Jump to content
Sign in to follow this  
laurentziu83

Dezechilibrare roti din cauza noroiului lipit de jante!

Recommended Posts

La echilibrare oricum iti spala aia janta. Eu am patit ceva asemanator cand l-am facut pe Maty tractor si l-am bagat prin toate mocirlele. A intrat noroi pe partea interioara a jantelor. Mergand apoi o perioada cu viteza mica nu am simtit nik dubios. Cand am plecat acasa insa si i-am dat putina talpa de la 105 aveam bataie in volan, mai ales pe partea dreapta(la 120 deja simteam ca se smulge nu aveam curajul mai sus). Uitasem de baia de noroi. Mi-am zis: Gata, s-a f... suspensia (nu aveam decat vreo 23k km). A doua zi m-am dus la echilibrat (i-am dat o sansa, gandul ca trebuia sa-i fac pivotaraia ma omora). Acolo ala imi ia roata, o baga in apa si se apuca sa-mi scurme noroiul de pe ea; o pune la verificat si surpriza, roata nu avea nik. La cea de pe stanga a trebuit doar un plumb mic. Intre timp m-am prins si eu de faza. Ala imi zicea: sa le vedem si pe cele de pe spate ca si alea pot fi cauza dar l-am refuzat (n-aveam nevoie sa mi le spele cu 20k bucata). M-am dus apoi in parcare, am pus mana pe o surubelnita si da-i tata de scoate noroiul. Am facut o movilita destul de mare din noroiul de pe jante. Am terminat si am luat masina la testat. La vale, 100, 130, 140, 150, 160. Am ajuns la aproape 162. NICI O VIBRATIE, BATAIE, ETC. Asa ca probleme mari pot avea cauze mici ce se pot rezolva moka.

Share this post


Link to post

La fel am patit si eu dar cu gheata (era iarna). Noroc ca m-am prins singur care-i buba, ca altfel ma duceam si eu la mecanic...

Share this post


Link to post

Ai intrat intr-o baltoaca adanca inainte de a parca si a inghetat? Ca altfel nu-mi explic cum sa fi ramas atata aprarie pe interiorul jantelor incat sa-ti dea batai in volan.

Share this post


Link to post

Ca sa nu mai fac alt topic... am si eu o intrebare vis-a-vis de dezechilibrare.

 

Daca imi pun capacele alea de plastic pe roti, exista sansa sa simt vreo vibratie la viteza mare (110, 120, 130, nu mai mult) din cauza lor?

 

Stiu ca teoretic greutatea lor ar trebui sa fie uniform repartizata. A avut careva probleme de la ele?

 

Multzam.

Share this post


Link to post
Daca imi pun capacele alea de plastic pe roti, exista sansa sa simt vreo vibratie la viteza mare (110, 120, 130, nu mai mult) din cauza lor?

 

Pune-le fara nici o grija! N-o sa ai probleme! Decat daca nu lipsesc bucati mari din ele! :lol:

Share this post


Link to post

Chestia asta am patit-o si eu cu tremuratul la 100 km/h, iar dupa echilibrare a disparut. La cele din spate am avut un morman serios de pamant. Macar de-acum stiu.

Share this post


Link to post

La un singur atelier de pe aici am vazut sa spele bine roata, cu jet de apa si perie, inainte de montare pneu si/sau echilibrare roata. De atunci merg numai la ei. In plus, au o masina buna de echilibrat incat am putut rula cu 160-170 km/h fara vreo trepidatie in volan.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...