Jump to content
Sign in to follow this  
ovizel

Motorul La Ralenti Nu Merge Rotund Tico

Recommended Posts

Nu vrea sa mearga rotund la ralenti motorasul.

Bujii noi (champion, ca in carte la 1,1 RNC11Y4C parca), fise noi(part-small).

 

Mentionez ca daca motorul este pornit la cald, porneste cam in 1-2 buji timp de 3-6 secunde, dupa care intra in regimul normal de lucru.

O alta remarca, clapeta de soc nu sta chiar vertical cand s-a incalzit motorul.

Mai exact are un usor joc si sta aproape vertical.

Strigat orientat catre cei din Sibiu care au descoperit un "doctor" pt. Tico.

Pe unde am mers am auzit de genul: asa este normal... asa merg ele... ?!?

Ralenti-ul este reglat la 1140 ture (masurat cu aparatul de noxe de la ITP)

 

Ceva sfaturi?

 

Multzam' anticipat!

Share this post


Link to post

si al meu face la fel, fisele parts-mall-corea sunt varza, noaptea pe intuneric bezna uita-te la ele, e f probabil sa fie artificii. eu le-am schimbat cu tesla dar motorul desi merge mai bine, tot asa face. se pare ca ar fi de la amestec, dar la mine desi teoretic amestecul ar fi sarac, la ultimul consum a iesit undeva peste 10. la tine e la fel? a sarit si consumul?

p.s. eu am schimbat bujii de la brisk la champion si ngk cu diverse forme si gap-uri...

Edited by tico_RS

Share this post


Link to post

Trebuie sa faci urmatoarele:

1. reglat jocul la supape (din asta probabil motorul se va linisti). Ai zgomot la distributie? Daca da, atunci este foarte probabil sa mearga prost din cauza asta

2.verificat daca avansul este cel din fabrica (este marcata pozitia pe distribuitor cu o linie albastra langa surubul de sus),

3.reglat carburatorul, dar nu ca sa iasa la noxe, ci ca sa mearga bine. Cauta pe topicurile de carburatoare ca am postat acolo metoda de reglaj. Ai relantiul ridicat. Ar trebui sa fie la 900rpm. Probabil de la ITP ca sa iasa la noxe. La 1100 tre sa fie doar cand pornesti AC (daca are masinuta ta asa ceva)

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Intr-adevar, relanti-ul este mare. Ideal ar fi 950rpm. A nu se confunda socul automat cu reglajul de relanti. Daca ai fost la ITP e clar ca ti-au strans surubul de amestec ca sa iasa bine noxele. Mai desurubeaza acest surub pana nu mai creste turatia apoi mai scade-o din surubul care controleaza inchiderea clapetei de acceleratie

Share this post


Link to post

saptamana trecuta am rezovat si eu problema mea: care nu disparuse nici dupa spalat carb cu carb cleaner, nici dupa aditivi in benzina, nici fise, nici bujii, etc... am fost la radacini si ghici ce avea? carbul infundat !!!

a desfacut tipul tigaia de deasupra carb, l-a accelerat dupa care punea mana pe el pana dadea sa se opreasca, dupa care lua mana si iar acelera, timp in care motorul grohaia sinistru... dupa vreo 2-3 manevre ralanti aproape ca se mai auzea...

Share this post


Link to post

Desfundare empirica :( Mergi la un mecanic bun, sa-l curete cum trebuie, apoi regleaza-l pe stand. Chestia aia nu face decat sa miste gunoaiele dintr-un loc in altul...

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...