Jump to content
Sign in to follow this  
Maniaku

Leon Vs. Golf V Vs. Astra

Recommended Posts

In vara o sa ma despart de Matizoi si trebuie sa iau o alta masina ca masina "secundara"!! Precizez ca masina va fi folosita majoritar in oras, dar nu mai mult de 15-20km/zi asa ca am optat pt. motor 1,6 benzina!

Iata si datele despre pasini:

 

Seat Leon

1,6 102cp Pret CIP:15140 eur

 

 

 

3 suporturi pahare in consola centrala

(1 fata, 2 spate) 3 tetiere spate ABS, TCS (TCS poate fi deconectat) Airbag frontal pentru sofer si pasager Airbag lateral cu airbag cortina pentru

sofer si pasager Anvelope 205/55 R16 Bare protectie in culoarea caroseriei Bordcomputer Centuri de siguranta in 3 puncte pentru

toate locurile Climatronic bi-zona (control separat

sofer/pasager) Cruise control Elemente de décor interior Filtru praf si polen Frane pe disc fata/spate Functie "Coming Home" faruri Geamuri electrice fata spate Imobilizator electronic Inchidere centralizata cu telecomanda Jante aliaj 6 1/2Jx16 "Vega" cu surub

antifurt Lampa ceata spate Oglinzi exterioare electrice, incalzite

si pliabile electric Oglinzi exterioare in culoarea

caroseriei Oglinzi parasolar luminate Prindere Isofix pentru scaune copil, pe

bancheta din spate Priza 12 V in consola centrala,

fata/spate Proiectoare ceata Radio CD, 6 difuzoare Reglaj electric faruri Reglaj manual lombar si pe inaltime

scaun sofer Scrumiera fata Sertar sub scaunul soferului Servodirectie electromecanica, reglata

automat in functie de viteza

(Servotronic) Set pentru pana (compresor si lichid

vulcanizare) Sistem spalare luneta Spatar bancheta spate rabatabil

asimetric Stergator parbriz cu temporizare Tetiere fata, articulate si ajustabile

pe inaltime Volan reglabil axial si pe inaltime Volan si schimbator viteze in piele

ESP+EBA+Driver Steering Recommendation

Iarna 2:

-scaune fata incalzite, cu control

separate

Vizibilitate:

- Oglinda retrovizoare interioara cu

reglare automata antiorbire

- Senzor de ploaie

- Aprindere automata faruri

- Functie "Leaving Home" faruri

 

 

VW Golf V

1,6 115 cp Pret CIP: 16451 eur

 

 

 

*Tapiterie scaune din velur antracit ,

gri , bej ABS, ASR Aer conditionat "Climatic" Airbag frontal pentru sofer si pasager

cu posibilitatea decuplarii airbag

pasager Airbag lateral fata si airbag pentru cap Antena Diversity cu amplificare

electronica Bancheta rabatabila fractionat cu

cotiera si posibilitatea transportarii

obiectelor lungi prin rabatarea separata

a cotierei Bare de protectie si praguri laterale în

culoarea masinii Bord cu turometru, ceas digital si

indicator temperatura exterioara Buzunare pe spatarele scaunelor din fata Cârlig ancorare bagaje Caroserie în 2 usi Centuri de siguranta în 3 puncte pentru

toate locurile, cu reglarea pe verticala

a celor din fata si sistem de

avertizare sonora / acustica la

centurile de siguranta sofer / pasager Cheie de contact cu imobilizator

electric Claxon bitonal Computer de bord Decor antracit pentru plansa de bord,

consola centrala si usi Easy Entry (pentru caroserie în 2 usi) Faruri cu reglare electrica pe înaltime Faruri de ceata Filtru de polen / praf Frâne fata cu disc ventilate Geamuri fata actionate electric Geamuri laterale si spate termoizolante

în tenta verde Grila radiator în culoarea caroseriei Închidere centralizata cu telecomanda Jante din aliaj usor 6 1/2 J x 15

"Misano" cu suruburi antifurt si

anvelope 195 / 65 R15 Lampa ceata spate Lampi de citit (2) fata cu elemente

cromate si lampi de citit spate (2) Oglinzi laterale în culoarea masinii Oglinzi laterale reglabile electric si

încalzite separat, cu sistem de

semnalizare încorporat Oglinzi make-up stânga / dreapta

iluminate, parasolare detasabile Prindere Isofix pentru 2 scaune copil pe

bancheta din spate Priza pentru curent în portbagaj Radio CD-player "RCD 300" cu 6 incinte

acustice Roata de rezerva de uz temporar Scaune fata confort cu reglare pe

verticala si reglaj lombar Scrumiere fata /spate si bricheta Servodirectie electromecanica, reglata

automat în functie de viteza Sistem electronic pentru mentinerea

stabilitatii masinii - ESP (pentru

4Motion) Spatiu depozitare plafon, pe plansa de

bord si în usi Stergator luneta cu sistem de spalare si

control intermitent Stergator parbriz cu temporizator Suport pahare fata (2) / spate (1) Tempomat Tetiere active fata (2) Tetiere spate (3) Torpedou iluminat cu încuietoare Volan in 4 spite, cu reglaj axial si

vertical

4 usi cu geamuri actionate electric

Climatronic

- cu reglare automata si doua zone

separate de temperature

ESP (inclusiv ABS, EDS, ASR)

Oglinzi 1

- oglinda interioara retrovizoare cu

sistem antiorbire automat

- oglinzi exterioare rabatabile si

incalzite separat

- coming home/leaving home, stergatoare

parbriz cu senzor ploaie

Scaune sport fata

- scaun sofer cu reglare electrica

- scaune sport fata cu reglaj lombar

electric

- spatiu depozitare sub scaun pasager

- antracit (KG), gri (KH) sau bej (KJ)

Scut intarit Suspensie drumuri grele

 

Opel Astra

1,6 105 cp Pret CIP: 15002

 

• ABS.

• Bara grila radiator cromata.

• Imobilizator.

• Geamuri fata actionate electric.

• Inchidere centralizata cu telecomanda radio.

• Bandouri laterale vopsite in culoarea caroseriei.

• Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei.

• Oglinzi exterioare reglabile si incalzite electric.

• Claxon bi-tonal.

• Servodirectie electro-hidraulica.

• Triplu info display (ora, temperatura ext., data/radio).

• Pregatire instalare radio cu doua difuzoare.

• Airbag-uri frontale si laterale, conducator si insotitor.

• CD-Radio CD30, 6 difuzoare.

• Scaun conducator cu 4 reglaje.

• Volan 3 "brate", finisaj carbon.

• Instrumente de bord - finisaj cu insertie cromata.

• Finisaj bord si usi "Micro Tech Silver".

• Bandouri plafon in culoarea caroseriei.

• Bare fata si spate in culoarea caroseriei.

• Manere ext. usi in culoarea caroseriei.

• Cheie retractabila x 1.

• Plachete interior praguri.

• Suport pentru ochelari.

• Montant lateral central de culoare neagra.

• Aer conditionat si conducte de aer pentru locurile spate.

• Pachet "Light".

• Volan in piele cu finisaj carbon.

• Finisaj bord si usi "Brasilia".

• Ornamente cromate geamuri laterale.

• Jante din aliaj usor 6,5 Jx16, anvelope 205/55R16.

• Radio CD30 MP3 (EHU2).

• Jante din aliaj usor 16x6.5, sport.

• Jante din aliaj usor 16x6.5, dynamic.

• Climatizare automata.

• Program Electronic de Stabilitate (ESP).

• Scaune fata incalzite electric.

• Proiectoare ceata.

• Computer de bord.

• Geamuri actionate electric spate.

• Bancheta spate rabatabila (40/20/40).

• Comenzi radio-CD pe volan.

 

 

Astept pareri si opinii!!!

Share this post


Link to post

Ce naiba echipare ai pus la Astra? Io am dat la a mea 13850CIP! Si am muuuuulte in plus!

 

A, m-am prins: ti-ai prins urechea in pachetele de la Opel, ai nevoie de ajutor :D Ai pus unele chestii de mai multe ori.

Share this post


Link to post

Io zic Leon, daca ar fi sa aleg dintre cele de mai sus.

Si, repet, urmatoarea mea masina va fi japoneza asa ca macar yaris iti recomand, daca nu o civic...

Share this post


Link to post

Il si vad pe Maniaku intr-un Yaris. De ce nu Aygo? :D Scuzati off-topic-ul. Cum ziceam mai sus, pretul e incorect din cauza configurarii incorecte privind pachetele la Opel.

Share this post


Link to post

Daca zici de Leonu nou, go for it!

Ca japoneze, ai putea sa te uiti la Corolla si Mazda 3, dar cred ca sar binisor la pret la aceleasi dotari...

Share this post


Link to post

La cat au investit in design la Leonul nou, nu cred ca le-a mai ramas de altceva. Seat - auto emotion cred ca se refera la 'oare ma lasa azi in drum sau ma lasa main'. Parere de profan.

Share this post


Link to post

@ totti da, ma refer la Leon-ul nou!!!

@all fara suparare, va rog sa va referiti strict la cele 3 modele enumerate mai sus!!! Au mai fost si altele dar s-au exclus!!

Ex:307, C4, Focus, Corolla etc..

@Viper cum sa configurez si eu astra dupa bunul plac??? (chiar mi-am prins urechile in pachetele de la Opel!! :D )

Share this post


Link to post

Ia-l de barba pe ochelarist si te taraste el la configurator. Normal.

Share this post


Link to post

La Opel sunt unele elemente prinse atat in nivelele de echipare, cat si in pachetele optionale. Si mai sunt si pachete in promotie, care au si ele elemente redundante cu unele pachete optionale. Te ajuta nenea Viper...

Share this post


Link to post

Mah da' nu are nimeni "tupeul" sa-i ofere vreun aveo/lacetti?

Share this post


Link to post

Din pacate a specificat deja ca il intereseaza doar astea :(

Share this post


Link to post

Din punct de vedere al designului, Golful nu cred ca are nici o sansa, celelalte doua sunt cu adevarat deosebite. Si daca ai in vedere si faptul ca la Seat intretinerea costa semnificativ mai mult decat la Opel, atunci alegerea ar trebui sa fie simpla :) . Astra arata bine, are performantele apropiate de cele ale Golfului si intretinerea ei te costa mai putin decat in cazul celor 2 din grupul VAG.

 

Dar eu stiu ca atunci cand aveam 13-14 ani si ma intreba cineva ce masina vreau eu cand o sa fiu mare, raspunsul era instantaneu: Golf (3 era pe-atunci nou aparut). Asa ca pana la urma conteaza si ce iti doresti tu, in afara de cifre si pareri mai mult sau mai putin obiective.

 

Mult spor la analizat si la cumparat ;)

Share this post


Link to post

si poze cu cele trei in caz ca nu le stiati deja:

post-919-1139319942_thumb.jpg

post-919-1139319951_thumb.jpg

post-919-1139319959_thumb.jpg

Share this post


Link to post

La design, dupa mine:

1. Leon

2. Astra

3. Golf

 

La intretinere/fiabilitate:

1. Astra

2. Leon

3. Golf

 

Eu mi-as lua Astra cu IDS si gata. Poate chiar cu GTC (sau cum este) ca pentru restul nevoilor ai tractorul.

Share this post


Link to post

de unde clasificarea asta? - vorbesc de cea din punct de vedere al fiabilitatii..

seat - frumoasa

opel - ieftina

VW - fiabila

din punct de vedere al tehnicii golful este ceva mai sus - cu toate ca multe piese sunt comune la toate trei. (mai ales golf - leon care au crescu in aceeasi burta)

eu as alege golf fara sa clipesc

Share this post


Link to post

E insipid golful ala, pentru mine. As lua un IV oricand, V niciodata. Si intretinere/fiabilitate inseamna cost defect*probabilitatea de a se intampla.

Share this post


Link to post

La Golf, daca este echipat cu motorul 1.6 FSI as renunta. motorul este pretentios la carburant si duce lipsa de cuplu la turatii mici si medii.

Am codus noul Leon cu motorul de 1.6 MPI si este cam puturos, insa per ansamblu masina este OK. Nu am intalnit probleme la acest model, decat minore. Este peste Golf la tren de rulare (setare suspensie si frane).

Despre Astra nu pot sa-ti spun nimic.

Share this post


Link to post

Leon galben...sau negru...E absolut superba masina, galbena cu jante de aliaj arata demential.

Share this post


Link to post

Da bine in parcare, nu? ;)

 

Putin offtopic: patronul spalatoriei de langa fostul meu bloc are un Mertz Cabrio superb (nu ma puneti sa spun ce este, cred ca proprietarul anterior s-a agatat de scrisurile din spate cand masina demara). Dar nu ii merg farurile. Motivul: cand a aflat cat costa sa le repare, a decis sa mearga doar ziua.

Share this post


Link to post
de unde clasificarea asta? - vorbesc de cea din punct de vedere al fiabilitatii..

seat - frumoasa

opel - ieftina

VW - fiabila

din punct de vedere al tehnicii golful este ceva mai sus - cu toate ca multe piese sunt comune la toate trei. (mai ales golf - leon care au crescu in aceeasi burta)

eu as alege golf fara sa clipesc

 

Clasificarea lui Satori vine si din ce se intampla in realitate. In caz ca nu ai citit, Opel in general si Astra in special sunt la ora asta cel mai bine cotate in Europa de Vest. Si nu o zice doar o publicatie germana, ci studii facute de firme care numai cu asta se ocupa. A trecut vremea cand Opel era cenusareasa Germaniei, deschideti bine ochii ca a inceput schimbarea!

Share this post


Link to post

Nu este o alegere usoara.

Ce pot sa-ti spun este ca VW nu mai este ce a fost ... din pacate.

Si mai ales, la ei exista o diferenta intre masinile vandute in Vest si cele pentru piata estica (inclusiv sau mai ales Romania).

Am intalnit in ultima vreme cazuri de posesori de VW Passat nou (2-3 luni) cu probleme la inchidere si stergatoare ... Nu sunt probleme grave, de acord, dar sunt cel putin deranjante si inacceptabile pentru o masina de peste 20.000 Euro CIP.

Probleme majore nu stiu insa sa fie la VW si are avantajul valorii mai bune de revanzare.

 

Din prisma fiabilitatii, cu mici exceptii (vezi Omega cu motorul diesel de 2 l de la BMW), Opelul s-a comportat exemplar in ultimii ani. Si costurile de intretinere sunt rezonabile.

 

Despre Seat nu stiu mai nimic decat ca are un design interesant. Am un singur prieten care a avut o Ibiza si in 3 ani si 60.000 km nu a avut nici o problema. Acum si-a luat un Leon (nou).

Despre asta pot spune numai ca arata bestial (este negru) !

Edited by marr

Share this post


Link to post

Mie personal mi se pare total nereusita modificarea Leon-ului. Generatia anterioara mi se parea mult mai frumoasa, mai agresiva. Asta nou parca e prea "gras", prea "rotund", nu mai are acea linie sportiva. Asadar, pentru mine, Leon, este o dezamagire in ceea ce priveste designul. Evident, ma raportez la generatia trecuta. Asa, luat separat, excluzand contextul istoric este... interesant.

In ceea ce priveste designul mie cea mai reusita mi se pare Astra. Golful 5, vorba lui Satori, insipid. Alta e povestea la Golf 5 GTI sau R32, dar acelea sunt subiectul altui topic.

Referitor la fiabilitate sau costuri, stiu doar ca intretinerea la VW este una dintre cele mai costisitoare. Comparabile vor fi si preturile la Seat avand in vedere apartenenta la acelasi concern, dealeri, service-uri. Si din acest punct se detaseaza Opel-ul.

 

Eu, dintre cele 3, mi-as configura un Opel cu ajutorul barbosului, un adevarat guru al configuratorului Opel.

 

Bafta la achizitii, votul meu se duce catre Opel Astra.

Share this post


Link to post

Maniakule, zi-le, tata, ce am configurat noi aseara, sa moara dusmanu' de ciuda :D Nu gasesti la concurenta nici in 50 de ani asa echipare la asa pret!

Share this post


Link to post

Asaaaa, sa vedem... Cam asta ar fi masina(Opel Astra):

Radio cu CD CD30, 6 difuzoare, display -TID

Grafic info display (GID)-standard cu UCE,UCG, UCK, UCL

Jante din aliaj usor 6.5 J x 16"-Dynamic/anvelope 205 / 55 R16 -91H(indisponibil pentru 2.0i turbo)

Pachet lumini interioare (spoturi pentru citit fata-spate)

Scaune fata sport, cu suport lombar reglabil pt sofer, numai cu anumite tipuri de tapiterie -nedisponibil cu W2E

Scaunul soferului reglabil in 4 moduri - pentru Essentia doar la tapiteria XXTC (Alpha Charcoal)

Aer conditionat (+conducte pentru incalzire spate), std. pentru 2.0i turbo

Oglinzi electrice incalzite

Parasolare iluminate, disponibile doar cu pachetul lumini interioare - TSP

Doua claxoane (sunet in armonie)

Volan in piele, 3 spite, 3 insertii metalice-standard cu XXLO/Enjoy

Instrumente de bord negre cu inele cromate

Carcasele oglinzilor la culoarea caroseriei

Manerele exterioare ale usilor in culoarea caroseriei

Ornamente laterale la culoarea caroseriei

Marginea exterioara inferioara a geamului cu insertie cromata

++++++

Radio cu CD CD30 MP3, 7 difuzoare, board info display - BID

Airbag cortina pentru suprafata geamurilor laterale

Cosmo Plus pack (bancheta din spate rabatabila 40/20/40, comenzile sistemului audio pe volan, climatizare electronica, scaunul soferului reglabil in 6 moduri, faruri de ceata, cotiera centrala fata, spatiu pentru depozitare sub mocheta din portbagaj)

Sight & Light Pack 1 (senzor de ploaie, oglinda retrovizoare interioara sensibila la lumina, faruri cu aprindere automata) - disponibil numai cu pachet lumini interioare (TSP)

Geamuri actionate electric fata-spate (disponibil doar cu oglinzi electrice)

Pachet de iarna 1 (sistem de spalare faruri, scaune incalzite fata, conducte pentru incalzire spate)

Senzor de calitate a aerului - disponibil doar cu climatizare electronica

IDS + (sistem interactiv de conducere) + sport Chassis Pack - ZQ8, disponibil numai cu pachet lumini interioare (TSP); nedisponibil cu pachet de drumuri grele

Pret: 14787 eur CIP + un discount

 

Tentant nu???

 

Multam fain unchiu' Viper pt. ajutorul acordat!!! :osanale:

Share this post


Link to post

Nu vreau sa ma angajez in discutii privind nivelul de echipare sa nu-mi prind urechile.

 

OPEL Astra = Se pare ca sunt ceva oferte si echiparea este destul de generoasa. In schimb caltate slaba a materialelor in comparatie cu Astra Classic spre ex.

 

SEAT Leon = se incadreaza la clasa sport chiar daca a pierdut cu forma de Altea "ceva-ul" agresiv dinainte. Calitate buna a materialelor si o gramada de oferte de primavara.

 

VW Golf V = ramane Golf fara schimbari majore insa in aceeasi parametri de fiabilitate.

 

 

Personal aleg SEAT. Daca se mai gaseste modelul vechi, cu atat mai bine.

 

Profit de topic si lansez aceeasi intrebare insa pentr S.H. 2003:

 

Opel Astra 2.0 DTI VS SEAT LEON VS VW GOLF IV.

 

Va cer parerea pt. ca eu nu am buget pt. una noua.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...