Jump to content
Sign in to follow this  
ovizel

Tico Porneste Mai Greu La Prima Cheie...

Recommended Posts

Oameni buni, am o problema...

 

TICOlino nu prea porneste la prima cheie sau daca sta ceva vreme nepornit (1 ora-2) decat daca ii dau un sprit de pedala in nas si porneste parca in 2 buji...

De mentionat ca bujiile sunt noi noute (30-40 km cu ele) Champion cum zice cartea.

Ciudatenia este ca, daca este foarte frig afara (-3-4 grade) porneste la sfert de cheie.

Ce ar putea fi de vina?

Vre-o fisa?

 

Va rog sa imi dati niste sfaturi

Share this post


Link to post
Ciudatenia este ca, daca este foarte frig afara (-3-4 grade) porneste la sfert de cheie.

Probail socul, dar daca ai gasit cum sa o pornesti, nu cred ca merita sa-l reglezi pt ca mai mult ca sigur o

sa-ti creasca si consumul.

Share this post


Link to post

da, socul

a mea face asa de cand o am. porneste la sfert cand e rece sau cand e oprit de 5 minute. daca il lasi sa stea 30 minute-1 ora, porneste greu si zici ca porneste in doua bujii. in plus, iti da si fum negru. deci prea multa benzina, deci socul. cred ca asa fac ele cand se mai invechesc si nu ai ce-i face. poate doar sa schimbi tot ansamblul ala de la carburator care iti tine socul. asta ar insemna sa schimbi tot carburatorul, ca nu se gasesc separat, deci nu are rost.

Share this post


Link to post

se gasesc separat si se poate regla socul..

dar te sfatuiesc sa il lasi asa sau sa gasesti un mecanic bun (hint userul pepinno de pe forum)

Share this post


Link to post

Inca nu am rezolvat problema.

De pornit porneste doar daca apas aceleratia aproape pana jos...

Cu mecanici...mai greu deoarece sunt din Sibiu.

O sa o duc la revizie si sa vad ce zic "doctorii"

Share this post


Link to post

Mda, asta cred ca e la capitolul "asa face toate" ... deci si a mea :)

 

Ma gindesc daca totusi nu tine de soc, ci de faptul ca dupa ce ai mers, e cald motorul si dupa ce stai peste 10 minute se evapora benzina din carburator din cauza caldurii, astfel ca la pornire are un amestec foarte slab de benzina pina mai aduce pompa prospatura. Altfel nu inteleg de ce porneste mai omeneste cind ii dau sprituri in timp ce dau la demaror.

Share this post


Link to post

Problema asta o au majoriatea tico-urilor, cred, eu nu imi mai fac probleme, inainte sa pornesc ii dau 2-3 sprituri si apoi dau la cheie. Porneste perfect si nu se mai opreste.

Share this post


Link to post
Mda, asta cred ca e la capitolul "asa face toate" ... deci si a mea :)

 

Ma gindesc daca totusi nu tine de soc, ci de faptul ca dupa ce ai mers, e cald motorul si dupa ce stai peste 10 minute se evapora benzina din carburator din cauza caldurii, astfel ca la pornire are un amestec foarte slab de benzina pina mai aduce pompa prospatura.

 

Cu respect trebuie sa te contrazic. Benzina se evapora intr-adevar din carburator dar doar o parte. Vaporii degajati duc la un amestec prea bogat la pornirea cu pedala de acceleratie neapasata, cand aerul aspirat este putin. Apasandu-se acceleratia se aspira mult mai mult aer si pornirea este mai usoara. Fumul negru evacuat la pornire este dovada clara a amestecului bogat. Aceasta problema o are si Dacia clasica si de ce nu si alte modele de autoturisme clasice.

Share this post


Link to post

A mea, de doi ani de cind o am, nu a dat rateuri la start decit la moartea bateriei

 

In schimb, continua sa-mi apara apa inauntru pe partea stinga, chiar daca n-am spalat-o si nu a plouat... :-?

Share this post


Link to post

Senna, suna logic ce spui, dar din cite stiu eu, la apasarea acceleratiei nu se "inchide" clapeta de la aer, astfel incit de fapt creste proportia benzinei in amestec?

 

Chiar, asta ar fi un exercitiu, numai ca eu nu o sa-l pot face prea curind, pt ca merge nevasta-mea cu Tico, dar poate il faceti unul din voi: dupa ce ati mers si motorul e cald, opriti vreo 10-20 minute, iar inainte de a-l porni din nou scoateti capacul si filtrul de aer, astfel incit sa "aerisiti" bine carburatorul. Vedeti cum va porni acum!

 

Daca nu o face nimeni pina atunci si nu uit, o sa incerc si eu in weekend.

Share this post


Link to post
Senna, suna logic ce spui, dar din cite stiu eu, la apasarea acceleratiei nu se "inchide" clapeta de la aer, astfel incit de fapt creste proportia benzinei in amestec?

 

La apasarea acceleratiei se deschide clapeta de aer. Se aspira mult mai mult amestec iar vaporii degajati de benzina din carburator nu mai sunt signifianti in alterarea amestecului corect aer/benzina ca in cazul acceleratiei neapasate cand amestecul aspirat este foarte putin si adaosul de vapori este signifiant.

Edited by Senna

Share this post


Link to post

da, dar ce se intampla cu socul? la rece socul opreste aerul, iar din cate am observat daca apasa acc nu se deschide clapeta.

Share this post


Link to post

Dau la cheie si daca nu apas acceleratia aproape pana la fund, nu vrea.

Sa fie de noua vre-o bujie defecta?

Subliniez faptul ca imi porneste greu numai daca am mers cu masina si am stat cca 20 minute.

La pornire nu merge rotund... parca, repet, o ia in 2 bujii cca 5-7secunde (timp in care merge de zici ca acum moare motorul) apoi incepe si se tureaza si merge rotund, sau ma rog, aporape rotund. :scarpin:

Benzina in el este de la MOL de98 super plus.

Edited by ovizel

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...