Jump to content

PIRION

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About PIRION

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/16/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Sighisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    22.12.2002
  • Nr. Inmatr.
    MS-79-BOD
  1. Ce sa mai zic interesanta faza cu reglajul da daca vrei lumina XENON te ajuta si pot zice dupa 3 ani nici un bec schimbat si vezi foarte bine.Nu le lasati ne reglate ca sar putea sa deranjeze pe ceilanti. Eu nu mai suport sa conduc fara xenon noaptea din intamplare mai am si o masin noua si nu zic ca nu merg bine dar xenonu-i xenon.
  2. Xenon nu orbeste dacai bine reglat . Nu mai mult eu unu nu am avut probleme cu el pana acum si pot spune ca nu am sa optez vrodata cu faruri normale. Cine nu vrea sa nu isi monteze si apropo cei ce nusi verifica farurile adica reglaju nu te orbesc si acei participanti la trafic prefer pe unu cu xenon si reglat la service decat unu cu becuri normale dar dereglate. Despre ele un singur lucru constatat de mine nu sunt rele pe ceata cele de 6000k restu nu stiu dar pot spune ca fac naveta cu ea si nu am dimineata mai ales toamna fara ceata . Vedre imbunatatita considerabil seara.
  3. Unu nu se spala motorul cu solutii ca nui carpa doi nu mai vorbiti sa nu adormim ca vezi doamene dupa 100.000km trebuie nu stiu ce ulei fals. Daca vrea cineva un sfat il dau din cunostinta de cauza mecanic nu carpaci . 1.Singurul ulei ful sintetic este cel cu indicativul 0w-.. 2.Uleiul se ingroasa doar daca se constata un consum mai mare de 0.75ml 3.Se incepe cu 0w-.. si se termina cu 20W-.. dupa care se ajunge la segmentarea motorului 4.Nu schimbati uleiul dupa cum zice vecinu ca si la om masina se invata cu uleiul respectiv si nu este recomandat , dar daca chiar vreti nu este nevoie de spalare uleiurile noi nu necesita acest lucru . 5.Masinile noastre in speta Daewoo nu sunt motoare nemtesti deci ca si urmare nu va recomand sa mergeti pe uleiuri de genu aral omw petrom etc . 6.Fiecare face ce vrea numai ma simtem dator cu o explicatie clara si dreapta nu una ca asa am auzit sau vezi doamne ce zice vecinu. EU folosesc castrol magmatec 5w-40 si sunt multumit nu tacane nu troncane la 190.000km sisunt si pe gpl asa ca faceti ce vreti si facetio cu cap nu ca domnu de la service vrea sa cureti motoru ca el asa zice sau sistemul de racire au da sa nu uit aceste soluti sunt acide deci concluzia o trageti voi ok nb. Sa dea domnu la cati mai multi km . Si multa sanatate nui un repros ci doar o remarca.
  4. Saluty dau si eu cu parerea de mecanic si de inginer nu de nepriceput ok! 1- Antigelul nu se schimba ca asa cred eu sau ca vreau eu 2-Nu se vor folosi solutiii de curatat motorul dece iata se vor distruge garnit etc si se subtiaza radiatorul am patito deci nu va luati dupa x si y 3-Cu ce a fost venit din fabrica cu aia il schimbi de nu risti sa strici ceva la automobilul respectiv 4-Dupa schimbarea antigelului cu proportie nu mai mare de 75 %antigel restu apa distilata 5-Tip antigel este G11(producator mai putin important) Ca toti vad ca va dati rotunzi da nu zice nimeni tipul nu puneti G12 ca se strica in timp tin sa preciizez. Am zis si eu si cine nui deacord sa faca ce gresala am facut si eu ok. Va multimesc de atentie.
  5. Am montat si eu xenoane de 35 w produse de thunder adica bixenon hid super am scapat de intuneric si tin sa precizez ca nici nu deranjez pe drum adevarat dupa montare am fost la un service sa verific daca bat corespunzator ca aveam impresia ca bat prost adevarat far stanga batea mia jos reglat si gata. Nu va povestesc cat m-am necajit cu capacele de la faruri cares de c... si am cerut uni prieten sa-mi aduca caopace de opel ces din cauciuc ce urmeaza sa le montez in spatele farurilor. Tin sa precizez cas de 6000 k si au fost 280 lei Tg Mures . Spre deosebire de farurile cu bec cu halogen nu am ce sa compar vad vbine si nu ma mai simt cu lampasul pe drum . Montati xenoane daca nu vreti sa vedeti bine si sa nu riscati un acident cum am patito eu asa ca adoua zi le-am achizitionat si nu as da inapoi nici azi. Multumesc de sfaturi.
  6. Rateurile din experienta me apar datorita bujiilor sau alimentarii necorespunzatoare cu gpl prea putin gpl acesta manifestanduse in unele cazuri ca si almeu se aprindea becul de la ecm si nui dadeau de cap inginerii de la daewoo pana m-am inervat si fiind inginer mecani , etc am ajustat amestecul si hopa dupa cartiva Km a disparut becul din bord despre pocniturile in filtu is bujiile . Am legat filtru cu zipuri si pe taxi procedam lafel asa ca nu va speriati acest lucru este datorat arderii incomplete a gazului de cart.
  7. Daewoo Cielo 1.5 16V DOHC

 

×
×
  • Create New...