Jump to content
Sign in to follow this  
ticalosu_is12lat

Matiz 2 Locuri

Recommended Posts

Intrebarea era simpla: ai intrebat la magazinul fabricii din Craiova? Ca ai intrebat dealerul este irelevant, oricum astia nu au niciodata nimic si nici prea mult interes nu-si dau.

Sincer am intrebat doar la dealer si chiar si-a dat interesul plus ca firma noastra are contract cu ei si oricum era si in interesul lor pentru ca masina o fac la ei.

Astept un raspuns totusi si de la voi, am mai rugat un coleg de munca sa caute prin Focsani.

Share this post


Link to post

Am vazut niste banchete in Buzau dar era alt model de tapiterie una la mana si doi la mana erau cam jalnice asta ca sa nu mai zic ca pretul cerut se apropia de una noua. Mai astept raspuns de la cineva care lucreaza la dezmembrari...daca nu... caut in continuare.

Share this post


Link to post

Tine cont de faptul ca masina este trecuta in carte ca autoutilitara, iar asigurarea RCA pentru astfel de vehicule este de la 400 lei in sus. Asta este unul din minusurile matizului van. Am vrut si eu sa cumpar unul, dar m-am lipsit. Iti pot spune ca m-am interesat si omologarea la rar pentru 5 locuri e 8 milioane(asa era prin decembrie 2007). Daca masina are km putini si e buna merita banii. In legatura cu suspensiile, sunt intr-adevar suparator de tari. Iti mai trebuie si mecanismele de deschidere din interior al portierelor spate. Oricum, cu investitiile pe care trebuie sa le faci depasesti pretul de piata al unui matiz ca al tau.Cu 2500 gasesti matizuri cu optiuni, aer, servo etc.

Tot ce am scris mai spus trebuie luat doar ca o parere personala, nicidecum ca un sfat sau rea intentie. Numai bine!

Share this post


Link to post

In final, masina o cumpar cu 1000 de euro si mai bag in ea aproximativ 1000 de euro, am facut toate calculele la reprezentanta cu ce trebuie sa pun pe ea, la 2500 de euro sa zicem in nici un caz nu iau Matiz bun poate unul care a carat vin la tara prin toate gropile sau vreun taxi ( sunt curios ce Matiz gasesti in 2500 de euro si cu optiuni si bun) . Masina o cumpar de la firma unde lucrez, masina este foarte ingrijita, nu a fost lovita niciodata si a fost condusa numai de mine, are toate reviziile la zi si facute numai la reprezentanta daewoo, cand o cumpar o cumpar cu tot cu asigurare casco platita pe tot anul, 4 cauciucuri de vara noi si 4 de iarna tot noi, rovigneta, RCA...deci deja am niste bani frumosi economisiti, partea din spate adica fete la usi, macarale, manere, chedere si toate plasticurile alea ma costa 6 milioane plus inca vreo 6,7 milioane bancheta, deci daca mai dau pe omologare inca 8 milioane ajung chiar mai ieftin de 1000 de euro cat am precizat mai sus. Costuri vor mai fi nu zic nu dar in nici un caz nu vor depasi suma de 2000-2200 de euro. Iti garantez ca in nici un caz nu depasesc pretul pietei la un Matiz, plus ca uiti un detaliu important, cumpar o masina care a fost numai a mea si stiu ce-i cu ea, daca o cumpar din targ...

 

Ah si am uitat sa precizez ca am discount 10% la piese atunci cand o fac, fa o calculatie si vezi cam ce bani ies, omologarea asta este nu am ce face o sa trebuiasca sa o platesc, dar oricum nu ma pot apuca de ea pana nu gasesc bancheta din spate.

 

Am luat mesajul tau ca atare dar in ceea ce priveste investitia in aceasta masina nu esti foarte bine informat.

Share this post


Link to post

Eu ti-am zis doar o parere personala. In legatura cu investitia, tu spusesei ca o sa mai bagi 1000 euro, de-aia am zis ca e mult. Initial ai zis ca te costa masina 1600e, dar daca ai scos-o la 1000 e buna afacerea. Te pot ajuta cu o bancheta spate (canapea+ spatar) la 4 milioane. arata bine, nu e rupta sau tocita.

Share this post


Link to post

Ma uit cu ochii cat cepele la topicul asta.

Puneti si voi o poza cu asa minunatie , matiz cu 2 locuri , sa vada si ochiu nostru !

Share this post


Link to post

E ca un matiz E, normal, insa in spate NU are bancheta cu spatar, ci are podea dreapta, iar la usile spate are bare. E o masina pt carat marfa- ca si Corsa van de exp.

Share this post


Link to post

Asa ceva :D

 

post-1549-1207776608_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Aaaa, deci ii lipseste bancheta din spate si haionul doar si probabil ca are ceva grilaje in plus.

AM crezut ca are doar 2 usi gen Dacia papuc in 2 usi.

DAR, prin definitie si prin forma uzitarii ei, o masina de genul asta nu are interiorul excesiv de folosit / murdar ? ( daca a carat tot felul de chestii ce murdaresc )

Share this post


Link to post

In final, am gasit o bancheta spate foate ingrijita la Buzau, urmeaza sa transform radical masina, revin cu detalii si poze.

Share this post


Link to post

Ce se mai aude cu masinuta?

Ai cumparat-o?

Ai facut cu ea ce ti-ai propus?

Share this post


Link to post

Da, masina am cumparat-o, saptamana aceasta este gata sper, i-am pus bancheta, macarale la usile din spate, chedere, plasticuri absolut tot, astazi ma duc la service sa-mi prinda bancheta spate si sa-mi fixeze polita de la portbagaj. Revin cu topic la masina mea. :)

Share this post


Link to post

Eu am cumparat un Matiz de la un tigan samsar din targ anul trecut, in talonul masinii fiind trecuta ca utilitara, insa ea avea 5 locuri, cu bancheta, centuri si tot ce trebuie. Eu nu am fost atent la acte, asa ca m-am trezit ca am utilitara. Norocul meu ca seful de la RAR, unde m-am dus pentru identificare, are o reprezentanta Daewoo si, pentru 5 milioane lei, mi-a omologat-o cu 5 locuri.Mentionez ca masina arata ca noua, desi ulterior am observat ca a fost revopsita pe ici, pe colo.

Share this post


Link to post

Masina inca nu este gata, din mai de cand am cumparat-o m-am ocupat de ea in functie de bugetul disponibil. I-am montat bancheta spate, s-au montat fetele la usi, macarale ( se deschid geamurile fara probleme ), manere, chedere, manivelele si plasticul pe care sta bancheta spate si care acopera pragul. Trebuie sa mi se sudeze sustinerea de la bancheta si sa se fixeze polita de la portbagaj. Masina a primit intre timp: cauciucuri noi+capace, cotiera, volanul l-am imbracat in piele, covorase si huse. A fost polisata complet la sfarsitul lunii trecute.

 

Atasat niste poze, asa arata masina in stadiul actual. Urmeaza sa ii montez: proiectoare ceata, inchidere centralizata+alarma si MP3+boxe. Multumesc mult lui Adostar pentru ajutor, 85% din piese sunt montate de el. Apropo cine stie un matiz dezmembrat, imi trebuie carligele care sustin bancheta din spate ca la service ma usuca de bani ca sa mi le faca?

Edited by Yaz

Share this post


Link to post
Cea mai mare problema este ca nu gasesc bancheta din spate. La dealer nu am gasit si spune ca nu a adus niciodata la comanda si mi-a zis ca fabrica nu aduce asa ceva. La dezmembrari nu prea am gasit si nici nu stiu unde sa mai incerc...deja intru in panica....)))))))))

 

salut!am cumparat eu acum 2 saptamani 2 scaune sh de matiz si avea si bancheta din spate;daca te intereseaza pot sa vad daca o mai are si cat cere pe ea.era in stare ff.buna.

Share this post


Link to post

Mersi mult dar cand am "tipat" dupa bancheta din spate era 25 aprilie, am gasit pana la urma dupa vreo 2 luni de cautari. Totusi m-ar interesa sa le schimb pe cele din fata de unde le-ai luat si cat ai dat pe ele?

Share this post


Link to post

Salut pe toata lumea .

Am si eu ocazia sa cumpar un astfel de matiz care in talon figureaza ca fiind autoutilitara . Are 2 locuri si este relativ intretinuta . Pretul este foarte mic si ma bate gandul s-o opresc pentru mine si s-o folosesc ca masina personala fara s-o modific ca turism in talon .

Costa tare s-o inmatriculez la rar ca autoutilitara ?Are cineva ideea ce diferenta este cu asigurarea si inmatriculatul ... intre autoutilitara si turism pe persoana fizica ?

Chiar l-am luat la pret de nimic si parca nu-mi vine sa mai investesc in ea prea mult s-o fac turism ...

Eventual un schimb de ulei si consumabile ... poate o distributie ca ambreajul are un an si ceva , pompa de benzina si aia ii schimbata , transmisia vad ca mi-am gasit cureaua sarita azi cand i-am dat cheie dupa 4 luni ... pe vremuri facea zgomot urat cand am "abandonat-o" .

Abea azi am constata ca zgomotul venea de la cureaua de transmisie care era cam desfacuta si lovea in ceva in mers . As vrea s-o fac functionabila macar inca 2 ani si s-o folosesc asa ca autoutilitara desi stiu ca rogvinieta e vre-o 4 mil ... in loc de 1 si ceva .

Oare e mai convenabil asa s-o mai tin 2 ani utilitara si s-o foolosesc pana face ani de programul rabla ?

Share this post


Link to post

Aoleu ! A sarit cureaua si motorul a fost rotit ? Foarte posibil sa se fi lovit ceva pistoane cu supapele... Alti bani de bagat... Sau nu stiu la ce zici transmisie. Pompa de benzina de ce sa o schimbi ? Dupa un an si ceva, ambreiajul e suficient de nou.

Share this post


Link to post

Vorbeam de cureaua care este vizibila si roteste alternatorul ... nu cred ca aia este distributia . Pompa de benzina a fost inlocuita de mult ca se dusese . Personal ma intereseaza sfaturi vizavi de finantele ce necesita masina asta s-o pot rula ca autoutilitara inca 2 ani . <BR>Nu s-a stricat nimic la motor .. masina am miscat-o in fata si-n spate si nu se aude nimic .. doar ca moare motorul fiindca daca alternatorul nu se invarte datorita curelei sarite iar bateria la masuratoare avea sub 6 v .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...