AAdorjan Posted February 6, 2006 1. Merita dat jos caloriferul pentru a fi curatat? Merita efortul? 2. E greu de dat jos? Astept pareri... a mai facut cineva asta? Share this post Link to post
Pedala Posted February 6, 2006 Si pe mine ma bate gandu. Parca nu mai face caldura ca odata. Eu m-am gandit sa bag un jet puternic de apa in calorifer intr-o prima faza... si dupaia sa trecem la alte metode Share this post Link to post
balboa4you Posted February 6, 2006 Si pe mine ma bate gandu. Parca nu mai face caldura ca odata. Eu m-am gandit sa bag un jet puternic de apa in calorifer intr-o prima faza... si dupaia sa trecem la alte metode da da ,numai sa nu se sparga cumva radiatoru de la un jet puternic de apa.cel mai bine ,numai ca acum este iarna si faci risipa de antigel,e sa schimbi de mai multe ori apa ,daca sunt depuneri sa nu crezi ca vei avea depuneri mari in radiatorul de incalzire ,depunerile mari sunt de la motor.nu merita dat jos radiator caci nu rezolvi nimik,fa mai multe schimburi ale lichidului de racire ,,sau poate nu e asta problema vezi si termostatul lucra bine , spor la treaba Share this post Link to post
renatremo Posted February 6, 2006 fratilor simplu!!! CALGON!!! o cutie de calgon o pui intro oala si o fierbi! si apoi in motor! faci 100-200km si il dai afara!!! si ai sa vezi rezultate! eu asa am facut si a dat ceva rezultate!!! dar am o intrebare cand ai schimbat antigelul?? ce fel de antigel folosesti??? vezi manualul de utilizare ca se cam schimba si el... am o intrebare nu cumva iese aburi in habitaclu??? daca da pregateste-te pt un calorifer nou!!! bafta!!! Share this post Link to post
AAdorjan Posted February 7, 2006 (edited) Radiator motor schimbat de vreo 6-7 luni, termostat+antigel Mobil1 schimbat de 2-3 luni. Nu iese aburi in habitaclu!!! Eu ma gandeam sa-l demontez de acolo de sub bord si sa-l curat deoarece ma gandeam ca s-o fi depus o gramada de "chestii" in el, nocive sanatatii Deci merita sa ma complic? Edited February 7, 2006 by AAdorjan Share this post Link to post
Pedala Posted February 7, 2006 La mine termostatul este schimbat, antigelul deasemenea. Am trecut de mult de probleme de genu. AAdjordan a pus o intrebare clara la care a cerut raspuns. Share this post Link to post
ZLI Posted February 7, 2006 banuiesc ca merita. cu siguranta sunt colmatate lamelele prin care trece aerul, dat fiind faptul ca tico nu are nici un fel de filtrare a aerului care intra in habitaclu. Din cand in cand mai auzi cate o frunza prinsa in palele ventilatorului. Cand e dat pe rece, resturile alea mai ies prin prizele alea de aer... sar in fata Cand e dat pe cald, toate resturile alea se opresc in radiator... la mine cand dau pe cald, debitul de aer scade mult mai mult decat scadea inainte... daca s-ar da usor jos, m-as baga primul. pe interior il cureti fara sa-l dai jos. sunt produse pentru curatat instalatia de racire. dupa care bagi apa sub presiune si intr-un sens si in celalalt pe furtunurile care duc la radiatorul asta... cred ca ar rezolva problema. calgon e recomandat si pentru instalatii de racire??? Share this post Link to post
nita_adrian Posted January 30, 2011 salutare!! sunt un posesor de tico si am trait o experienta dura venind de la Bran,masina nu mai facea caldura in mers si acul de la temperatura imi scadea pe masura ce prindea viteza,am pus cartoane in fata de ziceai ca este centru de colectare maculatura.precizez ca in timp ce sta pe loc masina face caldura si este ok dar cand merge parca ma simt in ICE AGE... DACA CINEVA SA LOVIT DE ASA CEVA VA ROG TRIMITETI PE NITA_ADRIAN2003@YAHOO.COM Share this post Link to post
Salex Posted January 30, 2011 La tine nu este o problema de calorifer, ai postat problema intr-un topic gresit. La tine e problema de termostat, fie deschide prea devreme, fie este blocat pe pozitia deschis, il schimbi si gata. Cauta topicul dedicat acestei probleme pentru detalii. Share this post Link to post