Jump to content
Sign in to follow this  
tarabostes

Nissan Almera

Recommended Posts

Am luat masina aseara de la dealer cand incepuse sa ninga. Culmea e ca Matizul l-am luat in urma cu doi ani pe 24 dec, tot pe zapada, insa atunci se asezase de 30 cm.

Am condus 50 km, pare OK, e ceva mai demodata ca interior fara de altele insa e misto.

1.5 benzina, 98 CP, 135 Nm la 3800.

Primele impresii dupa concediu, o sa conduc ceva in perioada aceasta.

Share this post


Link to post

Felicitaciones!!!! :worthless:

Share this post


Link to post

Sa o stapinesti sanatos si fara incidente .

Share this post


Link to post

Congratuletzioness :mrgreen: :worthless:

Share this post


Link to post

CongraFelitatuliocitaliones :worthless: :mrgreen:

Share this post


Link to post

Sa ai noroc de ea si sa faci milionu de km fara reparatii.

Share this post


Link to post

Sa te stapaneasca sanatos!

 

Vreau poze cu interiorul, mai ales consola :)

Share this post


Link to post

post-151-1198055277_thumb.jpgDesi masina face 2 ani in curand, daca tot aveam ceva timp liber, am zis sa postez cateva detalii aici.

So, Nissan Almera, motor 1,5 - 98 CP - benzina, distributie pe lant, cuplu cca 140, masina avea standard: 4 airbag-uri, tetiere active, discuri spate, ABS, EBD, AFU, AC manual, volan reglabil, scaun sofer cu reglare pe verticala si suport lombar, geamuri electrice fata... eu am ales o versiune ce avea in plus CD player integrat in bord si 6 difuzoare ( sunetul e e chiar foarte bun). Jante otel 15/195, suspensie independentă spate, volum portbagaj 350L.

Cost la vremea respectiva 12.600 Euro cu toate taxele.

Plus-uri:

- foarte stabila pe viraje ( garda la sol sub medie, suspensie independenta, ceva mai rigida)

- pozitie buna la volan

- scaune confortabile

- motor relativ vioi peste 3000 de ture

- dotari ok pentru pretul masinii

Minusuri:

- calitatea slaba a fabricatiei ( multe plastice si cam prost imbinate)

- greierasi prin interior

- motor cam zgomotos

- cam submotorizata ( cu 1.8 se misca mult mai frumos)

- cam anosta ca design, mai ales la interior

Probleme avute in 2 ani si cca 38 mii km

- condens in stopuri spate

- greierasi in tavan si stalp dreapta

- aprins martor airbag - contact oxidat scaun sofer

- becuri faza scura foarte slabe, schimbat cu Philips Blue Vision

- service de kko ( mi-au murdarit interiorul etc)

Consum urban ( Bucuresti-aglomeratie): vara cca 10, iarna cca 11,5

Consum extraurban: cca 6,5 la 120 kph

Poze nu am decat conjunctural.

post-151-1198055292_thumb.jpg

post-151-1198055309_thumb.jpg

post-151-1198055321_thumb.jpg

post-151-1198055328_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Te felicit pt sinceritate !

Iti doresc multi, foarte multi km fara probleme ! Ai achizitionat-o de la dealer, esti primul propietar ?

Share this post


Link to post

Da, sunt primul proprietar. Am luat masina de la Badsi Nissan. Initial voiam Opel Astra, modelul nou, insa trebuia sa astept cam 2-3 luni. Almera o vazusem la Connex si mai de aproape la SIAB 2005. M-au convins insa testdrive-ul si livrarea in 5-6 zile.

Share this post


Link to post

Masina asta a fost un timp prin topurile de fiabilitate in partea superioara a clasamentului, daca nu chiar prima... nu imi amintesc exact.

Sa te poarte sanatos :)

Share this post


Link to post

Mie mi'a placut cum merge o Almera. Dar interiorul e dezastru : de la greieri prin usi / bord pana la aspect/ calitatea materialelor.

Share this post


Link to post

Ai dreptate ( nu ca doar almera ar avea genul asta de probleme), sunt multe plastice rigide si prost imbinate ( luftu-uri) si care inevitabil zdrangane, mai ales ca masina are si o suspensie foarte tare, nevasta-mea mai in gluma mai in serios spune ca masina asta nu are suspesie deloc, insa asta o ajuta sa se inscrie foarte frumos pe viraje.

Interiorul e anost si pentru ca modelul a fost lansat in 2000, si pe atunci cam toate aratau asa iar eu nu am nici versiunea cu display-ul ala mare central care da ceva mai bine. Cu doua luni inainte sa iau eu almera, maica-mea si-a luat o Toyota Corola 1,4, dotari sa zicem similare ( unele in plus altele in minus, adica avea computer de bord dar nu avea discuri spate, EBD, tetiere active) iar pentru un interior mult mai bine lucrat, cu materiale moi etc a platit 15.500, adica 2900 E in plus, diferenta care acum 2 ani parea mai mare.

Masina e 100% Nissan, dar au adus si modele cu motorul 1,5 dci de la Renault. Overall, e o masina ok pentru banii dati, iar daca drumul este bun e o placere sa o conduci. La vremea respectiva era cea mai ieftina compacta disponibila pe piata si care sa aiba un minim de dotari, asa ca a fost o masina aleasa pe criterii de buget/livrare si nu strict de placere.

Share this post


Link to post

Nu stiam ca si Almera a fost echipata cu display-ul ala mare central, credeam ca numai Primera ae asa ceva ! Oricum Primera este cea mai ieftina limuzina si mie imi place cum se prezinta in ansamblu masina. Ma bate gandul la o motorizare diesel cu transmisie automata...masina de bosorogi. ;)

Revenind on topic cred ca ai facut o alegere buna si foarte corecta avand in vedere echiparea cu pretul.

Bafta !

Share this post


Link to post

Sa te poarte fara probleme, e o masina frumoasa, imi place mult mai ales interiorul ei :) .

Share this post


Link to post

Tks, people

Pana acum problemele au aparut din trafic: m-a lovit un tip din spate, zgarieturi de prin parcari, am lovit un caine si a trebuit shimbat, pe casco, bara fata dar de atunci nu mai sta ca noua :( etc

cu putina munca cred ca as putea scapa si de anumite zgomote

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...