Jump to content

Den

Membru
  • Content Count

    626
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Den

  • Rank
    Ex: Denied
  • Birthday 05/30/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.deniedzone.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    deniedzone@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    muscel
  • Din
    Muscel
  • Auto
    Daewo
  • Model
    Tico SX
  • An
    2000
  1. Care e faza cu scutul metalic motor? Poti face o poza? Inteleg la cutie de viteze,baie..
  2. Adica desfaci capacul la filtrul de aer si te uiti sub el,e ulei sau nu? O idee buna ar fi sa verifici si nivelul la ulei si eventual schimbat.Dar tu pentru ce ai dus chiuloasa la reparat? Ce probleme avea? Jocul la culbutori trebuia refacut obligatoriu,si asta cu chiuloasa pe masina .Daca e facut de un mecanic daciot, sunt sanse mari sa fie facut varza... Se aude vreun tacanit la motor in functionare? Clapeta de soc sta deschisa cu motorul cald?
  3. Pai e normal .Mai intra in functiune si cand fortezi motorul,sa nu moara ,hac,dupa ce ii dai blana.. Am uitat de mufa si mi-a facut una mie nervi la o panta mai abrupta Dr.l ,e o idee sa experimentezi,dar poti trage si de furtune fara probleme in timp ce functioneaza.Pe loc . Eu vreau sa bag aer pe unul din cele doua furtunase principale de vacuum.Cu o electrovalva. Dar franele..
  4. Vezi cauciucurile fata,uzura lor.Probabil ca sunt si unghiurile.Am patit chestia asta cand am pus rezerva pe fata,model diferit de cealalta,la fel facea,dar chestia e ca nu isi revenea la gropi ) Scoate vreun zgomot? Posibil sa fie dislocat arcul din pozitie,sau lonjeron fisurat/rupt,bara stabilizatoare terminata,bara fata transversala de sub bara de plastic rupta din suruburi,etc.Daca nu ai umblat pana acum la lonjeroane,trebuie sa faci o investigatie urgenta,pana nu e prea tarziu.. Ai luat vreo groapa zdravana pe frana?
  5. Fa si tu ceva util.Infigi o bujie in o fisa veche si o pui direct la bobina de inductie.Tii bujia la masa si pui pe cineva sa dea contact>Vezi daca ai scanteie!
  6. Am schimbat modulul electronic cu unul original,problema rezolvata! A tinut aproape 3 ani unul aftermarket... Am alimentat modulul vinovat separat si tensiunea de iesire creste singura,odata cu temperatura!Probabil tranzistor final defect. Bobina noua nu se mai incinge,dar zgomot tot face.Am revenit la originala
  7. Ce bine e cand raman probleme fara raspuns..sau cand cei care rezolva problema nu mai dau si rezolvarea.. Am aceeasi problema ca la c0pilu,cu diferenta ca inca nu am ars nici o bobina de inductie. Dupa ce se incalzeste motorul imi taie scanteia,in mod aleatoriu,adica functioneaza cand vrea ea.Am gasit greu problema pentru ca mereu cand verificam,dadea scanteie.. In fine,am luat si o bobina noua,pe aceasta o incinge relativ repede si face zgomot,ca si cum inalta se descarca in secundar.Originala nu se incinge,dar se incalzeste repede.Am inlocuit capac,fise,rotor,toate fara rezolvare.Tensiunea pe baterie e in limite normale.Am verificat bobina ruptorului si intrefierul si sunt ok. Am observat ca ramane accelerata si coboara treptat din turatii.Desii vacuumaticul functioneaza,chiar si fara el,la fel face.Pare ca modulul electronic se ambaleaza termic,desii dupa cum citesc mai sus,nu a fost o rezolvare schimbarea lui ?! Am observat ca ruptorul la mine e puternic magnetizat ( nu vorbesc de ansamblu bobina).E normal?
  8. Ii face reglajul la culbutori Tacane ceva la motor in functionare? Tu sa-i dai banii dupa ce iti arata ca functioneaza..la rece
  9. Ai inteles gresit,daca nu ai avea antigel suficient se arde garnitura de chiuloasa pana la urma.Mai des se intampla ca se blocheaza de la mizerie furtunele care duc in carburator.Pentru o curatire temeinica trebuie data jos galeria de admisie,senzorii dati jos si spalat bine circuitul.Altfel se mai poate incerca sa se decolmateze traseele cu o sarma.. Oricum termoelementul din soc cedeaza si el pana la urma,daca la caldura nu mai misca nimic,e cazul de schimbat.
  10. Probabil ca la tine ramane clapeta de soc inchisa permanent.Cu motorul cald aceasta trebuie sa stea deschisa,ca sa verifici dai filtru de aer jos si te uiti.
  11. Costele..ai nevoie de chei tubulare/inelare bune,rabdare si ceva cap.Multe suruburi si piulite sunt din aluminiu! Ca sa desfaci fulia,trebuie sa blochezi motorul cu o surubelnita mai groasa.Pe undeva prin cartea de service se specifica unde e gaura respectiva, Mai ai nevoie de forta..un prelungitor la tubulara ta,sau cheie,etc Cand bagi fulia la loc,sa nu uiti ca exista o pana pe ax,sa nu o strici.
  12. Se duc repede,dar o luna e cam putin.Posibil de la gheata/frig,materialul prost a devenit casant.Stai cu ochii pe mecanic cand o schimba,desii o poti schimba si tu..
  13. Den

    Sarbatori Fericite!

    Un Craciun Fericit şi Un An Nou plin de împliniri!
  14. Desfa capacul delcou si uitate la lulea (rotor) daca e ok
 

×
×
  • Create New...