Maniaku Posted December 5, 2005 ok per total da' sa stii ca vrem si date tehnice, daca se poate desigur!! Share this post Link to post
lauamd Posted December 5, 2005 Adevărul este că arată super. Ceva tuning şi la motor ? Share this post Link to post
zack Posted December 5, 2005 frumos...rau de tot jentile...ai putea sa le schimbi...dar oricum arata demential. din ce an e ? detalii tehnice...poate si vreo 2 poze din interior daca u te superi Share this post Link to post
DJ-77-COK Posted December 5, 2005 (edited) Pai datele tehnice nu sunt prea interesante fata de stock. La motor nu am modificari. La interior am tapiterie din imitatie de piele de culoare maron, volan lemn, cotiera, cap de scimbator viteza, cap de frana de mana toate imitatie de mahon. Am casetofon cu magazie de 12 cd-uri, statie amplificare Clarion de 200W, subwoofer JBL de 200W. Jantele sunt Borbett pe 15", cauciucuri 195/50, amortizoare intarite fata-spate. Masina este din '97 si cam atat... Edited December 5, 2005 by DJ-77-COK Share this post Link to post
DJ-77-COK Posted January 15, 2006 (edited) A venit iarna si mi-am schimbat si eu jantele...Da nu mi-am pus din tabla ci mi-am pus mai mari...Adica 205/40 pe ...17" marca Rial Edited January 15, 2006 by DJ-77-COK Share this post Link to post
Pedala Posted January 15, 2006 Masina arata bine per total, mai ales cu jantele noi. Singura problema ar fi cu lateralul. Adica mai exact pragurile. Dupa parerea mea nu se prea potrivesc. Parca se intrerupe linia usilor la ele. Ar trebui cumva scoasa linia usilor mai in afara. Cred ca s-ar rezolva cu nsite bosaje in aripi langa usi. In rest totul este OK. Si felicitari. Share this post Link to post
Lucian79 Posted January 15, 2006 Ca sa fiu in ton cu restu lumii .. masina e frumoasa foc. Nu stiu cum se-mpaca rosu cu coku da e ok . 1-ntrebare : cum ai dat jos caciulia de pe le schimbatoru de viteza ? Iese singura, ai taiat levieru' ? Share this post Link to post
BAD_MF Posted January 15, 2006 (edited) Eu nu inteleg de ce ti-ai pus numai imitatie de mahon la o masina care vrea sa para sport?! Nu prea merge deloc, carbon aluminiu s-ar fi potrivit de minune. Parerea mea... In rest nota 10+..arata bestial masina iar jantele noi..sunt superbe! Ai facut modificari ca sa nu-ti atinga rotile? Edited January 15, 2006 by BAD_MF Share this post Link to post
BigMe Posted January 16, 2006 ce ai facut cu jantele vechi ? le mai ai ? le vinzi? in ce stare sunt? Share this post Link to post
remix Posted January 18, 2006 Felicitari, o masina foarte reusita. Apreciez ca nu ai cazut in patima kitschului cu tot felul de aplicatiuni chinezesti pe te miri unde. Imi place ca ai adoptat un stil mai agresiv fara a parasi bunul simt. Felicitari, acum ca arata bine te poti arunca si la ceva tuning de motor. Multa bafta ! Share this post Link to post
DJ-77-COK Posted January 19, 2006 ce ai facut cu jantele vechi ? le mai ai ? le vinzi? in ce stare sunt? Le-am vandut deja Ca sa fiu in ton cu restu lumii .. masina e frumoasa foc. Nu stiu cum se-mpaca rosu cu coku da e ok .1-ntrebare : cum ai dat jos caciulia de pe le schimbatoru de viteza ? Iese singura, ai taiat levieru' ? Nu am taiat levieru am taiat nuca de plastic originala ca nu iese altfel din cauza ca e turnata Share this post Link to post
Lucian79 Posted January 19, 2006 (edited) Danke Edited January 19, 2006 by Lucian79 Share this post Link to post
DJ-77-COK Posted January 22, 2006 Eu nu inteleg de ce ti-ai pus numai imitatie de mahon la o masina care vrea sa para sport?! Nu prea merge deloc, carbon aluminiu s-ar fi potrivit de minune. Parerea mea... In rest nota 10+..arata bestial masina iar jantele noi..sunt superbe! Ai facut modificari ca sa nu-ti atinga rotile? Am optat pt imitatia de mahon pt. ca am avut tapiteria scaunelor,banchetelor si fetelor de usi din imitatie de piele de culoare maro care era foarte apropiata de culoarea mahonului.Tot din cauza asta am si volon de lemn. La aripile din spate am taiat buza interioara si mai ating totusi putin dar urmeaza sa-i pun suspensie sport si atunci sper sa nu mai am probleme Share this post Link to post
DJ-77-COK Posted January 24, 2006 cat te-au costat noile incaltari ? M-au costat 400 de euro la mana a doua nu pui poze cu interiorul? Momentan nu am poze cu interiorul masini dar urmeaza sa mai fac unele modificari la exerior si apoi voi face mai multe poze si la inerior si la exterior. Share this post Link to post
Gamerul Posted January 26, 2006 Ce specificatii au jantele ? Mai intereseaza ET-ul lor. Share this post Link to post
DJ-77-COK Posted January 26, 2006 Ce specificatii au jantele ? Mai intereseaza ET-ul lor. Specificatii: 205/40/17", ET38 si 7j Share this post Link to post
Alinutz Posted January 26, 2006 (edited) Am vazut-o si eu in realitate masinuta (sunt tot din craiova) si arata super. Bravo :up: Edited January 26, 2006 by Alinutz Share this post Link to post
Valteras Posted January 27, 2006 ...cum ai dat jos caciulia de pe le schimbatoru de viteza ? Iese singura, ai taiat levieru' ? Intr-adevar, cum zice DJ-77-COK, nu levierul trebuie taiat si nuca. Nuca, sub stratul superficial "cauciucat", are o bucata de poliamida, "vulcanizata" direct pe o zona randalinata a levierului. Trebuie taiata cu un bomfaier, degajand astfel capatul levierului. Pe acest capat, care are diam. 12 mm, se pot cupla o seama de nuci disponibile in comert. Atentie doar, ca trebuie avut grija la piedica ce deblocheaza pozitia de marsharier. Asta are un gat in partea de sus, care intra in nuca, atunci cand se actioneaza marsharierul. Io m-am enervat o data, si mi-am montat o... mansa de elicopter, ca nu am putut sa ma abtin! Share this post Link to post
Valteras Posted January 27, 2006 In afara de faptul ca accesul la panoul radio e usor ingreunat, vitezele se schimba muuult mai usor, datorita bratzului mai mare creat. Si cand ma'nervez in trafic, mai desigurantzez un pic butonul de "Foc" si parca-parca ma cam mananca buricul degetului mare! Share this post Link to post