Jump to content

Adrian_C

Membru
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Adrian_C

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/23/1985

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    segard_office

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo Sedan 1.4 L, 16 v
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    leasing

Recent Profile Visitors

2927 profile views
  1. Salut tibileu, Da, am incercat eu pe Spark si am si reusit. Pe Spark, ce poti sa faci, daca ai varianta mai "cheala", demontezi usor de tot cadrul ala negru central, si scoti ansamblul ceasurilor de bord. Scoti din cleme pexiglasul din fata ceasurilor si apoi cadrul negru ce "individualizeaza" ceasurile, care tot in cleme e prins. Apoi, MINUNE!!! toate Spark-urile au ceas (ora: minute) si functioneaza in spatele plasicului negru, exact cum la noi la Aveo functioneaza functiile de la computerul de bord in spatele plasticului, dar le-au acoperit nenorocitii din fabrica, pentru a avea ce sa adauge ca optiuni la variantele de top. Decupezi cu un traforaj frumos, acel plastic negru, exact dupa cum e si usor stantat din fabrica, si gata!!! Are si Spark-ul "chel" ceas. Despre reglajul ceasului, asta poti sa ma intrebi dupa ce faci operatiunea de mai sus. Numai bine, Adrian C.
  2. Salut, Foarte faina masina, sa o stapanesti sanatos! Am fost si eu la dealer sa vad Aveoul nou, doar ca sa ma informez, ca eram curios. In primul rand, imi place la nebunie cum arata, la exterior: semnalizarile, ca pe opeluri si cruize; apoi diuzele de stropilici, cu 3 gaurele; apoi stergatoaerle blade, care sunt exceptionale. Ce nu-mi place la exterior, plasticele de la stopuri si putin cele de la faruri. Tot la exterior, in sfarsit, fata de modelul vechi, cel pe care-l am eu, anvelopele, dimensiunea lor, cand am vazut nu mi-a venit sa cred: 195/65/R15, ca toate gama consacrata VW (Golf, Octavia, Seat-uri, etc.) si Opel-uri mici mai noi. Pai fata de rahaturile de 185/55/R15, astea sunt avion, adica arata muuult mai bine proportional cu masina si in plus evident, confortul la drumurile noastre este sensibil mai mare. De anvelope din astea uzuale, care sa nu coste o caruta de bani cum sunt cele pe 55 avea nevoie masina asta. In al doilea rand, la interior, inafara de afisajul ala la vitezometru, care arata ca cel de la spark, in rest toate sunt faine: 1. Consola centrala ca la Cruize, ca o naveta spatiala. 2. Gurile de ventilatie sunt super 3. Volanul, cu comenzile alea de cruise control + reglaje radio Dar cele mai importante lucruri, schimbari fata de modelul vechi raman: - butonul de Lock la toate usile (nu mai prostia de la modelul vechi sa impingi manual de tumburusul de la usa soferului) - ESP-ul si AFU-ul - panoul dedicat pentru aprindere/setarea/stingerea luminilor, nu mai ca la vechiul model, pe maneta, ca la masinile din '90 Cam atat am avut de spus, probabil ca am fost offtopic. Sa ai grija de masina, si daca vrei sa te tina, fa-i reviziile la timp. Numai bine, Adrian C.
  3. Salut, Incurand Aveo-ul meu face 4 ani si 60.000 km. Am 1.4L 16v, 94 cai. Mi-am schimbat personal uleiul si filtrele acum 2.000 km. Deci astea ies din discutie. Nu vreau sa-mi fac la reprezentanta revizia cu distributia, pentru ca ma ajunge prea mult ca pret. Insa, am gasit un service ok, (unde am mai fost si cu alte ocazii) si mi-au trimis devizul antecalculatie, adica estimarea reviziei: Curea distributie Gates - 47 RON Rola Intinzatoare INA - 170 RON Rola Distributie INA - 66 RON Pompa Apa Hepu - 162 RON Antigel + Apa Distilata Curea Transmisie Gates - 82 RON Rola Transmisie INA - 235 RON Manopera - 400 RON Am o singura nedumerire, deoarece nu se specifica in Cartea de Service, am citit dar nu am gasit: - Credeti ca trebuie schimbata Rola de Transmisie la anii/km/revizia asta? Mai sunteti si alti colegi (de forum) la care v-a fost schimbata rola de transmisie? P.S.: Preturile imi convin, chiar daca stiu ca as putea gasi mai ieftin, dar primesc si garantie si stampila in carte. Multumesc!
  4. Tu ai avut tot 3 ani de garantie, nu? Si ai facut 90.000 km in 3 ani, cu motor de 1.2? Atat as vrea sa stiu, si daca raspunsul e DA, atunci mi-e mai clar ca lumina zilei de unde toate problemele mentionate. Si da, daca ai facut la Arad reviziile, acolo iti baga by default ulei 10W40, asta daca nu specifici tu alceva (cum fac eu de exemplu).
  5. Buna tuturor, Deci, dupa cateva cautari pe forum, am gasit exact locul de unde am cumparat eu acest modul. Tot aici gasiti si poze si puteti cere detalii despre modul, pentru ca si mie mi-a explicat cu calm ce si cum. Link-ul este: Link semnalizare impuls Nu am avut nici o problema de functionare de cand l-am instalat, se comporta la fel, indiferent de frig/cald, ca doar l-am pus in bord, l-am lipit pe interior cu dublu-adeziv. Craciun Fericit, Adrian C.
  6. Din pacate nu am prea multe detalii despre acest modul. Este vorba despre un modul replicat de catre o persoana care se pricepe la electronica. Eu l-am cumparat, am dat 50 RON pe el, fara sa stiu daca si cum functioneaza. Aveam scris pe placa cu circuite ce este fiecare fir, din cele 5 fire care atarnau si mi l-am montat. Functioneaza perfect, ma ajuta mult, mai ales ca nu obisnuiam sa semnalizez cand faceam "slalom", pentru ca dau scurt de volan si nu imi sarea semnalizarea inapoi. Acuma doar o ating si face de 3 ori. Numai bine, Adrian C.
  7. Am revenit cu detalii, ca sa nu las topicul asa in aer. Deci, am reusit sa montez modulul de semnalizare cu impuls. Functioneaza foarte bine, mie imi place, ma ajuta. Ating scurt semnalizarea cu degetul mic, si face de 3 ori. A fost configurabil numarul de ori, dar l-am fixat sa faca de 3 ori, ca e de ajuns. Firele le-am detectat toate cu un aparat de masura banal, ca din scheme, fara culori, era foarte greu. Numai bine, Adrian C.
  8. Ce tare, acuma analizam si eu schemele si tot la 2 m-am gandit ca ar putea fi common-ul. Peste o ora ma duc la masina si incerc. Daca reusesc va fi super. Multumesc.
  9. Multumesc frumos Tolin pentru ajutor. Din ce vad, in paza 3 "recunosc" Hazard Switch, cam aia mi se pare mufa care intra in maneta. Acum sa vad daca inteleg ceva din schema de la pozele 1 si doi. Eu sunt cam confuz la care o fi firul Common, ca asa scrie in specificatiile de la Semnalizarea confort, firul x se leaga la Hazard Common Wire. Multumesc inca o data pentru promptitudine, Va tin la curent daca reusesc sa montez, Adrian C.
  10. Salut, Am cumparat un modul de semnalizare comfort, are 5 fire, teoretic e simplu de legat la maneta de semnalizare, doar ca am demontat-o si acolo sunt cam multe fire colorate. In maneta de semnalizare intra 2 mufe: una mica, legate de lumini, in functie de cum invartim de capul manetei, cea de-a doua mufa, mai mare, legata de luminile de semnalizare. Va rog frumos, cei care au cartea de service de la Aveo 2007, si pot sa-mi "dea" o captura la pagina in care este deschisa maneta/mufa din stanga de la volan, ca sa pot si eu sa identific firele de acolo, i-as ramane recunoscator pururea. Eu nu mai am access la manualul acela fain pe care Tolin l-a indicat printr-un link, dupa cum stiti probabil, aceia si-au oprit site-ul. Am nevoie sa stiu firele din mufa care intra la maneta, care sunt: doua negre, doua negre cu dungi albe, unul albastru, unul visiniu, unul alb, si doua verzi, ce sunt fiecare. Va multumesc anticipat, Adrian C.
  11. Salut, Si eu am avut de mult timp aceasta idee sa schimb boxele de pe Aveo-ul meu cu ceva mai bun, mai puternic, mai de firma. Dar... 1. Boxele din usi sunt de 10 (asa am citit peste tot) 2. Boxele din spate sunt de 13 (asa am auzit) Eu nu m-am incumetat sa deschid fetele de la usi, pentru ca odata deschise, slabe sanse sa nu rupi vreun tumburus, si sa nu-l gasesti decat la reprezentanta pe comanda. In spate, daca nu vrei sa aplici metoda multor 'barbari' care au fortat cu surubelnita sub capacul boxelor actuale, pana acesta a cedat 'nervos' si a iesit iremediabil si irecuperabil de acolo. Pentru ca in spate, nu asa se scoate capacul boxelor, prin fortare, ci el iese super usor, cum scrie la carte, prin demontarea plansetei spate, care e prinsa in n+1 suruburi de plastic, care odata scoase, ai sanse 50% sa mai intre calumea la loc. Daca vrei sa faci treaba buna, trebuie sa ai multa rabdare si timp. Desfaci toate cele de pe placa din spate si o dai 'peste cap' si capacele ies super simplu si ai access direct sa demontezi cele 4 suruburi ale boxelor. De asemenea, eu consider ca fiind o idee buna montarea a doua tweetere in fata, undeva lipite pe capacul protector de la oglinzile manuale. Pentru ca daca tot deschizi fata de la usa, e super simplu sa lipesti/legi cablul de la tweetere de intrarile din boxele noi din usi pe care vrei sa le instalezi. Niste tweetere, daca nu ai din fabrica, sunt binevenite. Numai bine, Adi C.
  12. Salut, Eu am un consum de 10-11 in oras, dar nici nu o menajez, vede cam toate turatiile. In afara orasului, daca merg lejer, 120-140 km/h, scot un consum de 6-6.5, cu accelerari line. Am incercat toate, dar absolut toate benzinariile din Timisoara, si cea mai buna este Rompetrol Alto 101, dar de regula bag Rompetrol Efix 95 care este de nota 9.5. Apoi in ordine: Petrom 99, Carrera 100, Mol 98, Carrera 95 si cea mai proasta ever-ever este Lukoil, indiferent de CO. Cu Rompetrol Alto 101 masina, chiar si cu A/C, este senzatie. Are niste accelerari si un zvac formidabil. Dar si costa ceva mai multisor. Eu nu ma plang de consum, uneori imi consuma formidabil de mult, bag de 70 Ron si a doua zi nu mai am deloc si merg doar in oras timp de 1 ora. Numai bine, Adi C.
  13. Sambata am demarat operatiunea "How to fix un Mp3 bulit" Am demontat toate elementele consolei centrale, de la chestiile de climatizare pana sus la ceas, si le-am dus in casa. Am desfacut toata fata MP3-ului si toate elementele acesteia, ca sa ajung la plasticul ce trebuia sa-l vopsesc (care arata sub orice critica, scorojit tot, inca clonconea lichidul parfumelului). Intreaga masa de birou am umplut-o cu butoane si tumburuse. Ce m-am mirat si eu e ca am pus tot ok la loc. Am dat cu Primer pentru plastic, apoi cu vopsea si am lasat o noapte sa se usuce totul. P.S.: singurul lucru care nu a prea iesit, este butonul ala de sus, dar azi il colantez, ca nu imi place cum o iesit. Butonul de Seek care era afectat a iesit perfect. La toate elementele vopsite le-am dat un aspect, nu stiu cum sa ma exprim, de piatra, foarte putin zgruntuors, mie imi place la nebunie la atingere, e ca si cand pui mana pe o piatra. Nu se ia pe mana, momentan e super ok. Daca tot m-am apucat de operatiune, am mai vb si alte elemente cu argintiu, ca unele erau albite de vreme, de tinut mana pe ele mult si aratau urat. Timp efectiv de lucru: 7 ore Cost total produse utilizate: 120 RON Numai bine, Adrian
  14. e in leasing masina, am Full CASCO la ea, fara nici o franciza. (dar sincer are contractul foarte-foarte multe pagini) si nu l-am citit ca vad de substante corozive
  15. Mai vreau sa va cer o parere, poate e deplasata ideea mea, dar... M-am gandit sa ma duc pe CASCO cu problema asta, dar inainte sa incep sa umblu si sa ma zbat, ce ziceti, am vreo sansa ca asa o chestie sa intre pe casco, am vreo sansa sa-mi inlocuiasca MP3-ul? P.S.: n-am mai apelat pana acum niciodata la casco
 

×
×
  • Create New...