Jump to content
Sign in to follow this  
dinoc

Opel Corsa Sau Ford Fiesta

Recommended Posts

Nu suna rau defel :-?

 

Ar trebui sa facem un top al masinilor mini pana in 10 mii CIP - sa vedem cine iese pe primul loc :)

Share this post


Link to post

desi imi place mult fordul (in speta focus si mondeo)

fii sigur ca .. printre primele ar fi corsa fara drept de apel

Share this post


Link to post

dar pe clio de ce nu l-ati luat in calcul...? ca e muuult mai ieftin decat jucarioarele astea (ca tot ai dat exemplu, vipere, de panda...).

ma refer la un bicorp...e fro' 8 mii si ceva cip...

Share this post


Link to post

:D asa, Nenea alx :banana: Symbolu', minca-l-ar tata

Share this post


Link to post
poate o fi doar 8v - defapt m-am uitat pe site si nu scrie daca-i 8 sau 16 - de unde-oi fi scos eu 16  :-?

 

Sunt un pic :o fftopic: dar nu ma pot abtine sa nu spun o chestie interesanta, care s-ar putea sa fie valabila si la C3. La Fabia exista motorul de 1.4MPi care este cu 16V si care se poate achizitiona atat cu 75CP cat si cu 101CP si culmea (!!) la acelasi pret masinile cu dotari la fel.

Totusi undeva tre' sa fie o smecherie, altminteri cine il mai lua p-ala de 75 CP. Ca si consumul e cam la fel.

 

Oare cum vine asta ?

Share this post


Link to post
dar pe clio de ce nu l-ati luat in calcul...? ca e muuult mai ieftin decat jucarioarele astea (ca tot ai dat exemplu, vipere, de panda...).

ma refer la un bicorp...e fro' 8 mii si ceva cip...

 

Unde, frate??? Clio Bicorp cu motor de 1.4 16V e 9870CIP!!! 8735 e cel de 1.2 16V 75CP si cuplu 105... Fara ABS, desigur.

Share this post


Link to post

Preturile Bicorp sunt in poza, dar mai tot timpul la reno sunt promotii...

post-17-1127830316_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Io zic sa mai studiati si site-ul Renault.ro... Acolo e cu totul alta mancare de peste...

Share this post


Link to post

Ford Focus Hatchback, daca e pentru domnisoare, sau Turnier sau Sedan pentru domni :)

Preferabil diesel :)

Share this post


Link to post
chestia cu discurile pe spate nu e asa cum ziceti voi. discurile pe spate devin necesare atunci cand ai o greutate mare a masinii (peste 1.2-1.3 tone) sau pentru franari dese de la viteze de 180-200 km/h. Altfel, sunt inutile.

Nu cred ca au pus de prosti francezii pe oltcit discuri de frana pe spate. :thumbl:

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Daca tot se face top, de Peugeot 206 ce ziceti? (dincolo de antipatia pentru frantuzoaice a unora) :-?

 

Eu mai aveam intre optiuni Corsa si Seat Ibiza - toate diesel, motorizari intre 1.3-1,5 cmc. Ibiza imi place mult, am inteles totusi ca la Seat diesel-ul nu-i grozav (aveau oferta la motorizare de 1,9 cu doar 64 cp - bine, era SDI)

Share this post


Link to post

Pai hai sa vedem...

 

206-le are si a avut 3 dieseluri:

1.9 aspirat

2.0HDI - motor care consuma mult, prea greu pentru caroseria asta

1.4HDI - motor f reusit care echipeaza si Fiesta.

Probleme - calitatea serviceului si fiabilitatea scazuta a acestora. Foarte multi abia asteapta sa scape de ele.

Also, modelul 206 e la sfarsit de viata

 

Ibiza

1.4TDI-PD - o improvozatie de motor in 3 cilindri, nereusit in opinia mea

1.9 dupa cate stiu sunt 2 variante de 101 si 130 de cai, pretul creste considerabil si sunt ambele PD-uri.

1.9SDI - un motor foarte robust de 64 de cai, aproape indistructibil, la chiptunning se duce peste 75 de cai, e cam lenes, dar la o masina second se merita, stii ca nu prea are ce sa pice la el mult timp.

 

Fiesta

1.4 - motor din grupul PSA, f bun. Cum e la inceput de viata modelul asta are unele buguri(vedeti pe clubul ford) si dupa cate am vazut nu are computer de bord, inacceptabil la o masina moderna dupa parerea mea.

 

Corsa

1.3CDTI - motor foarte apreciat de la Fiat, f modern , injectoare piezo, ultima generatie de common-rail.

 

Eu apreciez f mult Corsa CDTI. Mai apar probleme cu timoneria si caseta de directie dar nu sunt ceva obisnuit.

Share this post


Link to post
Corsa

1.3CDTI - motor foarte apreciat de la Fiat, f modern , injectoare piezo, ultima generatie de common-rail.

 

 

 

Mie a inceput sa-mi fie frica deFiat, am auzit prea multe lucruri de rau despre el...sau doar motoarele sunt ok?

Share this post


Link to post

Doar motoarele sunt ok :)

 

Da, intradevar, nici eu nu as merge pe fiat, noway . Dar motoarele sunt deosebite, echipeaza si Alfa Romeo, si Noul Opel Astra (alea de 1.9) si cel de 1.3 echipeaza Corsa si e un motor f apreciat in toata europa.

Share this post


Link to post

Pai asa si HDI-ul de pe Peugeot e foarte apreciat, ce-i drept si eu tot la 1,4 ma gandeam.

 

Ufff...greu

Share this post


Link to post

Motorul e apreciat, masina nu. Daca as vrea motorul ala as alege Fiesta sau Citroen C3 .

Share this post


Link to post

Da, e o idee, ma mai gandesc. Multumesc ca ai avut rabdare :)

Share this post


Link to post

dar de motorul pe benzina 1.4i de pe Citroen C3 ce stiti ?

Share this post


Link to post

Pai stim ca are 75 de cai(nu?) si ca la consum scoate in oras cam 10 si afara 6.5 in practica.

Share this post


Link to post

de unde 10 ? atat scot eu cu Nubira ... parca scrie 8,6 acolo

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

10 de la posesorii acestor masini... nu de pe site. Eu sincer nu mai vreau benzinara.

Singurele motoare pe benzina care mi se pare ca merita sunt cele de la Opel, cu un 1.4 16v de ex pe Astra G poti scoate 8.5-ul ala in oras, sunt aproape sigur.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Poti si cu 1.6, dar nu in Bucuresti la ore de varf... Oricum la consumul dat de producator pentru urban mai puneti macar 1-2litri in plus pentru mersul in Bucuresti...

Share this post


Link to post

Urmaresc topicul de un timp dar nu am postat nimic doarece intelesesem ca initiatorul topicului si-a ales masina si deci topicul nu mai avea nici un rost.

Dar de dragul discutiei opinia mea este urmatoarea:

 

Ptr. motor pe benzina as alege Suzuki Ignis Gl.

Motor cu VVT foarte fiabil si cu consum f.bun.Era o promotie la ei destul de serioasa pentru modelul GL.Reviziile sint ieftine.Masina se fabrica de aproximativ zece ani fie sub forma de Subaru Justy fie sub forma de Suzuki Ignis .Cine vrea sa vada cit de fiabil este modelul vezi www.carsurvey.org

Urmea-za sa fie inlocuita in 2007-2008.

 

Ptr.motor diesel as alege Opel Corsa 1.3CDTI

Motorul este proiectat sa functioneze 250 000km(zic cei de la Fiat).

Are distributie pe lant.Urmea-za sa fie inlocuit anul viitor cu noul Corsa facut pe

platforma comuna cu Fiat Grande Punto, si anul acesta are niste promotii zic eu deosebite.Daca se face diferenta intre Corsa 1.2 Twinport si Corsa 1.3CDTI vin cam

1000 Euro diferenta la pretul CIP.1.3CDTI vine in standard cu ABS si roti de 14' adica

asta inseamna ~400E deci pina la urma diferenta intre Corsa benzina si Corsa motorina devine cam ~600E .(facute ptr dotarea de jos ESSENTIA=>Pret benzina 8202/Pret motorina 9131).

Inca n-am aflat cit costa un filtru de ulei dar se pare ca un filtru de motorina este

200 RON.(Fiat loveste din nou ).

Cind aflu restul preturilor (filtru polen,ulei,filtru ulei,filtru aer,manopera) voi posta rezultatele.Si ca sa termin cine isi ia Corsa ar trebui sa-si ia si scut metalic in mod obligatoriu(~100E).Timoneria este de plastic seamana constructiv cu cea de Cielo si toata mizeria (daca nu ai scut) ajunge intre articulatii.

Share this post


Link to post

Poate nu va vine sa credeti dar de la C3 am ajuns la concluzia ca vrem un Kalos in 5 usi :)

 

Ne-am dus sa vedem Corsa si-am vazut si-un Kalos - mai era doar unul la oferta aceea de aproape 1000 Euro discount. Este negru in 5 usi model 55c 1.4 16v - aproape full options ( mai putin airbag-uri laterale si jante aliaj. (Apropos vine cu jante de 15 inch default).

 

Ne-a placut foarte tare cum vine culoare neagra pe masina asta si momentan suntem hotarati s-o luam pe asta.

 

Ce ne-a determinat trecerea de la C3 la Kalos - in primul rand motorul acela de 1.4i 8v de pe C3 cu 75 cai - cica ar fi cam lenes si consuma vreo 10-10.5 litri/100km in oras (asta de pe forumul citroen).

Un alt atu pt Kalos ar fi pretuyl cu vreo 1500 Euro mai putin decat C3.

 

Parca Kalos consuma la fel , nu ? Dar macar are 94 cai.

 

Cum vi se pare trecerea ?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

E pretul mai mic dar doar daca o iei in rate/leasing si platesti taxele la valoarea reziduala! Altfel ai taxe!!!

 

Trecerea e ok, chiar azi am fost la dealer si m-am jucat un pic cu un Kalos in 5 usi, pentru un prieten.

Edited by VIPER

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...