Jump to content
Sign in to follow this  
Lucman

Renault Clio Symbol 1.5 Dci

Recommended Posts

Cel putin a mea va fi demult oale si ulcele cand voi ajunge la etapa asta. Doamne ajuta sa nu se intample mai devreme.

Iar pentru copii se poate monta foarte bine scaune pentru diferite etape de varsta, asa ca mami poate sa stea foarte bine in fata, doar nu trebuie bibilit copilul 24/24. Iar daca e prea grasa atunci ar fi un motiv in plus sa o pun sa slabeasca, nu? > :) Eventual am face-o impreuna. :) >-

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Vrei sa mai auzi casetofonul? Sau orice altceva?

 

Mami sta in spate!

Share this post


Link to post

Hmmm, se vede ca nu ai experienta, si aici nu e vorba de muzica... Stiu de scaunele speciale, Junior a avut din secunda zero. Asta nu inseamna ca il poti lasa nesupravegheat la drum! Dar o sa vedeti la vremea respectiva...

Share this post


Link to post

bun mami sta in spate in dreapta si scaunul din fata e tras mai ... ghici ... exact ... mai in fata si copilu sta langa mami in spatele soferului.

Share this post


Link to post

sau ii bagi pe amandoi in portbagajul imens...si ai scapat de griji.

 

 

 

just kidding. nu m-am putut abtine.

 

felicitari vecine!

Share this post


Link to post

S-o stapanesti multi km, sanatos!

 

Greierasii...

Hmm, ce mai pot spune, in momentul in care nu ai ce sa critici la o masina, te iei de anumite sunete scoase in mod normal de orice masina sub 15.000 Euro.

A avut socru-miu un Clio... dupa 3 ani, singurul greieras era undeva la aeratorul din dreapta... da' daca apasai nitel cu mina, tacea... cred ca s-ar fi rezolvat rapid, lipit cumva.

Share this post


Link to post

Echiparea Fidji are computer de bord sau exista ca optiune?

Share this post


Link to post

Nu are computer e bord, nici macar ca optiune.

Share this post


Link to post

defapt, symbolul nu are computador... bicorpul are ca optiune.

Share this post


Link to post

7800 km and counting.

 

Greierasii s-au uscat si au cazut, nu se mai aude nici tipenie.

Limiste ca in cavou la Bellu, duminica dimineata.

 

Nici o problema de semnalat, in afara micsorarii consumului.

Tot indragostit de ea, super masina.

 

 

Va mai tin la curent.

Share this post


Link to post

De bazgogreierele ala de sub capota oricum nu ai putea sa mai auzi ceva. Decat bazgogreierele de sistem audio.

Apropo, povestesti tu sau spun eu cum incape un Alezz intr-un Clio in spate?

Share this post


Link to post

Alezzu intra foarte bine, de iesit e mai dificil.

Dar am inregistrarea olografa ca e la fel ca in Cielo. Asa ca nu ai ce sa povestesti.

Daca vrei sa influentezi publicul, hai sa discutam despre tinuta de drum a kalosului, atunci cand bate vantul, sau cand trec tiruri pe langa tine. :D

 

Sistemul audio este decent, spre deosebire de Kalos, care are numai sistem audio performant si atat.

(e vorba de Kalosul lui Satori; nu ma leg de alte masinute)

 

Eu sunt chiar mandru de greieroiu de la motor, future sound good!!!

Share this post


Link to post
Alezzu intra foarte bine, de iesit e mai dificil.

Dar am inregistrarea olografa ca e la fel ca in Cielo. Asa ca nu ai ce sa povestesti.

 

Da, daca scaunul din fata ar fi setat pentru el. Cum tu nu esti comparabil cu el decat dpdv al consumului (si asta e doar din cauza lui)....

Si nu a intrat. Deci nu are de unde sa iasa. Adevarul este ca modul asta de gandire apartine si Renault si a fost folosit cand au creat Clio. Mai intai portbagajul si dupa aceea masina.

 

Daca vrei sa influentezi publicul, hai sa discutam despre tinuta de drum a kalosului, atunci cand bate vantul, sau cand trec tiruri pe langa tine. :D

 

Lame, lame... ai acelasi profil al masinii precum un Kalos. Numai un Logan cred ca ne ia.

 

Sistemul audio este decent, spre deosebire de Kalos, care are numai sistem audio performant si atat.

(e vorba de Kalosul lui Satori; nu ma leg de alte masinute)

 

Daca ziceai ca al meu e indecent, era ok :)

 

Eu sunt chiar mandru de greieroiu de la motor, future sound good!!!

 

Si el de tine. Dar e 'sounds', mai. Si tu ar trebui sa stii asta :P

 

Ca am terminat cu offtopicul:

Cand ii punem pe bancheta din spate la tine pe Alx si pe Alezz? :->

Share this post


Link to post
Cand ii punem pe bancheta din spate la tine pe Alx si pe Alezz? :->

 

Pai cand or sa vrea sa moara sufocati

Share this post


Link to post

Nu ca m-as formaliza prea tare despre acest aspect, da' e mica rau in spate ... pe inaltime. Hatch-ul tot asa e?

Share this post


Link to post

Dar pe cine intereseaza, eu stau in fata

Share this post


Link to post

Pai d'aia am zis ca nu ma formalizez prea tare despre acest aspect, da' chiar m-a socat un pic un drum cu tapsiul symbolic ... pe centru mai era cum mai era, in extreme trebuia sa stau cu gitul strimb si nu-s o namila prea mare ... repet, hatch-ul tot asa e?

Share this post


Link to post

Pai cam la fel sunt, doar portierele sunt la fel. Oricum eu stau in fata. :P

Clio e masina de clasa mica, cum era si oltcit-ul, totusi.

Share this post


Link to post

ma lesi? ca acu' cobor la supozitor ...

Share this post


Link to post

Adevarul Clioului: stai mai comod in portbagaj decat pe bancheta din spate.

Al doilea e adevar e ca intri la fel de usor in portbagaj cum intri in masina. Dar asta e amanunt.

 

 

PS: Asta e. Macar e diesel. Si gri.

Share this post


Link to post
... repet, hatch-ul tot asa e?

NU, hatch-ul e mai comod in spate, are altfel desenata bancheta si spatarul. Am calatorit in spate in hatch de multe ori, stai comod, exceptie facand spatiul pentru picioare, care nu exceleaza

Share this post


Link to post

Uite ca la asta nu m-am gandit.Symbol-ul are (vorba lui Andrei) bancheta spate precum bancile din parc, drepte adica. Dar ca spatiu nu cred ca difera, ar trebui sa modifice caroseria de la una la alta si nu s-ar justifica asa ceva.

 

A propos de portbagaj: acum cateva saptamani iar ne-am inghesuit 7 in masina, iar unul dintre noi era beat p***a si mi-a trecut prin cap ca ar fi stat foarte bine in portbagaj, eventual cu inca un coleg de-al lui nu prea treaz, dar am renuntat.

Share this post


Link to post

Mai bine, ca iti facea o redecorare cu calcio-vecchio de numa ...

Share this post


Link to post

Buey, facusi le revision de votre voiture? Unde si cat?

Share this post


Link to post

Am schimbat uleiul numai, dar imi daduse pretul final pentru revizie la 15.000 cu filtru de motorina si ulei, undeva pe la 350 ron.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...