Jump to content
 

TM85DAL

Membru
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About TM85DAL

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/02/1985

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    novacdalibor@gmail.com

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Din
    timisoata
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    lacetti WTCC
  • An
    2008
  1. Salutare. Am si eu o problema cu aerul conditiona la un lacetti 1.4 HB (2008). Problema la mine e de vreo 2 ani,dar... nu am vrut sa deschid un topic aici ca nu eram sigur ce si cum. Problema mea suna cam asa: Apas butonul de A/C si nu porneste compresorul si nici nu se aprinde ledul de la A/C,uneori porneste compresorul dar nu se arpinde ledul,iar alteori nu se aprinde nici un led de pe consola centrala,respectiv Dezaburire luneta/recirculare aer/AC.Asta se intampla anul trecut.Acuma recent anul asta vad ca nu mai am problema ca nu se aprinde ledurile de la Dezaburire sau Recircular,alea functioneaza fara nici o problema.Dar acum AC-ul face figuri rau de tot.Uneori nu porneste decat daca apas recirculare si incep sa ma "joc" cu treptele de viteza de la suflanta.Alteori nu porteste decat fara recirculare si cu pozitia suflantei catre picioare si dezaburire parbrize. Pana acum de 1 an nu am reusit sa imi dau seama ce si cum trebuie sa fac sa porneasca AC-ul.Pur si simplu e cum vrea el,daca vrea porneste daca nu! pot sa-l **** si tot nu porneste. Are/a avut cineva o problema asemanatoare?Puteti sa imi dati niste sfaturi? Precizez ca nu cred ca e lipsa freon deoarece am realimentat cu vreon acum 1an. Multumesc anticipat.
  2. Nu stiu daca ai vazut,dar am scris mai sus " Problema este ca eu nu sunt in tara in momentul acesta si aici unde sunt nu gasesc nicidecum piese pentru Chevrolet sunt foarte foarte putine chevrolet-uri pe aici"
  3. Multumesc frumos de link.Sper ca poate cineva stie dimensiune sau poate masura.Eu nu am sculele necesare sa masor.Stie cineva daca acel racord este sudat sau doar mufat si colier ? Multumesc inca odata pentru ajutor.
  4. Salutare.Am decis sa deschid acest topic cu speranta ca poate ma ajute cineva.Am cautat peste tot pe internet si pe forumuri despre acest Raord flexibil si nu am gasit nimic. Am un Chevrolet Lacetti motor 1.4 16V , iar dupa 6 ani jumatate s-a spart racordul flexibil.Problema este ca eu nu sunt in tara in momentul acesta si aici unde sunt nu gasesc nicidecum piese pentru Chevrolet sunt foarte foarte putine chevrolet-uri pe aici.Pe internet am tot cautat pe ebay pe amazon prin magazinele online din tara , si nu gasesc acest racord flexibil niciunde.As dori daca stie cineva dintre Dumneavoastra care sunt dimensiunile exacte ale racordului pentru motorul de 1.4 16v ( Lacetti an 2008 ).Si daca cumva stiti voi un magazin sau daca se potriveste de pe o alta marca de masina. Va multumesc anticipat, si sper sa rezolv aceasta problema.
  5. S-a rezolvat problema.Am ramas fara benzina..acul de benzina numai indica corect,iar martorul de benzina cand esti pe "rosu" rezerva nu se mai aprinde.Am pus 10L de benzina si a pornit la primul sfert de cheie,binenteles cu cabluri de curent de la alta masina deoarece eu am nenorocit bateria de tot azinoapte de "destept" ce sunt. Multumesc pt. sfaturi. O iarna usoara sa aveti si lipsita de incidente neplacute.
  6. @Shift1. Multumesc pt raspuns.Credema ca nici macar nu stiu ce inseamna ca s-a dezamorsat pompa.Nu stiu nici cum sa o amorsez la loc.Da-mi te rog un link despre cum se face asta sau spunemi tu aici..sunt destul de disperat ca urma sa vin Acasa in Romania de sarbatori...si acum nu stiu ce sa ai mai fac masini sa porneasca. trebuie sa specific ca aseara in timp ce am dat la cheie.. masina a avut o tendinta de a porni,adica s-a balbait putin dupa cheie pe la 200-300 de rpm.si murea... asta de vreo 2 ori apoi nimic... am dat la baterie pana am zapacit bateria..."stiu sunt un ""destept"" de am facut asta." Astept raspunsul tau. Multumesc anticipat
  7. Buna seara.Am si eu o problema destul de enervanta.Astazi in jurul orei 23.00 am pornit masina sa se incalzeasca si sa se dezghete geamurile.Afara erau in jur de 0 grade.Am intrat in casa am stat 5 minute, dupa care am iesit afara sa plec cu masina.Surpriza !!! masina era oprita.Am incercat sa dau din nou la cheie sa o pornesc,NU pornea.Am mers am luat niste benzina de la peco pt, ca era destul de "jos" cu benzina si am crezut ca am ramas fara.M-am intors cu 2L de benzina am pus in rezervor si am dat la cheie.NIMIC !!! invartea dar nu pornea.Eu la momentul de fata sunt in Franta.Masina este un Lacetti 1.4 an 2008 cu aproximativ 90.500 km.Inainte de acest incident nu mi-a facut nici o problema,un semn ca ceva este in neregula. va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ce sa caut,ce sa fac.Specific ca nu am facut nimic la masina pt. ca era noapte si nu vedeam nimic.Am pus doar un cititor de erori pe care prietenul meu il avea sa vad daca are vreo eroare, 0 erori.In bord nu imi apare nici o eroare gen Check engine apris. Multumesc anticipat.
  8. pfff ce urasc sa desfac panou ala ... ca nu pot sa il scot calumea din cauza cablurilor care misca fantele de aer.... dar o sa incerc cu ceva spray de contact ... ca e vara si e naspa rau problema asta cu clima ... Multumesc pt. sfat.
  9. Cand apas butonul si nu se aprinde nici ledul de pe buton ... nu se aude nimic nu se intampla nimic nu baga... Cand apas butonul si porneste... da baga calumea...
  10. Buna tuturo. Cu toate ca topicul are ceva vechime sper sa mai fie cineva care sa imi raspunda si mie. Problema mea suna cam asa... lacetti 1.4l 2008 cu A.C nu climatronic... cand apas butonul de AC uneori porneste din prima si si aprinde ledul de pe buton alteori nu porneste nici dupa 5 minute " de nici un fel" Nu am observat sa fie vreun factor care sa influenteze pornirea AC-ului ... pur si simplu apas butonul si nimic ... il apasa de n-ori si tot nimic ... ma enervez il las apasat si uneori dupa 2 min alteori dupa 20 de min porneste... Are cineva idee ce ar putea fi ? Multumesc anticipat pt. raspunsuri,
  11. emathe... buna observatie... aceeasi problema o am si eu ... am filtrul in mana dar nu stiu care e directia de aer...Ne poate ajuta cineva ?
  12. Buna ziua... Am si eu o rugaminte ( intrebare.) Poate cineva sa imi spuna daca la Lacetti 1.4L an 2008 Pompa de apa este pe cureaua de distributie... ceea ce implica obligatia de a schimba pompa de apa la schimbul distributiei sau pompa de apa e pe curea separata si nu e obligatoriu sa fie inlocuita odata cu kitul de distributie. Va multumesc anticipat.
  13. Buna.Acum in plina iarna cand dupa 2 sapt. de minusuri incepe sa se topeasaca zapada intimpin si eu o problema foarte enervanta. Nu mai pot spritui lichid pe parbriz.Din pacate nu aud nici motorasu sa lucreze. Specific ca in urma cu 2 zile cand erau -10 grade am avut apa goala in vasul de spalare parbriz.Si dupa ce s-a incalzit putin am incercat sa vad daca merge,motorasul se auze ca functioneaza dar nu sprituia...era inca inghetata apa. Rugamintea mea este: Poate cineva sa imi spuna unde este siguranta de la motorasul de sprituitoare? ( Nu imi dau seama de pe schema de pe capacul cutiei de sigurante din habitaclu.) Iar daca cineva crede ca s-a ars motorasul ... poate sa imi spuna cum ajung la el sa il schimb si aprox. un pret pt acel motoras. Va multumes anticipat si sper sa imi puteti oferi un raspuns cat mai repede. O zi buna.
  14. Buna.Am si eu o "mica" problema... la usa dreapta fata... firul care alimenteaza senzorul de usa deschisa sa "taiat" pur si simplu... spun asta deoarece am demontat acel senzor si am vazut ca firul era taiat la prorpiu... nu am ideea cum... acum problema e ca nu mai gasesc acel fir... "gaura" din stalp pe unde vine firul este mica si nu pot baga degetul sau altceva pe acolo sa caut firul in sus in stalp.Are cineva ideea cum as putea ajunge la fir sa il prelungesc? ,,, e destul de enervant sa nu stii daca e deschisa usa sau nu + ca noaptea cand deschizi sa cobori sau sa urci pe partea dreapta ... nu se aprinde plafoniera. Sper sa primesc un ajutor... Va multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...