Jump to content

gram0806

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About gram0806

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/26/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    gram0806

Profile Information

  • Location
    vaslui
  • Din
    vaslui
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    VS20BYM

Recent Profile Visitors

1709 profile views
  1. gram0806

    Nu porneste

    Salut! Brelocul acela negru este foarte important. Cu ceva ani in urma aveam probleme cu pornirea. Ledul din spatele volanului avea intreruperi, fiind dezlipit de cele doua fire, doar izolatia mai tinea firele in contact cu cele 2 picioruse ale ledului. A fost schimbat ledul si facute lipiturile corect si cu simt de raspundere. Dupa cateva luni iarasi probleme. De data asta era ceva legat de imobilizator. La serviceul auto Daewoo din orasul Husi, jud Vaslui (anul 2009 cred) lucra un electrician priceput si omul a venit cu scanerul si cu diverse scule, s-a bagat sub bord si a rezolvat problema. Multi ani am trait cu impresia ca a anulat imobilizatorul, fiindcă omul imi spusese că era o problemă la imobilizator. Acum in 2018, mesterul care a lucrat la masina mi-a spus clar că am mai avut defecţiunea cu ceva timp in urmă şi că primul electrician a făcut o lucrare frumoasă şi corectă. De mentionat că al doilea meseriaş este inginer auto electrician şi omul le ştie bine. Aşa încât te sfătuiesc să nu te debarasezi de BRELOCUL NEGRU! Lasă-l acolo legat de cheie sau dacă te deranjează agaţă-l de maneta de la stergătoare. Dar există riscul să poţi descuia masina si cu o cheie potrivită. Cred. La mine cred că a fost un fir intrerupt în bord, care alimenta ledul, ori senzorul care citeste imobilizatorul din cheie şi care trimitea impulurile către ECM. Spun asta pentru că inginerul a demontat semnalizările, ceasurile (turometru, vitezometru, etc) şi tot ceea ce era pe acolo până la volan. Şi a bibilit firele. Abia acum cred că s-a anulat imobilizatorul, pentru că ledul din spatele volanului nu mai pâlpâie de nici o culoare. În plus timp de o săptămână am mers şi cu ledul sheck engine aprins. Pe tester nu indica nici un cod de defect. Acum după un ciclu de câteva porniri s-a stins de la sine. Eu m-am dus cu masina direct la electrician. Spuneam in postările anterioare că am mai avut niste probleme cu ceva timp in urmă, prin aprilie. Şi am scanat masina şi citisem pe laptop defectiune legată de sistemul de aprindere. Ori masina are bujii şi fise noi luate astă toamnă, pompa de benzină amorsa, aveam benzină şi presiune pe puntea injectoare, bateria am cumpărat-o in 2016, etc. Nu m-am gândit nici o clipă că se putea defecta imobilizatorul. Toate aceste verificări, făcute de mine le-am s, pus meseriaşului. Cred că astfel am restrâns aria de diagnosticare. Ce-i drept mi-a luat cam mult la manoperă; 400 lei. Important este că am masina functională si nu mai sunt legat de taxiuri. Sănătate multă şi răbdare!
  2. gram0806

    Nu porneste

    Problema rezolvata. Masina nu pornea din cauza imobilizatorului. ECM-ul masinii nu primea curent de la imobilizatorul din cheie. Mai multe nu am inteles de la electrician. Sanatate si drumuri bune sa aveti.
  3. gram0806

    Nu porneste

    Cum imi pot da seama daca cei doi senzori sunt functionali sau nu? Sunt sigur că, simpla curaţare a contactelor şi demontarea şi curăţarea cu WD40 a celor doi senzori nu este suficient. Nu am urmărit dacă ledul de la imobilizator, ledul roşu, din spatele volanului (bănuiesc că acela este) se stinge la punerea contactului. Atât pot să spun. Am dus masina la un electrician, care mi-a demontat inclusiv panoul din spatele volanului cu vityometrul şi turometrul. Şi imi spunea ceva de imobilizator. Dacă ledul de la imobilizator nu se stinge, ce este de făcut?
  4. gram0806

    Nu porneste

    Buna ziua. Si eu am un executive din 2005. De 10 zile o am in service. Nu mai porneste. Se învârte electromotorul, are curent in bujii, bateria a fost schimbată in anul 2016 in noiembrie. Bateria originală a ţinut din 2005 şi până în 2016. Filtre de aer, benzină, ulei schimbate la timp. Bagă benzină pe puntea injectoare. Maşina are 96000 de Km. Anul trecut in august am schimbat kit-ul de ambreiaj; ma lăsat ambreiajul deodată, fără niciun simptom. Acum nu vrea cu nici un chip să pornească. Acum o lună de zile în urmă a mai făcut figura asta. Am pus-o pe testerul personal (Program Scan Master ELM cu OBD II). Îmi indica defectiune sistem de pornire. Am bâjbâit pe la firele electrice, pe la toate contactele elctrice şi după vreo 4 chei a pornit. Acum nu vrea cu nici un chip. Electricianul spunea ceva de imobilizator, cum că ar încerca să-l ocolească... Că are tensiune, pe bujii, pe modulul de aprindere, pe electromotor, că este recunoscută cheia, dar că nu porneşte. Injectoarele sunt curate. Din păcate omul nu lucrează sâmbăta şi în zilele cu sărbători religioase. Şi o tot lungeşte, plus că mai lucrează în paralel şi la alte maşini cu defecţiuni minore (este auto - serviceul său, afacerea sa). Asta mă îngrijorează. Aşa că am apelat la forum pentru sfaturi. Aş avea rugămintea cei care aţi păţit la fel şi aţi rezolvat problema să ne spuneţi şi noua.
  5. A folosit cineva interfata de diagnoza cu Obd2 cu usb şi cip Elm v 1.5 pe Cielo Executive? Dacă da, ce rezultate s-au obţinut? Aş dori să-mi achiziţionez şi eu unul, doar pentru propria maşină. Am un cielo exe din 2005. Din septembrie 2016 tot se aprinde martorul check engine. Măcar aş şti şi eu una şi bună pănâ să ajung cu ea la service-ul auto. Am avut probleme cu senzorul clapetei de acceleratie. Mi-a rămas blocată accceleratia pe la 2000-3000 rpm. Am schimbat senzorul şi remediat problema. Acum pornesc motorul, coboară acul la 800 rpm şi la prima accelerare pentru a pleca de pe loc rămane blocată în 2000 de rpm fără a reveni la turatia de relantiu. Abia după ce scot mufa de la senzorul clapetei şi o pun la loc revine la normal. Ce este de făcut?
  6. Gata, rezolvată problema! Am fost la service cu masina! Au fost verificate capete de bară, pivoti, brate, etrieri, jocurile roţilor. Până la urmă a fost necesară doar reglarea unghiurilor de fugă. Baiatul care mi-a făcut reglajul de rigoare, e vecin de bloc, de perete mai exact. Şi el a fost mirat de dereglarea directiei în condiţiile în care tot el a reglat-o anul trecut. Oricum problema s-a rezolvat simplu, costuri: 70 de Ron, pentru reglarea directiei, şi 25 ron pentru urcarea pe elevator la verificarea jocurilor. . Drum bun tuturor şi sănătate! Să ne auzim cu bine!
  7. gram0806

    CATERINCA

    Şi,...dacă ne plictisim de flacăra violet o subînchiriem!!!!!! Ok?> )
  8. gram0806

    CATERINCA

    Dacă e rata prea mare propun să o împărtim! Nici eu nu ma descurc dar imi doresc foarte mult flacăra violet! O folosim la o "poştă"!> )
  9. Multumesc de răspunsuri! În ceea ce priveste presiunea în pneuri nu e nici o problemă, mai ales că verific presiunea regulat; cam la fiecare 2 săptămâni. Cred că mai degrabă ar fi vorba de o dereglare a sistemului directiei în conditiile actuale de iarnă. Am circulat mult în perioada sărbătorilor prin oras. La Vaslui a nins mult anul acesta şi primăria a curătat zăpada doar în zonele centrale între blocuri/cartiere zăpada a inghetat şi s-au format adevărate cratere/gropi din cauza zăpezii scormonite de rotile masinilor aidoma gropilor din asfalt care apar primăvara. Arcurile şi telescoapele ctred ca sunt ok. Mea culpa! Scuze de ignoranţă! Cum verific jocurile din volan? Cum îmi dau seama dacă am aşa ceva? Mutumesc de sugestii! Asta cu roata înfrânată chiar că nu o am luat-o în calcul! Posibile cauze de înfrânare a rotilor: ... cumva îngheaţă etrierele de la apa împroşcată de roţi!?!.... prea putin probabilă treaba pentru că sunt grijuliu cu maşina şi nu prea circul pe ploaie, ninsoare..., dar cine ştie!?!?! Am să verific zilele următoare, dacă va fi mai cald. Astăzi şi ieri a plouat la Vaslui aşa cum plouă vara... Şi cică: "Iarna nu-i ca vara!"....
  10. Salutare tuturor forumiştilor! Ma numesc Albert şi sunt din Vaslui. Maşina mea este un Cielo Executive din 2005. Am facut cu ea cam 36000 de km. De sâmbătă au apărut ceva probleme la directie. În sensul că depasându-mă în afara localităţii şi pe drum drept am luat mâna pentru câteva secunde de pe volan şi am constatat cu stupoare că masina mea trage serios dreapta. Pentru a fi convins de constatarea făcută am repetat operaţia de câteva ori şi la întoarcere. Rezultatul a fost acelaşi. Mentionez că anul trecut, adică în decembrie 2008, am facut o reglare a unghiului de fugă. Am facut acest lucru atunci pentru că am schimbat capătul de bară stânga. Ceea ce doresc este să aflu cam ce ar trebui să verific până sa ajung la un service. Vă rog ceva sfaturi! Doar de la cei care se pricep şi nu de la amatori! Chiar as vrea să stiu ceea ce am de făcut înainte de a ajunge la service, vorba aia, sa nu pic in plasa "meseriaşilor"! Aştept / primesc răspunsurile şi pe adresa mea de P.M. gram0806@
  11. gram0806

    Vine iarna...

    Seara bună! Ca asta nu am mai pomenit! Masina mea am spălat-o pe 29 decembrie 2009! Am sters bine masina, şi chiar nu am avut probleme cu deschiderea ei. A fost o zi mai calduroasă şi cu soare! Toate au fost bune pănă ieri, 4 01. 2010 când am deschis masina cu greu, fiind ingheţate şi minerele şi încuietorile. Ciudat e faptul ca m-am chinuit şi azi. Era la fel de înghetată ca şi ieri, inclusiv minerul am fost nevoit să-l forţez putin. Cum e posibil asta? Să fie oare de la faptul ca a îngheţat condensul creat la dezgheţare, ieri când am pornit-o şi am mers cu ea vreo jumătate de oră? A mai păţit cineva asta? Mentionez că temperaturile au fost extrem de scăzute în ultimele 3 zile sub -5 oC. Nici nu vreau sa ma gândesc ce aş putea păţi la temperaturi cu mult mai scăzute. În anii trecuti spălam masina mai des, cam o dată la 2 săptămâni. Anul asta, adica în iarna asta am spălat-o o singură dată şi asta pe 29 decembrie 2009. Ce e de făcut oare!?!?
  12. Mai esti membru? Nu dai situ un semn de viată?

    O coc de niste întâlniri ca între forumisti, pentru cei din Vaslui!

  13. gram0806

    Vine iarna...

    Mulţumesc de atenţionare! Eu voiam un topic legat de problemele curente, de moment, şi nu unul cu previziunile posesorilor de daewoo. Topicul indicat e creat prin septembrie şi ultimul intrat e din 27 decembrie. Scuze, poate nu ma fac înteles suficient. Discutam la general despre păţaniile de moment, de acum şi nu despre cele de anul trecut. Voiam să povestim ce am păţit ieri, azi, cum ne merge limuzina, etc., etc. Sincer am urmarit doar primele 2 pagini din topic şi am vazut discutia asa ca m-am gândit la topicul acesta. Oricum nu-i bai! Să-mi fie înhvatatură de minte ca m-am băgat în seama. Altă dată nu-o mai fac.
  14. gram0806

    Multumiri Pentru Forum

    Salutare! Subscriu şi eu la acest topic. Am devenit membru daewooclub.ro mult mai târziu. Aveam masina de ceva timp. Am dat de forum în căutările mele pentru rezolvarea unor mici probleme tehnice care să mă scutească de drumuri la service-uri şi bani aruncaţi pe la mecanici. În plus, chiar am socializat şi am fost ajutat de unii membri. Şi le mulţumesc şi pe această lui Ovi_jer, şi Ileana care au răspuns prompt necesitaţilor mele. Am învăţat multe lucruri utile de forum, şi navigând în repetate rânduri, pur şi simplu din plăcere am învăţat cum se face idle learn, sau cum să schimbi antigelul, ori cum să remediezi antena, sau înţelegerea unor simptome, remedierea pornirii electrice şi muuulte altele. E FOARTE BINE CĂ EXISTĂ UN ASEMENEA FORUM, şi TOPICUL ACESTA!!!!
×