Jump to content
Sign in to follow this  
ghita1965

Ce Sa-mi Iau?

Recommended Posts

Poate pierde putere si pe la tacheti?

Astia tin teoretic mai mult ca segmentii?

La masinile mai noi, e ca la dacie, unde se rectifica vilbrochenul?

Deci ...pe la semeringurile de la supape dupa cum a zis si Radu ...si pe la tacheti hidraulici care daca sunt uzati nu inchid imediat ...motorul tacane si pierde presiune ...

La Cielo exista cota de reparatie si se rectifica vibrochenul ...unde nu stiu dar pot intreba .

 

@radu s-a mai discutat si paradiscutat de consumul Espero de 1.5 1.8 si 2.0L ...vectra 2.0 consuma mai putin decit Espero de 2.0 deci nu are sens sa intram in detali ...cauta si tu pe net si vei gasi

Share this post


Link to post

Multumesc de raspunsuri amandorura, nu intreba ca nu e cazul, dar e bun de stiut.

Share this post


Link to post

Pe la furtunul de ventilare a carterului apar gaze din scapari de compresie pe la segmenti.Uleiul scapat pe linga semeringurile de supape ajunge direct in camera de ardere rezultand o teava de evacuarea neagra si unsuroasa si aparitia fumului alb-albastrui in primele secunde de la pornire si in general in decelerare.

In legatura cu marimea motoarelor si consumul acestora : nu marimea motorului afecteaza consumul ci raportul CP/Kg al masinii respective.

Share this post


Link to post

Problema la semeringurile de supape, si fumul alb-albastrui.. se traduce si in cresterea poluarii si probleme la ITP?

Mersi frumos Ovi.

Share this post


Link to post

Depinde de gradul de uzura.In general cielo non-euro trece cu brio oricum.

Share this post


Link to post
Sunt cazuri in care uni vorbesc din carti ...scrise de ei ... :dizzy: cum sa se infiga mai bine un G60 care are 160CP @225Nm ...decit un VR6 care are 187CP @245Nm ...deci ...

Corrado G60 -8.3s/100km/h sau Golf G60-8.7s/100km/h

Corrado VR6-6.9s/100km/h sau Golf VR6-7.6s/100km/h

La capitolul Golf ai dat-o in bara ...mai ales ca este compresor ...care prin constructie nu da randament maxim la turatii ridicate de aia toate G60urile de pe la noi sunt terminate si nu mai au toti caluti .

La motoarele turbo e alta mancare de peste ...si un astfel de motor este mult peste un otto clasic ...si chiar fiabile as putea adauga .

@zGB ...vezi ca Espero de 2L consuma mai putin decit cel de 1.8 chiar comparativ cu cel de 1.5 desi este cu 8v deci se poate ca Vectra de 2L sa consume tot cit Cielo ...desi 9% ai tai in oras sunt imbatabili .

Tin sa precize ca nu vb din carti.Am vazut play intre doua golf 3 VR6 vs 16V,1800 cmc SI 150 cai.S-au dat de mai multe ori si odata a castigat unul si odata celalalt,deci egalitate.Acum mai conteaza si soferul.Si cu turbi ai avut dreptate caz in care exemplul, calibra turbo vs calibra V6,in care Turbo e mai tare ca V6 e plauzibil.

Share this post


Link to post
Ce e cu vectra 2000?consuma putin?se poate dar e putin probabil dar fie.Dar ce spuneti de asigurare?De ce credeti ca o vectra 2000 cu toate otiunile(trapa,geamuri elect Ac s.a)nu sare de 3400 sau mai bine spus nu sare de pretul unuia de 1600 care nu are acelasi optiuni de confort si cu toate astea e mai scump.Nu va ganditi ca daca e motorul mare merge si tare.Exemplu Calibra 2000 Turbo are 200 cp si totusi e superior unui V6 de la calibra care are si mai putini cp,170 ,dar pentru care se plateste o taxa mai mare la asigurare.Sau un alt exemplu am vazut cateva motoare de Golf G 60(compresor) 1800 cmc care se infig mult mai bine decat un VR6, 2800 cmc tot Golf dar bineinteles sunt si cazuri care fac exceptie :->

 

depinde anul si starea masinii, d-aia.

 

la golfuri chiar ai dat-o in bara.

 

intra pe clubopel si vezi ce zice un posesor de calibra v6 care a avut si turbo inainte. un aspirat e mai fiabil ca un turbo, mai ales in cazul caibrei.

 

si inca ceva, cand iei un v6 sau orice alta masina de 200cp, nu esti genul de om care se gandeste cat costa rca sau ce consum are...

 

 

 

 

Arata-mi si mie un link (daca sa poate oficial) in care sa fie date consumurile in/out pt Vectra de 2,0L din perioada respectiva... Dupa aia mai vorbim.

 

 

cauta singur link, pt ca tu esti cel care nu crede, iar eu unul nu simt nevoia sa te conving de ceva anume.

 

 

ideea topicului era de o masina in 3500 euro. o varianta la cielo si supernova poate fi si o vectra.

 

intr-adevar, mai bagi 500 euro ca sa o pui la punct, dar la fel ai baga in cielo si supernova.

Share this post


Link to post

In ultimul timp au scazut foarte mult si Espero, asa incat un Espero din acelasi an cu un Cielo, este mai ieftin. Poti sa te uiti si la alea ca sunt masini nu gluma.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...