Jump to content
 

Sign in to follow this  
brusli

Jurnal de bord - TICO reparatii+defecte

Recommended Posts

multumesc de raspunsuri,o sa incerc sa-l dau jos si d-zeu cu mila,poate la dezmembrari....

Share this post


Link to post

Salut! Tico are mufa obd? Mersi

Share this post


Link to post

Are carburator... o fi avand ceva gen unitate lovato...


Nu are calculator de injectie.

Share this post


Link to post

BUna , AM mostenit un Tico. A stat in parcare cam 1 an fara sa fie miscat. Din ce am vazut eu la el franele nu prea tin, cind frineaza trage spre dreapta, daca sta nepornit mai mult de 2-3 zile porneste destul de greu, si dupa ce se incalzeste ramane cam turat. Stiti prin Braila un service care sa se mai ocupe de Tico ?

Am fost pe la 2-3 si m-au refuzat.

Share this post


Link to post

Mergi la Tudor la București și-l face brici!!!

Share this post


Link to post

dupa ce l-am vandut pe al meu tico in 2014, ieri am pus mana pe unul nou pe care intentionez sa l resuscitez la caroserie stabine nu are rugina

Am cateva problem pe care nu stiu unde sa le rezolv sau mai bine zis la cine :

 

1 masina a stat nepornita 1 an , din ianuarie 2017

 

2 cu cabluri de la alta masina a point initial nu voia dar I-am dat spray in carburator

 

3 dadea cu benzina din abundenta pe furtunul de alimentare pana in pompa- inlocuit cu unul de dacie nou, si merge

 

3 nu pot sa scot 2 bujii desi am dat cu WD 40- s-a indoit cheia de bujii articulata cumparata din piata, incercat la rece dar si cand e un pic cald motorul- degeaba

 

4 revizie frane, nu cred ca tine spatele, iar fata tot asa aproape de loc, nu par pistonasele blocate,cel putin pe fata, cred ca lichidul de frana e foarte vechi,

 

5 Distribuite si curea alternator, distributia se pare ca este cea originala!!

 

6 Schimbat ulei motor si ulei cutia de viteze

 

7. schimdat rulmenti, fata , spate, masina a stat foarte mult intr-o parcare descoperita in fata blocului probabil ca si rulmentii sunt cei originali- aprile 2000

 

daca aveti idee ce atelieremai sunt la moda pe bucuresti ( am lipsit mult de pe forum si nu mai stiu cine lucreaza bine)

Share this post


Link to post

dupa inca 1000 lei am reusit sa pun tico pe roti cu 44 000 km in bord in conditii decende de rulare, problema majora a fost la cilindrul de frana spate dreapta care desi nou montat curgea din abundenta, l-a scos mecanicul si l a reconditionat pe cel vechi si pus la loc, aveam BALTA sub roata dreapta scate si pierderi de presiune in circuitul de franare,

am schimbat fisele de bujii de la aoan cu unele Mapco de la Radacini GN si vad ca merge mai rotund masina avea o trepidatie pentru ca fisa cea ma scurta nu pica fest pe delcou, avea joc si fura curent

curea de distriibutia am pus INA , cred ca Distributia originala era Gates

curugina sta decent dupa cum se vede in dreapta, nu a fost saracul antifonat niciodata

ulei am pus romanesc Xexol facut la Oradea 10 W 30

 

Motorul are viata in el , nu l am scos in afara localitatii fiind inca in rodaj dupa ce a stat 1 an nemiscat intr=o parcare la atacul rozatoarelor etc licheni ,

problema e ca trebuie sa ma aprovizionez cu piese de rezerva acum pentru ca deja nu se mai gasesc piese de calitate dupa 17 ani de la fabricatia lui, asi vrea sa il mai tin o perioada, am avut altul SX si mi a parut rau dupa el cand l-am dat in 2014

post-11048-0-94188100-1515937150_thumb.jpg

post-11048-0-70828000-1515937726_thumb.jpg

post-11048-0-53666500-1515937751_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Poti sa-mi spui te rog la ce service ti-ai facut reparatiile (in Bucuresti presupun) la TICO, si daca ai fost multumit? As vrea sa refac si eu TICOul lui socru meu, masina are doar 64000km si tabla buna

Share this post


Link to post

Salut colegi ,   Am si eu un Tico de prin 1998/160 mii Km (48cp) pe care il tot aranjez ca sa mai poata merge .  I-am schimbat cam tot ce s-a putut omeneste cu privire la frane, tobe si altele , iar acum am trecut la motor . Functioneza foarte bine ,dar nu tine la ralenti (sau cum se zice) atunci cand este rece.  Banuiesc faptul ca iar s-a infundat o conducta din carburator si nu mai functioneaza socul . E posibil totusi sa fac o confuzie cu privire la un fel de soc cu parafina sau chiar asa este?   Problema este ca nu-mi primeste niciun service masina ,desi nu este in faza terminala adica totusi  "e pe rotile ei" si de aceea incerc sa mai rezolv eu cate ceva in masura in care pot .     Problema care ma ingrijoreaza este ca se aude un zgomot ca de pinioane uzate in zona distribuitorului de scantei sau poate de sub acesta . Dupa ce motorul se incalzeste zgomotul dispare brusc  . Acest zgomot asa ca de piese uzate sau care nu sunt unse a aparut acum 10-20 mii Km .   Nu pare a avea legatura cu pozitia ambreiajului sau cu vreo treapta de viteza,  daca cumva se aude de sub distribuitor .  Stie cineva vreun defect caracteristic pentru acest zgomot ?  Nu a avut nicio piesa schimbata la motor in afara de bujii o data si distributie tot  o singura data si ma gandesc la faptul ca poate trebuie o reparatie pe undeva la un numar de Km .  Acum bujiile au vreo 2 mm dar le voi schimba . Vreau sa o mentin in stare de functionare mai mult de fantezie ca nu prea e de mers cu ea din moment ce pare a fi un fel de "wacky racers" cand sunt pe sosea .  E mai mult o paguba deoarece am cheltuit 800 Ron , am mers 150Km si acum ma pregatesc sa cumpar piese de 1400-1500 Ron .

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...