Jump to content

costi32

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About costi32

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/28/1974

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX
  • An
    2000

Recent Profile Visitors

1320 profile views
  1. Vand radio casetofon Tank . L-am avut pe Tico, ulterior l-am schimbat cu un CD . Pret 50 ron. Contact- 0766.844.931. Se ridica din zona sectorului 2, Pantelimon Cora.
  2. Multumesc pentru atentionare, am copiat anuntul, si am uitat de pre iar cand am incercat sa editez anuntul am constatat ca nu se poate pana cand nu e publicat. Pretul jantelor este de 350 ron. Fix. Pentru orice detalii rog apelati nr de telefon de mai sus , anuntul este pentru un prieten. Multumesc.
  3. Jante de aliaj pe 13 , 4x100 , Et 38 , 5,5Jx13H2 . Au fost folosite pe un Cielo , dar merg folosite pe orice masina compatibila cu dimensiunile specificate mai sus. Specificatiile se regasesc si in poze. Se vand cu anvelope Michelin , dar doar 2 sunt in stare buna. Pentru alte detalii sunati la - 0768. 658 . 318 .
  4. Pretul scare la 200 ron.La cerere asigur montajul pe masina. 0766844931
  5. Vand carburator de Tico , noneuro, provine de pe o masina din 1999. Este perfect functional.Socul automat functioneaza. Pret 250 Ron. Contact : 0766844931
  6. Ti-am trimis un mesaj, nu stiu sigur daca se mai fabrica,dar din ce am citit pe aici un carburator nou ar fi cam 2700 ron. Ce Tico ai euro2 sau noneuro?Carburatoarele difera putin.
  7. kit reparatie carburator(numai garnituri)- P-ta Muncii 22 ron , mag Dacia. Pantelimon- 10 ron.
  8. Imi permit sa revin si cu poze, pentru a vedea mai bine motivele ruginirii lonjeroanelor la Tico.
  9. Buna seara Am luat de curand un Tico,noneuro, nu cunosc istoricul masinii,daca a fost sau nu umblat la carburator,insa am o mica problema. Surubul de relanti la cald 1 poate fi influentat cumva si de reglajul relantiului la rece (surub 4) ?Am turatia la relanti un pic mai mare decat e normal,si as vrea sa o micsorez, insa surubul de relanti e desfacut aproape de tot,nici nu atinge marginea aceea pe care ar trebui sa stea,iar motorul e turat. Nu as vrea sa umblu la surubul de amestec,pana nu stiu sigur ca problema e de acolo. Precizez ca socul termic isi face treaba,am verificat demontand filtrul de aer.La fel din discutie iese cablul de aceleratie,are joc suficient.La avans nu e umblat.
  10. 1-Tico SX 2000- perfect fara rugina lonjeroane(vandut din pacate) 2-Tico SX 1999-lonjeroane ruginite 1 chiar cu o mica gaura,necesita intarire (masina actuala)
  11. Da dar asa cum am zis am fost 4 adulti in masina si 2 copii, plus bagajele ambelor familii,noi barbatii cam 100kg fiecare.Eu unul sunt multumit de consum,avand in vedere ca la vot, plaja majoritara a consumului urban se incadreaza intre 5 si 8%, iar topicul e inceput in 2004,si nu putem compara traficul de atunci cu cel de acum.
  12. 7-8 mare pt Bucuresti?Eu am un SX tot din 2000, catalizator...si in iarna cred ca mi-a sarit de 8, cu aeroterma,faruri, dar mergeam doar cativa km, nu drumuri lungi in oras.Eu unul nu cred ca in Bucuresti se poate scoate un consum mai mic de 7. Poate sa mergi pe la 12-1 noaptea . Afara cu 4 persoane,bagaje, mers maxim 90-100, am scos 5,5%,deci masina e in parametri.Bucurestiul e problema nu masina. Si mai schimbati consumabilele,ca un filtru de aer imbacsit poate duce si peste 8%.
  13. Salut Ai nimerit-o din prima Den, aia cred ca a fost luleaua..era nu inegrita asa cum se mai facea la Daciile pe carburatie, ci arsa cumva,un strat foarte gros de calamina parca, nici nu se mai vedea partea din fier.Ma mir cum mai mergea. Dar a fost noua ca se vedea,si nu cred ca avea mai mult de 10.000km. Asa proaste sunt piesele de Tico?Era facuta dintr-un plastic ordinar,si nu ebonita cum am vazut pana acum. Multumesc pt ajutor.
  14. Buna seara Am un tico euro2, din 2000, si de ceva timp am o problema care a inceput sa se repete mai des. Pornesc, plec de pe loc si dupa 5-10 minute mi se opreste motorul (cel putin asa a fost ultima oara) ,dupa care nu mai porneste deloc alte 10 minute. Porneste si dupa 5-10 minute iar se opreste. De cate ori s-a oprit am demontat bujiile si le-am verificat,erau uscate. Am fost singur in masina si era si noapte, si nu am putut verifica scanteia de la bobina, (doar m-am uitat daca e incinsa,dar era rece) dar am verificat pompa de benzina si venea benzina. Mi-a mai facut asa acum ceva timp ,dar dupa ce pornea a doua oara merge bine toata ziua. Ce sa suspectez? Modulul de aprindere sau bobina? Fise,capac delcou,bujii,au fost schimbate de curand.
 

×
×
  • Create New...