Jump to content
Sign in to follow this  
kata

Schimbare Furtun Pompa Alimentare!

Recommended Posts

Trebuie dat jos rezervorul ca sa schimb furtunul ala care leaga pompa de benzina de teava metalica?

Sper ca m-am facut inteles.

La un Cielo

Share this post


Link to post

Nu e necesar sa dai rezervorul jos dar ai nevoie de canal sau elevator pentru lucrare.

Share this post


Link to post

Va urmaresc de mai multa vreme site-ul... dar de obicei, de la distantza...;-) Dar acum am si eu, intamplator, aceeasi problema. Insa la un espero. E facut varza acel furtun. Imi poate spune si mie cineva, concret, cum se schimba? Am intrat sub mashina... si teava metalica pare sa coboare catre filtru... de undeva din spatele rezervorului... nu i-am vazut capatul.

 

Merci anticipat.

Share this post


Link to post

E relativ simplu. Eu am desfacut suruburile la cele 2 "chingi" care tin rezervorul, lasandu-l astfel mai jos. Apoi prin fanta aia de vizitare la pompa intra mana lejer pentru a schimba furtunul. Ca dimensiune furtunul ar fi de maxim 15 cm. E putin mai dificil sa strangi colierele dar te vei descurca. Eu le-am strans cu o cheie mica cu clinket de dimensiune 3/4 (cred).

Share this post


Link to post

OK... Thanks a lot... O sa-ncerc asa. Sa vad daca reusesc...

Share this post


Link to post

...Dar mai intai trebuie sa gasesc acel amarat de furtun, am intrebat la cateva magazine. Fara succes!

Stie cineva, as putea taia din cel de dacie, care e de vreo juma' de metru? S-ar potrivi?

Merci.

Share this post


Link to post

Stie cineva unde pot gasi furtunul acela care face legatura intre pompa de benzina si teava care merge la motor?

Am cautat la 2 magazine dotate si nu am gasit. Apoi am luat unul destul de gros in carne dar nu a rezistat decat vreo 2 minute.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Eu am rezolvat-o, am fost la un centru de dezmembrari si am luat unul de Vectra cred, oricum scrie GM pe el.

Share this post


Link to post

Dupa 12 ani de utilizare mi-a cedat si mie respectivul furtun.

Am 2 intebari la care poate puteti sa mi dati sfaturi:

 

1. Eu as prefera sa pun un furtun original, dar daca nu se mai aduce, ce e de facut? (nu sunt adept piese second la sistemu de alimentare, nu vreau sa ia foc masina si nici sa ma lase in drum)

Din cate inteleg asta e un furtun special facut sa rezite la presiunea din sistemu de alimentare si nu vreau sa fac o improvizatie.

Am fost la un reprezentant Daewoo in SB si am vrut sa il cumpar. Din pacate nu poate fi adus respectivul furtun decat peste vreo saptamana si aparant nici intervalul asta nu e sigur de cand cu Ford la Craiova...

 

2. Daca tot schimb respectivul furtun e necesar sa comand si restul tubulaturii pe circuitul de alimentare? Intreb pentru ca masina are deja 12 ani si or fi si alea ruginite, coapte etc...?

 

thx.

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Eu am avut ghinionul ca intr-un service sa-mi striveasca/rupa una dintre conducte, in incercarea de a taia bucata respectiva si a uni capetele bune cu un furtun (nu era service daewoo si nu aveau conducte noi) conducta s-a fisurat inca in 2 locuri. Concluzia, era "coapta" din cauza ruginii. Am schimbat tot de la pompa pana la admisie, nu fara bataie de cap deoarece (cel putin pentru varianta '95) nu se potrivesc racordurile flexibile cu cele de pe piata actuala.

Cel mai bine mergi intr-un service cu magazie de piese (daewoo) proprie si prin diverse combinatii de modele inclusiv de la modelul executive o sa se potriveasca.

PS: Din cate imi aduc aminte ai nevoie si de un nou adaptor intre rampa de injectoare si racordul de retur din acelasi motiv de incompatibilitate.

Share this post


Link to post

@Papie, merci de informatii. Din cate am inteles nu trebuie taiata nici o bucata de tabla cand se schimba conducta de benzina la Cielo. Dar ma gandesc ca mesterul tau o incercat sa taie tabla de sub scaun ca sa ajunga la zona in care furtunul intra in conducte.

Apropoo cam cat ai cheltuit ca sa inlocuiesti toate conductele?

Share this post


Link to post

Nu se taie nici o tabla era vorba de taierea conductei pentru o operatiune ad hoc, pretul ... la materiale parca ceva in jur de 200 si manopera undeva in jur de 100 (daca imi amintesc bine).

Share this post


Link to post

Salutare,am si eu o mare problema :( .A trebuit sa cumpar furtunul acela care intra in rampa la injectoare(turul),cel cu clipsuri,din lipsa de experienta am incurcat capetele,cel care trebuia sa intre jos lam bagat sus si a ramas blocat.Nu stiiam ca trebuie scoase clipsurile vechi,eu credeam ca se cupleaza intre ele,dar mam inselat :( .Va rog sa ma ajutati,chiar daca se strica cele 2 clipsuri,ca am cu ce sa le inlocuiesc.Multumesc.

Problema rezolvata.

Cum desfac conducta de benzina de la cap la coada(rezervor-motor)??,mai concret cum o desprind de sub masina,sunt niste clipsuri ce tin conducta si nu stiu cum se desfac.Multumesc.

Edited by danielito

Share this post


Link to post

Am facut azi comanda pentru conducta de benzina cea pe care vine si filtru(turul),insa doamna de la magazin ma intrebat ce fel de conducta este cu filet??sau prin clipsuri??.Din ce stiu eu are filet la filtru si clips la injectoare.La intrarea in rezervor ce are filet sau clips??Va rog sa ma ajutati sa nu cumpar vreo prostie.Multumesc

Share this post


Link to post

In mod normal ar trebui sa te uiti sub masina Teava de tur e facuta din mai multe segmente.

Daca am timp o sa iti atasez maine o copie dupa factura pe care am primit-o de la dealer DW acolo ai codul pieselor.

La mine tot cu Cielo din 96 pe tur am cam asa

pompa benzina, furtun de cauciuc cca 10 cm (prins cu coliere de inox la pompa de benzina si pe urmatoarea teava), teava de otel cu o forma mai speciala prevazuta cu olandeza la capatul spre filtru de benzina(costa mult teava asta in jur de 100 ron), filtru de benzina , alta teava de otel pana la compatimentul motor (tot cu olandeza spre filtru de benzina si pre compartimentul motor are prindere cu clip de plastic(costa sub 20 ron desi este mult mai lunga decat teava anterioara...hmmm).

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Salutare,am primit azi conducta aceea de benzina(turul),desi iam dat talonul masinii cand am comandat acea conducta am primit o conducta cu filet la ambele capete,problema e ca la mine la capatul de la motor are clips,cand am vazut minunea acasa am plecat la acel magazin sa le zic ca este o greseala,am vrut sa le inapoiez conducta sa imi aduca una cu clips,nu au vrut sub nici o forma.Conducta ma costat 40 ron si nu stiu cum sa remediez problema.Nu merge sa ma duc undeva sa ii faca o ajustare??Sau mai exista vreo metoda?Va intreb deoarece sunt cu nervi la pamant(numai rau imi merge).Multumesc mult pentru eventualele raspunsuri.O zi buna.

Share this post


Link to post

OPC!

sunt obligati sa accepte marfa la retur sua s ao inlocuiasca

Share this post


Link to post

Cucoanele lau luat pe NU in brate,ma intereseaza daca pot face o improvizatie,sa tai acel capat si sa il duc la cineva sa faca o imbinare(sa o sudeze).Aveti idee merge??

Share this post


Link to post

Danielito fara discutie mergi la OPC. O sa fii surprins ce repede o sa se rezolve treaba. Suna imediat la OPC. Daca nu te rezolva magazinu risca o amenda mai mare decat costa teava aia.

Cum sa cumperi un lucru nou si sa te apuci de improvizatii ? Acolo ai teava de otel tocmai pentru ca ai combustibil sub presiune. Nici sa nu te gandesti la improvizatii.

 

Sfatul meu e sa duci teava inapoi sa iti dea banii inapoi si sa te adresezi la un service Daewoo. Mie asa mi-au adus exact ceea ce imi trebuia si la pret mult mai mic decat ce spui tu acolo. Exista piese de schimb gramada chiar daca pe pachet era stampila de Ford :)

 

Am atasat o poza cu factura mea materiale si manopera.

Teava de tur de la filtru la compartimentul motor este la pozitia 6. Ai codul original listat acolo 96350064 CONDUCTA BENZINA CI si atentie la reprezentanta m-a costat sub 20 roni!!!

In rest la reprezentanta m-au taxat exagerat la manopera. Dar noi sa fim sanatosi. :) )

post-754-1221646064_thumb.jpg

Edited by sorin77

Share this post


Link to post
Danielito fara discutie mergi la OPC. O sa fii surprins ce repede o sa se rezolve treaba. Suna imediat la OPC.

 

 

Multumesc din suflet pentru sfaturi :* :* , dupa cateva amenintari cu OPC-u au zis ca imi fac retur,au zis ca ma suna maine sa ridic noua conducta,nu cred ca o sa imi mai faca vreo comnada de azi inainte :D ,multumesc inca o data pentru sfaturi.o zi buna

Share this post


Link to post

La postul anterior am adaugat o poza dupa factura. Sper sa iti fie de folos.

Prima pozitie listata cu P-96180947 este teava de la rezervoru de benzina la filtru aia scumpa foc, initial am zis ca m-au facut aia la Nina Service SB si mi-o pus o alta piesa, dar pe urma ei mi/au explicat ca nu e furtun ci teava dar ca asa le apare lor pe calculator in sfarsit mor mai aburit cu factura cu orele lor tehnice de kkt.

Dupa cate ca nu mi-or dat jos efectiv rez de benzina, ci numai l-au desfacut din bride ca sa aiba loc de manevra m-au taxat cu dat jos rezervorul plus manopera la lucrari mecanice cica au dat cu peria de sarma la desfacerea suruburilor plus demontare furtun spalator care de fapt voiau ei sa spuna ca e demontare tur ...penali. Oricum justificarea facturii a fost o tiganie. Nu am vrut sa ma cert cu ei si pentru putin timp cat am stat in SB numai de OPC nu mi-a mai ars. Ei sustin sus si tare ca m-au taxat dupa normele lor de reparatie. JENANT de-a dreptul.

Share this post


Link to post

Noroc baieti. Am si eu o problema de genul asta, nu stiu daca se incadreaza exact aici da totusi este despre aceiasi problema in mare.

Din cauza prostiei ca nu pot zice altfel, nu am schimbat filtru de benzina de aprox 5 ani ( am zis ca merg pe GPL ce mai conteaza ), si din greseala m-am uitat pe sub masina... m-am speriat.

Cum credeti voi ca as putea sa desfac eu filtru de acolo fara sa raman cu "teava" in mana ? Sau nu mai am nici un fel de sansa, sa cumpar direct tevile... ?

Ce se vede ud pe acolo sa nu va ganditi ca este benzina... sunt incercarile mele disperate de WD40 :)

post-11852-0-94350500-1345148462_thumb.jpg

post-11852-0-99448500-1345148470_thumb.jpg

Edited by TBird

Share this post


Link to post

WD40 si perie de sirma, reperat. La urma toata sectionezi filtru in doua cu o pinza, nu cu flex-ul, tii holenderul fix (pe loc) si invirti de jumatatea de filtru. Aminteam undeva ca am schimbat filtru original dupa ~10 ani, din curiotitate l-am sectionat ... absolut curat.

Share this post


Link to post

Hmm m-am gandit si eu la varianta asta, dar după parca tot nu ma simt in siguranţă... Dacă se sparge ţeavă aia in mers...Hmmmm

Share this post


Link to post

Nu cred sa se sparga, eu unul nu am auzit de conducta sparta. Ideia e sa nu fortezi holenderul pe ea, il ei cu frumosu pina isi da drumu. Iar pe viitor, dupa ce montezi filttru, czreti bine cu spray de frine si ungi subtil cu siloplast transparent holenderele si nitel din conducta sa formeze protectie ... adio neplaceri.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...