pyty Posted May 15, 2007 cel mai recent e de 8,5% in oras... dar mama ce frig e inautru... am reincarcat sistemul de AC si l-am pus in functiune si se vede ... la benzina Share this post Link to post
ticolino Posted May 16, 2007 @alexxutzu: 8% e normal daca ai un traseu foarte aglomerat, cu o reglare de carburator nu cred ca ai putea castiga mai mult de maxim 1%. Si gandeste-te in cat timp iti vezi amortiza banii dati pe reglat si curatat (ex optimist: costa ~30lei, adica ~10l/benzina, care se amortizeaza in 1000km la o diferenta de 1%). Share this post Link to post
alexxutzu Posted May 16, 2007 da dar ceilalti care au tico si merg tot prin bucuresti si le ia intre 6% si 7% nu cred ca zboara pt ca in bucuresti la orice ora din zi este aglomerat in proportie de 95%.ma gandesc sa nu fie si anumite lucruri care mai trebuiesc schimbate la masina din cand in cand. Share this post Link to post
Pedala Posted May 16, 2007 (edited) Un carburator reglat bine este de baza in obtinerea unui consum decent. Filtrele afecteaza si ele dar intr-un procent mic. Daca ajung sa afecteze mult inseamna ca termenul de schimbare a fost depasit cu mult. Binenteles si sitemul de aprindere trebuie sa fie in conditii bune. Edited May 16, 2007 by Pedala Share this post Link to post
alexxutzu Posted May 16, 2007 (edited) tocmai de aia vreau sa ma duc cu ea la un reglaj.tie cat iti consuma pt ca sti cum e traficul prin zona pe la mine si vi pe aici din ce am vazut la ore de 5-6 cand e plin. la ce te referi cand zici sistemul de aprindere? Edited May 16, 2007 by alexxutzu Share this post Link to post
Pedala Posted May 16, 2007 Cred ca am adus-o la 6.5 acum. Trebuie sa vad pentru ca si la mine era dereglat carburatorul si in weekend l-am adus in mintile lui sper. Sistemul de aprindere: bujii bune, fise care nu scapa curent, capac delcou curat, nefisurat si cu contactele curate si rotor cu contactele intregi. Ahhh si foarte important avansul la aprindere lasat ca in fabrica. Share this post Link to post
alexxutzu Posted May 17, 2007 crezi ca solutia aia de curatat carburatorul care se gaseste prin magazine foloseste?sau mai bine zis cum l-ai adus in mintiile lui? Share this post Link to post
Pedala Posted May 17, 2007 NU prea foloseste. Te ajuta in schimb cand il faci bucati ca sa-l cureti. La mine era vorba doar de reglaje Share this post Link to post
alexxutzu Posted May 20, 2007 ultimul consum 6l/100km deci 6% sunt multumit Share this post Link to post
Venom Posted May 28, 2007 5 in afara orasului cu depasiri frecvente(viteze de la 100 la 130), 6-7 in oras(timisoara), 5-6 in oras(severin). Record de consum am scos in vara asta de la Severin pana la Bucuresti plecat la 3 noaptea din severin, viteza de 90-100, consum de 4.2 (plin la severin plin la bucuresti). Mentionez ca drumul a fost mai mult liber, si stilul meu de condus: putine frane si taiat curbe pe cat se poate. Nu am gresit la calcule, am calculat de 2 ori si eu si taica-miu nevenindu-ne sa credem(0.1 mai putin ca in carte). Dupa mine e super bine pt o masina din 98. PS:Alimentez numai cu OMV 100(mai demult era omv super rally) si adaug 5ml de Metabond megalene la fiecare 20 de litri. Share this post Link to post
Baazalung Posted June 10, 2007 Ahm... 8,845 l/100km mers doar in oras Tico din '96 158 000 km Share this post Link to post
_spong_ Posted June 14, 2007 1931 km, din care 90% in oras, in afara viteze de 100 - 130 km/h AC de curand doar. 5.35 % Share this post Link to post
mugur Posted June 24, 2007 Consum afara 5% cu ac pornit non stop, viteza de 100-110 si ceva aglomeratie la dus, drum pana la mare si intors, bineanteles cu bagajele aferentesi 3 persoane la bord. Share this post Link to post
andreyvsjoker Posted July 13, 2007 Eu nu inteleg cu se poate merge cu tico in a 5-a la 40-50 la ora. La ticoul meu si daca ii dau a 4-a sub 60 si are putin de urcat imi face vibromasaj si nu trage, a 5-a trebuie sa o dau pe undeva pe la 80. Stau si ma minunez aici de ceea ce spuneti voi. Dar adevarul e ca deja imi e si frica sa ii fac consumul cand vad cum imi suge benzina, si nu cred ca fac chiar atatia km . Am incercat si eu la inceput sa merg cu ea subturata la inceput dar nu vrea nicicum. Share this post Link to post
Pedala Posted July 13, 2007 Trebuie sa verifici carburatia, aprinderea si jocul la supape. Nu este normal cum se comporta masinuta ta Share this post Link to post
KRZ Posted July 14, 2007 Tico 2000 SL 124 de mii KM in conditi de mers 95 la % prin oras Bucuresti.. centru in special cam 50-60 de km pe zi in cam 5-6 locati cat de cat sportiv asa... (in limita motorului bine inteles ) consum calculat pe ultimele 6 luni 7.2 L Share this post Link to post
ticolino Posted July 17, 2007 Eu nu inteleg cu se poate merge cu tico in a 5-a la 40-50 la ora. Daca te consoleaza cu ceva, nici eu nu inteleg. La tico-ul meu la 50 de-abia intra a 4-a, asta pe drum drept, ca daca era panta intra abia de la 60. Mersul subturat nu face bine motorului (si nici consumului, decat in foarte putine cazuri). Share this post Link to post
tolin Posted July 17, 2007 Eu nu inteleg cu se poate merge cu tico in a 5-a la 40-50 la ora. Eu inteleg, cu pedala ambreiajului apasata pana la fund. Share this post Link to post
mugur Posted July 22, 2007 Consum pe vremea asta cu 42 grade 8.3 cu ac non stop, normal , cel mai mare de pana acum reusit cu tico ...Tin sa mentionez ca am avut benzina de la luk iar cand am facut plinul iar , am alimentat de la petrom, poate si aici diferente de litru ( la unii mai mare la altii mai mic) "> vedem ce iese data viitoare , ca bag tot de la petrom. Share this post Link to post
kirkus Posted September 4, 2007 Ce s epoate face pt un consum mai mic? Il banuiesc de 9-10 in oras. Aflu in 2 zile cand ii fac iar plinul. Si la mine prima jumatate de rezervor tine mai mult decat a doua (asta luandu-ma dupa indicator) Daca continua asa cred ca-mi iau abonament ratb Pls help Consum pe vremea asta cu 42 grade 8.3 cu ac non stop, normal , cel mai mare de pana acum reusit cu tico ...Tin sa mentionez ca am avut benzina de la luk iar cand am facut plinul iar , am alimentat de la petrom, poate si aici diferente de litru ( la unii mai mare la altii mai mic) "> vedem ce iese data viitoare , ca bag tot de la petrom. Share this post Link to post
Kinetix Posted September 7, 2007 (edited) Pai, Kirkus, ai cateva variante... In primul rand te mai temperezi tu...la piciorul drept. In al doilea rand, vezi ca este o modificare simpla pe care o poti face la carburator. Este la sectiunea Tuning. Acolo am postat in josul paginii cum poti decupla a doua camera a carburatorului pentru a obtine un pic de economie. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=3227 Ai acolo si o imagine exemplificativa. Chiar sunt curios ce rezultate o sa ai daca o aplici. Succes! In al treilea rand, solutia este...reparatia motorului. Verfica daca nu cumva iti consuma si ulei. Edited September 7, 2007 by Kinetix Share this post Link to post
kirkus Posted September 10, 2007 (edited) in bucuresti unde sa ma duc la o verificae carburator/bujii, etc? sau ma ajutati voi la o intalnire? saracu ticolino are doar 53k km in 7 ani... apropo...cred ca tre sa-i schimb sabotii pe spate...nici frana de mana nu mai tine. Plus ca nici lichidul de frana nu a fost schimbat ever... deci...unde sa ma duc, sau cine se ofera contra cost? Edited September 10, 2007 by tolin offtopic Share this post Link to post