cineva problema? Am sa revin pe un alt subiect, pt. ca v-am spus in prima postare ca m-au napadit problemele si incec sa le dau de cap una cate una. Multumesc
 

×
×
  • Create New...