Ashky Posted November 9, 2005 Am observat ca indicatorul de nivel benzina nu 'cade' la 0 cand scot cheia din contact.E normal sa indice nivelul non stop? Eu cred ca nu, dar daca asa e la matiz vreau sa sa modific putin schema sa nu mai indice cand scot cheia din contact, problema e ca nu stiu cum...nu am schema electrica a masinii... Afon nu sunt, daca cineva ma poate ajuta cu schema dau o bere...Un val... Ptr o tornada nu ma tine buzunarul... Share this post Link to post
Mircea Posted November 9, 2005 La Matiz, la Nubira pe care le am pe mana indica nonstop nivelul benzinei in rezervor (scrie si-n carte). Pe mine nu ma deranjeaza... Share this post Link to post
steph Posted November 9, 2005 asa e normal. de ce vrei sa nu indice cand e cheia scoasa din contact ? Share this post Link to post
Shenck Posted November 9, 2005 Inca se mai ciordeste benzina de vrei sa-ti modifici indicatorul? Share this post Link to post
Ashky Posted November 10, 2005 Inca se mai ciordeste benzina de vrei sa-ti modifici indicatorul? Se ciordeste aproape orice...Si problema nu e ca-ti ia benzina, ci ca-ti gaureste rezervorul... Share this post Link to post
laurentziu83 Posted November 11, 2005 Nu cred ca ai ce sa modifici, probabil din indicator lipseste un arc sau o mica greutate folosita de alte masini ca sa readuca acul la zero, aici s-a renuntat la ea, poate pentru a creste precizia indicatorului. Daca te apuci sa-l modifici, si asta numai mecanic cred, un circuit in plus nu cred ca ai cum sa-i pui, poti probabil sa-l strici, asa ca mai bine lasa-l asa. Rezervorul e din plastic sau din alt material compozit, in nici un caz nu e metalic ca sa fie mai greu de reparat, iar daca e sa-ti fure benzina ti-o fura oricum, la dacie mi-au furat si asa (desi stia tot carterul ca taica-miu merge cu praful de pe toba in rezervor). Share this post Link to post
Rapiduletul Posted November 11, 2005 din indicator lipseste un arc sau o mica greutate Eu cred ca au incercat un tunning prin reducerea greutatii masinii > Share this post Link to post
Ashky Posted November 11, 2005 (edited) Cu schema am rezolvat-o, dar ceva nu e in regula. Pe schema apare ca ind. de benzina se alimenteaza din acelasi loc cu cel de temp. apa, dar cel de temp. "cade" la 0 cand opresc motorul... Edited November 11, 2005 by Ashky Share this post Link to post
tolin Posted November 11, 2005 Vezi ca schema e "romaneasca", nu-i originala (factor de distorsiune, "eroare de redactare", pana si politicienii s-au prins de scuza asta) Share this post Link to post
laurentziu83 Posted November 11, 2005 Pai eu zic ca temperatura la apa ar trebui sa varieze la oprirea motorului, nu? La nivelul de benzina ar trebui sa fie invers. Schema aia are o mica lipsa dupa cum vad, adica electrica in interiorul indicatorului. Share this post Link to post