Jump to content

geo

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About geo

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    yo9fah@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Alexandria
  • Din
    Alexandria
  • Auto
    Matiz
  • Model
    Matiz E2/AC
  • An
    2005
  1. Doamne, "câtă diferență este de la real ... la imaginar..., sau mă rog, la realitate!"
  2. Mergi la Tudor la București și-l face brici!!!
  3. Am avut și eu ceva asemănător. Eu zic să mergi să o sudezi, încă se mai poate. La mine rezistă și acum după aproape 2 ani.
  4. Am înțeles. Îmi puteți face o recomandare ce să cumpăr? "SKF made in Suedia"!?
  5. Din câte am mai citit pe ici pe colo, am înțeles că rulmenții de la rotile pe spate se potrivesc cu cei de Dacia 1300. Nu am idee dacă și cei de pe față...! Îmi poate confirma și mie cineva dacă se potrivesc și se merită înlocuiți cu cei de Dacie !? Mulțumesc anticipat!
  6. La unele modele de Matiz au EEGR. Este aceiași chestie, se poate face OFF și la modelele astea?
  7. Cel mai bine este sa fie pusa pe tester, ca sa vezi exact ce si cum...
  8. Păi ți-a zis ceva mai sus: " Sau * Dispozitiv de extracție fără afectarea rulmenților. Eu folosesc metoda a2a... " Clar!!!
  9. Practic eu nu am făcut așa ceva. Dar aș vrea să fac eu cu mâna mea, este mai frumos, dar...! Poate ne explică cineva care știe. Aici poate te ajută așa ceva.
  10. Super. Mulțumesc pentru răspuns. Azi am schimbat uleiul după 206.000 de km. Era curat, parcă ușor închis la culoare. Nu am observat nimic spectaculos la schimbarea vitezelor.
  11. Eu am găsit așa ceva ... cred că este ceva bun, nu!?
  12. În cartea tehnică la Matiz scrie așa: "VERIFICARE NIVEL ULEI Este necesară verificarea nivelului la completarea sau schimbarea uleiului. Verificarea uleiului se face cu motorul funcţionând la temperatură normală; 1. După oprirea motorului aşteptaţi câteva minute pentru ca uleiul să se acumuleze în baia de ulei. 2. Se trage joja şi se verifică nivelul de ulei. 3. Se curăţă joja şi se introduce înapoi în locaş. 4. După care se scoate din nou joja şi se face verificarea nivelului de ulei. Important: nivelul de ulei trebuie să fie între indicaţiile de MIN şi MAX de pe jojă. 5. Dacă nivelul este sub semnul de MIN se completează cu ulei de aceaşi calitate. Important: Dacă verificarea se face cu motorul rece, uleiul nu este acumulat corect în baia de ulei şi se face o citire greşită. Aşteptaţi până când motorul ajunge la o temperatură normală de funcţionare, după care faceţi citirea." Aș vrea să știu dacă este valabil și la alte modele de mașini, înrudite ca să zic așa cu Matiz.
  13. A mai testat cineva asa ceva? Au trecut deja doi ani ...
  14. Am rezolvat! A fost de la bobina de inducție. Schimbat ansamblul și este ok acum. Mulțumesc pentru ajutor.
  15. A mai incercat cineva asa ceva? Am un corp de pompa de matiz si ma gandesc sa-i montez o pompa de Solenza...
 

×
×
  • Create New...