Jump to content
Sign in to follow this  
raresvintea

Pornire Grea Cielo Dohc

Recommended Posts

Buna seara, se da un Cielo DOHC cu 38.000km reali. A fost facut un schimb de distributie(varsta) si intretinerile de baza. Fie vara fie iarna, trebuie sa tin parca prea mult cheia sa roteasca motorul. Am zis ca o fi de la bujii, le-am pus pe cele vechi curatate la fel, fisele le-am verificat.

Bateria este in stare foarte buna, cu 1 sau 2 ani la activ. Iar la relanti nu este unul perfect, are mici trepidatii si cloncane tija de la timenoerie(cea cu articulatiile sferice). De rest trage ok, consum decent...

La pornire relantiul se duce in 2300 rpm si acolo sta secunde bune, acuma pe frigu asta si apoi scade usor si cam incet spe 800... Dupa pornire nu tremura si merge ok.

 

De la ce poate fi pornirea dificila? Odata incalzit porneste usor, asta comparativ cu Cielo SOHC (96 sau 2005)

Edited by raresvintea

Share this post


Link to post

Nedumerirea asta am avut-o si eu, dar ce iti pot spune e ca a mea a facut exact la fel de cand am cumparat-o de noua in 2003. Intr-adevar pornirea nu se face chiar la sfert ca la SOHC, ci demarorul trebuie actionat cateva fractiuni de secunda in plus, intervalul crescand direct proportional cu scaderea temperaturii ambiante (aici ma refer la porniri la rece, nu cu motorul cald, unde pornirea e aproape instanta). Eu inca sunt curios daca e intr-adevar o problema, pentru ca nu am avut ocazia sa vad comportamentul altor Cielo DOHC. Poate are cineva vreo idee.

 

Cat despre relanti, cand am pornit odata la -25 de grade acul s-a dus initial undeva pe la 2700 rpm, coborand apoi treptat. Vara insa, cu motorul rece acul nu prea sare de 1300 rpm. Oricum ar fi, odata ce se incalzeste motorul se stabilizeza ireprosabil la 850.

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Astazi am facut si o curatire a clapetei si a IAC-ului. Ce am gasit acolo... Chiar si dupa 38.000km, era murdar. O sa ii fac si un idle learm si o sa vad cum se mai comporta.

Share this post


Link to post

Astazi am facut si o curatire a clapetei si a IAC-ului. Ce am gasit acolo... Chiar si dupa 38.000km, era murdar. O sa ii fac si un idle learm si o sa vad cum se mai comporta.

Problema asta o provoaca vaporii de ulei prost si neschimbat la timp. Foloseste ulei sintetic 5W-30 sau 5W-40. Are foarte putini km!

Legat de pornirea putin mai grea: confirm ca asa pornea si Exe DOHC-ul pe care l-am "calarit" la firma. Cred ca e o problema de soft a ECM-ului.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...